Nemo
RetroMuseum GateKeepeR
- Joined
- 9 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 4.694
- Αντιδράσεις
- 1.437
Αν και με εμφανη 3μηνη καθυστερηση πιστoι και φετος στο ετησιο ραντεβου τους οι RGCD-διοργανωτες .
Οι 10 !!! συμμετοχες του πλεον -καθιερωμενου διαγωνισμου( C64 16KB Cartridge Game Development Competition )
για D/LOAD >>> σε ενα αρχειο <<<
Οι φετεινες συμμετοχες συνοπτικα
---------------------------------------------
Bug Hunt η μεταφορα σε C64(μετα το Mdrive ,PCE) του γνωστου δημοφιλους single screen PC indie της Lazy Brain Games
Θα ξετρελαθειτε απο το αριθμο των ταυτοχρονων sprites σε συνδιασμο και αδιασπαστη κινηση του main sprite σε σχεση τον αμεσο χειρισμο που ειναι critical για το συγκεκριμμενο ειδος του παιχνιδιου,ενω και η μουσικη του ειναι απο τα ατου του .
Δεν θα ξετρελαθειτε με τις χρωματικες επιλογες/παλετα .
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Icicle Race ενα ιδιαιτερα καλοφτιαγμενο single sceen puzzler με ομορφα γραφικα αλλακαι μια επαναλαμβανομενη (ψυχαναγκαστικη?) εκνευριστικη ingame μουσικη την οποια συνειδητοποιεις κυριως οταν κολλησεις , λες και την εβαλε ο δημιουργος επιτηδες για να σου την σπασει/χλευασει οταν δυσκολευεσαι με μια πιστα αλλα και να υποδηλωσει μεσω της επαναληψης οτι ο χρονος ειναι περιορισμενος ...
///////////////////////////////////////////////////////
Pickle's Pod Patrol -η συμμετοχη που BTW ηρθε με καποια χρονοκαθυστερηση μια και προκειται RGCD 2014 entry που δεν τελεσφορησε- ειναι ενα single screen collect them up platform αυτα με χαριτωμενα γραφικα και οπου σκοπος πισω απο το φαινομενικα απλοικο gameplay ειναι να εχετε την υπομονη να "δαμασετε" το δυσκολο χειρισμο του πρωταγωνιστη .
////////////////////////////////////////////////////////
Alienator ενα φαινομενικα απλοικο invaders clone που κρυβει ενα απαιτητικο και αποτομης καμπυλης αυξανομενης δυσκολιας gameplay ,οπου παρα τα power-ups :!: :!: :!: πολυ γρηγορα καθε σφαιρα οχι μονο μετραει αλλα πρεπει να επιλεξετε στρατηγικα το παραληπτη , ενω πρεπει να προσεξετε και τις σφαιρες των αντιπαλων, οι οποιες ακολουθουν την κινηση εκεινου ,που τις εξαπολυει και αλλαζουν κατευθυνη, οταν αλλαζει και αυτος γραμμη και με δεδομενο ,=οτι κινουνται ολο και γρηγοροτερα οσο προχωρατε levels αλλα και στην εξελιξη του ιδιου του level προαπαιτουν σε καποιο βαθμο να προεξοφλησετε/να σκεφτεστε κινησεις (των αντιπαλων) μπροστα .
Mαλλον δικαιωματικα του απονεμεται το Μetalcandyman's Αward .
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Platman η μεταφορα σε C64 του public domain της Amiga το οποιο θα μπορουσε να αποτελει τον καρπο της παρανομης σχεσης του monty mole με την ms pacman δηλαδη ενα ακαταπαυστου ρυθμου platform ,ενω παραλληλα αυθυποβαλει η μουσικη μεσω κρουστων/μποτας δινοντας τον απαραιτητο γρηγορο ρυθμο ,διαθετοντας ευτυχως τον απαιτουμενο αμεσης αποκρισης χειρισμο ενω τα καλοσχεδιασμενα γραφικα του αδικουνται εμφανως απο τις χρωματικες επιλογες . Αν ειχε και καλυτερο detection collision στις ακιδες /spikes
Απο τα φαβορι (και runner up για το Μetalcalndyman's award και λογω θεματος) .
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Quack η μεταφορα του C64 2D platform/puzzle του BBC/Acorn (και μετεπειτα της Amiga e.t.c.) με προσεγμενα γραφικα και animation και αρκουντως συνθετο καλα ζυγισμενο gameplay οσο το επαιξα τουλαχιστον και σχετικα light δυσκολιας .Στα πολυ θετικα του συγκαταλεγεται και η ingame μουσικη που θυμιζει λιγο krakout .
Απο τα φαβορι.Και να φαναστειτε οτι ξεκινησε -αν δεν κανω λαθος- απο ενα ... mockup
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ring on a String : καλοεκτελεσμενο και εθιστικο single button game -flappy birdοειδες- , οπου μεσω του σωστου timing και κυριως ρυθμου πρεπει να φροντισετε ο δακτυλιος να διατρεξει την μεγιστη δυνατη αποσταση χωρις οι ακρες του να ακουμπησουν στο συρμα που το διαπερνα.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////
Thea: ενα απλοικο παιδικο game -που απο οτι καταλαβα- εφτιαξε ο δημιουργος για χατηρι της κορη του.
///////////////////////////////////////////////////////////////////
Blap 'n Bash Revisited ενα υβριδιο pong αλλα και παραλληλα του απογονου του arkanoid και οσον αφορα μαλιστα το δευτερο σκελος του pong περιλαμβανει και τους δυο παικτες ταυτοχρονα ,αλλα με mirroring control η απο πανω ρακετα ......
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Vortex Crystals η 2η και πιο φιλοδοξη συμμετοχη του Richard "The New Dimension" Bayliss ενα single screen collect them up platform με καποια μικροπινελια του all time classic Classic mission imposible.Φιλοτιμη προσπαθεια του Mr R.Bayliss που δεν σταματα να προσπαθει συνεχως να πειραματιζεται σε αλλα genres/ειδη παιχνιδιων και να βελτιωνεται .Βεβαια εχει καποια θεματακια στην κινηση του main sprite στις πλατφορμες αλλα και στις σκαλες μια και δεν υλοποιηται ιδανικα .
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Y.Γ.
Βλεποντας τις συμμετοχες συνολικα , ο λογος της ελαφρα μικροτερης συμμετοχης σε σχεση με προηγουμενες χρονιες αλλα και του ειδους των παιχνιδιων που συμμετειχαν ,περα απο τα οποια εγγενη οργανωτικα προβληματα που φαινεται να ειχαν φετος ,ισως να ειναι οι 2 commodor-οδιαγωνισμοι του γερμανοφωνου Forum64 ο ενας για adventure/rpg που εγινε και ο ενας που τρεχει για strategy και για οσους επικαλεστουν τις αντικειμενικες δυσκολιες του περιορισμου των 16K του RGCDδιαγωνισμου αυτο δεν εμποδισε διαμαντακια οπως το Zelda-esque "Wonderland" & το FF-ish "Penultimate Fantasy".
Οι 10 !!! συμμετοχες του πλεον -καθιερωμενου διαγωνισμου( C64 16KB Cartridge Game Development Competition )
για D/LOAD >>> σε ενα αρχειο <<<
Οι φετεινες συμμετοχες συνοπτικα
---------------------------------------------

Code/Graphics MajikeyricMusic NEO
Bug Hunt η μεταφορα σε C64(μετα το Mdrive ,PCE) του γνωστου δημοφιλους single screen PC indie της Lazy Brain Games
Θα ξετρελαθειτε απο το αριθμο των ταυτοχρονων sprites σε συνδιασμο και αδιασπαστη κινηση του main sprite σε σχεση τον αμεσο χειρισμο που ειναι critical για το συγκεκριμμενο ειδος του παιχνιδιου,ενω και η μουσικη του ειναι απο τα ατου του .
Δεν θα ξετρελαθειτε με τις χρωματικες επιλογες/παλετα .
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Code John Christian LonningdalGraphics/ Music Saul Cross of RGCD
Icicle Race ενα ιδιαιτερα καλοφτιαγμενο single sceen puzzler με ομορφα γραφικα αλλακαι μια επαναλαμβανομενη (ψυχαναγκαστικη?) εκνευριστικη ingame μουσικη την οποια συνειδητοποιεις κυριως οταν κολλησεις , λες και την εβαλε ο δημιουργος επιτηδες για να σου την σπασει/χλευασει οταν δυσκολευεσαι με μια πιστα αλλα και να υποδηλωσει μεσω της επαναληψης οτι ο χρονος ειναι περιορισμενος ...
///////////////////////////////////////////////////////

Code/Design CSixxMusic/Graphics Saul Cross
Pickle's Pod Patrol -η συμμετοχη που BTW ηρθε με καποια χρονοκαθυστερηση μια και προκειται RGCD 2014 entry που δεν τελεσφορησε- ειναι ενα single screen collect them up platform αυτα με χαριτωμενα γραφικα και οπου σκοπος πισω απο το φαινομενικα απλοικο gameplay ειναι να εχετε την υπομονη να "δαμασετε" το δυσκολο χειρισμο του πρωταγωνιστη .
////////////////////////////////////////////////////////

Code/Graphics EndurionMusic Hugo Hoekstra
Alienator ενα φαινομενικα απλοικο invaders clone που κρυβει ενα απαιτητικο και αποτομης καμπυλης αυξανομενης δυσκολιας gameplay ,οπου παρα τα power-ups :!: :!: :!: πολυ γρηγορα καθε σφαιρα οχι μονο μετραει αλλα πρεπει να επιλεξετε στρατηγικα το παραληπτη , ενω πρεπει να προσεξετε και τις σφαιρες των αντιπαλων, οι οποιες ακολουθουν την κινηση εκεινου ,που τις εξαπολυει και αλλαζουν κατευθυνη, οταν αλλαζει και αυτος γραμμη και με δεδομενο ,=οτι κινουνται ολο και γρηγοροτερα οσο προχωρατε levels αλλα και στην εξελιξη του ιδιου του level προαπαιτουν σε καποιο βαθμο να προεξοφλησετε/να σκεφτεστε κινησεις (των αντιπαλων) μπροστα .
Mαλλον δικαιωματικα του απονεμεται το Μetalcandyman's Αward .
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Code WanaxMusic/Graphics Saul Cross
Platman η μεταφορα σε C64 του public domain της Amiga το οποιο θα μπορουσε να αποτελει τον καρπο της παρανομης σχεσης του monty mole με την ms pacman δηλαδη ενα ακαταπαυστου ρυθμου platform ,ενω παραλληλα αυθυποβαλει η μουσικη μεσω κρουστων/μποτας δινοντας τον απαραιτητο γρηγορο ρυθμο ,διαθετοντας ευτυχως τον απαιτουμενο αμεσης αποκρισης χειρισμο ενω τα καλοσχεδιασμενα γραφικα του αδικουνται εμφανως απο τις χρωματικες επιλογες . Αν ειχε και καλυτερο detection collision στις ακιδες /spikes

Απο τα φαβορι (και runner up για το Μetalcalndyman's award και λογω θεματος) .
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Code OziphantomGraphics/Music Saul Cross
Quack η μεταφορα του C64 2D platform/puzzle του BBC/Acorn (και μετεπειτα της Amiga e.t.c.) με προσεγμενα γραφικα και animation και αρκουντως συνθετο καλα ζυγισμενο gameplay οσο το επαιξα τουλαχιστον και σχετικα light δυσκολιας .Στα πολυ θετικα του συγκαταλεγεται και η ingame μουσικη που θυμιζει λιγο krakout .
Απο τα φαβορι.Και να φαναστειτε οτι ξεκινησε -αν δεν κανω λαθος- απο ενα ... mockup
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Code/Graphics/Music ruk
Ring on a String : καλοεκτελεσμενο και εθιστικο single button game -flappy birdοειδες- , οπου μεσω του σωστου timing και κυριως ρυθμου πρεπει να φροντισετε ο δακτυλιος να διατρεξει την μεγιστη δυνατη αποσταση χωρις οι ακρες του να ακουμπησουν στο συρμα που το διαπερνα.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////

Code/Graphics/Design/Idea GoatMusic Richard
Thea: ενα απλοικο παιδικο game -που απο οτι καταλαβα- εφτιαξε ο δημιουργος για χατηρι της κορη του.
///////////////////////////////////////////////////////////////////

Code/Music/Graphics /Idea Richard
Blap 'n Bash Revisited ενα υβριδιο pong αλλα και παραλληλα του απογονου του arkanoid και οσον αφορα μαλιστα το δευτερο σκελος του pong περιλαμβανει και τους δυο παικτες ταυτοχρονα ,αλλα με mirroring control η απο πανω ρακετα ......
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Code/Music/Idea RichardGraphics Alf Yngve
Vortex Crystals η 2η και πιο φιλοδοξη συμμετοχη του Richard "The New Dimension" Bayliss ενα single screen collect them up platform με καποια μικροπινελια του all time classic Classic mission imposible.Φιλοτιμη προσπαθεια του Mr R.Bayliss που δεν σταματα να προσπαθει συνεχως να πειραματιζεται σε αλλα genres/ειδη παιχνιδιων και να βελτιωνεται .Βεβαια εχει καποια θεματακια στην κινηση του main sprite στις πλατφορμες αλλα και στις σκαλες μια και δεν υλοποιηται ιδανικα .
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Slime Deluxe η δευτερη μολις shoot em up συμμετοχη αφορα την εμπλουτισμενη μεταφορα στον Commodore 64 του ομωνυμου παιχνιδιου του Commodore PET παιχνιδιου του Jim Summers.Mια ακομη αξιολογη αξιολογη και με εμφαση στο gameplay συμμετοχη.Code/Graphics Mr. NOPMusic NM156/Richard
Y.Γ.
Βλεποντας τις συμμετοχες συνολικα , ο λογος της ελαφρα μικροτερης συμμετοχης σε σχεση με προηγουμενες χρονιες αλλα και του ειδους των παιχνιδιων που συμμετειχαν ,περα απο τα οποια εγγενη οργανωτικα προβληματα που φαινεται να ειχαν φετος ,ισως να ειναι οι 2 commodor-οδιαγωνισμοι του γερμανοφωνου Forum64 ο ενας για adventure/rpg που εγινε και ο ενας που τρεχει για strategy και για οσους επικαλεστουν τις αντικειμενικες δυσκολιες του περιορισμου των 16K του RGCDδιαγωνισμου αυτο δεν εμποδισε διαμαντακια οπως το Zelda-esque "Wonderland" & το FF-ish "Penultimate Fantasy".
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: