manos426f
The King of Retro®
- Joined
- 9 Οκτ 2006
- Μηνύματα
- 5.388
- Αντιδράσεις
- 167
Ηρθε η ωρα να αφιερωσω μερικες αραδες και σε ενα παιχνιδι που μου εμεινε βαθια χαραγμενο στη μνημη για 3 λογους....
-Ο πρωτος ηταν η παρα πολυ καλη ιστορια του και η εναλλαγη σκηνικων και τοποθεσιων που επισκεπτεσαι κατα τη διαρκεια του παιχνιδιου
-Ο δευτερος ηταν τα τελεια γραφικα του,ειδικα για την εποχη εκεινη,που ηταν κατι το πραγματικα τρομερο!
-Ο τριτος και ισως και σημαντικοτερος,ηταν το μακρυ διαστημα που μου πηρε για να το τελειωσω,καθοτι το παιχνιδι δεν θα ελεγα οτι ηταν ευκολο και οι γριφοι του ηταν πραγματικα ευρηματικοι..!
Μη σας φανει υπερβολη λοιπον το γεγονος οτι το κατατασσω ευκολα αναμεσα στα 5 κορυφαια adventures που εχω παιξει και ειναι κατι παραπανω απο βεβαιο οτι,οταν εχω την ευκαιρια,θα το παιξω για μια ακομη φορα...
Το παιχνιδι εχει και ιστορικο και προσωποκεντρικο ενδιαφερον,καθοτι ασχολειται με ενα υπαρκτο προσωπο,τον Robert Ripley,ο οποιος γυρισε πανω απο διακοσιες (!!) χωρες και εγραψε βιβλια για αυτες ενω ειχε ανοιξει κι ενα μουσειο με αντικειμενα που μαζευε κατα την επισκεψη του σε καθε χωρα ενω παραλληλα,μεσω της εξελιξης της ιστοριας,μας ταξιδευει σε διαφορες χωρες,αναμεσα στις οποιες ειναι η Κινα,το Περου αλλα ακομη και αυτο το διαβοητο Νησι του Πασχα,αφηγωντας μας καποια σημαντικα ιστορικα πραγματα για καθε μια απο αυτες τις χωρες,δοσμενο καταλληλα με τετοιο τροπο που να τα δενει με το κλιμα του παιχνιδιου....
Η ιστορια μας λοιπον διαδρατιζεται το 1936 (περιοδο που ασφαλως ζουσε ο Robert Ripley) και στην εισαγωγη βλεπουμε τον Robert να καταδιωκεται απο δυο ληστες στην ερημο της Σαχαρας αλλα καθως ειναι ετοιμοι να τον πυροβολησουν,υπαναχωρουν καθοτι ο Robert εχει ακουμπησει πανω σε ενα τεραστιο ιερο πετρινο αγαλμα το οποιο βοα με τη βοηθεια του αερα,κατι το οποιο τρεπει τους ληστες σε φυγη,εχοντας παρει απλα την τσαντα του μαζι τους...
Γυρνωντας στη Νεα Υορκη βρισκει τον επιστατη του μουσειου του δεμενο με μια κομπρα μπροστα του ετοιμη να τον τσιμπησει και....καπου εκει αναλαμβανετε εσεις.....
Το παιχνιδι χρησιμοποιουσε digitized characters,αληθινους ηθοποιους ενω τα σκηνικα του στις διαφορες τοποθεσιες ηταν pre-rendered graphics,τοσο αληθοφανη και τετοιας ποιοτητας,με καταπληκτικη λεπτομερεια (μονο αν το δειτε θα καταλαβετε τι λεω) αλλα και ευρεια εναλλαγη τοποθεσιων,σκηνικων,χρωματων που δεν σου αφηναν κανενα περιθωριο απο το να τα χαρακτηρισεις αψογα........
Η μουσικη αλλα και το speech των χαρακτηρων ηταν επισης πολυ υψηλου επιπεδου,ενω το user interface του παιχνιδιου ηταν απλο,ευχρηστο,με μια λεξη,απροβληματιστο....
To ''The Riddle of Master Lu'' κυκλοφορησε το 1996 και δημιουργος αλλα και εκδοτης του παιχνιδιου υπηρξε η εταιρεια Sanctuary Woods,η οποια δυστυχως δεν υφισταται πια,καθοτι νομιζω οτι θα μπορουσε ανετα να αφησει ιστορια στο χωρο,κρινοντας απο αυτο το πραγματικο καλλιτεχνημα.....
Eυτυχως το παιχνιδι παιζει -με καποια λιγο πολυπλοκη διαδικασια- μεσω του dosbox,αλλα δυστυχως ειναι υπερβολικα δυσευρετο πλεον,αλλα....εσας δεν σας φοβαμαι,καπου θα το βρειτε....
![biglaugh :biglaugh: :biglaugh:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/biglaugh.gif)
-Ο πρωτος ηταν η παρα πολυ καλη ιστορια του και η εναλλαγη σκηνικων και τοποθεσιων που επισκεπτεσαι κατα τη διαρκεια του παιχνιδιου
-Ο δευτερος ηταν τα τελεια γραφικα του,ειδικα για την εποχη εκεινη,που ηταν κατι το πραγματικα τρομερο!
-Ο τριτος και ισως και σημαντικοτερος,ηταν το μακρυ διαστημα που μου πηρε για να το τελειωσω,καθοτι το παιχνιδι δεν θα ελεγα οτι ηταν ευκολο και οι γριφοι του ηταν πραγματικα ευρηματικοι..!
Μη σας φανει υπερβολη λοιπον το γεγονος οτι το κατατασσω ευκολα αναμεσα στα 5 κορυφαια adventures που εχω παιξει και ειναι κατι παραπανω απο βεβαιο οτι,οταν εχω την ευκαιρια,θα το παιξω για μια ακομη φορα...
Το παιχνιδι εχει και ιστορικο και προσωποκεντρικο ενδιαφερον,καθοτι ασχολειται με ενα υπαρκτο προσωπο,τον Robert Ripley,ο οποιος γυρισε πανω απο διακοσιες (!!) χωρες και εγραψε βιβλια για αυτες ενω ειχε ανοιξει κι ενα μουσειο με αντικειμενα που μαζευε κατα την επισκεψη του σε καθε χωρα ενω παραλληλα,μεσω της εξελιξης της ιστοριας,μας ταξιδευει σε διαφορες χωρες,αναμεσα στις οποιες ειναι η Κινα,το Περου αλλα ακομη και αυτο το διαβοητο Νησι του Πασχα,αφηγωντας μας καποια σημαντικα ιστορικα πραγματα για καθε μια απο αυτες τις χωρες,δοσμενο καταλληλα με τετοιο τροπο που να τα δενει με το κλιμα του παιχνιδιου....
Η ιστορια μας λοιπον διαδρατιζεται το 1936 (περιοδο που ασφαλως ζουσε ο Robert Ripley) και στην εισαγωγη βλεπουμε τον Robert να καταδιωκεται απο δυο ληστες στην ερημο της Σαχαρας αλλα καθως ειναι ετοιμοι να τον πυροβολησουν,υπαναχωρουν καθοτι ο Robert εχει ακουμπησει πανω σε ενα τεραστιο ιερο πετρινο αγαλμα το οποιο βοα με τη βοηθεια του αερα,κατι το οποιο τρεπει τους ληστες σε φυγη,εχοντας παρει απλα την τσαντα του μαζι τους...
Γυρνωντας στη Νεα Υορκη βρισκει τον επιστατη του μουσειου του δεμενο με μια κομπρα μπροστα του ετοιμη να τον τσιμπησει και....καπου εκει αναλαμβανετε εσεις.....
Το παιχνιδι χρησιμοποιουσε digitized characters,αληθινους ηθοποιους ενω τα σκηνικα του στις διαφορες τοποθεσιες ηταν pre-rendered graphics,τοσο αληθοφανη και τετοιας ποιοτητας,με καταπληκτικη λεπτομερεια (μονο αν το δειτε θα καταλαβετε τι λεω) αλλα και ευρεια εναλλαγη τοποθεσιων,σκηνικων,χρωματων που δεν σου αφηναν κανενα περιθωριο απο το να τα χαρακτηρισεις αψογα........
Η μουσικη αλλα και το speech των χαρακτηρων ηταν επισης πολυ υψηλου επιπεδου,ενω το user interface του παιχνιδιου ηταν απλο,ευχρηστο,με μια λεξη,απροβληματιστο....
To ''The Riddle of Master Lu'' κυκλοφορησε το 1996 και δημιουργος αλλα και εκδοτης του παιχνιδιου υπηρξε η εταιρεια Sanctuary Woods,η οποια δυστυχως δεν υφισταται πια,καθοτι νομιζω οτι θα μπορουσε ανετα να αφησει ιστορια στο χωρο,κρινοντας απο αυτο το πραγματικο καλλιτεχνημα.....
Eυτυχως το παιχνιδι παιζει -με καποια λιγο πολυπλοκη διαδικασια- μεσω του dosbox,αλλα δυστυχως ειναι υπερβολικα δυσευρετο πλεον,αλλα....εσας δεν σας φοβαμαι,καπου θα το βρειτε....
![biglaugh :biglaugh: :biglaugh:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/biglaugh.gif)
![biglaugh :biglaugh: :biglaugh:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/biglaugh.gif)
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: