Road Blaster (laserdisk) στο SNES! απιστευτο κι ομως retrοπραγματικο

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Nemo
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Nemo

RetroMuseum GateKeepeR
Joined
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.694
Αντιδράσεις
1.444
Road Blaster on SNES-beta 0.1 release-

It's that time of the year again...

A little late for christmas and sadly not finished, but rather barely playable, here's something new for your SNES.

The first direct port of a laserdisc game to the SNES, the first MSU-1 game and the biggest game on the SNES yet, at a whopping 6816 Mbit in size.

Msu-1 support is mandatory, so you will need either Bsnes or a sd2snes cartridge.

This thing is very unpolished, has a couple of graphical glitches and doesn't run in NTSC mode (due to v-blank limitations) yet, but I didn't feel like sitting on it any longer.

I give you:

Road Blaster

Mirror on superfamicom.org thanks to Matthew Callis (μολις ~495ΜΒ)

Updates will follow. Feel free to report any bugs/crashes you might encounter.
Προέλευση : http://www.dforce3000.de/

[video=youtube;-wmUhQfFij0]

Laserdisk port !!!!!!!!!!!!!

Αυτο σημαινει οτι το MegaCd port τρωει την σκονη του ????
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φανταστικο φαινεται :o
 
Μαγεία... σαν να ήρθε από παράλληλο σύμπαν όπου κυκλοφόρησε το SNES CD!
 
Οι τυποι πισω απο το dforce3000.de ειναι θεομουρλοι. Οι ιδιοι δημιουργησαν και το ultra 16, το modchip για super nintendo. Απορω πως και δεν τους εχει παρει απο το χερι η nintendo με τοσες καλες ιδεες και δυνατοτητες που εχουν.
 
Είναι full screen και τα animation frames είναι πολύ περισσότερα (όπως στο laserdisc). Οπότε ναι, η έκδοση του Mega CD τρώει την σκόνη του. Αν και θα ήθελα να έχει την ωραία μουσικούλα που είχαν βάλει στην εισαγωγή της έκδοσης του Mega CD.
 
Nemo είπε:
Laserdisk port !!!!!!!!!!!!!

Αυτο σημαινει οτι το MegaCd port τρωει την σκονη του ????

Imgema είπε:
Είναι full screen και τα animation frames είναι πολύ περισσότερα (όπως στο laserdisc). Οπότε ναι, η έκδοση του Mega CD τρώει την σκόνη του.
Το ερωτημα ηταν καθαρα ρητορικο ....
 
Nemo είπε:
Το ερωτημα ηταν καθαρα ρητορικο ....
Το ξέρω, απλά συμφωνώ και αναφέρω τις διαφορές σε περίπτωση που κάποιος δεν έχει δει την έκδοση του Mega CD.
 
Full changelog

added support for 1/1/1 chipset SNES/SFC

added persistent highscore saving to SRAM

added level completion screens

added support for new msu1 command (audio error)

fixed glitching sprite tiles after game over/new game (super rare)

fixed wrongly allocated palette on hud sprites (super rare)

fixed death events in level 4

fixed death event in level1

fixed black flickering on scene change

fixed invalid frames on real hardware (relatively rare)

fixed single-frame gfx glitch on dashboard when dying

fixed flicker on video load

fixed pause not pausing video bug

fixed super logo not getting deleted (super rare)

fixed dashboard bg layer having wrong tilemap size

H νεα v1.2 εκδοση του Super Road Blaster για το SNES (453Mb download)

>>>>>>>>>>>>> http://www.dforce3000.de/
 
Πίσω
Μπλουζα