Να σου πω. Καταρχάς o ED-209 είναι δυνατόν να μην μπορεί να κατέβεις τις σκάλες;;!! Επίσης μετά από 200.000 σφαίρες και χάνοντας όλα τα άκρα του ο Μέρφι παρέμενε ζωντανός!! Επιπλέον ο Ρομποκοπ σε κάποιες σκηνές δέχεται ένα σκασμό πυρά και δεν τσαλακώνεται ούτε το παντελόνι του (αν φορούσε ) και κάπου εκεί λίγο πριν το τέλος τον γαζώνουν και η στολή γίνεται χάλια, δηλαδή γεμάτη τρύπες κτλ. Αυτά θυμάμαι αυτή τη στιγμή.
Να σου πω. Καταρχάς o ED-209 είναι δυνατόν να μην μπορεί να κατέβεις τις σκάλες;;!! Επίσης μετά από 200.000 σφαίρες και χάνοντας όλα τα άκρα του ο Μέρφι παρέμενε ζωντανός!! Επιπλέον ο Ρομποκοπ σε κάποιες σκηνές δέχεται ένα σκασμό πυρά και δεν τσαλακώνεται ούτε το παντελόνι του (αν φορούσε ) και κάπου εκεί λίγο πριν το τέλος τον γαζώνουν και η στολή γίνεται χάλια, δηλαδή γεμάτη τρύπες κτλ. Αυτά θυμάμαι αυτή τη στιγμή.
Δε μπορούσε να κατέβει επειδή τα σκαλιά είχαν μικρή επιφάνεια και τα πόδια του δεν πατούσαν καλά. Αν ομως ήταν ράμπα αντί για σκαλιά, "θα σου'δειχνα εγώ, θα δεις τί θα πάθαινες παλιο Ρομποκοπ". Ελα ρε, μην κολλάτε σε λεπτομέρειες, δεν έχουμε μπροστά μας τη Τζοκόντα!
Οτι και να λεμε το Robocop οταν βγηκε (αγαπημενη ταινια) ηταν πολυ μπροστα σε πολλα πραγματα, ηταν αυτο που λεμε μια τιμια ταινια που την εβλεπες και χορτενες δραση, ηταν καλογυρισμενη τελεια φωτογραφια και για την εποχη την πολυ καλα εφε (αν εξερεσουμε μια σκηνη στο γραφειο του Dick jones και να μην ξεχασουμε την φοβερη μουσικη του Βασιλη πολυδουρη (Conan, hunt for red october). παντα σε ολες τις ταινιες και περισοτερο στις παλιοτερες (λογω τεχνολογιας) υπηρχαν και υπαρχουν λαθακια αλλα το συμαντικο ειναι το συνολο.
@RIO φοβερες εικονες. Φαινονται ρετρο (δηλ. της εποχης της ταινιας) αλλα δεν τις εχω ξαναδει σε αφισες, η εξωφυλλα βιντεοκασετας η DVD η σε αλλο προμοσιον της ταινιας.
Το ντοκιμαντέρ ειχε ξεκινησει σαν kickstarter πριν χρονια, ειναι ενα πραγματικο πονημα αγαπης και εξαντλει το θεμα Robocop σε βαθος και πλατος.
Εχει καινουριες συνεντευξεις απο πρακτικα ολους τους συντελεστες της ταινιας που ειναι ακομα εν ζωη και προσβαση σε αρχειακο υλικο που δεν εχει δει το φως της δημοσιοτητας μεχρι τωρα.
Επιπλεον εχει και εξαιρετικη μουσικη επενδυση που πραγματικα ταιριαζει με το υφος της ταινιας και της εποχης.
Έχω δει όλες τις ταινίες που έχουν κυκλοφορήσει. Εννοείται πως η πρώτη είναι και πολύ πρώτη από όλες τις απόψεις, το σενάριο πιστεύω ότι είναι αριστουργηματικό, ειδικά με το πόσο υπόγεια περνάει τα μηνύματα που θέλει να περάσει. Μιλάμε για μια από τις πιο κυνικές και βίαιες σκηνές θανάτου στην ιστορία του σινεμά και δεν προσεγγίζεται εύκολα.
Για την πρώτη ταινία δεν έχουμε να πούμε πολλά, η 2η ταινία, με χάλασε σε πολλά σημεία (ειδικά το μαφιόζικο πιτσιρίκι το οποίο είχε σε σούζα και έκανε Κουμάντο σε όλους τους μεγάλους ήταν απίστευτα εκνευριστικό) και κυρίως, επειδή μου φάνηκε πίστη αντιγραφή της πρώτης ταινίας, είπαμε ότι ήταν καλοδουλεμένο το σενάριο, το είδαμε ξαναζεσταμένο όμως και στη δεύτερη και εκεί με χάλασε. Είχε ακόμα πιο γραφική βία και body horror, πιθανόν για να βάλει ένα λιθαράκι. Έναν παραλληλισμό που έχω κάνει είναι ότι
και στις δύο ταινίες, ο Μέρφι υπερεκτιμώντας τις ικανότητες του, τρώει τα μούτρα του, στη δεύτερη ταινία όμως ήταν πολύ παιδιάστικος ο τρόπος και κατέληξε να γίνεται παξιμάδια και βίδες ο πρωταγωνιστής, ο τρόπος με τον οποίο έγινε, ήταν απλά σπαστικός, υπέμεινε όμως την ίδια μοίρα, καταλήγοντας ετοιμοθάνατος
. Η αλήθεια είναι ότι στη δεύτερη ταινία, υπήρχε αρχικά η πρόθεση να εξερευνηθεί περαιτέρω το πώς διαχειρίζεται ο Μέρφι την υπάρχουσα φύση του, απλά όμως ενώ πήγε να μας το πει, ξαφνικά το εξαφάνισαν ως κονσεπτ, θέμα των συνεχών διορθώσεων σε κείμενο καθώς, το αρχικό σενάριο του Miller, είχε κριθεί πολύ ακραίο και δύσκολο να αποδοθεί σωστά στο γυαλί αν και στην πορεία, είδαμε την αρχική ιδέα αποτυπωμένη σε κόμικ.
Στην τρίτη ταινία, νομίζω επειδή είχε ξεσηκωθεί τότε θύελλα αντιδράσεων με το Batman Returns όπου θεωρήθηκε πολύ ζοφερή ταινία για να πουλάει παιδικά παιχνίδια, μάλλον αυτό ήθελε να αποφύγει η εταιρεία παραγωγής και το έκανε πιο family friendly, για να μπορέσει να πουλήσει ευκολότερα τα παιχνίδια. Όχι ότι δεν πουλήθηκαν παιχνίδια με τις δύο προηγούμενες ταινίες.... Η τρίτη ταινία, για να είμαι ειλικρινής, επειδή δεν ήταν τόσο dark, μου φάνηκε πιο διασκεδαστική, βέβαια, ήταν εκνευριστικό το ότι ο Robo εδώ απλά έτρωγε τις μαπες του σε πολλές σκηνές, ήταν απίστευτα loser. Μιλάμε για μια ταινία, την οποία έχει αποκηρύξει και ο ίδιος ο σκηνοθέτης ο οποίος, δεν θυμάμαι αν αποσύρθηκε από μόνος του η αν λόγω του φιάσκου της ταινίας δεν είχε καλή φήμη πλέον.
Κατά τη γνώμη μου βέβαια, το Robocop 3, είναι προτιμότερη ταινία από το remake, δεν είναι ότι ήταν κακό, δεν είχε όμως κάτι καινούργιο να προσφέρει, ήταν απλά οκ, βλέπεται ευχάριστα, μέχρι εκεί. Στο ριμέικ βέβαια, πάρα πολύ σοκαριστική η σκηνή
όπου αφαιρείται η πανοπλία και φαίνονται τα εναπομείναντα μέλη του σώματος, σκεφτείτε πόσο σοκαριστικό θα ήταν αν το έκανε και η πρώτη ταινία, εδώ πήγε το ριμεικ κάποια βήματα παραπέρα
, δεν είχε όμως κάτι άλλο ενδιαφέρον.
Με τις σειρές δεν έχω ασχοληθεί, πιθανόν όμως σε θέμα βίας να ήταν πιο "μαζεμένες".
Στο να συζητιέται το franchise μέχρι και σήμερα, συνέβαλαν οι δύο πρώτες ταινίες κυρίως, ότι βγήκε έκτοτε, δεν είχε τον αντίστοιχο αντίκτυπο πιστεύω.
Είχα δει μια ειδική προβολή με τον αδερφό μου στο Λονδίνο πριν μερικά χρόνια με το κλασσικό φιλμ των 35mm. Mάλιστα είχε φύγει η εικόνα και εκτός πλαισίου.
Ο αδερφός μου δεν τη θυμότανε καθόλου και εντυπωσιάστηκε. Ειλικρινά ήθελα να ήμουν στη θεση του.
Προσωπικα για μενα το Robocop (απο τις 10 αγαπημενες μου ταινιες) υπαρχει στο μυαλο μου μονο το πρωτο (με την μουσικαρα του Βασιλη Πολυδουρη και την φοβερη σκηνοθεσια του Βερχοφεν) και η αρχη απο το δευτερο μεχρι εκει, μετα δεν υπαρχει Robocop. Για το ρεμεικ απλα καλο αλλα ειναι αλλη ιστορια με αλλο νοημα γενικα κατι αλλο αλλα οχι Robocop καλυτερα να το λεγανε παραδειγμα ο Cyborgατυχος η ατυχος αστυνομικος 2