Shadow of the Beast Preview For Cpc Plus

breakbeatsz

RetroActive
Joined
30 Ιουν 2007
Μηνύματα
277
Αντιδράσεις
49
Ενα πολυ ομορφο preview του Shadow of the beast για τον CPC Plus.

To preview μαλλον θα χρησιμοποιηθει σαν Menu σε καποιο μελλοντικο demo.

Δειτε το preview παρακατω ειναι αρκετα εντυπωσιακο.

Ποσο καιρο εχω να ποσταρω εδω μεσα?

Αδικαιολογητος!
 
Ενδιαφερον το ποστ σου αρα συγχωρεισαι χαχαχαχαχα
 
Με 9 ??? (τουλαχιστον ?) επιπεδα scrolling φαινεται εντυπωσιακο , αλλα μηπως στον μαξιμαλισμο των επιπεδων scrolling μαλλον θυσιαστηκε καπως η ομορφια στην αισθηση κινησης του sprite ???

Παντως ουτε το parallax scrolling part του Artphοsis (Hitmen)

v9dpVZ.gif


δεν ειχε τοσα επιπεδα scrolling ,αν και ειναι σαφως ποιο καλοφτιαγμενο αισθητικα (βεβαια με λιγοτερα χρωματα).

Βεβαια μιλαμε για τον PLUS (CPC on steroids >1990) κι οχι τον απλο Amstrad , ~εναν Amstrad AGA :p θα μπορουσε να πει καποιος ...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πράγματι πολύ όμορφο !! :thumbup: (βέβαια, plus είναι αυτός, όπως έγραψε και ο Nemo)

Οσο για την κίνηση (είτε αφορά background scrolling, είτε sprite animation), νομίζω ότι πάντα θα "χάνει" σε βιντεάκια στο youtube. (επιφυλάσσομαι για "hands-on" δοκιμή όταν θα είναι διαθέσιμο σε disk image το demo)
 
Wow δεν το είχα δει εγώ αυτό. Μάλλον θα πρέπει να κρατάω επαφή και με τις δύο πλευρές της γαλλικής σκηνής.

Πάντως καλό shadow of the beast γίνεται. Αυτό είναι preview και σίγουρα το sprite μπορεί να βελτιωθεί.

Άλλωστε το είχαν κάνει στον απλό amstrad και σύμφωνα με τα λεγόμενα του δημιουργού, ήταν πολύ αυστηρά συγχρονισμένο, μέχρι και το software rendering του sprite έπρεπε να γίνει σε κομμάτια περίπλοκα για να συγχρονιστεί line per line μεταξύ της δουλειάς που έπρεπε να γίνει στο CRTC. Ο ίδιος έλεγε ότι αν κάνανε το ίδιο στον plus, θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα hardware sprites πολύ πιο εύκολα και ακόμα να κάνουν παιχνίδι με αυτό, ενώ αυτό που έκανε ήταν proof of concept και δύσκολο να βάλεις ένα παραπάνω sprite και να κρατήσεις τον συγχρονισμό. Στον plus αν ζούσε πιο πολύ, θα μπορούσαμε να κάνουμε πολύ καλύτερα πράγματα και πιο εύκολα πιστεύω.

[video=youtube;6_RbO0Vm-AA]

 
Δειτε το παραπανω να τρεχει και στο original hardware.

 
To scrolling στις πέτρες στο έδαφος είναι τελείως λάθος. Τα δύο πάνω επίπεδα σκρολλάρουν πιο αργά (σε σχέση με τα βουνά που είναι πιο πίσω) με αποτέλεσμα να μοιάζει λες και ο χαρακτήρας τρέχει πάνω σε έναν δίσκο που γυρίζει λες και είναι σε πικάπ.

Για να είναι σωστό το scrolling, ότι είναι πιο μακριά/πίσω σε σχέση με τον θεατή πρέπει να σκρολλάρει πιο αργά.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θυμάμαι ένα παιχνίδι στην Amiga που έκανε τόσο λάθος το parallax που ζαλιζόσουνα. Νομίζω εκεί μερικά background πίσω πηγαίνανε και προς τα δεξία αντί αριστερά.
 
Optimus είπε:
Θυμάμαι ένα παιχνίδι στην Amiga που έκανε τόσο λάθος το parallax που ζαλιζόσουνα. Νομίζω εκεί μερικά background πίσω πηγαίνανε και προς τα δεξία αντί αριστερά.
Μάλλον εννοείς το Jim Power.

Edit: Ισως και όχι γιατί εγώ θυμάμαι το Jim Power στο SNES:



To scrolling στις περισσότερες πίστες είναι για πολλές σακούλες εμετού.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Μάλλον εννοείς το Jim Power.
Αυτό σκεφτόμουνα, αλλά τώρα που το βάζω στο youtube, δεν βλέπω να είναι και λάθος εντελώς. Το μακρινότερο background παραμένει σταθερό. Τα άλλα κινούνται πιο γρήγορα προς τα αριστέρα. Τίποτα δεν κινείται αντίστροφα. Αλλά για κάποιο λόγο ζαλίζει, δεν ξέρω γιατί.
 
Wow δεν το είχα δει εγώ αυτό. Μάλλον θα πρέπει να κρατάω επαφή και με τις δύο πλευρές της γαλλικής σκηνής.
Πάντως καλό shadow of the beast γίνεται. Αυτό είναι preview και σίγουρα το sprite μπορεί να βελτιωθεί.

Άλλωστε το είχαν κάνει στον απλό amstrad και σύμφωνα με τα λεγόμενα του δημιουργού, ήταν πολύ αυστηρά συγχρονισμένο, μέχρι και το software rendering του sprite έπρεπε να γίνει σε κομμάτια περίπλοκα για να συγχρονιστεί line per line μεταξύ της δουλειάς που έπρεπε να γίνει στο CRTC. Ο ίδιος έλεγε ότι αν κάνανε το ίδιο στον plus, θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα hardware sprites πολύ πιο εύκολα και ακόμα να κάνουν παιχνίδι με αυτό, ενώ αυτό που έκανε ήταν proof of concept και δύσκολο να βάλεις ένα παραπάνω sprite και να κρατήσεις τον συγχρονισμό. Στον plus αν ζούσε πιο πολύ, θα μπορούσαμε να κάνουμε πολύ καλύτερα πράγματα και πιο εύκολα πιστεύω.

[video=youtube;6_RbO0Vm-AA]

Aπό τον ίδιο δημιουργό Overflow (/Logon System) ~25 χρόνια μετά .

Περισσότερες πληροφορίες και σχόλια του δημιουργού >>> http://www.pouet.net/prod.php?which=72271
 
Πίσω
Μπλουζα