Silent Hill 6

breakbeatsz

RetroActive
Joined
30 Ιουν 2007
Μηνύματα
277
Αντιδράσεις
49
So during Konami conference at E3 2010 a new Silent Hill, which doesn't have a subtitle for now, was finally officially presented to the public by the game's producer Devin Shatsky and director Brian Gomez. After a short introduction they showed the game's trailer. The main character appears to be an escaped prisoner transported in the prison van together with other convicts. Some flashbacks are shown of him escaping through the woods from the policewoman. He runs into Silent Hill, where he climbs into some house, finds a flashlights, then finds a gun nearby and shoots a monster attacking him, but when he looks closer, the monster appears to be a man. During short cutscenes we see some other characters. Another scene of transformation to the otherworld similar to Silent Hill movie and Homecoming style, only the surroundings transform even at a greater scale. The final scene shows as the van runs into Silent Hill.

Developers also announced the name of the game's composer - Daniel Licht best known as composer for TV series Dexter as well as films like Hellraiser: Bloodline and Children of the Corn II. New Silent Hill is coming to Xbox 360 and PS3 in 2011.

The following text comes from the official press release:

"Scheduled for release in 2011, Silent Hill remains true to the franchiseʼs original roots, and again takes the form of a third-person horror experience. With an all-new thought-provoking storyline, players will once again find themselves face to face with their deepest sins and fears in the strange world of Silent Hill.

The new game begins after a prison transport vehicle careens off the road, leaving lone inmate Murphy Pendleton stranded in Silent Hill. As Pendleton takes in his new surroundings, users will encounter mind-bending puzzles and horrific creatures and otherworld terrors. Armed only with the everyday objects they can find - from wooden chairs to glass bottles - to fend off their enemies, fight or flight responses are left to the player as they unravel a dark, thought-provoking storyline which will appeal to fans of the early, classic Silent Hill series.

Silent Hill enjoys a wealth of new elements to create a deep, psychological horror experience. In addition to the main storyline, players will also be presented with variable side quests that will change depending on the userʼs play style, revealing further unknown evils within the town."

http://www.youtube.com/watch?v=JW4N--ShLGw&feature=player_embedded#!
 
Οκ, αλλα γραψε 2 λογια στα Ελληνικα - για το τι συνεβη, τι πραγματευεται το κειμενο, ποια ειναι η πηγη, τι θα δουμε στο clip του youtube.
 
Αντε να δουμε τι θα λεει το νεο Sillent!
 
ενα ακομη βιντεακι για το επερχομενο Silent Hill Downpour

 
Τα έχω παίξει και ολοκληρώσει όλα τα Silent Hill από το 1ο ως το τελευταίο! Πραγματικά εκπληκτικά παιχνίδια!!!!
 
Φαίνεται αρκετά καλό...

Έχουμε να παίξουμε ένα καλό Silent Hill game, από το Νο2 της σειράς...
 
Εμενα τα silent hill ποτε δεν μου αρεσαν ιδιαιτερα.Ας ελπισουμε αυτο να με κανει να αλαξω γνωμη.παντος για να πω την αληθεια δεν με εντυπωσιασαν τα γραφικα του παιχνιδιου απο τα παραπανω βιντεο.
 
Δε θέλω να γκρινιάζω αλλά θα το κάνω. Ένα 8άλεπτο βιντεάκι όπου μας λένε ότι μπορείς να σπάσεις την κλειδαριά και ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις την τουαλέτα; Και αυτό το τονίζουν και θεωρούν επίτευγμα; Έχω παίξει και αγοράσει όλα τα Silent Hill. Το περιμένω πως και πως αλλά νομίζω πως θα είναι κάτι μέτριο τελικά. Σίγουρα αυτό δεν είναι Silent Hill με την έννοια του ιδιάιτερου κόσμου/χαρακτήρων που χαρακτήριζε την σειρά. Κρίνοντας από αυτά που έχουν επιλέξει να δούμε ως τώρα, περισσότερο σαν το Twin Peaks συναντάει το Alan Wake που βγήκε μια βόλτα στο Silent Hill είναι. Μακάρι να βγω λάθος αλλά πολύ φοβάμαι πως αντί για Downpour τελικά θα είναι Downpoor.
 
Ειναι τρομερα τα γραφικα του παντως,αλλα του λειπει η spooky ατμοσφαιρα του 1 ειδικα,αλλα και του 3 που ηταν και τα καλυτερα μακραν.
 
Fred Madison είπε:
μας λένε ότι μπορείς να σπάσεις την κλειδαριά και ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις την τουαλέτα; Και αυτό το τονίζουν και θεωρούν επίτευγμα; .
Κατανοητός ο εκνευρισμός, αλλά πραγματικά about freaking time με τις κ#$οκλειδαριές !!! Ποτέ δέν κατάλαβα σε αυτά τα παιχνίδια, ποιό το νόημα να κουβαλάς λοστούς, κάβουρες, ρόπαλα, πιστόλια, οπλοπολυβόλα, αλλα να μήν μπορείς να σπάσεις μιά χαζοπόρτα ή ενα λουκετάκι της κακιάς ώρας !!!!
 
Το εξώφυλλο για την Ιαπωνική έκδοση... Όσο για την Ευρωπαϊκή; Ας μη το σχολιάσω.

2euquyg.jpg
 
To Παιχνίδι είναι μία μετριότητα με την αρχική του μορφή να έχει πολλά glitch.Όταν το πρωτόπαιζα σε μία φάση οι εχθροί δε με πλησιάζανε λες και είχα φάει τζατζίκι ή δεν ξέρω τι.Τρέχανε στις γωνίες να κρυφτούνε και δεν κάνω πλάκα.Άσε σε μικρά σημεία στενά όπου η κάμερα έχανε τα πάντα,δεν έβλεπες τίποτα με το φακό...

Καλύτερα η Vatra,τσάτρα πάτρα να αλλάξει το όνομα αν συνεχίσει και μελλοντικά να κυκλοφορεί παιχνίδια όπως σωστά ακούστηκε"Downpoor".
 
Πίσω
Μπλουζα