Simca Chrysler

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.794
Αντιδράσεις
4.283
Αποθυμενο το εχω να ξαναβρω το πρωτο μου αυτοκινητο, ενα υπεροχο Chrysler 1307S (παραθετω ενα ιστορικο του μοντελου) που φοραγε μαμισιο ζευγαρι διπλων Weber, ηλεκτρονικη αναφλεξη, ζανφορ κτλ...

Αυτοκινητο πολυ μπροστα απο την εποχη του.

3480644682_418eaab3de.jpg
Προβολή συνημμένου 144566

Priceless!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Wally είπε:
Αποθυμενο το εχω να ξαναβρω το πρωτο μου αυτοκινητο, ενα υπεροχο Chrysler 1307S (παραθετω ενα ιστορικο του μοντελου) που φοραγε μαμισιο ζευγαρι διπλων Weber, ηλεκτρονικη αναφλεξη, ζανφορ κτλ...Αυτοκινητο πολυ μπροστα απο την εποχη του.

3480644682_418eaab3de.jpg


Priceless!!!
Δυστυχώς πριν από μερικά χρόνια έβρισκες παρατημένα πάρα πολλά, σήμερα ούτε για δείγμα.

Το αμάξι αυτό εγκαταλείφθηκε για δύο λόγους: 1) Σκουριά. 2) Ανταλλακτικά.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οντως δεν ειχε αντισκωριακη προστασια...

Πριν χρονια ειχα μπει στο http://www.simca.gr. Πλεον βλεπω οτι δεν λειτουργει. Ξερει κανεις τι παιζει?

Καποιος μου ειχε πει οτι στον Ελληνικο συλλογο Simca ειχε βασικο ρολο ο γνωστος σε ολους μας Ζουγανελης. Ισχυει κατι τετοιο?

Mεσα στο Σουκου μπορει να ανεβασω φωτο απο το δικο μου Simca.

Κανεις αλλος παλιος ιδιοκτητης?
 
Απο οτι θυμαμαι ειχε αναδειχθει Αυτοκινητο της Χρονιας για το 1979.

Οντως δεν ειχε αντισκωριακη προστασια...
Οπως ολα τα αυτοκινητα της εποχης εκεινης.
 
Πάντως δεν ήταν αξιόπιστο στην εποχή του σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά είχε τα καλά της γαλλικής σχολής! Σίγουρα υπήρχαν καλύτερες επιλογές στα χρήματα του.

Βέβαια το συναίσθημα και η νοσταλγία δεν συνάδουν με την λογική όπως ξέρουμε όλοι στο φόρουμ!
 
δωρακι ...

Anuncio Chrysler - simca 1307-1308

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η αντισκωριακή προστασία, αν ήξερες να το συντηρήσεις, δεν ήταν τόσο μεγάλο πρόβλημα. Εδώ κάτι Alpha της εποχής αυτής που να τις έπλενες πέταγαν σκουριά μέσα από το χρώμα, ήταν σε μακράν καλύτερη κατάσταση από simca που έβλεπες στο δρόμο.

Δυστυχώς το μοντέλο εγκαταλείφθηκε από υποστήριξη ανταλλακτικών πάρα πολύ γρήγορα. Το έφαγε η μετάβαση της Simca στα χέρια της Chrysler.

Το μοντέλο είχε ζανφόρ, όπως είπε ο Wally, από τα πρώτα της εποχής του. Αλλά τα ζανφόρ του είχαν αποδειχτεί μέγιστο πρόβλημα (πάντα οι πρωτοπόροι πληρώνουν το σχετικό πρόβλημα) με αποτέλεσμα πολύ μεγάλους τριγμούς σε σχετικά μικρό διάστημα χρήσης, άσε που ήταν πανάκριβα όχι τόσο στην αγορά, αλλά στην αντικατάστασή τους. Έπρεπε να λύσεις το μισό σασί για να τα αλλάξεις.
 
Μπα, με την Chrysler ειδε τις τελευταιες της χρυσες μερες. Απλα οταν αρχισαν τα οικονομικα προβλημα στη μαμα Chrysler USA υπηρξε αμεσο αντικτυπο στο μοντελο. Βαλε κασι την πετρελαικη κριση (εκαιγαν τη μανα και τον πατερα τους) και συμπληρωνετε το θλιβερο παζλ...

Με παρεμβαση της Γαλλικης κυβερνησης τεθηκε υπο την σκεπη της Peugeot Group και μετονομαστηκε σε Talbot. Η καριερα ηταν βραχυβια και η Talbot/Simca αποροφηθηκε απο την Peugeot και δημιουργηθηκε το PSA.

[video=youtube;G4m0VwNM-sM]

(Απιστευτο! Διαφημιση που ελεγε το ποσο οικονομικο ειναι!!!!! OINK!)

Mια απο τις 3 λωριδες του εμβληματος της PSA ειναι για τη Simca. Τα αγωνιστικα χρωματα συνεχισαν να σπερνουν τρομο μεχρι και προσφατως στα διεθνη ραλλυ.

Μετα το Simca Chrysler ηταν αντανακλαστικη απο μερια μας η αγορα του 306 που πλεον οδηγει ο αδερφος μου...

@spyros_s Τρελη διαφημιση!!

@kmalfa75 Thanx!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
...πάντως τότε υπήρχε μεγάλο πρόβλημα με την σκουριά κυρίως στα ιταλικά αλλά και σε άλλα αυτοκίνητα! Βέβαια κάποια αυτοκίνητα λόγω κακού παρελθόντος υπονομεύθηκαν τότε από τον διεθνή τύπο και τον ανταγωνισμό αλλά δικαιώθηκαν αργότερα. (βλ. λαντσια μπετα)

Πάντως το σιμκα σαν αμάξωμα μπορεί κανείς να το χαρακτηρίζει προπομπό των χατσμπακ που ακολούθησαν την επόμενη δεκαετία
 
Πράγματι το αυτοκίνητο έχει σχεδόν εξαφανισθεί από την Ελλάδα, στο http://www.car.gr που έριξα μια μάτια δεν βρέθηκε ούτε ένα.

(το "ξαδελφάκι" του matra simca πρωτοποριακό αυτοκίνητο )

Για ανταλλακτικά βέβαια , μόνο στο ΕΒΑΥ .
 
Η πλάκα είναι ότι για τα παλιά Σοβιετικά LADA βρίσκει κανείς άνετα ανταλλακτικά από τη LADA, τη FIAT αλλά και από πολλούς Κινέζους.

Αυτό γιατί τα συγκεκριμένα αμάξια κυκλοφορούν ακόμα και σήμερα κατά χιλιάδες στη Ρωσία αλλά και σε άλλες "Ανατολικές" χώρες και υπάρχει μεγάλη ζήτηση για ανταλλακτικά!

Δυστυχώς, άλλα αυτοκίνητα της ίδιας εποχής, έχουν εγκαταλειφθεί στη τύχη τους.
 
Ταλαιπωρημένες φωτογραφίες του 1307S μου. Πρέπει να είναι τραβηγμένες το 1995 στην περιοχή του Παπάγου.

Παρόλα τα παράπονα για σκουριές κλπ, προσωπικά δεν είχαμε αντιμετωπίσει κάτι. Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες το χρώμα του ήταν σε άριστη κατάσταση μετά από 18 σχεδόν χρόνια χρήσης.

Άντεξε στα χέρια μας (εμένα και του αδερφού μου) άλλα 3 χρόνια με ελλειπή συντήρηση όταν και δόθηκε σε μια γνωστή μας για ανταλλακτικά ώστε να παρατείνει την ζωή κάποιου άλλου 1307S.

Αντικαταστάθηκε από ένα Peugeot 306 XR 1.4 το οποίο άφησε επίσης εξαιρετικές εντυπώσεις και αναμνήσεις...

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θυμαμαι τι σκονη εριχνε σε κατι Ascona 1600 φιλων...

Υπεροχο αυτοκινητο (δεν μπορω να πω το ιδιο για το δακτυλο του Storm στο φακο) με υπεροχο μοτερ και κουκλα.

Ουτε πολλα σαπακια εβγαλε. Σασμαν ειχε πολυ δυσκολο, τα φρενα ηταν καπως αδυναμα (διορθωνοταν) και θεματακια με τη θερμοκρασια.

Στο τελος δουκευαν μονο οι 3 κυλινδροι...

Συγκινηθηκα κλαψ κλαψ
 
Το μόνο που θυμάμαι από αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι (κάποια στιγμή) έβγαινε με καθαριστήρες για τους προβολείς της μάσκας, γεγονός που έκανε τρομερή εντύπωση...
 
Θυμαμαι ενα τετοιο πολυ παλια στα 80ς στην παλια μου γειτονια μου ενα χρυσαφι και συνεχεια να κοιταει ο τυπος το ψυγειο για νερο γιατι ειχε θεματα με την θερμοκρασια
 
Αν εμενες Αθηνα, ημασταν εμεις χαχαχαχαχαχαχαχα
 
Οχι Αρτα ημουν παντα. Εδω εκτος απο το χρυσαφι υπηρχε και ενα πράσινο σιμκα και ενα κοκκινο κοφτο τα οποια κανενα δεν ζει σημερα αλλα εβγαλαν αρκετα χρονια, το κοκκινο υπηρχε μεχρι το 2005
 
Παρόλο που είμαι fun της Chrysler U.K και προσπαθώ να κρατήσω ζωντανά ένα Chrysler Avenger και ένα sunbeam, το 1307 της αδερφικής Chrysler France και ειδικά η συγκεκριμένη έκδοση με τα 2 διπλα κάθετα weber είναι ένα από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα αφενός λόγω τεχνικών χαρακτηριστικών και αφετέρου λόγω σχεδίασης.

Δυστυχώς τα οικονομικά προβλήματα της μαμας Chrysler usa και το μετέπειτα κακό marketing της Peugeot-Talbot που βρηκε το πανεμορφο 1307/1508 και σαν εξελιξη παρουσίασε το Talbot solara (έλεος!!!!) εξαφάνισαν ένα πρωτοποριακό, για εκείνη την εποχή, σχεδιαστικά αυτοκίνητο.

Πάντως υπάρχουν μερικά ακόμα στον δρόμο!!!!με λιγη τύχη ισως βρεις καποιο που να αξίζει να ασχοληθείς μαζί του.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα