Slasher Movies

"- Οι πιθανότητές σου να επιζήσεις πέραν του μισαώρου όντας μαύρος/κινέζος/ο,τιδήποτε είναι σχεδόν ανύπαρκτες. Δεκτοί μόνο λευκοί. "


"- Όταν κάποιος πει "ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ" ή "Άκουσα κάτι απο κει, πάω να δω" ή "Εγώ θα κάτσω να σας περιμένω", βάλτε να βράζει το στάρι. Α ναι, το ίδιο όταν πει "Εντάξει, τον σκοτώσαμε" .

 


Εντάξει, jjds τα είπες όλα με αυτά τα δύο. Ειδικά το πρώτο, όπου ο πρώτος που βρίσκει φρικτό θάνατο είναι ο μαύρος, είναι επικό.


 


Είχα δει μια κωμωδία τελευταία, σε στυλ scarie movie, όπου ένας εκ των πρωταγωνιστών ήταν μαύρος και κάτι του είπαν να πάει να ελέγξει (για το επερχόμενο κακό) και αρνήθηκε, λέγοντας ότι επειδή πάντα οι μαύροι πεθαίνουν πρώτοι στις ταινίες τρόμου, θα μείνει εκεί που είναι χαχαχαχα
 
Άλλος ένας χαρακτήρας που παίζει πολύ σαν πρώτο θύμα, είναι ο πλακατζής της παρέας , που τρομάζει τους υπόλοιπους στο σπίτι, με ξαφνικά πετάγματα! Ο Μανιακός συνήθως τον περιλαμβάνει νωρίς νωρίς...
 
spacetroop είπε:
"- Οι πιθανότητές σου να επιζήσεις πέραν του μισαώρου όντας μαύρος/κινέζος/ο,τιδήποτε είναι σχεδόν ανύπαρκτες. Δεκτοί μόνο λευκοί. "
"- Όταν κάποιος πει "ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ" ή "Άκουσα κάτι απο κει, πάω να δω" ή "Εγώ θα κάτσω να σας περιμένω", βάλτε να βράζει το στάρι. Α ναι, το ίδιο όταν πει "Εντάξει, τον σκοτώσαμε" .

 


Εντάξει, jjds τα είπες όλα με αυτά τα δύο. Ειδικά το πρώτο, όπου ο πρώτος που βρίσκει φρικτό θάνατο είναι ο μαύρος, είναι επικό.


 


Είχα δει μια κωμωδία τελευταία, σε στυλ scarie movie, όπου ένας εκ των πρωταγωνιστών ήταν μαύρος και κάτι του είπαν να πάει να ελέγξει (για το επερχόμενο κακό) και αρνήθηκε, λέγοντας ότι επειδή πάντα οι μαύροι πεθαίνουν πρώτοι στις ταινίες τρόμου, θα μείνει εκεί που είναι χαχαχαχα
Παρόμοια αττάκα παίζει και στην κωμωδία "Evolution"`με τον Duchovny, που έχει συνεργάτη έναν μαύρο. Καποια φάση είναι να μπούνε σε μια σπηλιά που έχει σκάσει μετεωρίτης με εξωγηινο dna και του λέει "αντε μπες" οπότε ο τύπος απαντάει κάτι σε στυλ "you crazy, ..... ? dont you know that the brother always dies first?" :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
O γενναίος (ή αλάνι ή δύσπιστος) της παρέας, ο οποίος θα είναι αλητάκος ή αθληταράς, και δε μασάει με τις ιστορίες τρόμου και τους μύθους που πλαισιώνουν το χώρο που βρίσκεται η παρέα (σπίτι ή κατασκήνωση που έγιναν παλιότερα φόνοι κλπ), θα έρθει πρόσωπο με πρόσωπο με τον δολοφόνο, τον οποίο θα νομίζει πως είναι ο προαναφερόμενος πλακατζής της παρέας (ότι και καλά μεταμφιέστηκε να τον τρομάξει). Αφού θα του μιλάει κανένα 5λέπτο, χωρίς να παίρνει καμία απάντηση, ο δολοφόνος θα σηκώσει το τσεκούρι-μαχαίρι-αλυσοπρίονο, παγοκόφτη (με την κατάλληλη μουσική υπόκρουση) και θα τον στείλει να συναντήσει τον μαύρο, την ξανθιά και τον πλακατζή που θα έχει σφάξει στην προηγούμενη σκηνή.

Το ίδιο σκηνικό, μπορεί να συμβεί και με το ζευγαράκι της παρέας. Ο δολοφόνος έχει σφάξει το αγόρι και πάει να κανονίσει την κοπέλα ενώ εκείνη νομίζει πως είναι το αγόρι της, μεταμφιεσμένο για να την τρομάξει. Ακολουθεί ο πεντάλεπτος μονόλογος της κοπέλας (που του τονίζει πόσο ανώριμος είναι), και η γνωστή συνέχεια (πάει να συναντήσει τον μαύρο, τον πλακατζή κλπ)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα περισσότερα από αυτά τα κλισέ τα είχαν σατιρίσει πολύ έξυπνα ο Kevin Williamson και ο Wes Craven στο Scream του 1996, όπως αντίστοιχα είχε κάνει κι ο Τζον Μακ Τίρναν στο Last Action Hero με τα κλισέ των ταινιών δράσης.

Στις ταινίες τρόμου υπάρχουν κανόνες, ποτέ δεν κάνεις σεξ ή ναρκωτικά και ποτέ δεν λες ''επιστρέφω αμέσως'', γιατί κάτα πάσα πιθανότητα δεν θα επιστρέψεις ποτέ.

Επίσης, δεν είσαι δύσπιστος, ορθολογιστής, άθεος ή οτιδήποτε τέτοιο, θα το μετανιώσεις πικρά.

Και το κλασικό, από την Κοκκινοσκουφίτσα ακόμα, ποτέ δεν πας μόνος σου στο δάσος και αν είσαι μικρό παιδί, δεν μιλάς σε αγνώστους.

Στο τέλος η κλασική ήσυχη και ντροπαλή παρθένα θα βάλει τον δολοφόνο στην θέση του. :D

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Guillermo Del Toro είχε τοποθετηθεί πάνω στο θέμα, λέγοντας πως αυτά τα στερεότυπα εκφράζουν συντηρητικές απόψεις και πως οι ήρωες στις δικές του ταινίες τάσσονται υπέρ της αντίθετης στάσης.

Δεν συμφωνώ απόλυτα όσον αφορά τα σλάσερς, σιγά μην περνάγανε και πολιτικά μηνύματα δηλαδή, απλά έτσι τα είχε μάθει ο κόσμος και τα γούσταρε και οι παραγωγοί που θέλανε να πουλήσουν ποντάρανε στο σίγουρο.

Αλλά επειδή παρόμοιες τάσεις συναντάς και στα παραμύθια, από τις χίλιες και μία νύχτες μέχρι τις συλλογές των αδερφών Γκριμ (και ως γνωστόν τα παραμύθια ήταν οι πρώτες τρομακτικές ιστορίες) ή στα διηγήματα του Λάβκραφτ και στα EC Comics, μπορώ να πω πως έχει μια βάση.

Τέσπα, δεν θέλω να χαλάσω τον χαβαλέ του τόπικ, απλά βρήκα ενδιαφέρων το κείμενο και είπα να το ποστάρω. Έτσι κι αλλιώς ποιος νοιάζεται για το αν έχουν μηνύματα ή όχι τα σλάσερς, σεξ και βία να υπάρχει και τα υπόλοιπα τα καταπίνεις μαζί με το ποπ κορν. :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα