Solomon's Key remake

immortalx

RetroN00b
Joined
24 Ιαν 2006
Μηνύματα
8
Αντιδράσεις
40
Γεια χαρα σε ολους.

Πριν λίγες ημέρες τελείωσα ενα remake του Solomon's Key. Δεν ξέρω πόσοι το θυμάστε, αλλά κυκλοφόρησε αρχικά στα arcades (1986) και στη συνέχεια έγινε port σε όλες σχεδόν τις γνωστές πλατφόρμες.

vVAyN0.gif


Επικοινώνησα και με τον σχεδιαστή του original game, έναν φοβερό άνθρωπο, ο οποίος με συνεχάρη και μου είπε ότι του προκάλεσε συγκίνηση.

Είναι free φυσικά και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ:

https://immortalx74.itch.io/solomonskeyremake
 
Οχι απλα το θυμαμαι αλλα το λιωνω καθημερινα.Τρεχω να το κατεβασω.Πολλα συγχαρητηρια και απο μενα φιλος.
 
Να εισαι καλα φιλτατε, το εχω και στο GameBoy και ειναι αγαπημενο παιχνιδι, χιλια μπραβο!
 
:thumbup:

To β' "ελληνικό" remakeτου  Solomon's Key

το πρώτο σε   Dos(μεσω Turbo C++)







btw immortalx κάτι μου θυμιζει το nickname (ας κάνω ένα retromaniax search)

Καμία σχέση με τον  παλιό μέλος του retromaniax ("web.1asphost.com/immortalx/pixelmag/" ?

Η απλά`συνώνυμία /`συν-nick-νυμία ?

https://www.retromaniax.gr/vb5/forum/παλαιά-περιοδικά-πληροφορικής/pixel/1210-Παλιό-project-για-το-pixel
 
Ευχαριστώ πολύ παιδιά!

Nemo αν είναι δυνατόν να έχεις τέτοια μνήμη!! Ναι, εγώ είμαι αυτός και όπως βλέπεις είμαι πρωταθλητής στο lurking ?

Δεν είχα ιδέα ότι και άλλος Έλληνας έκανε remake το Solomon's Key! Το link δυστυχώς είναι ανενεργό.
 
Δεν είχα ιδέα ότι και άλλος Έλληνας έκανε remake το Solomon's Key! Το link δυστυχώς είναι ανενεργό.
http://www.liknongames.com/games/solomonskey/index.html

και download link μέσω web.archive.org 

>>>https://web.archive.org/web/20160403220640if_/http://liknongames.com/games/solomonskey/files/solomonc.zip

Υ.Γ.

btw και κοίταξτε τώρα   καραμπόλα  του παρώντος thread.

με αφομή το search  για ενεγό d/l link

του έτερου" ελληνικόυ" του  Solomon's Key remake(Dos)   .

Από ότι φαίνεται  έχει κάνει  εντωμεταξύ  κι ένα άλλο  remake  σε android

του    Phantomas 2 (Vampire)

http://www.worldofspectrum.org/infoseekid.cgi?id=0003688

>>> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vampiregr
 
Nemo ευχαριστώ για το link!

Δυστυχώς είναι μόνο ο source code του παιχνιδιού. Αφού παιδεύτηκα αρκετή ώρα κατεβάζοντας αρκετές εκδόσεις του Turbo C++ compiler, ήταν αδύνατο να κάνει compile σε 64 bit περιβάλλον και τελικά τα παράτησα. Κάπου έχω ένα laptop με Windows XP, θα δοκιμάσω εκεί.

Απ'ότι φαίνεται δεν είναι ολόκληρο το παιχνίδι, μόνο 2-3 levels. Αν κάποιος τυχαίνει να έχει το compiled παιχνίδι θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν έβαζε εδώ ένα link.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo Εχω δει ήδη στο site οτί αναφέρει αυτό που λες, παρ' όλα αυτά δεν φαίνεται να είναι αυτό το executable του παιχνιδιού ή (πιο πιθανόν) δεν κάνω κάτι εγώ σωστά.

"C:\TC\BIN\TCC -1 -IC:\TC\INCLUDE -LC:\TC\LIB -eSOLOMKEY.EXE SOLOMKEY.C  SOLFUNCS.C VGA.C"

"Then hit COMPILE.BAT and replace the exe file of the game with the new one."

Έστειλα email στον theodosis μήπως και έχει καμια compiled έκδοση του παιχνιδιού, γιατί είναι κρίμα να είναι χαμένο κάτι τέτοιο.

Sorry αν σε ταλαιπώρησα ?
 
χαιρετώ όλους τούς προλαλήσαντες. Κατόπιν επικοινωνίας που είχα με τον φίλο immortalx ο οποίος όντως με βρήκε, είδα, κατέβασα και έπαιξα το καταπληκτικό remake που έκανε στο αγαπημένο αυτό παιχνίδι. Πραγματικά τού δίνω συγχαρητήρια και έχω να πω ότι ειδικά η γραφιστική προσομοίωση που έχει αυτό το remake με το original game είναι εντυπωσιακή. Το παιχνίδι αυτό στάθηκε αφορμή, πίσω εκεί στο 1987 όπου τό 'σκαγα από το γυμνάσιο για να πάω να το παίξω στα «ηλεκτρονικά» (δέκα δραχμές τότε το παιχνίδι), ώστε να θέλω να μάθω προγραμματισμό για να το φτιάξω. Η κατασκευή μίας, ας την πούμε, solomon's key - engine, έγινε πολύ αργότερα, το 1999-2000 σε περιβάλλον DOS με την Borland Turbo C ver. 3.1. Μπορείτε να κατεβάσετε σε ένα zip to εκτελέσιμο, τον πηγαίο κώδικα και ό,τι άλλο χρειάζεται από την σελίδα μου www.liknongames.com (--> Solomon's Key). Επειδή βλέπω ότι υφίσταται κάποιο ενδιαφέρον για πληροφορίες, θα περιαυτολογήσω λίγο, λέγοντας μερικά πράματα για εκείνη την έκδοση.

To ίδιο το παιχνίδι, αρχείο SOLOMKEY.EXE, τρέχει σε DosBox. Μπορεί να κανείς να φτιάξει όσες οθόνες θέλει ή να πειράξει τις υπάρχουσες αν τροποποιήσει ή αν δημιουργήσει αρχεία (plain text) ROOMx.TXT (x=1,2,3,...), 35 bytes έκαστο. Όσο η μηχανή βρίσκει να υπάρχει επόμενο αρχείο, το φορτώνει κάθε φορά που ο παίκτης ολοκληρώνει μια πίστα. Tην κωδικοποίηση συμβόλων/tiles μπορείτε να την βρείτε στο αρχείο εικόνας ROOM1ENCODING.PNG. Η μηχανή υποστήριζε τότε δωμάτια 7x5(=35), δηλαδή 9x6 μαζί με τα κάτω και πλαϊνά άσπρα τούβλα. Αυτό είναι παραμετρικό στον κώδικα και αν κάποιος πιστεύει ότι ωρίμασε στον σχεδιασμό νέων δωματίων, μπορεί να το αλλάξει. 

Η «βιβλιοθήκη γραφικών» για χρήση τής Ιστορικής mode-13 γράφτηκε όλη στο «χέρι» (αρχεία VGA.C + VGA.H) όπου αφού έχουν αναγνωστεί τα γραφικά (αρχεία .m13, δηλαδή 256-colors bmp's χωρίς το header τους) και έχει αρχικοποιηθεί η κάρτα γραφικών με την παλέτα χρωμάτων τής αρεσκείας τού «σχεδιαστή» (αρχείο COLORS.SOL), τότε, σε κάθε frame, γίνεται με memcpy η εγγραφή των σειρών από τις οποίες αποτελείται το γραφικό, απευθείας στις σωστές θέσεις μνήμης τής κάρτας γραφικών ώστε να φανεί το γραφικό στην επιθυμητή θέση τής οθόνης. Το gamelogic (φορτώματα, αρχικοποίηση pointers, collision detεction, timing, κτλ)  + βοηθητικές συναρτήσεις είναι στα SOLOMKEY.C και SOLFUNCS.C

Το compile έχει γίνει στην έκδοση C που προανέφερα. Αν θέλετε να πειράξετε τον κώδικα, ευχαρίστως να το κάνετε. Δείτε το αρχείο FILES.TXT για επεξηγήσεις τού τί είναι τα άλλα αρχεία τού καταλόγου. Αν χρειαστείτε κάτι, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. Ασφαλώς και η έκδοση δεν αποτελεί final έκδοση παιχνιδιού, απλά είναι μία πρώτη προγραμματιστική προσέγγιση τού παιχνιδιού

εύχομαι ολόθερμα καλή επιτυχία στην θαυμάσια έκδοση που έφτιαξε ο φίλος immortalx

Θεοδόσης Εκίζογλου
www.liknongames.com
 
Θεοδοση, καταρχας σ'ευχαριστω για την απαντηση σου τοσο στο email οσο και εδω στο forum! Το οτι καποιος με το δικο σου βιογραφικο, μπηκε στον κοπο να απαντησει σε εναν χομπιστα και να αναλυσει κατι που εκανε σχεδον 20 χρονια πριν, ειναι για εμενα κατι πραγματικα ομορφο.

Καταφερα να παιξω τελικα τη δικη σου εκδοση μεσω dosbox (λανθασμενα νομιζα οτι ηταν μονο ο source code) και ειναι εντυπωσιακο το οτι καταφερες κατι τετοιο χωρις τις συγχρονες "ανεσεις" του Photoshop, των IDEs και των απειρων long-play videos στο Youtube.

Η δικη μου δουλεια ηταν πολυ πολυ πιο ευκολη:

Χρησιμοποιησα μια special εκδοση του MAME που κανει export tiles και palettes. Απο τα exported αρχεια βρηκα τα frames για τον player character, τους εχθρους, τα tiles που χρησιμοποιουνται στα επιπεδα και τα collectable items. Επειτα εκανα crop καθε frame (αυτο ηταν και η πιο επιπονη διαδικασια) σε δικο του αρχειο.

Ο κωδικας ειναι γραμμενος σε gml (~ 7000 γραμμες) και μου πηρε περιπου εναμισυ μηνα. Η κατασκευη των επιπεδων ηταν πολυ πιο ευκολη (αλλες 10 ημερες περιπου) καθως βοηθαει πααααρα πολυ το γραφικο περιβαλλον του gamemaker. Η αληθεια ειναι οτι νομιζα πως θα μου αρεσε να χτιζω τα επιπεδα αφου ειχα τελειωσει με τη λογικη του παιχνιδιου, αλλα μετα το 10ο επιπεδο μ'επιασε πονοκεφαλος ? . Το παιχνιδι φαινεται απλο αλλα εχει αρκετο βαθος, καθως υπαρχουν απειρα κρυφα items και το AI των εχθρων δεν ειναι το ιδιο σε ολα τα επιπεδα. Συνολικα υπαρχουν 51 επιπεδα

Τεραστια βοηθεια ηταν ενα long-play που εκανε καποιος στο Youtube. Πρεπει να ειδα αυτο το video εκατονταδες φορες, καποια σημεια του frame by frame, για να τσεκαρω τα timings των εχθρων σε καθε επιπεδο. Θα μπορουσα πραγματικα να γραψω essay γι'αυτο το παιχνιδι. Δεν εχω μελετησει τοσο στη ζωη μου ουτε στο σχολειο ?

Τελος το πιο ευχαριστο ηταν μια μικρη επικοινωνια που ειχα με τον original developer του παιχνιδιου Michitaka Tsuruta.

Την ιδια χαρα λοιπον ειχα οταν εμαθα μεσω του Nemo ότι ενας Ελληνας πολλα χρονια πριν ειχε ηδη κανει remake το Solomon's Key. ?
 
Ευχαριστώ και πάλι τον φίλο immortalx για τα καλά του λόγια και συμπληρώνω ότι και εγώ χομπίστας είμαι και ερασιτέχνης gameprogrammer με την ετυμολογική ερμηνεία τής σύνθετης αυτής λέξης. 

just for the record, συμπληρώνω κάποιες πληροφορίες για να ολοκληρώσω τις οδηγίες compilation τού open sourced project ώστε αν κάποιος θέλει να πειραματιστεί, να μπορεί να το κάνει χωρίς να φάει τα μούτρα του με το compilation. 

Επειδή διαπίστωσα ότι η έκδοση 3.1 τής Turbo C++ δεν είναι και ό,τι πιό εύκολο τελικά να βρεθεί στο ίντερνετ, την εντόπισα για κατέβασμα στον εξής σύνδεσμο:
https://www.cyberfreewishes.com/uploads/6/4/0/6/6406650/turbo_c.zip

1. κατεβάζουμε το συμπιεσμένο αρχείο οπουδήποτε στον σκληρό.
2. Το κάνουμε αποσυμπίεση μέσα σε κάποιον φάκελο μόνο που για το «καλό μας» για όσα ακολουθήσουν, ας φροντίσουμε να γίνει η αποσυμπίεση σε κάποιον φάκελο απ'ευθείας στον σκληρό που το όνομά του να μην ξεπερνάει τούς 8 χαρακτήρες (π.χ. στον C:\INSTALTC)
3. Ανοίγουμε το DOS BOX
4. Κάνουμε
    mount c c:\
    και μεταβαίνουμε στον φάκελο όπου έγινε η αποσυμπίεση, π.χ. 
    cd instaltc
5. εκτελούμε το install.exe
6. Ανοίγει ο installer τής Tourbo C++ 3.1. Επιλέγουμε ως destination folder ton C:\TC (Διότι αυτός έχει οριστεί στο compile.bat) Επίσης, σε κάποια στιγμή μάς ρωτάει πού βρίσκονται τα αρχεία εγκατάστασης και προτείνει το drive A (το παλιό, καλό 3.5' floppy drive) Αλλάζουμε το A σε C πατώντας απλά το "C" (δίχως backspace). 

7. Σε κάποιες προτάσεις για υποφακέλους εντός τού φακέλου τής TurboC++, τούς οποίους δεν τούς πειράζουμε καθόλου, επιλέγουμε "Συνέχιση τής εγκατάστασης"

Μετά από λίγο, η εγκατάσταση έχει ολοκληρωθεί. 

Αφού λοιπόν έχουμε ξαναβγεί στο "μαύρο" command line τού DoxBox, μεταβαίνουμε στον κατάλογο όπου έχει αποσυμπιεστεί το παιχνίδι (source + scripts + resources + exe) και πολύ απλά, εκτελούμε το compile.bat

Το νέο solomkey.exe έχει παραχθεί εντός τού φακέλου και ο μάγος Dana είναι πανέτοιμος για περιπέτειες ^_^

(Q/A  O/P, Space)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Επιτελους καταφερα να το κανω compile με τις οδηγιες σου! Τις προηγουμενες φορες δοκιμαζα απευθειας απο cmd των Windows.

Σ ευχαριστω και παλι για τον χρονο που διεθεσες και χαρηκα πολυ που αυτο το θεμα σταθηκε αφορμη για να αναβιωσει και το δικο σου project!
 
Sorry για το necropost παιδια, αλλα ο γιος μου εγραψε μια open-source, cross-platform εκδοση του game σε C++. Οσοι θελετε να το δοκιμασετε ή να παιξετε με τον κωδικα μπορειτε να το βρειτε εδω: https://mdodis.itch.io/open-solomons-key

Επισης εγραψα και εγω ενα μικρο level editor σε C++ γι'αυτη την εκδοση: https://github.com/immortalx74/osked
 
Εμένα ο γιός μου έγραψε μια graphic engine ισάξια της Unreal 5. Και ο εγγονός μου τώρα γράφει μια free έκδοση των Windows 10. Για να μην πω για τη γυναίκα μου που έχει φτιάξει custom firmware για το PS4.

Ακου "ο γιος μου έγραψε....". Τί θράσος!........... Εννοείται ότι αστειεύομαι, έτσι; :fafoutis: Πολλά συγχαρητήρια στο γιο σου.Δεν ξέρω πόσο χρονών είναι, αλλά αν είναι κάτω των 18, σίγουρα ξέρει καλά τί θέλει να κάνει όταν μεγαλώσει. Δεν είναι απλό να ασχοληθείς με C++ σε μικρή ηλικία, πρέπει να το'χεις και όπως έχει πει ένας μεγάλος σε ηλικία συνάδελφος "τη C ή θα τη λατρέψεις ή θα τη μισήσεις" κι εγώ τη μισώ (με την καλή έννοια) γιατί όταν το 1993 μου έδωσαν 2 δισκέτες 5 1/4 με τη VB1,κόλλησα με αυτή. Αλλωστε η πρώτη μου γλώσσα ήταν η locomotive στον 6128.

Αφτά. Θενκς για το necropost που μου έδωσε αφορμή να επεκταθώ.
 
Από τα παιχνίδια που είχα λιώσει σε Amstrad 6128. Τρελές ώρες παιχνιδιού, δυστυχώς δεν είχε βγει μετά και σε Amiga.
 
@Rygar χαχαχα! Σ'ευχαριστω πολυ. Ξεκινησε στα 18 προγραμματισμο και τωρα ειναι 21. Σπουδαζει στο τμημα επιστημης υπολογιστων στο πανεπιστημιο Κρητης, οποτε ηδη διαλεξε τι θα κανει :p
Ο κολλητος μου ειχε 6128 και μου επεφταν τα σαλια, μιας και εγω ειχα εναν ταπεινο Spectrum +2. Αργοτερα ασχοληθηκα και εγω λιγο με visual basic και φοβομουν να αγγιξω οτιδηποτε πιο low-level, αλλα να που με εβαλε προσφατα ο γιος στο τριπακι και γραφω C++. Αργησα λιγο βεβαια μιας και κοντευω τα 50 :biglaugh:

@Shinobi και εγω στου φιλου μου τον 6128 το ειχα πρωτοπαιξει και οντως δεν θυμαμαι να το ειχα παιξει αργοτερα στην Amiga μου. Βασικα δεν ειδα ποτε μου live ουτε την arcade εκδοση. Εδω στην επαρχια η κατασταση απο επιλογες στα arcades ηταν πολυ φτωχη.
 
Η Amiga έβγαζε άνετα εκδόσεις 1:1 με το ηλεκτρονικό στα περισσότερα παιχνίδια με Ζ80 στα ηλεκτρονικά. Στην χειρότερη στα 25 fps
 
Πίσω
Μπλουζα