Sonic vs Mario

Sonic vs Mario

  • Sonic

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Mario

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%

  • Συνολικοί ψηφοφόροι
    0
Ο μαριο είναι χαρακτήρας του nes, όπως πχ και ο χαρακτήρας του chuckie egg έρχεται από το spectrum.

Τωρα μπορεί να βγάλω το ίδιο παιχνίδι σε android και το tileset να έχει 10 χρώματα αντί 3 όμως οι μηχανισμοί gameplay μένουν ίδιοι και τα level σχεδον ίδια τότε αυτό λέγεται remake.

Είναι σα να βγάλω το manic miner με 32 χρώματα και μετά να λέω πως είναι 16bit. Το ίδιο δηλαδή παιχνίδι που έπαιζε κάποιος στην 8μπιτη κονσόλα να το βαφτίσω 16μπιτ επειδή το μουστάκι έχει 6 χρώματα ενω πριν είχε 1.
 
Shinobi είπε:
Ο μαριο είναι χαρακτήρας του nes, όπως πχ και ο χαρακτήρας του chuckie egg έρχεται από το spectrum.Τωρα μπορεί να βγάλω το ίδιο παιχνίδι σε android και το tileset να έχει 10 χρώματα αντί 3 όμως οι μηχανισμοί gameplay μένουν ίδιοι και τα level σχεδον ίδια τότε αυτό λέγεται remake.

Είναι σα να βγάλω το manic miner με 32 χρώματα και μετά να λέω πως είναι 16bit. Το ίδιο δηλαδή παιχνίδι που έπαιζε κάποιος στην 8μπιτη κονσόλα να το βαφτίσω 16μπιτ επειδή το μουστάκι έχει 6 χρώματα ενω πριν είχε 1.
Δεν μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς με τον παραλληλισμό σου, αλλά η λογική λέει πως αν είναι να συγκρίνεις το Sonic 1 με κάποιο παιχνίδι, αυτό θα είναι προφανώς το Super Mario World κι όχι φυσικά το Super Mario Bros. ούτε το Super Mario Galaxy. Εκτός αν θεωρείς ότι π.χ. το Super Mario Galaxy είναι απλώς ένα remake του Super Mario Bros. με περισσότερα χρώματα στην παλέττα... :p
 
Τα συγκρίνω σα παιχνίδια. Κλώνος του μαριο έχει βγει και για Commodore 64 (8bit) το giana sisters και άλλα ενώ δεν ισχύει το ίδιο για το σονικ που δεν υπάρχει ούτε σε amiga (16bit) αν και μπορούσε βέβαια. Δε φαντάζομαι να υπάρχει άνθρωπος που να πιστεύει ότι μπορεί να βγει κλώνος του σονικ σε.. amstrad 6128.

Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι το μαριο είναι κακό παιχνίδι αντίθετα είναι πολύ καλό, άλλωστε τα καλύτερα παιχνίδια είναι τα απλά (tetris pacman amidar κλπ).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Shinobi είπε:
Τα συγκρίνω σα παιχνίδια. Κλώνος του μαριο έχει βγει και για Commodore 64 (8bit) το giana sisters και άλλα ενώ δεν ισχύει το ίδιο για το σονικ που δεν υπάρχει ούτε σε amiga (16bit) αν και μπορούσε βέβαια. Δε φαντάζομαι να υπάρχει άνθρωπος που να πιστεύει ότι μπορεί να βγει κλώνος του σονικ σε.. amstrad 6128.
Ναι, είναι κλώνος του Super Mario... Bros. που αναπτύχθηκε 6 ολόκληρα χρόνια και (κυρίως) μια γενιά μηχανημάτων πριν βγει το πρώτο Sonic. Εξ ου και ο παραλληλισμός της σύγκρισης μεταξύ Real και... εφηβικού Barcelona. Εκτός αν πιστεύεις ότι το Super Mario World (που με αυτό πρέπει να συγκριθεί το Sonic, προφανώς) θα μπορούσε να βγει σε Amstrad 6128...
 
Γιατί δεν υπήρχαν και 8bit Sonic στο Master System/game gear? Και μάλιστα πολύ καλοφτιαγμένα? (τουλάχιστον το πρώτο). Οκ η ταχύτητα και τα γραφικά ήταν κάπως κατώτερα αλλά το ίδιο δεν ισχύει και με τα 16bit Mario σε σχέση με τα 8bit? Ok, η διαφορά του SMB3 με το SMW1 δεν είναι και τεράστια αλλά αυτό συμβαίνει γιατί το SMB3 είναι ένα late NES παιχνίδι που ξεζουμίζει στην κυριολεξία το hardware και οι δημιουργοί του ήταν στις καλύτερες τους, ενώ το SMW1 είναι ένα early SNES παιχνίδι που από ότι ξέρω βγήκε κάπως βιαστικά. Αλλά και πάλι υπήρχαν γραφικά και mechanics που δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν στο NES, το flickering θα έκανε το παιχνίδι unplayable.
 
Imgema είπε:
Γιατί δεν υπήρχαν και 8bit Sonic στο Master System/game gear? Και μάλιστα πολύ καλοφτιαγμένα? (τουλάχιστον το πρώτο). Οκ η ταχύτητα και τα γραφικά ήταν κάπως κατώτερα αλλά το ίδιο δεν ισχύει και με τα 16bit Mario σε σχέση με τα 8bit? Ok, η διαφορά του SMB3 με το SMW1 δεν είναι και τεράστια αλλά αυτό συμβαίνει γιατί το SMB3 είναι ένα late NES παιχνίδι που ξεζουμίζει στην κυριολεξία το hardware και οι δημιουργοί του ήταν στις καλύτερες τους, ενώ το SMW1 είναι ένα early SNES παιχνίδι που από ότι ξέρω βγήκε κάπως βιαστικά. Αλλά και πάλι υπήρχαν γραφικά και mechanics που δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν στο NES, το flickering θα έκανε το παιχνίδι unplayable.
Πέραν του ότι όπως ξαναείπα, το πρώτο Super Mario Bros. βγήκε 6 χρόνια πριν από το Sonic (και τότε κάθε μήνα υπήρχαν τρομερές εξελίξεις, όχι όπως σήμερα που μπορεί να δεις ένα παιχνίδι 8ετίας και να μην ξεχωρίζει από ένα που βγήκε... χθες), τα Sonic του MS και του GG ήταν είτε ports του MD ή έστω βασίστηκαν σε αυτό. Ακόμα κι έτσι όμως, αν είναι να κάνεις μια 8-bit σύγκριση, η λογική λέει πως αν θες να συγκρίνεις παιχνίδια, θα συγκρίνεις π.χ. το Sonic του MS με το SMB3 και όχι το πρώτο SMB με το Sonic του MD "επειδή εκεί πρωτοεμφανίστηκαν οι χαρακτήρες"...
 
Olorin είπε:
η λογική λέει πως αν θες να συγκρίνεις παιχνίδια, θα συγκρίνεις π.χ. το Sonic του MS με το SMB3 και όχι το πρώτο SMB με το Sonic του MD "επειδή εκεί πρωτοεμφανίστηκαν οι χαρακτήρες"...
Συμφωνώ γιατί με αυτήν την λογική θα έπρεπε να συγκρίνουμε το Donkey Kong με το Rad Mobile :p
 
Πίσω
Μπλουζα