Spectrum crt screenshots wanted

Αυτό είναι από ότι screen βρήκα στο ίντερνετ. Έχω γίνει εξπέρ με τα ημιτονα, συνημιτονα και το π (3,14) χαχα. Παίρνει ακόμα λίγο βελτίωση.. Βασικα δεν μπορώ να παίξω πλέον Spectrum χωρίς αυτό τον shader. Εντελώς άλλη φάση μόλις γίνει το blend, νομίζω οι προγραμματιστες αυτό ήθελαν να πετύχουν κιόλας στην τελική.
 
Προφανως.
Πολλοι μαλιστα που κρινουν σημερα τα/καποια 8bit μηχανηματα, στεκονται στην raw pixel απεικονιση του εκαστοτε emulator στην LCD τους.
 
Προφανως.
Πολλοι μαλιστα που κρινουν σημερα τα/καποια 8bit μηχανηματα, στεκονται στην raw pixel απεικονιση του εκαστοτε emulator στην LCD τους.
Ε ναι ο σκοπος ηταν να βγει η εικονα με τα default που εχει το μηχανημα καλωδια-joystick κλπ, οχι με instant load και την raw image που δινει ο emulator. Και δεν ειναι και accurate χρωματα κλπ πχ ο Amstrad εχει πιο φωτεινα και εντονα χρωματα απο οτι δειχνει ο emulator και ο Commodore πιο vibrant στην πραγματικοτητα. Οι τηλεορασεις ειχαν και saturation controls.
 
Καλη αν και θα προτιμουσα μια με αρκετο dithering. Ετσι δειχνει στον shader μεχρι στιγμης, δεν το λες και πολυ μακρια. Αρκετα κοντα ειναι
Δεν εχει αρκετο dither να δω το pattern που εχει το phase πχ δες κατω δεξια την καλυβα που εχει dither στην πορτα στον spectrum κανει ενα σαν rainbow μπλε κοκκινο ενω στον shader ειναι γαλαζιο


χωρις φιλτρα

Asterix-And-The-Magic-Cauldron-240218-185929.png


shader

Asterix-And-The-Magic-Cauldron-240218-185142.png


Spectrum

EMwTmfO.jpeg

Eδω ο shader πιστευω θα ταιριαζει καλυτερα σε μια μικρη συγχρονη oθονη

Γενικα οσον αφορα τις συγχρονες οθονες για ολες τις κατηγοριες του retro gaming - arcades - κονσολες κλπ για οσους θελουν μια πιο κοντινη CRT εμπειρια καλυτερα ειναι να παρουν και μια συγχρονη ακομη με πιο μικρη οθονη αν δεν εχουν για μεγιστο 4:3 μεσα στο 16:9 μεχρι 20 - 25 ιντσες που ειναι και πιο κοντα και στον παραπανω shader της crt trinitron με οθονη 14"

Ακομη και σε τηλεορασεις 50αρες - 65αρες led - oled που προτιμουν οι περισσοτεροι οτι shader και να βαλεις θα ειναι χειροτερα απο μια συγχρονη οθονη 25"

Εκτος αν καποιος παιζει απο μεγαλη αποσταση στο σαλονι πχ σε μια 65αρα oled που εκει χανει σε μεγαλο βαθμο και shaders λεπτομερειες και αισθηση CRT οποτε και ενα σκετο bilinear filtering ειναι αρκετο οσον αφορα την μεγαλη αποσταση απο την οθονη.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Γουάλη,
το βιβλίο μου λέει να χρησιμοποιήσεις χρόνο 1/30 ή 1/25 ή ακόμα και μεγαλύτερο χρόνο (πχ 1/15 ή 1/8) ώστε να έχουν συμπληρωθεί αρκετά σκαν της οθόνης (interlaced). Φυσικά αυτό αναφερόταν στο φιλμ αλλά με το ψηφιακό δεν νομίζω ότι έχει διαφορά. (edit: ελπίζω να χρησιμοποίησες κάποιο είδος τρίποδα μιας και είναι ανθρωπίνως αδύνατο να κρατήσεις σταθερή τη μηχανή σε τόσο αργές ταχύτητες. εν ανάγκη ακούμπα στην πλάτη καμιάς καρέκλας ή και σε τραπέζι, με αυτοφωτογράφιση για να μην την κουνήσεις).
οθόνη1.jpg
 
@Wally αν μπορεσεις βγαλε κανενα σκριν απο κανενα γκειμ να εχει αρκετο dither να δω ποιο απο τα 2 πιθανα σεναρια ειναι (πιο) σωστο.

Robocop-1989-Ocean-Software-240220-184434.png
Robocop-1989-Ocean-Software-240220-184453.png
 
Για ριξε μια ματια. Δεν εχω καποιο θωρακισμενο RF διαθεσιμο οποτε οι παρεμβολες ειναι τεραστιες
Καλο, το ιδανικο θα ηταν ενα που εχει πολυ dithering να δειξει καθαρα πως κανουν blend τα χρωματα πχ bombjack in game, magnetron εισαγωγικη οθονη, cabal κλπ
 
@Shinobi εν Σπεκτρουμ συναγωνιστη λαβε: Bomb Jack και Magnetron

Δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο να ανεβει καμποσο το οριο αναλυσης φωτογραφιων uploading στο φορουμ διοτι αυτα τα εξωτερικα links καποια στιγμη εξαφανιζονται.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μάλιστα τώρα είναι πιο ξεκάθαρο, κάνει ένα banding δεν είναι όλο το dithering ένα χρώμα (magenta-green εναλλάξ) . Θενκς συναγωνιστή

Θα κάνω κάποιες ρυθμίσεις και θα επανέλθω με σκριν από shader συγκριτικά
 
Εδώ ενα γρήγορο, έχω βάλει στο shader δυνατότητα να αλλαξεις την συχνότητα του π(3.14) ποσο συχνα δλδ θα επαναλαμβανεται. Οποτε γίνεται ευκολο να αλλαξεις όπως θες το pattern. Βέβαια ένας που δεν έχει speccy δεν θα ξέρει πως να το ρυθμίσει

Bomb-Jack-1986-Elite-Systems-240225-140117.png

t51E3zt.jpeg



Να πούμε εδώ ότι το κάθε μηχάνημα παράγει το δικό του σήμα Composite, δηλαδή σε Amiga που έχω και τρέχω speccy emu σε 20αρα crt με Composite καλώδιο δεν βγάζει αυτά τα artifacts απλά στο dither γίνεται ένα χρώμα.
Δεν γίνεται δηλαδή ένας shader για όλα εκτός και αν φτιάξεις preset μέσα στον shader αφού τσεκάρεις πρώτα τα αληθινά συστήματα
 
Τελευταία επεξεργασία:
Εκανα κατι μικρες βελτιωσεις, και οι 2 ntsc shaders (ntsc-mini και ntsc-simple GLSL) ειναι σε default spectrum mode συμφωνα παντα με τα σκριν
Λογικα πρεπει να ειναι σωστο και για C64

Chase-HQ-1989-Ocean-240228-220740.png


Cobra-1986-Ocean-Software-t-2-240228-222536.png


Dandy-1986-Electric-Dreams-Software-240228-215730.png


Cop-Out-1986-Mikro-Gen-240228-220650.png
 
Τελευταία επεξεργασία:
Εγώ λάτρεψα το copout στον 6128 αλλά και στον σπέκτρουμ που το έμαθα πρόσφατα είναι εξαιρετικό! Περίεργο που δεν υπήρξε c64 έκδοση!
 
Πίσω
Μπλουζα