προσωρινό σχόλιο. μέχρι να γίνει moved στο καινούριο thread.
Το άρθρο για το GAC (σελ.64-67) έχει χρεωθεί σε εμένα, ενώ στην πραγματικότητα το έγραψε ο αδερφός μου. Νόμίζω ότι διορθώνεται στο επόμενο τευχος (ήταν σε μέρη).
Ο αδερφός μου έχει γράψει και την κριτική για το GOLD-SILVER_BRONZE (σελ 50) και για την συλλογή ULTIMATE PLAY THE GAME (ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται από την υπογραφή Νίκος Π(οταμιάνος)). Κριτικές παιχνιδιών υπογράφει και ο Φοίβος (Ντόκος), πηγαίναμε στο ίδιο σχολείο, ήταν ένα χρόνο μεγαλύτερός μου. Κάναμε πολύ παρέα, ζωγράφιζε καλά, προγραμμάτιζε, και μου είχε κάνει κάτι γραφικά για μερικά παιχνίδια που σχεδίαζα. Χαθήκαμε μετά το σχολείο, τον είχα ξαναδεί μιά δυό φορές.
Σε κάποιο από τα επόμενα σχόλια, θα σας περιγράψω τον τρόπο με τον οποίο γράφαμε τις κριτικές των παιχνιδιών (των περισσότερων τέλος πάντων)... Θέλει λίγο σκέψη...
Δημοσιεύεται επίσης και το πρώτο άρθρο μου hackers school (σελ 22-24), το οποίο νομίζω πως είναι και το πιο κατανοητό από όλα, καθώς είναι εισαγωγικό. Ελπίζω να έπιασε τόπο...
Στις κριτικές παιχνιδιών παρουσιάζονται τα αγαπημένα μου :
- Starglider- αυτό τα λέει όλα. Πολύ καλό...
- Super hang on. Πέρασα ένα καλοκαίρι παίζοντας στην καινούρια μου Amiga με το ποντικάκι...
Στο games service, δημοσιεύεται το σπάσιμο που είχα κάνει για το vindicator, θυμάμαι πως με είχε ενθουσιάσει αυτό το παιχνίδι και είχα κουραστεί λίγο για να βρω το invincibility, αλλά το άλλο κόλπο, αυτό με τα A,C και L, το είχα βρεί κατά τύχη πειραματιζόμενος με την ακύρωση διαφόρων CALLs..
Το trantor το είχα πάρει προσωπικά, γιατί το γούσταρα πάρα πολύ σαν παιχνίδι, και ήθελα να το τελειώσω. Έτσι έκανα μια προσωπική επέμβαση... Αν θυμάμαι καλά είχε ένα ψιλοάθλιο speech όταν φόρτωνε!
Το mask III επίσης το είχα σπάσει για το ίδιο λόγο, αν και αυτά που βρήκα τελικά ήταν λίγο άσχετα (walk on sea, και indestructible μόνο αν πάρεις ένα όπλο). Το είχα χαρεί πάρα πολύ αυτό το παιχνίδι, θυμάμαι υπέροχα απογεύματα του Αυγούστου με τρίωρα εναλλάξ mask-pyradev.
Όσο για το σπάσιμο στο driller, ήταν λίγο τυπικό, καθώς μου είχε σπάσει τα νεύρα με την αργή ταχύτητά του, και δεν είχα εντρυφήσει ιδιαίτερα.
Το cybernoid όμως ήταν κορυφαίο παιχνίδι. Και ο τύπος που το προγραμμάτισε ήταν θεός, μιλάμε για πολύ όμορφο κώδικα. Τα παιχνίδια του κυρίως έκανα reverse engineering, καθώς και πολλά της ocean (operation wolf, gryzor) και το gauntlet. Πόσες σελίδες σημειώσεων, πόσες εκτυπωμένες σελίδες με κώδικα από το pyradev, όλες κάπου στην χωματερή θα βρίσκονται τώρα (και σε μεγάλο βάθος μάλιστα)