Sprite 02 - Οκτώβριος 1988

billy

Retromaniax Co-Founder
Joined
8 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.232
Αντιδράσεις
251
Σκαννάρισμα: billy

Aριθμός σελίδων: 88

Mέγεθος αρχείου : 23.8 mb

Ανάλυση: 100+ dpi



Aardvark είπε:
Θυμαται κανεις εξωφυλο του Sprite με τον παρακατω ηρωα,ηταν τοσο badass τοτε η φωτο του και τα γραφικα του Vindicator σε cpc ηταν αριστουργηματικα ελλειψη αλλης λεξης.

Aardvark είπε:

To βρηκα το τευχος και πανω που ειχα αρχισει να αμφιβαλω για την μνημη μου,σε χρωμα δειχνει ακομα καλυτερο.



Eιναι απο το τευχος 3 και το τευχος 1 το ξερουμε αρα ειναι το τευχος 2.


 


Μπραβο μου,τωρα μενει να το βρουμε.




Ι'm your huckleberry. :D (άλλωστε κάτι είχα υποσχεθεί προ καιρού ;) ).

Οπως καταλάβατε κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα απο τα Pixel, για να φιλοξενήσουμε το 2ο τεύχος του Sprite, με το εξώφυλλο όπου φιγουράρει (μεταξύ άλλων) και ο φοβερός Vindicator.

Για όσους κομπιουτεράδες ανήκουν στο 0,1% που δεν γνωρίζει τον εν λόγω "φουσκωτό" κύριο, κάνω quote σχόλια του Ιουλίου 2010, απο το τεύχος 48 του Pixel:

The Vindicator: Οχι, δεν είναι conversion του M.I.A. !! (δεν είχε άλλωστε κυκλοφορήσει ακόμα στα arcades). Ο συνοδευτικός τίτλος "Green Beret ΙΙ" που του αποδόθηκε, ήταν απλά θέμα marketing. Παρ 'ολα αυτά το παιχνιδάκι είναι καλό (τα "μοτίβα" του gameplay αλλάζουν καθώς περνάτε levels) και αξίζει να το παλέψετε. Στα ίδια καλά επίπεδα είναι και τα γραφικά και ο ήχος (εξαιρετική η έκδοση του amstrad).


Κλασσικά όπως πάντα, πάμε να δούμε μερικά highlights:

- Είδηση για κυκλοφορία του Journey into the Lair, απο την Microdeal, μία εταιρία που πάντα στήριζε τον ST (θυμηθείτε κλασσικούς τίτλους του Steve Bak, όπως το Goldrunner, το Leatherneck, κ.α.). Το "κλού" της υπόθεσης είναι ότι δεν έχουμε να κάνουμε με τυπικό port του Dragon's Lair σε δισκέττες, αλλά πρόκειται για release σε video disk!

Mε την τιμή να φτάνει τα εκατό λιρόνια + άλλα είκοσι για το σχετικό καλώδιο (ενώ φυσικά απαιτείται και το ανάλογο Laser disk player), δυστυχώς η συγκεκριμένη πρόταση δεν "περπάτησε" (στην Ελλάδα τουλάχιστον δεν θυμάμαι να το είχα δεί).

- Αρχίζει να γίνεται πιό "mainstream" η ιδέα για προσφορά κάποιου είδους "soundtrack" σε κασσέτα, μαζί με τα παιχνίδια (οπότε και γίνεται η σχετική αναφορά στο D.T. Olympic Challenge). Τέτοιου είδους games κυκλοφόρησαν αρκετά (Platoon, Outrun, Carrier Command, Trantor, Frankie, Side Arms, κλπ), και το κομμάτι μπορούσε να είναι οτιδήποτε: ηλεκτρονική μουσική χωρίς (ή με ελάχιστα) vocals, κάποιο ήδη γνωστό κομμάτι (π.χ. το Tracks of my tears, το Relax, κλπ), ή ακόμα και μουσική απο κάποια μικρότερα γκρουπάκια της εποχής (π.χ. κομμάτια όπως τα "Right this time" και "The Fight" των Wally Tolster & Pete Oliver - a.k.a. "Resister").

- Ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με τον προγραμματισμό (εμπορικών) παιχνιδιών, και πόσο επικερδής (ή όχι) είναι σαν απασχόληση.

- "Animation: Νέα πακέτα και τεχνικές" (παρουσιάζονται τα Forms in Flight, Animator Apprentice, Cyber Studio, και το πολύ δημοφιλές Sculpt Animate 3D)

- Must-read συνέντευξη του Γιάννη "όλα στο Computer Market" Γκόλφη, ο οποίος αναλύει και σχολιάζει τις κινήσεις και τις γενικότερες τάσεις της αγοράς υπολογιστών, ενώ κάνει και μερικές ενδιαφέρουσες προβλέψεις για το "μέλλον" !!

- Στα Game Previews έχουμε τα Rambo III, Super Hang-On, το Singletonικό Whirligig (είχαμε αναφερθεί σε αυτό και άλλη φορά), το *εξαίσιο* Starglider II ("Θεέ μου τι γραφικά!"), και τέλος το The Kristal: Απο τα πρώτα παιχνίδια που έπιαναν τέσσερις ολόκληρες δισκέττες - χωρίς να πρόκειται για compilation. Το παιχνίδι (βασισμένο σε άγνωστο μέχρι τότε θεατρικό μιούζικαλ) έχει χωρίς αμφιβολία πανέμορφα graphics -oπως φανερώνουν άλλωστε και οι εικόνες- και μου το είχε πουλήσει "απο 2ο χέρι" ένας φίλος, λίγο καιρό μετά την αγορά της Amiga μου.

- Στα Arcades φιγουράρουν κάποιοι επίσης πολύ γνωστοί τίτλοι (που αργότερα είδαμε και στους home micros) όπως το Vindicators (με τα τανκσάκια), και το Forgotten Worlds (με τον χαρακτηριστικό του χειρισμό, και τις επίσης χαρακτηριστικές engrish ατάκες !!)

- Game reviews - Η χαρά του "παιχνιδά" !!

* Barbarian II: "Η μετάβαση απο το Barabarian I στο Barbarian II θυμίζει την μετάβαση απο το Exploding Fist I στο Exploding Fist II. Eνα καλό beat 'em up γίνεται arcade adventure με αξιώσεις". Για το thunder game του μήνα, τα είχε πεί όλα ο Δημήτρης Παυλής του Pixel, οπότε τι άλλο να προσθέσουμε;

* Fire Power: Σε αυτό το top-down viewed action/strategy παιχνιδάκι, διαλέγετε τανκ και προσπαθείτε να εισβάλετε στην βάση του αντιπάλου για να του πάρετε τη σημαία (κλασσικές "capture the flag" καταστάσεις, δηλαδή). Μπορεί εκ πρώτης όψεως να μην λέει πολλά, αλλά μπορεί να γίνει αρκετά εθιστικό, καθότι διαθέτει και 2-player mode (δίπλα-δίπλα, ή και με modem παρακαλώ !!).

* Dream Warrior: Μία ακόμα "τυπική" κυκλοφόρία παιχνιδιού με side-scrolling μοτίβο που διαφημίστηκε αρκετά, αλλά δεν κατάφερε να ξεχωρίσει.

* Where time stood still: Πρόκειται για ένα (ήδη γνωστό απο το special review του Pixel) ισομετρικό arcade-adventure αξιώσεων. Μόνιμο παράπονο, η μη-κυκλοφορία σε Amstrad (ούτε καν ως port), για άγνωστους λόγους.

* Virus: Aπο τα πρώτα παιχνίδια που "κυνήγησα" στην Amiga μου, λόγω του ονόματος του D.Braben που το συνοδεύει. To παιχνίδι είναι πολύ εθιστικό, διαθέτει καλό ήχο και πολύχρωμα τρισδιάστατα γραφικά που κινούνται γρήγορα, και θα σας κρατήσει απασχολημένους για αρκετό καιρό (θα σας πάρει κάποιο διάστημα μέχρι να καταφέρετε να "παίζετε στα δάκτυλα" τα controls του Hoverplane).

* The Vindicator: Ουδέν σχόλιον !! (τα είπαμε και στην αρχή του post :D ).

* Night Raider: Flight-sim με έμφαση στη δράση (αργότερα το είδαμε και στο Pixel). Σκοπός σας είναι να βυθίσετε το Bismarck, και βέβαια έχετε τη δυνατότητα να δείτε διάφορες εσωτερικές "απόψεις" του μαχητικού σας (για να εμπλακείτε σε αερομαχία, να ρυθμίσετε τις μηχανές, κλπ). Τα mechanics και το gameplay γενικότερα έχουν κάτι το πολύ οικείο, καθώς φέρνουν στο μυαλό του παίκτη games όπως το θρυλικό Dam Busters, το Ace of Aces, το The Train, κλπ. Ρίχνοντας μία ματιά στα credits, η υποψία επιβεβαιώνεται: Στο σχεδιασμό του παιχνιδιού έχει "εμπλακεί" ο Michael Bate, που μαζί με άλλους γνωστούς-και-μη-εξαιρετέους κυρίους όπως οι Stuart Easterbrook, Rick Banks (κ.ο.κ.), μας έχουν δώσει πολύ αξιόλογα "ιστορικά" action-sims (αν και στην πραγματικότητα δεν χρησιμοποιήθηκαν Avengers στην επίθεση εναντίον του Bismarck, το καναδέζικο team ήθελε να "προμοτάρει" ένα αμερικάνικο αεροπλάνο).

Το παιχνίδι όπως αντιλαμβάνεστε, είναι μέσα στα αγαπημένα μου. Δυστυχώς η έκδοση του Amstrad που είχα παίξει τότε, ήταν ένα οφθαλμοφανέστατο spectrum port (το οποίο είναι κάτω του μετρίου σαν αποτέλεσμα, καθ' ότι και αυτή καθεαυτή η έκδοση σε spectrum, είναι επιεικώς μέτρια). H έκδοση σε C64 είναι όπως πάντα υπέροχη (ευτυχώς το είχα παίξει και εκεί), ενώ, ελλείψει μίας Amiga version, η έκδοση του ST είναι η κορυφαία επιλογή για τα 16-bit (ανώτερη απο την 16-bit pc version).

* Leatherneck: Eνα ακόμα παιχνιδάκι του Steve Bak που χαρακτηρίζεται απο πολύ ομαλό κάθετο scrolling, και ωραία μουσική & ηχητικά εφφέ (αξέχαστες οι κραυγές !!).

* Daley Thompson's Olympic Challenge: O φόβος και ο τρόμος των joysticks επιστρέφει !! Ξέρετε πάνω-κάτω τι σας περιμένει σε αυτού του είδους τα παιχνίδια, οπότε εξασκείστε κατάλληλα τα χέρια σας και φροντίστε το joystick να είναι σε καλή κατάσταση. (Οσο για την συνοδευτική μουσική κασσέτα τα είπαμε και παραπάνω).

* Street Fighter: O πρόγονος του θρυλικού fighting game, τώρα και στους υπολογιστές μας. Αν κρίνουμε αποκλειστικά με γνώμονα τα graphics, το conversion είναι αρκετά επιτυχημένο (ειδικά στις 16-bit versions). Δυστυχώς το gameplay δεν ξεφεύγει απο την μετριότητα ("κληρονομιά" απο το arcade, καθ' ότι και αυτό προσέφερε μέσες-άκρες μία μέτρια εμπειρία), ενώ και η κίνηση θα μπορούσε να είναι πιό γρήγορη (και όσο για τις special κινήσεις μάλλον απουσιάζουν - όσο και να είχα προσπαθήσει, ποτέ δεν κατάφερα να τις "βγάλω"). Στις 8-bit εκδόσεις, η cpc version υπερέχει στα γραφικά (όπως σωστά επισημαίνει ο reviewer), μιά και έχει χρησιμοποιηθεί mode 1 ανάλυση (320x200) μαζί με πετυχημένο συνδιασμό τεσσάρων χρωμάτων.

* Star Wars - The Empire Strikes Back: Τα "ίχνη" του αρχικού τρισδιάστατου παιχνιδιού (το οποίο πρωτοεμφανίσητκε στα arcades), έρχεται τώρα να ακολουθήσει και η "Αυτοκρατορία αντεπιτίθεται" - και πάλι απο την Vektor Grafix & την Domark. Τα επίπεδα είναι τώρα τέσσερα και περιλαμβάνουν εμπλοκή με Probedroids, μάχη εναντίον ΑΤ-SΤ & ΑΤ-AT (μπορείτε να ρίξετε και tow-cable όπως στην ταινία), μάχη με καταδιωκτικά TIE, και τέλος πλοήγηση μέσα σε πεδίο αστεροειδών.

Αν και δεν πρόκειται για άσχημο παιχνίδι (το είχα παίξει σε Amstrad), το πρόβλημα είναι πως γίνεται μονότονο μετά απο κάποιο διάστημα, ενώ και το "oomph" του πρώτου παιχνιδιού έχει πλέον ατονήσει. Oι 16-bit εκδόσεις έχουν μεν κάποιες ψηφιοποιημένες φωνές, αλλά φυσικά τα wireframe γραφικά δεν έχουν την λαμπρότητα και την "αίγλη" των vectors στα arcades.

* Bionic Commando: Πολύ καλό conversion του γνωστού arcade, στο οποίο θα πρέπει να κατατροπώσετε τις δυνάμεις του εχθρού με τη βοήθεια του "βονικού" σας χεριού. Δυστυχώς η amstrad version έχει και πάλι αδικηθεί, αφού δεν είναι παρά ένα τραγικά απαίσιο spectrum port.

* Jet: Ενα πολεμικό flight sim απο την SubLogic (Bruce "Flight Simulator" Artwick), τo οποίο είχε ήδη κυκλοφορήσει παλιότερα σε 8 & 16 bit μηχανήματα δημοφιλή στην Αμερική (Apple II, C64, pc) και τώρα κάνει την εμφάνισή του σε μηχανήματα όπως η Amiga, οπτικά ανανεωμένο.

Aν και η Amiga version έμεινε στην αφάνεια λόγω της κυκλοφορίας του Interceptor (το οποίο υπερέχει στον τεχνικό τομέα), οι φίλοι των flight sims αξίζει να ασχοληθούν με το Jet διότι περιλαμβάνει και στοιχεία που το Interceptor δεν έχει.

* Hoppin' Mad: To έχουμε αναφέρει και παλιότερα εδώ, καθώς και εδώ.

Καλό παιχνιδάκι (αν και spectrum port) που ίσως αρχικά σας δυσκολέψει, αλλά θα το συνηθίσετε.

* Desolator: To είχα πρωτοδεί σε φίλο amstrad user, αλλά δεν το αντέγραψα λόγω έλλειψης χώρου στη δισκέττα. :p (δυστυχώς το arcade δεν το είχα παίξει ποτέ). Πάντως δεν είναι καθόλου άσχημο παιχνιδάκι. Αρχικά μπορεί να σας θυμίσει λίγο το Gauntlet, αλλά έχει διαφορές. (...και επι τη ευκαιρία, ναί, εξακολουθώ να πιστεύω πως το Diablo είναι απόγονος του Rogue και όχι του Gauntlet. Ο,τι θυμάμαι χαίρομαι... :D )

* Στα advantures έχουμε τα Legend of the Sword & Corruption, τα οποία τα γνωρίζουμε ήδη απο τις αντίστοιχες παρουσιάσεις στο Pixel, ενώ το strategy game του μήνα είναι το -όχι και τόσο διαδεδομένο- Power Struggle (αν σας άρεσε το Armageddon Man, πιθανότατα θα σας αρέσει και αυτό).

Πάντως απο τα προσωπικά μου αγαπημένα games αυτού του είδους, είναι και το Balance of Power.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Επιτελους ,τοσα χρονια αναμονη!
 
Εξαιρετικο τευχος, χορταστικη περιγραφη απο τον μαιτρ
 
To μοναδικο τευχος Sprite που θυμαμαι χαρακτηριστικα απο τα νειατα μου,πολυ macho εξωφυλλο και απο την τελευταια φορα που εψαξα σε ολοκληρο το νετ δεν υπαρχει ουτε σκαναρισμενο εξωφυλλο,οχι ολoκληρο το τευχος και εψαχνα πολυ και για πολυ καιρο. :thumbup:
 
Ευχαριστουμε τον billy τοσο για το σκαναρισμα,οσο και για την απολαυστικη περιγραφη!!! :thanx2: :bow: :bow: :bow:
 
Καταπληκτικό!

billy, ευχαριστούμε πολύ!!!

Damn!!!

Ακόμα ψάχνω στο πατρικό μου, που εξαφανίστηκαν τα τεύχη Sprite και Micromad που είχα φυλαγμένα...
 
Eυχαριστώ πολύ για τα σχόλια, gentlemen. :thanx2:

@Dino:

Eχεις την καλύτερη μάνα του κόσμου (δεν πετάει τίποτα :D ), oπότε σίγουρα κάπου τα έχει ακόμα φυλαγμένα. ;)
 
Ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου...

Θα αναφέρω τα καλά σου λόγια στη μαμά! :D
 
το κακό με το σκανάρισμα που έκανες billy είναι ότι μας άνοιξες την όρεξη και θέλουμε και άλλα...θα σε πρήζω πλέον όποτε το θυμάμαι ν' ανεβάσεις και άλλα!
 
Σπύρο, μην ανησυχείς !!

Εχουν ήδη δρομολογηθεί πολλά τεύχη - κυρίως Pixel που για διάφορους λόγους δεν προλάβαμε να ανεβάσουμε μέσα στο 2013 (δες εδώ), αλλά εννοείται ότι θα κάνουμε κατά καιρούς και "διαλείμματα" με τεύχη άλλων περιοδικών, όπως το Sprite. :)
 
Ευχαριστουμε Billy και για το scanναρισμα και για την απολαυστικη -ακομα μια φορα- συνοπτικη παρουσιαση του περιοδικου ,που λειτουργει για ακομη μια φορα ως ενα δυνατο ορεκτικο για να "καταβροχθισουμε" το περιοδικο !!!!!

billy είπε:
Αρχικά μπορεί να σας θυμίσει λίγο το Gauntlet, αλλά έχει διαφορές. (...και επι τη ευκαιρία, ναί, εξακολουθώ να πιστεύω πως το Diablo είναι απόγονος του Rogue και όχι του Gauntlet. Ο,τι θυμάμαι χαίρομαι... :D )
Διαφωνω με την μανιχαιστικη θεωρηση (ή το ένα ή το αλλο) της προλευσης του Diablo .Αν δεν ειχαν υπαρξει τα Gauntlet και οι καθε λογης κλωνοι του δεν θα ειχε προκυψει το Diablo στην μορφη που προεκυψε .

BTW Προσωπικα εγερνα προς την Gauntlet προελευση του Diablo .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
billy είπε:
Σπύρο, μην ανησυχείς !! Εχουν ήδη δρομολογηθεί πολλά τεύχη - κυρίως Pixel που για διάφορους λόγους δεν προλάβαμε να ανεβάσουμε μέσα στο 2013 (δες εδώ), αλλά εννοείται ότι θα κάνουμε κατά καιρούς και "διαλείμματα" με τεύχη άλλων περιοδικών, όπως το Sprite. :)
χαίρομαι πολύ γι' αυτό και χαιρετίζω όλους όσους κατά καιρούς έχουν προχωρήσει σε σκαναρίσματα ιστορικών περιοδικών τόσο στο ρετρομάνιαξ όσο και σε άλλα ρετροφόρα! Το θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό να γίνεται αυτό ώστε να ψηφιοποιηθούν και διασωθούν όλα αυτά τα περιοδικά της εποχής!
 
Nemo είπε:
Ευχαριστουμε Billy και για το scanναρισμα και για την απολαυστικη -ακομα μια φορα- συνοπτικη παρουσιαση του περιοδικου ,που λειτουργει για ακομη μια φορα ως ενα δυνατο ορεκτικο για να "καταβροχθισουμε" το περιοδικο !
Διαφωνω με την μανιχαιστικη θεωρηση (ή το ένα ή το αλλο) της προλευσης του Diablo .Αν δεν ειχαν υπαρξει τα Gauntlet και οι καθε λογης κλωνοι του δεν θα ειχε προκυψει το Diablo στην μορφη που προεκυψε .

BTW Προσωπικα εγερνα προς την Gauntlet προελευση του Diablo .
Thanks για το σχόλιο Nemo, αν και η αλήθεια είναι πως η παρουσίαση μόνο συνοπτική δεν είναι... :D :D

Οσο για το Gauntlet, oι "μηχανισμοί" του είναι αρκετά διαφορετικοί: Εχουμε γεννήτριες τεράτων, oι ήρωες δεν ανεβαίνουν level και δεν αλλάζουν όπλα/πανοπλίες, τα "μπουντρούμια" δεν "χαρτογραφούνται" καθώς προχωράς, και επιπλέον δεν σχεδιάζονται με κάποιον random παράγοντα - είναι *ήδη* προσχεδιασμένα...

Δεν αντιλέγω στο ότι το Gauntlet έχει κάποια στοιχεία όπως π.χ. το real-time 2/3/4-player, αλλά στα δικά μου μάτια, η μεγαλύτερη και πιό "καθαρή" επιρροή για την δημιουργία του Diablo, ήταν εκείνη του Rogue. :)
 
Special retro ανάμνηση (που λέει και ο billy):

Στην τελευταία σελίδα του τεύχους, υπάρχει καταχώρηση του "Dora", της Acocsoft...

Λοιπόοον... Εμένα τότε μου άρεσε μια κοπέλα στο σχολείο (νομίζω πρώτη Λυκείου ήμασταν), την οποία την έλεγαν Ντόρα...

Οπότε καταλαβαίνετε, κάθε φορά που έβλεπα την καταχώρηση ή κάποιο review, πως ένιωθα... ::)
 
...να υποθέσω ότι κατέληξε σε ανεκπλήρωτο έρωτα όπως παθαίναμε οι περισσότεροι τότε ή αποτέλεσες την φωτεινή εξαίρεση;

(αν πάντως της είπες ότι έχεις ατάρι στ σίγουρα σε χυλοπίτιασε :p )
 
Φυσικά και ήταν ανεκπλήρωτος έρωτας, αφού δεν προχωρήσαμε ποτέ, αν και υπήρχε ανταπόκριση!

Αν της έλεγα οτι με περιμένει ο Atari ST στο σπίτι, θα έλεγε "ΟΚ κανας φίλος του θα είναι"... Αν όμως της έλεγα, οτι έχω μια Amiga, μάλλον θα μου έλεγε "Κι εμένα τι με θες; Μαχαραγιάς είσαι;" :p
 
DINO είπε:
Special retro ανάμνηση (που λέει και ο billy):
Στην τελευταία σελίδα του τεύχους, υπάρχει καταχώρηση του "Dora", της Acocsoft...

Nemo είπε:
Απ οτι βλεπω στους πελατες -συνεργατες τους σκιτσογραφου/σχεδιαστη/ζωγραφο Πέτρου Βλαχουτσάκου ηταν και η ACOCSOFT οπως και
(Τολμω να υποθεσω τα σχεδια σε εξωφυλλο /manual ???)

COSMON Ε.Π.Ε. ?????

COMPUTER & SOFTWARE

MICRO MAD

COMPUTER & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

AMSTRAD HELLAS

http://www.illustrator.gr/Illustrator09.htm

Btw μεταξυ αλλων αναφερει στο βιογραφικο του

http://www.illustrator.gr/illustrator10.htm

http://www.illustrator.gr/illustrator10.htm

acocsoft.jpg

Προβολή συνημμένου 104897

Y.Γ.Οι δυο Δωρες στην μεση κατω SamFoX-ιζουν και στο πρωτοτυπο ή απλα ετσι φαινεται λογω χαμηλης ανααναλυσης ????
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
DINO είπε:
Special retro ανάμνηση (που λέει και ο billy):
Στην τελευταία σελίδα του τεύχους, υπάρχει καταχώρηση του "Dora", της Acocsoft...

Λοιπόοον... Εμένα τότε μου άρεσε μια κοπέλα στο σχολείο (νομίζω πρώτη Λυκείου ήμασταν), την οποία την έλεγαν Ντόρα...

Οπότε καταλαβαίνετε, κάθε φορά που έβλεπα την καταχώρηση ή κάποιο review, πως ένιωθα... ::)

DINO είπε:
Αν της έλεγα οτι με περιμένει ο Atari ST στο σπίτι, θα έλεγε "ΟΚ κανας φίλος του θα είναι"... Αν όμως της έλεγα, οτι έχω μια Amiga, μάλλον θα μου έλεγε "Κι εμένα τι με θες; Μαχαραγιάς είσαι;" :p
Χαχαχά !! Ωραίος ο Dino. :D

Μany thanks για την ρετρο-ανάμνηση !!

Fotis_kfor είπε:
Ευχαριστούμε billy :D
Nα 'σαι καλά Φώτη. :)

Nemo είπε:
Y.Γ.Οι δυο Δωρες στην μεση κατω SamFoX-ιζουν

Πολύ σωστά, και μάλιστα το συζητάγαμε τότε διάφοροι συμμαθητές !! :)

Γενικά απο τις εικόνες που έβλεπα, το "Dora" μου έδινε μία εντύπωση μάλλον βιαστικής δουλειάς (τουλάχιστον όσον αφορούσε τα γραφικά - εστω και σε mode 1 που είναι το παιχνίδι θα μπορούσε να γίνει πιό καλή δουλειά πιστεύω), που με απώθησε απο το να επιδιώξω να παίξω.

(...και εδώ που τα λέμε, έτσι κι αλλιώς κανένας απο τους γνωστούς μου φίλους & συμμαθητές δεν θυμάμαι να είχε παιχνίδια της Acocsoft...)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα