- Είδηση για την πειρατική "pre-release" κόπια του Pacmania, που είχε διοχετευτεί στην αγορά !! (θυμηθείτε τα αντίστοιχα περιστατικά με άλλα κορυφαία hits, όπως το Populous και το Lost Patrol).
- Αρθρο-αφιέρωμα στους ιούς των υπολογιστών. Για το τελικό συμπέρασμα ότι "σε δύο χρόνια οι ιοί θα έχουν μάλλον ξεχαστεί", ουδέν σχόλιον !!
- Απο τον Λάμπρο Ποταμιάνο, έχουμε το "hackers' school", και απο τον Νίκο Ποταμιάνο έναν οδηγό για το Graphic Adventure Creator - το ιδιαίτερα δημοφιλές και επικρατέστερο (έναντι των PAW & Quill) πρόγραμμα δημιουργίας adventures.
- Στην "Συνέντευξη του μήνα", ο Andy Dench της Ocean Hellas. Αξίζει να σταθούμε στο σημείο όπου γίνεται αναφορά στο Tai-Pan. Εδώ ο Dench απορεί γιά ποιόν λόγο το παιχνίδι αυτό πούλησε τόσο καλά στην Ελλάδα, αντίθετα με το εξωτερικό. Για την απάντηση, σας παραπέμπω στο τεύχος 38 του Pixel !! (το είπαμε και το ξαναλέμε: το Pixel είχε απίστευτη επιρροή στις επιλογές των μικρών gamers της εποχής).
- Και περνάμε στα "Spriteviews":
Για το Starglider 2, ας μην επαναλαμβανόμαστε (διαβάστε το Pixel no51).
Aς δούμε όμως λίγο το Whirligig. Με το παιχνίδι αυτό είχα μία αστεία (και λίγο άσχημη) εμπειρία. Βλέποντας ότι υπάρχει πιθανότητα ύπαρξης μίας "amstrad" version, το αναζήτησα στα μαγαζιά της Στουρνάρη, αλλά εις μάτην. Μάλιστα σε ένα μαγαζί (δεν θυμάμαι ποιό) έβαλαν τα γέλια γιατί με τέτοιο όνομα που είχε το παιχνίδι, νόμιζαν ότι δεν ήξερα τι μου γίνεται !! (δυστυχώς δεν είχα το Sprite μαζί μου...). Εκνευρισμένος σταμάτησα να ρωτάω και να σχολούμαι με αυτό.
Πολλά χρόνια αργότερα (στην "εποχή του internet"), μπόρεσα επιτέλους να παίξω την Amiga version. Τελική εκτίμηση: Αν και fan του Singleton απο την εποχή του θεσπέσιου Lords of Midnight, το συγκεκριμένο παιχνίδι κατά την γνώμη μου δεν αποτελεί μία απο τις καλύτερες στιγμές του (τζάμπα ο κόπος δηλαδή...).
Το Sword of Sodan, είναι ένα απο τα παιχνίδια-σταθμούς στην σταδιοδρομία της amiga, λόγω κυρίως των τεράστιων sprites του και των ποιοτικότατων γραφικών του γενικότερα. Με λίγη προσπάθεια, έχετε καλές πιθανότητες και να το τελειώσετε.
Συνεχίζουμε με τo Wanderer (το είδαμε και στο τεύχος 49 του Pixel),
τo γνωστό μας Super Hang-on (που αποκτά νέα διάσταση στα 16-bit μηχανήματα), το 1943 (καλό στον amstrad που το είχα παίξει, αλλά "λίγο"), το Pacmania (αξιοπρεπές conversion στα οκτάμπιτα - θεϊκό στην Amiga), και τέλος τα Roadblasterοειδή, Overlander και Fire & Forget.
Απο RPG & adventures έχουμε τα Faery Tale Adventure και Shadowgate (το δεύτερο παρουσιάστηκε και απο τον advenτσουρινάκη στο Pixel).
To strategy game του μήνα, είναι το παλιό, καλό Archon.
- Μεταξύ άλλων στα arcades, έχουμε και το πολύ καλό shmup, P-47 Freedom Fighter.
- Στα "προσεχώς", έχουμε πολλούς γνωστούς τίτλους, αλλά εκείνο που τραβάει αμέσως την προσοχή, είναι το "Ice and Fire", ένα adventure που -μάλλον- δεν κυκλοφόρησε ποτέ (τουλάχιστον όχι για την Amiga, και όχι με αυτό το όνομα). Θυμηθείτε και την αντίστοιχη περίπτωση του Dragonslayer της Linel (πάλι στα "προσεχώς" του Sprite), όπου βλέπαμε την φωτογραφία με τον τεράστιο δράκο και τον πολεμιστή και μας έτρεχαν τα σάλια, αλλά τελικά το παιχνίδι δεν έκανε την εμφάνισή του.