Xαχαχα !! "I am a pc game", ...."and I am a space sim".
Μιλάμε για "against all odds" καταστάσεις !!
(α, ρε Roberts...)
Προς το παρόν έχω δεί *μόνο* το παραπάνω βιντεάκι και μερικά screenshots, ενώ διάβασα και στην περιγραφή ότι πρόκειται για "Mash up of Freelancer, Privateer and Wing Commander" - πράγμα που σημαίνει πολλά.
*Δεν* έχω διαβάσει ακόμα λεπτομέρειες (όπως π.χ. για το οικονομικό μοντέλο, κλπ), αλλά όπως και να 'χει δεν σκοπεύω να προβώ σε αμπελοφιλοσοφίες και σπέκουλες προσπαθώντας να προβλέψω ως άλλος μάντης (που... ''διαβάζει'' εντόσθια σφαγιασμένων Kilrathi
) το αν θα "πετύχει ή όχι" το παιχνίδι στην αγορά, ή "ποιοί" και "γιατί" θα το αγοράσουν, ή αν θα είναι "έτσι" ή "αλλιώς", κλπ. (με όλα αυτά άλλωστε θα ασχοληθούν εκτενώς τα διάφορα sites και έντυπα, τους προσεχείς μήνες).
Εγώ θα πω απλά ότι "ελπίζω" και "εύχομαι".
Ελπίζω και εύχομαι όχι μόνο να βρεί την κατάλληλη χρηματοδότηση (άλλωστε απ' ότι φαίνεται θα υπάρξει κάποιου είδους "early backing" απο τον "λαό" - αν και όχι μέσω kickstarter), αλλά επιπλέον το τελικό αποτέλεσμα να αξίζει και ως παιχνίδι (και όχι μόνο απο τεχνικής άποψης ασφαλώς).
Διάφορα games όπως η σειρά των "Χ" ή ακόμα και το EVE (σε online επίπεδο) έχουν βοηθήσει το καθένα με τον τρόπο του ώστε κρατηθεί το αγαπημένο μας genre ζωντανό, και άσχετα απο το αν το Star Citizen / Squadron 42 καταφέρει ή όχι να προσφέρει τυχόν "καινοτομίες" ή μία "νέα πνοή" στο είδος, η ύπαρξή του και μόνο *είναι* παρ' όλα αυτά κάτι τo σημαντικό, διότι αν μη τι άλλο δίνει ένα ακόμη μήνυμα "παραέξω".
Εύχομαι λοιπόν ό,τι καλύτερο για το project αυτό (το οποίο θα φροντίζω να παρακολουθώ ανα τακτά χρονικά διαστήματα).