Star Citizen (Chris Roberts νέο παιχνίδι)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Είδα την παρουσίαση, εντυπωσιακή σαν ιδέα. Το Coop και το PVP μάλλον είναι αυτά που θα κεντρίσουν πολύ το ενδιαφέρον. Μου θύμισε κάτι μεταξύ Elite, Wing Commander, Eve Online κτλ.
 
Xαχαχα !! "I am a pc game", ...."and I am a space sim". :D

Μιλάμε για "against all odds" καταστάσεις !! :P (α, ρε Roberts...)

Προς το παρόν έχω δεί *μόνο* το παραπάνω βιντεάκι και μερικά screenshots, ενώ διάβασα και στην περιγραφή ότι πρόκειται για "Mash up of Freelancer, Privateer and Wing Commander" - πράγμα που σημαίνει πολλά.

*Δεν* έχω διαβάσει ακόμα λεπτομέρειες (όπως π.χ. για το οικονομικό μοντέλο, κλπ), αλλά όπως και να 'χει δεν σκοπεύω να προβώ σε αμπελοφιλοσοφίες και σπέκουλες προσπαθώντας να προβλέψω ως άλλος μάντης (που... ''διαβάζει'' εντόσθια σφαγιασμένων Kilrathi :D ) το αν θα "πετύχει ή όχι" το παιχνίδι στην αγορά, ή "ποιοί" και "γιατί" θα το αγοράσουν, ή αν θα είναι "έτσι" ή "αλλιώς", κλπ. (με όλα αυτά άλλωστε θα ασχοληθούν εκτενώς τα διάφορα sites και έντυπα, τους προσεχείς μήνες).

Εγώ θα πω απλά ότι "ελπίζω" και "εύχομαι".

Ελπίζω και εύχομαι όχι μόνο να βρεί την κατάλληλη χρηματοδότηση (άλλωστε απ' ότι φαίνεται θα υπάρξει κάποιου είδους "early backing" απο τον "λαό" - αν και όχι μέσω kickstarter), αλλά επιπλέον το τελικό αποτέλεσμα να αξίζει και ως παιχνίδι (και όχι μόνο απο τεχνικής άποψης ασφαλώς).

Διάφορα games όπως η σειρά των "Χ" ή ακόμα και το EVE (σε online επίπεδο) έχουν βοηθήσει το καθένα με τον τρόπο του ώστε κρατηθεί το αγαπημένο μας genre ζωντανό, και άσχετα απο το αν το Star Citizen / Squadron 42 καταφέρει ή όχι να προσφέρει τυχόν "καινοτομίες" ή μία "νέα πνοή" στο είδος, η ύπαρξή του και μόνο *είναι* παρ' όλα αυτά κάτι τo σημαντικό, διότι αν μη τι άλλο δίνει ένα ακόμη μήνυμα "παραέξω". :)

Εύχομαι λοιπόν ό,τι καλύτερο για το project αυτό (το οποίο θα φροντίζω να παρακολουθώ ανα τακτά χρονικά διαστήματα). :thumb:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το παιχνίδι εξασφάλισε απίστευτη χρηματοδότηση με το final week push! :o

$2.134.374 από το Kickstarter και άλλα $4.227.325 από το δικό του site, για μια συνολική χρηματοδότηση που ξεπέρασε τα 6,3 εκατομμύρια δολλάρια, πιάνοντας και ΟΛΑ τα stretch goals! Ας ελπίσουμε ο Chris Roberts να κάνει κάτι πραγματικά καλό, γιατί με τέτοια λεφτά μόνο ΑΑΑ τίτλος είναι αποδεκτός...

Επίσης, διαβάστε την πρόσφατη μίνι μεν αλλά ζουμερή συνέντευξη που έδωσε στο GOG.com.
 
:(

Το παιχνίδι εξασφάλισε απίστευτη χρηματοδότηση με το final week push! $2.134.374 από το Kickstarter και άλλα $4.227.325 από το δικό του site, για μια συνολική χρηματοδότηση που ξεπέρασε τα 6,3 εκατομμύρια δολλάρια, πιάνοντας και ΟΛΑ τα stretch goals! Ας ελπίσουμε ο Chris Roberts να κάνει κάτι πραγματικά καλό, γιατί με τέτοια λεφτά μόνο ΑΑΑ τίτλος είναι αποδεκτός...
Ο λόγος που δεν το τίμησα στο Kickstarter είναι (ή μάλλον ένας από τους λόγους, γιατί λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν :( ), είναι ότι το ποσό που μάζεψε, τουλάχιστον τα αρχικά 2 εκατομμύρια που ζητούσε, δεν φτάνουν για την παραγωγή του παιχνιδιού, τουλάχιστον όπως την φαντάζεται ο Chris Roberts, αλλά θα χρησιμοποιηθούν για την προσέλκυση των επιπλέον κεφαλαίων που χρειάζονται. Εάν λοιπόν το ποσό του Kickstarter είναι ένα μικρό ποσοστό του κόστους της ανάπτυξης, περισσότερο βάρος θα δοθεί στους επενδυτές, παρά στην κοινότητα του crowdfunding. :angry: Και μπορεί να δούμε άλλο παιχνίδι από αυτό που νομίζουμε ότι προωθούμε με τον οβολό μας.

Περίμενα ένα single player story driven ή open world game. Υπόσχεται και τα δύο, μαζί με online στοιχεία αλλά φοβάμαι ότι στο τέλος θα βγεί καθαρόαιμο MMORPG (ή χειρότερα Free To Play/Pay To Win). Αν είναι έτσι δεν πειράζει βέβαια, αλλά θα το τιμήσω πλέον το 2014 - 2015, όταν βγεί με το καλό, και όχι τώρα!!! ;) (Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για το Elite:Dangerous σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, γιατί ακόμα δεν έχω καταλάβει τι θέλει να κάνει ο Braben).
 
Ρέει άφθονο το χρήμα !!

Πάντως ακόμα και το Jump Point, τα σπάει...

Παρουσιάζει πολύ ωραία το development, σαν απο σελίδες περιοδικού (μέχρι και schematics διαστημικών σκαφών έχει).

Μου έφερε στο μυαλό την εποχή (πριν 20+ χρόνια) που διάβαζα το Claw Marks για να μπω στο κλίμα του Wing Commander πριν παίξω !! :thumb:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ρέει άφθονο το χρήμα !!
Ναι, γιατί χρησιμοποίησε το kickstarter, να προσελκύσει επενδυτές. Τελικά καθαρόαιμο MMORPG το βλέπω, (και ευθέως ανταγωνιστικό του Elite Dangerous, του οποίου η εταιρεία του Braben "Frontier Developments plc", έκανε αίτηση για εισαγωγή σε χρηματιστήριο Προσέξτε ιδιαίτερα το ποσό της κεφαλαιοποίησης της εταιρείας).
 
Αν μετά από τόσα μύρια δεν γίνει το καλύτερο space game όλων των εποχών, βλέπω να τον σταυρώνουνε τον Chris Roberts. :)
 
Τελικά είναι μάλλον ευχάριστο που πέσανε έτσι μαζεμένοι οι space sim τίτλοι (έχουμε και το X Rebirth που περιμένουμε για να ολοκληρωθεί η... "Αγία Tριάδα" :D ), μήπως και ξεφύγει έστω και λίγο η αγορά απο τις mainstreamιές των Call of Duty, Medal of Honor, και παρόμοια games που εξακολουθούν να παίζουν μετά μανίας οι ορδές των εγκεφαλικά νεκρών teen-aged zombies, ανά τον κόσμο.

Πάντως, ακόμα και αν τα αποτελέσματα δεν είναι αντίστοιχα των μεγάλων προσδοκιών, το πιθανότερο είναι ότι οι fans του είδους θα προβούν ούτως ή άλλως σε αγορά (ή αγορές). :)

Εκείνο που με ανησυχεί κάπως (βάσει αυτών που βλέπω), είναι το τι... θηριάκι μηχάνημα θα χρειάζεται για να "σπρώξει" αυτού του είδους τα games !! (δεν είναι για πολλά έξοδα ο κόσμος - ειδικά στους καιρούς που ζούμε).
 
As far as consoles go Star Citizen will never be on the PS3 or Xbox 360. As for the next gen consoles, PS4 and Xbox One, we have NO CURRENT PLANS, but my stance remains open and is consistent with the many interviews I've given -
IF the platform holders (Sony & Microsoft) allow us to update the code and data without restrictions and odious time consuming QC procedures, IF they allow our community to openly interact with each other across platforms then I would CONSIDER supporting them.
Καλη φαση, καλη φαση
 
Πολλα θελει και αυτος,να του πει καποιος get with the program,τωρα δεν ειναι οπως τα 80s που αλωνιζε ο καθενας μονος του.
 
Μια χαρά πάει άστε τον.

Έχω τσαντιστεί ΠΟΛΥ με την Egosoft (X series) μετά την τελευταία ΜΠΟΥΡΔΑ που έβγαλε (και περίμενε ο κόσμος ΧΡΟΝΙΑ και την έβαλαν και 50 ευρώ).

Οπότε έχω τις ελπίδες στο Star Citizen και το Elite: Dangerous (αν και ο Braben είναι επίσης γνωστός παπάτζας).
 
Για όσους διαστημόπληκτους ενδιαφέρονται, έχουμε Gamescom Fly Free Event, όπου θα μπορέσετε για λίγες μέρες να δοκιμάσετε δωρεάν το παιχνίδι !! :)

Προσοχή, διότι μιλάμε για 25 Gb download !!

Πάντως στο λαπτοπάκι όπου έπαιξα, αναγκάστηκα να ρίξω την ανάλυση και εν συνεχεία το quality των γραφικών στο "low" για να έχω σχετικά ομαλή κίνηση. (και πάλι όμως το παιχνίδι ψιλο-σερνόταν.... άτιμη Cryengine....)

Tέλος πάντων, για pre-alpha δεν είναι καθόλου άσχημο. Τα γραφικά είναι φοβερά, αλλά φυσικά δεν υπάρχει (ακόμα) αξιόλογο content, ενώ και τα physics στο διάστημα υπολείπονται του E: D πράγμα που έχει αντίκτυπο στο gameplay. Χρειάζεται λοιπόν *μπόλικη* δουλειά ακόμα, και δεν ξέρω αν και κατά πόσο θα μπορέσει να είναι έτοιμο για κυκλοφορία το 2016. (εκτός αν κυκλοφορήσει ως "work-in-progress" - όπως περίπου το E: D)

Eν τω μεταξύ, ο γνωστός-και-μη-εξαιρετέος Derek Smart έκανε προκλητικές δηλώσεις (what else is new ;) ) σχετικά με την κυκλοφορία του Star Citizen, λέγοντας σε γενικές γραμμές ότι το όλο scope έχει τώρα πιά γίνει τόσο μεγαλεπίβολο, που δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Εν συνεχεία πρότεινε να γίνει έρευνα απο την FTC στα οικονομικά της εταιρίας του Ρόμπερτς, με αποτέλεσμα η Cloud Imperium να του επιστρέψει τα λεφτά του και να κλείσει τον λογαριασμό του - αν και ο ίδιος ισχυρίζεται ότι δεν επιθυμούσε κάτι τέτοιο. Τέλος πάντων, αφού μιλάμε για τον Derek Smart που είναι "μανούλα" στο ιντερνετικό δράμα, πήρατε μία ιδέα για το τι περίπου παίχτηκε... :D )

20711084806_c551928547_o.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα