jtrek79
Retro Member
- Joined
- 6 Αύγ 2012
- Μηνύματα
- 137
- Αντιδράσεις
- 22
Αγαπητοί φίλοι,
Θα ξεκινήσω να κάνω review τις νέες Expanded εκδόσεις μόνο..Αρχίζουμε..!!!
Star Trek : The Motion Picture (Jerry Goldsmith - έκδοση La La Land records 2012).
Προβολή συνημμένου 57442Προβολή συνημμένου 57443
Κάπου στα τέλη της δεκαετίας του '70 υπήρχε μια ιδέα για την αναβίωση της σειράς Star Trek. Αυτή η ιδέα έφερε τον τίτλο Phase II. Δυστηχώς η Ευτυχώς εγκαταλήφθηκε από την Paramount για χάρη μιας μεγαλύτερης κινηματογραφικής παραγωγής..Επι του θέματος, η ταινία ξεκινάει με ένα ευχάριστο και μελωδικό overtune, για χάρη της πλοηγού Ilia. Φυσικά στην τελική του μορφή, έχουνε να κάνουμε με την short version, που δεν κουράζει τον θεατή, και του προκαλεί συγκίνηση! Το κυρίως θέμα, πομπώδες, δυναμικό και ηρωικό αποτελεί ένα από τα καλύτερα δείγματα main τheme μουσικής μαζί με το αντίστοιχο του John Williams για το Star Wars. Ακολούθος το γνωστό "πολεμικό" εμβατήριο της Klingon φυλής, αποτελεί και αυτό σήμα κατετεθέν του Franchise. Στην συνέχεια η χρήση των "Beam" οργάνων στον πλανήτη Vulcan, (κατά την κατήχηση του Spock), αποτελούν χαρακτηριστικό του συνθέτη Goldsmith, άξιο αναφοράς! Στο κομμάτι "Floating office" ξεφεύγουμε από τα γνώριμα πλέον themes, και μυούμαστε στο μεγαλείο των επιτευμάτων (διαστημικών βάσεων, orbital devices κ.α) με την χρήση κλασικών οργάνων μουσικής, όπως φλάουτο, βιολί. Στα κομμάτια 5-8, εκτός του ότι ξανα-συναντάμε το γνώριμο main title theme κυρίως για χάρη της πλεύσης του νεο-αναβαθμισμένου Enterprise, o Goldsmith τονίζει με ενδιαφέρον νότες, που αφορούν κινδύνους της διακτίνησης και την απειλή της οντότητας Vger , πιο συγκεκριμένα στα tracks "Malfuction και Goodbye Klingon. Track 9-10, έχουμε το πρώτο "trial run" του σκάφους σε ταχύτητα δίνης. Ενδιαφέρον κομμάτι, σε αρμονία με το warp engine εφε του μηχανοστάσιου, με το main theme διοχετευμένο! Τα κομμάτια 11 - 12, μας οδηγούν στην άφιξη του Μr. Spock στο νέο Enterprise, (11 - ένα όμορφο track, εμπλουτισμένο με τις περίφημες μίξεις του συνθέτη, electronic με classic), και στην επιδιόρθωση του σκάφους με την βοήθεια του! Τα tracks 13-16 είναι αφιερωμένα στην μυστηριώδη οντότητα Vger. Εκτεταμένη *"beam" χρήση, που φτάνει στα όρια psychedelic
, με την καλή την έννοια φυσικά, διότι μόνο μια ιδιοφυία σαν το Goldsmith θα μπορούσε να πλασσάρει την πατέντα! Συνοψίζοντας, αποτελούν όμορφη μίξη πιάνου - electronica και άλλων κλασικών οργάνων! Στα tracks 17-18, έχουμε κάνουμε με την σκηνή που γίνεται έρευνα πάνω στον αντιπρόσωπο του Vger, πιο συγκεκριμένα στην ρομποτική μορφή της Ilia, στο αναρρωτήριο, (και εδώ γίνεται χρήση beam effect αλλά και του "Love theme", track 10), ακολούθος, στο επόμενο track, o Spock, (listed as science officer - status active), εξερευνεί τα εσώψυχα του σκάφους Vger, κλέβοντας μία στολη αστροναύτη! Και εδώ, χρήση beam με electronica. Τέλος στα tracks 19-20 και 21, (τα δύο πρώτα πιο ήπιας μορφής αλλα με εμφανές το cue του Vger), διεξάγονται διεργασίες εντός του Enterprise, προς ώφελος του Starfleet, για να φτάσουμε στο climax του πρώτου CD, με την γνωριμία, ανθρώπων και εγκέφαλου του ξένου σκάφους! To αυτό με τα beam, και τα music cues του Vger!
Τι είναι το *Beam effect :

Θα ξεκινήσω να κάνω review τις νέες Expanded εκδόσεις μόνο..Αρχίζουμε..!!!
Star Trek : The Motion Picture (Jerry Goldsmith - έκδοση La La Land records 2012).
DISC 1 (72:06)
THE FILM SCORE
1 Overture 1:43
2 Main Title/Klingon Battle 7:01
3 Total Logic 3:54
4 Floating Office 1:08
5 The Enterprise 6:02
6 Malfunction 1:30
7 Goodbye Klingon/Goodbye Epsilon Nine/Pre-Launch 2:10
8 Leaving Drydock 3:32
9 TV Theme/Warp Point Eight :50
10 No Goodbyes :53
11 Spockʼs Arrival 2:03
12 TV Theme/Warp Point Nine 1:49
13 Meet VʼGer 3:06
14 The Cloud 5:05
15 VʼGer Flyover 5:01
16 The Force Field 5:07
17 Micro Exam 1:13
18 Games/Spock Walk 9:51
19 System Inoperative 2:03
20 Hidden Information 3:58
21 Inner Workings 4:04
2 Main Title/Klingon Battle 7:01
3 Total Logic 3:54
4 Floating Office 1:08
5 The Enterprise 6:02
6 Malfunction 1:30
7 Goodbye Klingon/Goodbye Epsilon Nine/Pre-Launch 2:10
8 Leaving Drydock 3:32
9 TV Theme/Warp Point Eight :50
10 No Goodbyes :53
11 Spockʼs Arrival 2:03
12 TV Theme/Warp Point Nine 1:49
13 Meet VʼGer 3:06
14 The Cloud 5:05
15 VʼGer Flyover 5:01
16 The Force Field 5:07
17 Micro Exam 1:13
18 Games/Spock Walk 9:51
19 System Inoperative 2:03
20 Hidden Information 3:58
21 Inner Workings 4:04
Προβολή συνημμένου 57442Προβολή συνημμένου 57443
Κάπου στα τέλη της δεκαετίας του '70 υπήρχε μια ιδέα για την αναβίωση της σειράς Star Trek. Αυτή η ιδέα έφερε τον τίτλο Phase II. Δυστηχώς η Ευτυχώς εγκαταλήφθηκε από την Paramount για χάρη μιας μεγαλύτερης κινηματογραφικής παραγωγής..Επι του θέματος, η ταινία ξεκινάει με ένα ευχάριστο και μελωδικό overtune, για χάρη της πλοηγού Ilia. Φυσικά στην τελική του μορφή, έχουνε να κάνουμε με την short version, που δεν κουράζει τον θεατή, και του προκαλεί συγκίνηση! Το κυρίως θέμα, πομπώδες, δυναμικό και ηρωικό αποτελεί ένα από τα καλύτερα δείγματα main τheme μουσικής μαζί με το αντίστοιχο του John Williams για το Star Wars. Ακολούθος το γνωστό "πολεμικό" εμβατήριο της Klingon φυλής, αποτελεί και αυτό σήμα κατετεθέν του Franchise. Στην συνέχεια η χρήση των "Beam" οργάνων στον πλανήτη Vulcan, (κατά την κατήχηση του Spock), αποτελούν χαρακτηριστικό του συνθέτη Goldsmith, άξιο αναφοράς! Στο κομμάτι "Floating office" ξεφεύγουμε από τα γνώριμα πλέον themes, και μυούμαστε στο μεγαλείο των επιτευμάτων (διαστημικών βάσεων, orbital devices κ.α) με την χρήση κλασικών οργάνων μουσικής, όπως φλάουτο, βιολί. Στα κομμάτια 5-8, εκτός του ότι ξανα-συναντάμε το γνώριμο main title theme κυρίως για χάρη της πλεύσης του νεο-αναβαθμισμένου Enterprise, o Goldsmith τονίζει με ενδιαφέρον νότες, που αφορούν κινδύνους της διακτίνησης και την απειλή της οντότητας Vger , πιο συγκεκριμένα στα tracks "Malfuction και Goodbye Klingon. Track 9-10, έχουμε το πρώτο "trial run" του σκάφους σε ταχύτητα δίνης. Ενδιαφέρον κομμάτι, σε αρμονία με το warp engine εφε του μηχανοστάσιου, με το main theme διοχετευμένο! Τα κομμάτια 11 - 12, μας οδηγούν στην άφιξη του Μr. Spock στο νέο Enterprise, (11 - ένα όμορφο track, εμπλουτισμένο με τις περίφημες μίξεις του συνθέτη, electronic με classic), και στην επιδιόρθωση του σκάφους με την βοήθεια του! Τα tracks 13-16 είναι αφιερωμένα στην μυστηριώδη οντότητα Vger. Εκτεταμένη *"beam" χρήση, που φτάνει στα όρια psychedelic

Τι είναι το *Beam effect :
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: