Strike Commander

Omenforever

RetroMasteR
Joined
26 Mαϊ 2006
Μηνύματα
1.909
Αντιδράσεις
1.113
Είμαστε στο 2011. Ο Κόσμος έχει μετατραπεί σε ένα τραγικό συνονθύλευμα από φέουδα, προτεκτοράτα και κράτη-μαριονέτες. Η παγκόσμια ασφάλεια διαταράσσεται συνεχώς από τις ατέρμονες έριδες αδίστακτων πολυεθνικών, διεφθαρμένων ηγετών, δικτατορίσκων και μανιακών στρατηγών, οι οποίοι βρίσκονται σε συνεχή πολεμική διαμάχη μεταξύ τους.

Για την επίλυση των διαφορών τους, χρησιμοποιούν μισθοφόρους…[/I][/B]

[edit] Dead .imageshack img [edit]





Στον εξομοιωτή πτήσης “Strike Commander” της Origin, αναλαμβάνουμε τον ρόλο του αρχηγού μιας μισθοφορικής ομάδας πιλότων F-16, με την επωνυμία “Wildcats”. Μια ιδιαίτερα δύσκολη δουλειά, αφού η ομάδα μας καλείτε να επιβιώσει μέσα σε μια δίνη δολοπλοκιών, αντιπαλοτήτων και ευμετάβλητων ισορροπιών.

[edit] Dead .imageshack img [edit] Τύφλα να ʼχει ο Tom Cruise



Το παιχνίδι κυκλοφόρησε το 1993, και είναι δημιούργημα του μέγιστου Chris Roberts ο οποίος ένα χρόνο μετά, μας έδωσε το αριστουργηματικό Wing Commander III – Heart of the Tiger.

Από τις πρώτες στιγμές της εισαγωγής του παιχνιδιού, αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι τα απίστευτα για την εποχή γραφικά και ο ζωντανός ήχος, ότι καλύτερο είχαμε δει και ακούσει ως τότε… Όπως είναι λογικό, τα χαρακτηριστικά αυτά είχαν βαρύ υπολογιστικό κόστος. Το παιχνίδι κυριολεκτικά γονάτιζε οτιδήποτε λιγότερο από 486 DX2/66 MHZ 8MB RAM.

[edit] Dead .imageshack img [edit] Δύο Amraam ακόμα και θα είμαι έτοιμος για απογείωση[

Τα πανέμορφα γραφικά, η πιστή αναπαράσταση των αεροπλάνων, και ο ακριβής χειρισμός του σκάφους μας, ήταν το μίγμα που εγγυόταν απίστευτες στιγμές έντασης μέσα στο πιλοτήριο του F16, σε μία μεγάλη σειρά από πολύ ενδιαφέρουσες αποστολές: Αναχαιτίσεις, βομβαρδισμοί βάσεων, προστασία μεταφορικών αεροσκαφών, προσβολή πλοίων, καταστολή αεράμυνας. Ότι μπορεί να φανταστεί κανείς. Οι μικρές συμβάσεις στον ρεαλισμό, χάριν της δράσης, προσέθεταν πολύ στην όλη εκρηκτική εμπειρία.

[edit] Dead .imageshack img [edit] Είναι kill, και θα το μάθει λίαν συντόμως


Ο συνδυασμός των παραπάνω, μαζί με το βαθύ σενάριο και τον κόσμο που επινόησε ο Roberts, είχε ως αποτέλεσμα ένα σύνολο που καθηλώνει. Σε αντίθεση με άλλους, «αυστηρούς» και απρόσωπους εξομοιωτές της εποχής, το Strike Commander εμβαθύνει στην προσωπικότητα των πρωταγωνιστών, και αποκαλύπτει διάφορες πτυχές του χαρακτήρα τους. Οι καλογραμμένοι διάλογοι, οι σεναριακές ανατροπές, και οι πανέμορφες cutscenes κάνουν το παιχνίδι να θυμίζει πολεμική ταινία, και να έχει τον αέρα και τη γοητεία ενός adventure.

Λίγο καιρό μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, ακολούθησε μια επέκταση με το όνομα "Tactical Operations" που πρόσφερε αρκετές νέες αποστολές, το speech pack, και η CD έκδοση που περιέχει όλα τα παραπάνω μαζί.

Το Strike Commander, δε θα πάψει ποτέ να με κατακλύζει με πανέμορφες αναμνήσεις από μια μαγική gaming εποχή, χαμένη για πάντα...

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Απο τα τελευταια παιχνιδια που ειχα αγορασει original σε δισκετες,Origin εποχες
 
Υπέροχο review Οmenforever, για ένα παιχνίδι για το οποίο έχουμε πληθώρα αναμνήσεων !!

Το είχα παίξει και τελειώσει (αυτό και το expansion) στον ταπεινό μου '386, και όπως πολύ σωστά έγραψες, είχε "γονατίσει" το μηχάνημά μου !!

Η προσγείωση ειδικά, ήταν πολύ πιό δύσκολη όταν η κίνηση "έσπαγε" !!(εννοείται ότι ΠΟΤΕ δεν έβαζα autopilot για να προσγειωθώ - ήταν θέμα "τιμής" :D )

Πολύς ντόρος είχε γίνει για τα πολύ όμορφα τρισδιάστατα γραφικά (με την gouraud σκίαση), ενώ και η υπόλοιπη παρουσίαση ήταν αντάξια του "κινηματογραφικού στυλ" εμπειρίας που προσέφεραν τα sims του Roberts

Στο PC Master είχαν κάνει λόγο θυμάμαι για τον υπερβολικά μεγάλο χώρο που έπιανε το παιχνίδι στον σκληρό μετά την εγκατάσταση (40 ολόκληρα ΜΒ !! :D )

Στο δε USER είχαν ρίξει "θάψιμο" με αφορμή κάποια προβλημάτα στα controls (όπου ο πιλότος έστριβε το κεφάλι του αντί να στρίβει το αεροπλάνο).

Αν είχαν όμως προσέξει λίγο περισσότερο ή αν είχαν διαβάσει το manual, θα είχαν δεί πως η στροφή του κεφαλιού του πιλότου ενεργοποιούνταν αν κράταγε κάποιος συνέχεια πατημένο το 2ο fire button του joystick και κούναγε ταυτόχρονα τον μοχλό.

Ετσι, θα μπορούσαν να έχουν απενεργοποιήσει το autofire (!) ή τέλος πάντων να έχουν λύσει το πρόβλημα χρησιμοποιώντας ένα άλλο joystick, αντί να θάβουν το παιχνίδι στο "review" τους... (είχα εκνευριστεί αφάνταστα τότε με αυτά που είχα διαβάσει - ακόμα το θυμάμαι !!)

Οπως και να 'χει, το παιχνίδι αυτό αποτέλεσε ένα combat flight-sim "σταθμό" για τα pc μας !!

Παραθέτω και κάποιες άλλες special ρετρο-αναμνήσεις:

- Ενας λόγος που ώθησε πολύ κόσμο στο να αγοράσει το παιχνίδι αυθεντικό, ήταν το γεγονός ότι η πειρατική έκδοση δεν "συνεργαζόταν" με ορισμένες κάρτες γραφικών (για κάποιο λόγο δεν... απογειωνόταν το F-16 !!) :D

Στην δικιά μου κάρτα (που ήταν και "παγκοσμίως άγνωστη" σαν μάρκα) το πειρατικό αντίγραφο παραδόξως δούλευε κανονικότατα, αλλά -εννοείται- πως έτσι κι αλλιώς αγόρασα το παιχνίδι αυθεντικό, ως λάτρης των "βαρέων" manuals και συνοδευτικών εντύπων !! :)

- Οταν τελειώσετε το παιχνίδι, θα παρουσιαστεί και η τελική βαθμολογία σας. Οσα λιγότερα "βοηθήματα" είχατε ενεργοποιήσει στα options, τόσο μεγαλύτερο θα ήταν το τελικό σκορ σας. Στην αυθεντική (unpatched) έκδοση υπήρχε μάλιστα ένα bug (μέσω συνδιασμού κάποιων options) που σας επέτρεπε να σκοράρετε έναν σεβαστό αριθμό πόντων, ενώ ταυτόχρονα... "καταργούσε" την χρήση πυραύλων εναντίον σας, απο τα αντίπαλα μαχητικά αεροσκάφη !! Ενα bug που αρκετοί "πιστοί" εκμεταλλεύτηκαν δεόντως... :D :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολύ ωραία παρουσίαση και πολύ εύστοχη αυτή η παρατήρηση.

Omenforever είπε:
Σε αντίθεση με άλλους, «αυστηρούς» και απρόσωπους εξομοιωτές της εποχής, το Strike Commander εμβαθύνει στην προσωπικότητα των πρωταγωνιστών, και αποκαλύπτει διάφορες πτυχές του χαρακτήρα τους. Οι καλογραμμένοι διάλογοι, οι σεναριακές ανατροπές, και οι πανέμορφες cutscenes κάνουν το παιχνίδι να θυμίζει πολεμική ταινία, και να έχει τον αέρα και τη γοητεία ενός adventure.

billy είπε:
Στο PC Master είχαν κάνει λόγο θυμάμαι στον υπερβολικά μεγάλο χώρο που έπιανε το παιχνίδι στον σκληρό μετά την εγκατάσταση (40 ολόκληρα ΜΒ !! :D )
Στο δε USER είχαν ρίξει "θάψιμο" με αφορμή κάποια προβλημάτα στα controls (όπου ο πιλότος έστριβε το κεβάλι του αντί να στρίβει το αεροπλάνο).

Αν είχαν όμως προσέξει λίγο περισσότερο ή αν είχαν διαβάσει το manual, θα είχαν δεί πως η στροφή του κεφαλιού του πιλότου ενεργοποιούνταν αν κράταγε κάποιος συνέχεια πατημένο το 2ο fire button του joystick και κούναγε ταυτόχρονα τον μοχλό.

Ετσι, θα μπορούσαν να έχουν απενεργοποιήσει το autofire (!) ή τέλος πάντων να έχουν λύσει το πρόβλημα χρησιμοποιώντας ένα άλλο joystick, αντί να θάβουν το παιχνίδι στο "review" τους... (είχα εκνευριστεί αφάνταστα τότε με αυτά που είχα διαβάσει - ακόμα το θυμάμαι !!)
Αν θυμάμαι καλά και στον ξένο τύπο είχαμε παρόμοια ατυχή reviews. To παιχνίδι το πιάσανε στα χέρια τους φανατικοί των flight sims reviewers, και το έκριναν με βάση τον "ρεαλισμό" του, συνηθισμένοι από παιχνίδια στυλ Falcon 3.0 που άμα μάθαινες να τα παίζεις πέταγες και κανονικό F-16. Δεν είναι τέτοιο παιχνίδι και δεν είναι για αυτούς τους τύπους. Είναι για εμάς τους κοινούς θνητούς που θέλουμε να πάρουμε μέρος σε αερομαχίες χωρίς να χρειάζεται να διαβάσουμε 600 σελίδες manual.
 
Leon είπε:
Αν θυμάμαι καλά και στον ξένο τύπο είχαμε παρόμοια ατυχή reviews. To παιχνίδι το πιάσανε στα χέρια τους φανατικοί των flight sims reviewers, και το έκριναν με βάση τον "ρεαλισμό" του, συνηθισμένοι από παιχνίδια στυλ Falcon 3.0 που άμα μάθαινες να τα παίζεις πέταγες και κανονικό F-16. Δεν είναι τέτοιο παιχνίδι και δεν είναι για αυτούς τους τύπους. Είναι για εμάς τους κοινούς θνητούς που θέλουμε να πάρουμε μέρος σε αερομαχίες χωρίς να χρειάζεται να διαβάσουμε 600 σελίδες manual.
Πω πω, μη μου λές τέτοια τώρα, γιατί φουντώνω !! :D

Οπως πολύ σωστά είπες, δεν γίνεται να κρίνουμε όλα τα flight-sims αποκλειστικά και μόνο απο το αν είναι (ή όχι) ο βαθμός ρεαλισμου τους "10 στα 10". Μετράνε και άλλα πράγματα - ειδικά για τους πιό "casual" gamers !!

Αυτό μου θυμίζει και κάτι αντίστοιχο που είχα διαβάσει για άλλο παιχνίδι:

Οτι π.χ. το Ρ-51 του Aces of the Pacific "σκαρφάλωνε" σε ένα Χ ύψος με μία Ψ ταχύτητα κάνοντας έναν Ζ χρόνο, ο οποίος όμως "δεν συμβαδίζει" με τις επιδόσεις του αντίστοιχου P-51 απο το Chuck Yeager's Air Combat, το οποίο ήταν πιό κοντά στην πραγματικότητα όσον αφορά τις επιδόσεις. Αυτό όμως τι σημαίνει; Οτι ήταν το Aces of the Pacific "του πεταματού"; Ισα-ίσα που επρόκειτο για ένα εξαιρετικά διασκεδαστικό και playable flight-sim !!

Δεν θυμάμαι να είχα διαβάσει ξένα reviews για το Strike Commander, αλλά αν βρέθηκαν κάποιοι purists οι οποίοι το "έθαψαν" με αφορμή και μόνο το ότι πιάνει στην κλίμακα του ρεαλισμου 7 στα 10 αντί για τα 9.5 στα 10 που έπιανε ας πούμε το Falcon, ε τότε τι να πω...

Πάντως να ξεκαθαρίσω (για όσους δεν έτυχε να παίξουν το παιχνίδι), πως -τουλάχιστον εγώ- ένα παιχνίδι σαν το S.C. δεν θα το κατέτασσα με τίποτα στα λεγόμενα "arcade" flight sims. Το παιχνίδι είχε μπόλικες δόσεις ρεαλισμού, απλά το presentation και το eye candy ήταν τέτοια, που μπορεί να έδινε μία λανθασμένη αρχική εντύπωση !!
 
billy είπε:
Πάντως να ξεκαθαρίσω (για όσους δεν έτυχε να παίξουν το παιχνίδι), πως -τουλάχιστον εγώ- ένα παιχνίδι σαν το S.C. δεν θα το κατέτασσα με τίποτα στα λεγόμενα "arcade" flight sims. Το παιχνίδι είχε μπόλικες δόσεις ρεαλισμού, απλά το presentation και το eye candy ήταν τέτοια, που μπορεί να έδινε μία λανθασμένη αρχική εντύπωση !!
Φυσικά. Το παιχνίδι ΔΕΝ είναι Ace Combat αλλά δεν είναι και Falcon 3.0. Και μη σε φουντώνω άδικα γιατί δεν έχω πλέον τα περιοδικά και μπορεί να μη θυμάμαι καλά (αλλά μάλλον θυμάμαι).
 
Προσυπογράφω 100% ότι είπατε για το ύφος του παιχνιδιού, και Billy συγχαρητήρια για το θυμητικό σου. Όπως και special respect για το πείσμα σου στον 386, και τις άψογες προσγειώσεις σου! ;)

Έχω κι εγώ δύο special ρετρο-αναμνήσεις:

1) Σε μία κλειστή αερομαχία, δύο εχθρικά αεροπλάνα συγκρούστηκαν μεταξύ τους! Και όλα αυτά στη μέγιστη δυσκολία. Τσκ, τσκ, τσκ, δεν είχαν την απαραίτητη ψυχραιμία... (Ψώνιο :D )

Και το κορυφαίο:

2) Σε μια αποστολή όπου έπρεπε να καταστρέψουμε ένα εχθρικό αεροπλανοφόρο, πλησιάζοντας το, είδα ότι το κατάστρωμά του έμοιαζε πάρα πολύ(ίδιο ήταν βασικά) με τον αεροδιάδρομο στη βάση μας και έτσι, εν μέσω εχθρικών πυρών, ...προσγειώθηκα επάνω του! :cool: Η αποστολή τελείωσε κανονικά αν και προφανώς αποτυχημένα, αφού ο στόχος δεν είχε επιτευχθεί.

Ειρήσθω εν παρόδω, αν δεν έχετε παίξει το Tom Clancy's H.A.W.X., σας προτείνω να του ρίξετε μια ματιά αφού είναι ότι πλησιέστερο στο SC έχω δει, παρά τον σαφή arcade προσανατολισμό του.
 
Leon είπε:
Φυσικά. Το παιχνίδι ΔΕΝ είναι Ace Combat αλλά δεν είναι και Falcon 3.0. Και μη σε φουντώνω άδικα γιατί δεν έχω πλέον τα περιοδικά και μπορεί να μη θυμάμαι καλά (αλλά μάλλον θυμάμαι).
Χαχα !!

Λοιπόν, καλύτερα που δεν τα έχεις, διότι διαφορετικά μπορεί να σου ζήταγα να σκίσεις τις επίμαχες σελίδες και να τις ρίξεις στη φωτιά !! :D :D

Omenforever είπε:
Προσυπογράφω 100% ότι είπατε για το ύφος του παιχνιδιού, και Billy συγχαρητήρια για το θυμητικό σου. Όπως και special respect για το πείσμα σου στον 386, και τις άψογες προσγειώσεις σου!
Να 'σαι καλά φίλε μου, ευχαριστώ !! :)

Omenforever είπε:
Έχω κι εγώ δύο special ρετρο-αναμνήσεις:

1) Σε μία κλειστή αερομαχία, δύο εχθρικά αεροπλάνα συγκρούστηκαν μεταξύ τους! Και όλα αυτά στη μέγιστη δυσκολία. Τσκ, τσκ, τσκ, δεν είχαν την απαραίτητη ψυχραιμία... (Ψώνιο )
Κορυφαία εμπειρία αυτή !! :headbangdude:

Ειδικά αν ήσουν εσύ αυτός που τους έκανε να "χάσουν το νεύρο τους" και να συγκρουστούν, τότε πέφτω-και-παίρνω απο τώρα !! :worship:

Omenforever είπε:
2) Σε μια αποστολή όπου έπρεπε να καταστρέψουμε ένα εχθρικό αεροπλανοφόρο, πλησιάζοντας το, είδα ότι το κατάστρωμά του έμοιαζε πάρα πολύ(ίδιο ήταν βασικά) με τον αεροδιάδρομο στη βάση μας και έτσι, εν μέσω εχθρικών πυρών, ...προσγειώθηκα επάνω του! Η αποστολή τελείωσε κανονικά αν και προφανώς αποτυχημένα, αφού ο στόχος δεν είχε επιτευχθεί.

Ειρήσθω εν παρόδω, αν δεν έχετε παίξει το Tom Clancy's H.A.W.X., σας προτείνω να του ρίξετε μια ματιά αφού είναι ότι πλησιέστερο στο SC έχω δει, παρά τον σαφή arcade προσανατολισμό του.

Καλά, αυτό το 2ο, είναι... απο άλλο πλανήτη που λένε !! :eek:

Για να κάνει κάποιoς τέτοιο πράγμα χρειάζεται "guts" απο Σταλλόνε, Σβαρτσενέγκερ και Τσακ Νόρρις, μαζί !!

Oσο για το HAWX, πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω αλλά το pc μου έχει μείνει στάσιμο σε hardware εδώ και αρκετά χρόνια, με αποτέλεσμα να "μασάει" χοντρά.

Με το που θα γίνει κάποια αγορά νέου pc όμως, θα έχω τον συγκεκριμένο τίτλο στα υπ' όψιν για άμεση δοκιμή !! :thumbup:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
billy είπε:
Κορυφαία εμπειρία αυτή !! :headbangdude: Ειδικά αν ήσουν εσύ αυτός που τους έκανε να "χάσουν το νεύρο τους" και να συγκρουστούν, τότε πέφτω-και-παίρνω απο τώρα !! :worship:
Χτύπα μια 50άρα και δες πως έγινε: Είχα βρεθεί πίσω από τα δύο αεροπλάνα και ετοιμαζόμουν να χτυπήσω το ένα, και αυτό πάνω στον ελιγμό του πήγε και κάρφωσε πάνω στο άλλο :cool:

(Σαν βετεράνος του Dogfights μιλάω :p )

billy είπε:
Καλά, αυτό το 2ο, είναι... απο άλλο πλανήτη που λένε !! :eek:

Για να κάνει κάποιoς τέτοιο πράγμα χρειάζεται "guts" απο Σταλλόνε, Σβαρτσενέγκερ και Τσακ Νόρρρις, μαζί !!
:rofl:

Για να θυμηθούμε την αποστολή με το αεροπλανοφόρο:

 
Ο Μελ Γκίπσον πρωταγωνιστεί ;
 
λοιπον καπου ειχα διαβασει μια παρουσιαση γιαυτο ..νομιζω το pc master!ακομα ειχα την 500αρα μου και χαζευα με το που ειχαν φτασει τα γραφικα..ειχε ερθει η ωρα για αλλαγη υπολογιστη..επειδη ομως λεφτα δεν υπηρχαν γυριζα συνεχεια στο combat air patrol

οσο αφορα το σεναριο του παιχνιδιου ποτε δεν με γοητευσαν τετοιοι εξωμοιωτες..
 
Omenforever είπε:
Χτύπα μια 50άρα και δες πως έγινε: Είχα βρεθεί πίσω από τα δύο αεροπλάνα και ετοιμαζόμουν να χτυπήσω το ένα, και αυτό πάνω στον ελιγμό του πήγε και κάρφωσε πάνω στο άλλο :cool:
(Σαν βετεράνος του Dogfights μιλάω :p )
Σωστοοοοοόςςς !! :headbangdude:

Omenforever είπε:
Για να θυμηθούμε την αποστολή με το αεροπλανοφόρο:

Φίλε simonkey, δώσε μία ευκαιρία στο SC, και θα δείς ότι ένα flight-sim με story-driven campaign και scripted αποστολές μπορεί να σε συνεπάρει σε εξίσου μεγάλο βαθμό με τα πιό "κλασσικά" flight-sims !!

Παίξε, και θα με θυμηθείς... :)
 
Δυνατή και μερακλίδικη παρουσίαση από τον φιλάρα Omenforever!!!

Αν και παραπάνω από άσχετος με το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιών,διάβασα το review και το καταευχαριστήθηκα!

Ωραίος!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
 
Φίλε simonkey, δώσε μία ευκαιρία στο SC, και θα δείς ότι ένα flight-sim με story-driven campaign και scripted αποστολές μπορεί να σε συνεπάρει σε εξίσου μεγάλο βαθμό με τα πιό "κλασσικά" flight-sims !!Παίξε, και θα με θυμηθείς...
Ελπίζω η έκδοση που έχω να τρέχει σε DosBox. Παρόμοιο, αλλά για τον Α' Π.Π. δεν ήταν και το Wings of Glory ?

Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Omenforever Εμφάνιση μηνυμάτων

Χτύπα μια 50άρα και δες πως έγινε: Είχα βρεθεί πίσω από τα δύο αεροπλάνα και ετοιμαζόμουν να χτυπήσω το ένα, και αυτό πάνω στον ελιγμό του πήγε και κάρφωσε πάνω στο άλλο

(Σαν βετεράνος του Dogfights μιλάω )

Σωστοοοοοόςςς !!
Off Topic Mode on

Καλά τί ξενύχτια έχω φάει με αυτή την σειρά. (Προχθές είχε ένα από τα αγαπημένα μου αεροπλάνα το F6F Hellcat (Και η άλλη πολύ καλή σειρά ήταν το "Warriors")

Off Topic Mode off.
 
Captain Kal είπε:
Ελπίζω η έκδοση που έχω να τρέχει σε DosBox. Παρόμοιο, αλλά για τον Α' Π.Π. δεν ήταν και το Wings of Glory ?

Ακριβώς φίλτατε Kal, ακριβώς !! :thumbup:

Αν σου αρέσει το origin-οειδές approach στα flight sims (και μιά που ανέφερες και το Hellcat παραπάνω), προτείνω να δοκιμάσεις και το εξαιρετικό Pacific Strike (αν και μάλλον χλωμό να μην το έχεις ήδη παίξει !! ;) )
 
Αν σου αρέσει το origin-οειδές approach στα flight sims (και μιά που ανέφερες και το Hellcat παραπάνω), προτείνω να δοκιμάσεις και το εξαιρετικό Pacific Strike
Pacific Strike :thumbup: Το είχα ξεχάσει αυτό. Θυμάμαι ότι είχα βρεί, το Strike Commander πρωτότυπο στο ELX. Αλλά και το Wing Commander II, οπότε πήρα το δεύτερο. Πάντως θυμάμαι ότι κάποια στιγμή οι CD-Rom εκδόσεις παιχνιδιών της Origin (σίγουρα το Wing Commander - Privateer το οποίο και αγόρασα, και νομίζω και το Strike Commander και τα Ultima - Underworld), είχαν κυκλοφορήσει με manual σε ελληνική έκδοση, σαν περιοδικό στα περίπτερα. :)

(αν και μάλλον χλωμό να μην το έχεις ήδη παίξει !! )
Μη σου δείξω, τι περιμένει στην ουρά για να πάιξω. :D
 
Μη μου μιλάτε για Wings of Glory... Δεν είχα καταφέρει να το αγοράσω εκείνη την εποχή, και σήμερα αρνείται πεισματικά να τρέξει στο ρετρο-gaming pc μου!(P166 8MB RAM) Μάλλον έχει σκουριάσει το "bootdisk making" skill μου. :sad:
 
Μη μου μιλάτε για Wings of Glory... Δεν είχα καταφέρει να το αγοράσω εκείνη την εποχή, και σήμερα αρνείται πεισματικά να τρέξει στο ρετρο-gaming pc μου!(P166 8MB RAM) Μάλλον έχει σκουριάσει το "bootdisk making" skill μου.
Δεν μπορείς να το τρέξεις σε DosBox?
 
Και εγω το ειχα το παιχνιδι, μαλιστα ειναι απο τα λιγα που εχω αυθεντικα στο PC απο εκεινη την εποχη. Δεν θυμαμαι καν ομως πως αποφασισα να το αγορασω καθως δεν ειμαι και φαν του ειδους.

Τελικα αν και μου εκανε εντυπωση το στυλ του με το σεναριο κλπ, και ηθελα να ασχοληθω τελικα δεν καταφερα ποτε να μαθω ακριβως πως παιζεται! Θυμαμαι οτι απο την πρωτη αποστολη κιολας ειχα προβλημα και δεν ηξερα τι να κανω και πως. Παρολο που ειχα και το manual. Το γεγονος βεβαια οτι το επαιζα σε 386 δεν βοηθουσε καθως μου ειχε σπασει τα νευρα με την αποδοση του. Δεν ειχαμε και internet τοτε να ρωτουσα στα forums...

Εννοειται οτι πιο σοβαρα flight simulator ποτε μου δεν αγγιζα. Το μονο που επαιζα μανιωδως και ειχα μαθει καλα ηταν το f117 stealth fighter, το οποιο ομως ειχε ετσι και αλλιως 0 ρεαλισμο και ηταν πανευκολο (γι αυτο και μπορουσα να το παιξω).
 
Captain Kal είπε:
Δεν μπορείς να το τρέξεις σε DosBox?
Ούτε στο Dosbox φίλε δυστυχώς! Τουλάχιστον στην έκδοση που είχα δοκιμάσει τότε...

Με την ευκαιρία, αναθαρρήστε! Σύντομα κυκλοφορεί το Tom Clancy's HAWX 2 :cool:
 
Πίσω
Μπλουζα