Σύμφωνα με αυτό το παρακάτω βίντεο (2:30) το Strike Commander είναι "speed sensitive", όσο πιο γρήγορος είναι ο επεξεργαστής, τόσο πιο άστοχοι είναι οι πύραυλοι. Για αυτό δεν πετυχαίναμε σχεδόν τίποτα Τόλη!!!
Σύμφωνα με αυτό το παρακάτω βίντεο (2:30) το Strike Commander είναι "speed sensitive", όσο πιο γρήγορος είναι ο επεξεργαστής, τόσο πιο άστοχοι είναι οι πύραυλοι. Για αυτό δεν πετυχαίναμε σχεδόν τίποτα Τόλη!!!
Μεγάλο θέμα, οι κύκλοι στο DosBox. Στο MechWarrior 2 (Dos) δεν δούλευαν τα jumb jets, με ένα συνδιασμό CPU και cycles. (τελικά το βρήκα με 486 και κάτω από 100000)