Super Mario Sunshine (Review)

Metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
9.309
Αντιδράσεις
5.812
Super Mario Sunshine


Προβολή συνημμένου 76548

Μετα το αξεπεραστο super mario 64 η NINTENDO πατωντας πανω στην πετυχημενη συνταγη του δημιουργησε το Super mario sunshine ενα απο τα κορυφαια παιχνιδια του Game Cube.Στο sms λοιπον η ιστορια ξεκιναει με διαφορετικο καπως τροπο απο τα προηγουμενα παιχνιδια και βλεπουμε τον αγαπημενο υδραυλικο με τα κοκκινα να κατηγορειται αδικα οτι μολυνει ενα νησακι με μαγικο gloop.Για να διορθωσει την κατασταση και να καθαρισει το ονομα του ο mario πρεπει να καθαρισει το νησι με το ειδικο F.L.U.D.D κανονι του και να περασει δυσκολα και μεγαλα επιπεδα γεματα απο εχθρους μεχρι να ανακαλυψει τα χαμενα shine sprites.

Προβολή συνημμένου 76549

Πραγματικα το SMS ειναι παιχνιδι για ολα τα γουστα και το γεγονος οτι μοιαζη με το SM64 (με μονη διαφορα το κανονι νερου) εννοοιται πως δεν χαλαει κανεναν και γενικα την εικονα του.Tα shines ειναι τα αντιστοιχα stars του mario 64,η Delfino Plazza ειναι σαν το καστρο το οποιοι λητουργει για να συνδεει της διαφορες πιστες,οι πιστες ειναι φτιαγμενες στο ιδιο στιλ και η καθε μια περιλαμβαει 8 αποστολες και η καθε υπο επιπεδο εχει φτιαχτει με τετοιον τροπο ωστε καθε περιοχη να μοιαζη με παιδικη χαρα παρα με μια απλη τρισδιαστατη πιστα.

Η νεα ικανοτητα του mario να πεταει νερο ειναι μια πολυ ενδιαφερουσα καινοτομια που ερχεται να προστεθει στης υπολοιπες κινησεις του mario.Δεν υπαρχει στιγμη που να μην αιωρειστε η να εκτοξευετε νερο η και τα δυο για να νικησετε τους πολυαριθμους εχθρους,να ποτισετε ενα φυτο με την ελπιδα να αποκαλυφθει κατι η απλα για να πειραξετε τους πολιτες του Delfino.Πραγματικα και χωρις υπερβολες το gamepad του Game Cube ειναι λες και σχεδιαστηκε γιαυτο το παιχνιδι.Ολες οι κινησεις χωριος καμια εξερεσε πραγματοποιουνται με πανευκολο τροπο και κανουν το ολο παιχνιδι ακομα πιο διασκεδαστικο.

Τα γραφικα του SMS ειναι τελεια,πολυχρωμα και ολοζωντανα.Το animation των χαρακτηρων ειναι εξαιρετικο και αυτο φαινεται με μια απλη ματια στο βαθος της πιστας οπου εμφανιζεται ολοκληρος κοσμος απο μικρα πραγματακια που αιωρουνται.Το μεγεθος του κοσμου ειναι πολυ μεγαλο και καθως βλεπετε ολοκληρα τα επιπεδα θα σας αφησει ενα αισθημα οτι πρεπει να κανετε ενα σωρο πραγματα σαυτο το παιχνιδι.Τα εφε ειναι εξοχα και το νερο που κολυμπαει η εκτοξευει ο merio ειναι ρεαλιστικοτατο οπως και τα εφε αντανακλασης.

Προβολή συνημμένου 76550

Με λιγα λογια το SMS μοιαζη πολυ με το SM64 και φυσικα ο σκοπος του παιχνιδιου δεν ειναι μονο να καθαριζετε τοιχους αλλα υπαρχουν δεκαδες πραγματα που πρεπει να κανετε και να βρητε.Δεν πρεπει να υπαρχει κατοχος Game Cube που να μην εχει αυτο το φανταστικο παιχνιδι που ειναι μεσα στο top 5 των κορυφαιων παιχνιδιων της κονσολας.Ο miyamoto εκανε για αλλη μια φορα το θαυμα του με το SMS και δειχνει με καθε ευκαιρια γιατι ειναι οκορυφαιος στον χωρο των Videogames.

[video=youtube;Dzat1-9USSw]




 
Μετά το εξαιρετικό Mario 64, η κύρια σειρά έκανε καμπή με το SMS για να ανέβει ξανά με τα Galaxy. Δε θυμάμαι κάτι συγκεκριμένο από το Sunshine, είναι από τους τίτλους που δε σου αφήνουν αναμνήσεις, να τον παίξεις μια φορά επειδή τον πλήρωσες και να μην ξανά ασχοληθείς μαζί του. Συμπαθής τίτλος με χαρούμενα χρώματα και χαρούμενη μουσική αλλά ως εκεί.
 
geo2004z είπε:
Μετά το εξαιρετικό Mario 64, η κύρια σειρά έκανε καμπή με το SMS για να ανέβει ξανά με τα Galaxy. Δε θυμάμαι κάτι συγκεκριμένο από το Sunshine, είναι από τους τίτλους που δε σου αφήνουν αναμνήσεις, να τον παίξεις μια φορά επειδή τον πλήρωσες και να μην ξανά ασχοληθείς μαζί του. Συμπαθής τίτλος με χαρούμενα χρώματα και χαρούμενη μουσική αλλά ως εκεί.
Διαφωνω αλλα οπως εχουμε ξαναπει γουστα ειναι αυτα φιλαρακι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αυτό που μου άρεσε πολύ σε αυτό το παιχνίδι ήταν το level design σε κάποιες πίστες. Μου άρεσε ιδιαιτέρα η παραλία (νομίζω η 2η πίστα) και το λούνα παρκ. Αλλά και μία άλλη που ήταν σαν λιμάνι. Εκτός του ότι είχαν εξαιρετικά γραφικά ήταν απλά πολύ καλά σχεδιασμένες και όπως λέει και ο Βασίλης, ήταν αρκετά μεγάλες και μπορούσες να τις δεις ολόκληρες. Ενα άλλο που μου έκανε εντύπωση ήταν το πως φαίνονταν από μακριά οι διαφορες πίστες/περιοχές. Μπορούσες να είσαι σε μία πίστα και να βλέπεις στον ορίζοντα, αρκετά μακριά τις άλλες. Σου έδινε την αίσθηση του χώρου και του μεγέθους του παιχνιδιού. Πράγματι, πολλές από τις ιδέες του Sunshine στον αισθητικό τομέα δεν τις έχω ξανασυναντήσει σε άλλο 3D platform.

Πέρα από αυτό όμως, σαν παιχνίδι, δεν μου έκανε την καλύτερη εντύπωση. Οι πρώτες πίστες ήταν αρκετά ευχάριστες αλλά όσο το παιχνίδι προχωρούσε γινόταν όλο και πιο βαρετό για μένα. Ισως να έφταιγε το ότι έπεφτε όλο και πιο μεγάλο βάρος στα puzzle με τα βρόμικα υγρά που πρέπει να καθαρίζεις. Επίσης δεν μου άρεσε η "χαβανέζικη" ή "διακοπές στα tropics" ατμόσφαιρα. Και αυτό το πράγμα στην πλάτη του Μαριο μου φάνηκε άσχετο και αχρείαστο, κοινώς "gimmick".

Με λίγα λόγια αν δεν ήταν αυτή η βλακεία στην πλάτη με τα τόσα υγρά που πρέπει να ξεπλένεις με δαύτο (έχω την εντύπωση πως όλο αυτό έγινε για να δείξουν τις ικανότητες του μηχανήματος στα liquid effects), αν δεν είχε αυτήν την ατμόσφαιρα και οι αποστολές ήταν στο στιλ του 64 και κρατώντας το ομολογουμένως εξαιρετικό level design που ήδη είχε και τα ίδια γραφικά, θα είχαμε να κάνουμε με τεράστια επιτυχία, ίσως μεγαλύτερη και από τα Galaxy. Α και μην ξεχάσω. Μουσική ρε παιδιά... Τι μουσική είχε αυτό το παιχνίδι, ούτε ένα κομμάτι δεν θυμάμαι, που είναι ο Koji Kondo?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
metalcandyman είπε:
Διαφωνω αλλα οπως εχουμε ξαναπει γουστα ειναι αυτα φιλαρακι.
Ε ναι φυσικά!! Ξέχασα να σου πω συγχαρητήρια για ριβιού καθώς βλέπω ότι κάνεις τεράστιες προσπάθειες με τα ριβιού των retro games. Συνέχισε έτσι!!
 
geo2004z είπε:
Ε ναι φυσικά!! Ξέχασα να σου πω συγχαρητήρια για ριβιού καθώς βλέπω ότι κάνεις τεράστιες προσπάθειες με τα ριβιού των retro games. Συνέχισε έτσι!!
Ευχαριστω πολυ φιλαρακι μου :thumbup: Οσο εχω ορεξη και xrono θα συνεχισω να γραφω Reviews.
 
Εμένα μου άρεσε ιδιαιτέρως πάντως. Αλλά, να πω και την αλήθεια, δεν έχω και πολλές αναμνήσεις απο τον κόσμο του. Θυμάμαι κάτι πίστες με τα ελαστικά σχοινιά που ακροβατούσες πάνω. Είχε πάντως ενδιαφέρονται bosses, το καθένα με την δική του στρατηγική.

Επίσης, μου έχει μείνει η τελική μάχη με τον Bowser, πάνω στο hottub και με την Peach να κάνει την δύσκολη. Πάντα, ιδεολόγισσα αυτή τη πρισκίπησσα. Τι σάουνες, τι θέα απο εκεί πάνω, ανένδοτη αυτή!

Με εκνεύριζε πάντως η υπερβολική δυσκολία κάποιων απο τα τελευταία levels και το πόσο δύσκολο ήταν να φθάσεις σε αυτά. Χαρακτηριστικά θυμάμαι ένα που έπρεπε να κάνεις χρήση του Yoshi και με περιορισμό χρόνου έπρεπε να φθάσεις σε ένα νησί, περνώντας απο ένα σωρό δυσκολίες και με κίνδυνο να χάσεις τον Yoshi εάν αυτός βρεχόταν.

Γενικά, ήταν απο τις καλές στιγμές του Κύβου.
 
Πολυ καλο τεχνικα. Εξαιρετικα τα TEV στα νερα. Πολυ καλη η επιλογη παλετας.

Στα μειον θεωρω οτι εχουμε την πολυ σπαστικη η στοχευση με την κανουλα, το level design που ειναι ολιγον μπερδεψουρα και ξεκινα και δυσκολα. Θυμαμαι πχ τι σπαστικη καταδιωξη του "φαντασματος" (?) Mario.

Χωρις την κανουλα και με αυτα τα χαρουμενα χρωματα θα γινοταν ενα εξαιρετικο platform.

Για να επενελθω στα γραφικα, νομιζω πως (μαζι με τον Rogue Squadron και το RE4) ειναι απο τα τεχνικα achievements του Gamecube.

Με χαλασε ομως οταν εκανα μεταβαση σε TFT οπου η ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗ αποφαση της Nintendo να πουλα σε τιμη νεφρου το GC component καλωδιο, κανει τα παιχνιδια ψιλο-δραμα οσο αφορα την απεικονιση.
 
Παίδες μια βοήθεια: Θυμάμαι καθαρά ότι η εισαγωγή του Sunshine είχε την κεφάλα του Mario με ένα φόντο από πίσω που απαρτιζόταν από μπλε κουτάκια που έγραφαν Sunshine. Ήταν δηλαδή ακριβώς σαν την εισαγωγή του Super Mario 64, αλλά με άλλο φόντο ας πούμε. Τώρα δεν το βλέπω πουθενά αυτό σε κανένα longplay. Παίζει να το ονειρεύτηκα ή όντως εμφανίζεται η κεφάλα σε κάποιο continue screen, game over, transition ή κάτι άλλο; Ή έχω αλτσχάιμερ; :)
Help!
 
Παίδες μια βοήθεια: Θυμάμαι καθαρά ότι η εισαγωγή του Sunshine είχε την κεφάλα του Mario με ένα φόντο από πίσω που απαρτιζόταν από μπλε κουτάκια που έγραφαν Sunshine. Ήταν δηλαδή ακριβώς σαν την εισαγωγή του Super Mario 64, αλλά με άλλο φόντο ας πούμε. Τώρα δεν το βλέπω πουθενά αυτό σε κανένα longplay. Παίζει να το ονειρεύτηκα ή όντως εμφανίζεται η κεφάλα σε κάποιο continue screen, game over, transition ή κάτι άλλο; Ή έχω αλτσχάιμερ; :)
Help!
Να πω την αλήθεια μου εγώ πρώτη φορά το ακούω αυτό.
Μπορεί να ήταν καποιο video που θα είδες από καμία παλιά E3, από κάποια alpha έκδοση, graphics demo κάτι τέτοιο. Αλλιώς όνειρο :p
 
  • Like
Reactions: Ace
Ήρθα σε επαφή με το παιχνίδι, μέσω της συλλογής που κυκλοφόρησε για το Switch. Κοιτάξτε, η αλήθεια είναι ότι δεν το ευχαριστήθηκα και τόσο. Προτιμούσα να ξαναπαίξω το Galaxy το οποίο το έχω παίξει ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν, παρά το εν λόγω παιχνίδι. Ναι, ωραία τοπία, γραφικά, μουσική, όμως, ο μηχανισμός με το ψεκαστικό, χαλάει νομίζω την όλη εμπειρία.

Είχα θέμα με το χειρισμό, μέχρι να ψεκασω σωστά, στο στόχο κτλ, έχανα πολύτιμο χρόνο, κάτι το οποίο με έκανε να χάσω το ενδιαφέρον μου για το παιχνίδι, το γεγονός ότι όλο το gameplay, βασίζονταν κατά κύριο λόγο σε αυτό το μηχανισμό, ξενέρωσα από ένα σημείο και έπειτα να ξεπλενω τις βρώμες και να κάνω αυτό το πράγμα για όλο το παιχνίδι, με κούρασε και το άφησα.

Φανατικός του Mario, έχω παίξει αρκετά από τα παιχνίδια της σειράς αλλά το συγκεκριμένο, όπως και πολλούς άλλους, με αποθαρρυνε από το να ασχοληθώ περαιτέρω μαζί του, μου άφησε μια γλυκόπικρη αίσθηση, δηλαδή, μπορώ να φανταστώ την απογοήτευση που πολλοί οπαδοί μπορεί να ένιωσαν τότε.
 
Πίσω
Μπλουζα