Tablet service σε δικαιώματα του καταναλωτή

gremlinakos

RetroActive
Joined
28 Οκτ 2007
Μηνύματα
523
Αντιδράσεις
163
Παιδιά καλησπέρα!

Σας γράφω την περιπέτεια που περνάω να με συμβουλέψετε τί να κάνω γιατί τα νεύρα μου γίνανε κρόσια!

Αρχές Αυγούστου, ύστερα απο μεγάλη έρευνα αγοράς, κατέληξα στο tablet Acer Iconia A-810, γιατί με κάλυπτε και στο κόστος και στις απαιτήσεις μου.

Δυστυχώς μετά απο 1 βδομάδα μου χάλασε το εσωτερικό ηχείο (παραμορφωμένος ήχος) και επειδή δεν πρόλαβα το DOA, έφυγα για διακοπές και γυρνόντας πήγα το tablet στο κατάστημα που το αγόρασα, στην Αγία Παρασκευή. Συγκεκριμένα ήταν στις 29 Αυγούστου. Οι μέρες αναμονής ήταν τουλάχιστον 2 βδομάδες, όπως μου είπε η κοπέλα εκεί. Περάσανε αυτές οι 15 μέρες, πήρα τηλέφωνο, αλλά οι 15 μέρες γίναν 1 μήνας! Πέρασε ο 1 μήνας, ξαναπήρα τηλέφωνο, και ως δια μαγείας ο 1 μήνας έγινε: "ένα με ενάμιση μήνα". Τελικά ξαναπήρα τηλέφωνο σήμερα δεν άντεξα, λίγες μέρες πριν τον 1,5 μήνα να τους ζορίσω αλλά αυτή στον κόσμο της πάλι. Και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, και δεν ξέρουμε, και δεν μας ενημερώνουνε και τέτοια! Και αν θέλετε ελάτε να σας δανείσουμε ένα άλλο tablet μέχρι να έρθει. Και τώρα πείτε μου, εγώ τί κάνω? Έχω δικαιώματα σαν καταναλωτής να απαιτήσω κάτι παραπάνω η το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω και 2 και 3 μήνες και όσο χρειαστεί?
 
Ειχα ενα παρομοιο θεμα περσυ.

Ενα ταμπλετ που ειχα παρουσιασε προβλημα. Το πηγα σε μεγαλη αλυσιδα ηλεκτρονικων που το ειχα αγορασει και αρχισαν "ενα μηνα" και τα τοιαυτα.

Επιασα ενα παιδια απο εκει και τον ρωτησα εμπιστευτικα τι καλυτερο μπορω να κανω. Μου ειπε οτι ουσιαστικα αυτοι στελνουν το ταμπλετ στην αντιπροσωπεια και αν ηθελα να γλυτωσω χρονο να το πηγαινα μονος μου.

Ζητησα και μου ειπαν την αντιπροσωπεια, πηγα και με καμποση πιεση πετυχα αντικατασταση.
 
Αυτό ακριβώς. Κινητά τηλέφωνα, tablets, laptops κτλ. μαθαίνετε που είναι η αντιπροσωπεία ή το εξουσιοδοτημένο σέρβις και το πηγαίνετε οι ίδιοι.
 
Δηλαδή θα μπορούσα να πάω κατευθείαν στην αντιπροσωπεία της Acer στο Μενίδι μόνος μου, χωρίς να μεσολαβήσει το μπακάλικο που το αγόρασα, χωρίς επιπλεόν επιβάρυνση?

Τώρα το ταμπλετάκι μου υποτίθεται πως βρίσκεται Γερμανία! :(
 
Επιβάρυνση γιατί να υπάρξει; Ναι, σαφώς θα μπορούσες. Αλλά που να φανταστείς κι εσύ όλο αυτό το χάλι...
 
Tα δικαιώματα του καταναλωτή τελειώνουν μετά την παράδοση του χρήματος. Μετά απλά έχει ταλαιπωρία. Είναι να μην σου τύχει.
 
Imgema είπε:
Tα δικαιώματα του καταναλωτή τελειώνουν μετά την παράδοση του χρήματος. Μετά απλά έχει ταλαιπωρία. Είναι να μην σου τύχει.
+10000000000000000000000000000000000000000000000000
 
Που να ξερα? 15 μέρες μου ειπαν στην αρχή και γω τους πίστεψα! Και μου είπε ένας φίλος μου πως η τεχνική υποστίριξη της Acer είναι άστα να πάνε, και πως με το παραμικρό φεύγουν για Γερμανία! Στην δική μου υπόθεση, 10 λεπτά είναι η αντικατάσταση ενος speaker, και δείτε τί έπαθα! Πάντως υποθέτω πως εκεί στην Γερμανία, δεν θα έχουν το ανταλατικό και θα το παρήγγειλαν απο την Κίνα!

Για την ιστορία κατάφερα να βγάλω γραμμή με το support στο Μενίδι και το σήκωσε μια αγενής κυρία που μιλούσε σπαστά ελληνικά και έκανε το παν για να κλήσει εγκαίρως το τηλέφωνο!

Τι να κάνω, το ταμπλετ το δανεικό να πάω να το πάρω, ή θα βρω κανένα επιπλέον μπελά?
 
Εγώ πλέον αγοράζω μόνο Κινεζιές. Αναλώσιμα δηλαδή προϊόντα, που απλά το πιθανό είναι να βγουν καλά. Κουράστηκα να ρισκάρω χρήματα και η εγγύηση να είναι μόνο στα λόγια.
 
Και το δικό μου made in China έγραφε πίσω, Acer σου λέει ο άλλος μετά :p
 
Δεν αναφέρομαι στη χώρα κατασκευής, αλλά στη φύση των προϊόντων, δηλαδή κινέζικες νεόφερτες μάρκες, π.χ. THL, Zopo, FNF, κτλ
 
Η acer είναι μια από της χειρότερες εταιρείες αναφορικά με το service. Πριν από χρόνια ήμουν υπεύθυνος πολυμέσων σε γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών και ότι προβλήματα είχαμε με την συγκεκριμένη μάρκα τα μηχανήματα έφευγαν για service στην Ιταλία.

Όταν ερχόταν επισκευασμένα έπρεπε να κοιτάμε τα serial number που είχαμε κρατήσει γιατί πολλές φορές έστελναν τα μηχανήματα του κωστοβολου στην ηλεκτρονική και της ηλεκτρονικής στα multirama και πάει λέγοντας..

Δυο χρόνια μετά το service της Αcer το πήρε στην Ελλάδα η MDI αν θυμάμαι καλά το όνομα με την οποία μάλωσα άπειρες φορές.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένα συσκευασμένο λαπτοπ αγοράστηκε από πελάτη ο οποίος είχε ευτυχώς την απαίτηση να το βάλω σε λειτουργία μπροστά του. Έτσι λοιπόν βάζω το τροφοδοτικό και μετά από 5 λεπτά το λαπτοπ σβήνει.

Παραγγελνω νέο λαπτοπ για τον πελάτη και το συγκεκριμένο φεύγει για service και μετά από 15 μέρες μου λένε από την MDI ότι θέλει αλλαγή μητρικής γιατί έσπασε το βύσμα τροφοδοσίας μέσα στην motherboard και το κόστος τότε ήταν 380 ?.

Όσο και αν προσπάθησα να τους εξηγήσω ότι αν έσπασε, έσπασε στην παρθενική του σύνδεση αυτοί επέμεναν ότι το πρόβλημα το προκάλεσα εγώ. Αν είχαν τέτοια συμπεριφορά προς το κατάστημα σκεφτείτε τη γίνεται με τους καταναλωτές.
 
Το ακριβώς αντίθετο απ'αυτά που περιγράφεις γίνεται π.χ. στην Αγγλία, όπου εκεί στα καταστήματα αν ο πελάτης κάνει παράπονο, πέφτουν γονατιστοί...δυστυχώς! Δυστυχώς, γιατί ενώ μπορούμε καλύτερα, παρολαυτά κοιτάμε να τη γλυτώσουμε και να ρίξουμε την ευθύνη στον άλλον και αυτό δεν έχει σχέση με την κρίση. Και πριν αυτό γινόταν. Σπάνια θα δει κανείς αντιπροσωπεία να φέρεται αντρίκια. Εχω ενα ASUS TF300 από το 2012, χάλασε μετά από 6 μήνες χρήσης, εκανα RMA στo site της ASUS, με πήραν από κάπου από την Αγ. Παρασκευή νομίζω κάπου εκεί, με ρώτησαν αν όντως είχα ζητήσει RMA, έστειλαν κουριερ και μετά από 20 μερες είχα το ίδιο επισκευασμένο (είχε κλείσει την ώρα που γινόταν update από το ιντερνετ και δε μπουτάριζε με τίποτα, υποθέτω το ξαναφλασάρισαν) χωρίς να πληρώσω μία. Η φάση ειναι ότι πριν παρω το Asus σκεφτόμουν το acer icon 710 :D .
 
Με την Acer την έχω πατήσει κι εγώ. Το 2009 αγόρασα από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων ένα Notebook Acer και μόλις λίγες μέρες μετά υπήρχε πρόβλημα και από τα 2 partition του σκληρού δίσκου μόνο το 1 λειτουργούσε. Έτσι το γυρίσαμε στο μαγαζί και έκαναν μερικές εβδομάδες για να το πάρω πίσω. Από τότε, πέραν μιας μπαταρίας που άλλαξα, κάποια προβληματάκια που έβγαλε δεν υπάρχει περίπτωση να το πάω για σέρβις. Όσο αντέξει.
 
teo214 είπε:
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένα συσκευασμένο λαπτοπ αγοράστηκε από πελάτη ο οποίος είχε ευτυχώς την απαίτηση να το βάλω σε λειτουργία μπροστά του. Έτσι λοιπόν βάζω το τροφοδοτικό και μετά από 5 λεπτά το λαπτοπ σβήνει.

Παραγγελνω νέο λαπτοπ για τον πελάτη και το συγκεκριμένο φεύγει για service και μετά από 15 μέρες μου λένε από την MDI ότι θέλει αλλαγή μητρικής γιατί έσπασε το βύσμα τροφοδοσίας μέσα στην motherboard και το κόστος τότε ήταν 380 ?.

Όσο και αν προσπάθησα να τους εξηγήσω ότι αν έσπασε, έσπασε στην παρθενική του σύνδεση αυτοί επέμεναν ότι το πρόβλημα το προκάλεσα εγώ. Αν είχαν τέτοια συμπεριφορά προς το κατάστημα σκεφτείτε τη γίνεται με τους καταναλωτές.
O πελατης πηρε εκεινη την στιγμη νεο λαπτοπ ή περιμενε να ελθει αυτο επισκευασμενο?Δεν ισχυει το DOA στο καταστημα?
 
angel_grig είπε:
O πελατης πηρε εκεινη την στιγμη νεο λαπτοπ ή περιμενε να ελθει αυτο επισκευασμενο?Δεν ισχυει το DOA στο καταστημα?
Επειδή δεν είχα άλλο παρήγγειλα ένα νέο και το παρέλαβε την επόμενη μέρα.

Όσο για το χαλασμένο βρίσκεται ακόμη στην αποθήκη έπειτα από 8 χρόνια από ότι έχω μάθει γιατί ποτέ η acer δεν δέχτηκε να αναλάβει τα έξοδα επισκευής.
 
Πίσω
Μπλουζα