[Tec Toy] Master System Evolution

krem13

RetroNuts!
Joined
11 Οκτ 2008
Μηνύματα
1.520
Αντιδράσεις
58
για όσους δεν το έχουν μάθει η tec toy συνεχίζει ακάθεκτη με τις επανεκδόσεις του master system!

ορίστε και η πιό πρόσφατη έκδοση

ms_132_gnd.png


δεν είναι πολύ μουράτη? να είχε και υποδοχή για παιχνίδια...

έχω όμως μια απορία,γιατί βάζει χειριστήρια με έξι κουμπιά σε μία κονσόλα της οποίας τα παιχνίδια χρησιμοποιούσαν δύο?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γιατι μαλλον χρησιμοποιει τα ιδια με το αντιστοιχο MegaDrive κλωνο για να βγαλει απο τη μυγα ξυγκι :)
 
Καποια μοντελα master system, χρησιμοποιουν τα επιπλεον κουμπια ως 1+2, δεν λειτουργουνε ουτε ως turbo ουτε υπαρχει παιχνιδι που να εκμεταλευεται περισσοτερα κουμπια απο τα κλασσικα. Προσωπικα το χειρηστηριο του master system μου ηταν πολυ αβολο στο κρατημα, και παντα εβαζα χειρηστηρια mega drive για να παιξω. Φανταζομαι πως βαζουν αυτα τα χειρηστηρια απο θεμα βολικοτητας καθως και οτι μπορουν να αξιοποιηθουν και αλλου, χωρις να σε περιοριζει ο αριθμος των κουμπιων.

Οι κονσολες που βγαζει πλεον η tectoy, καθε φορα εχουν παραπανω παιχνιδια, μεταφορες κυριως παιχνιδιων απο κινητα τηλεφωνα, και δυστηχως δεν εχουν θυρα υποδοχης για κασετες.. Και κερασακι στη τουρτα, η τιμη τους.. Τελευταια φορα που κοιταξα, πρεπει να εκανε γυρω στα 100+++?....
 
Ως υπερβολικά φανατικός Master System 8-bit gamer και μόνο, μου ανάβουν τα λαμπάκια κάθε φορά που βλέπω τις διάφορες νέες εκδόσεις της Tec-Toy με χειριστήρια 6 κουμπιών γιατί μου θυμίζουν τον ακατανόμαστο διάδοχο με τα 16-bit. Κρίμα για το παρελθόν της... Αφού θέλει να βγάλει κονσόλα με τέτοια χειριστήρια ας δώσει άλλο όνομα... Πάντως δε νομίζω να έχει και για το Βραζιλιάνικο κοινό τέτοιες τρελές τιμές 100+++?...
 
Νεκρανασταση διοτι δεν βρηκα αλλο σχετικο θεμα για TecToy

Συνεντευξη του CEO της εταιριας με πολλα τρελα για το παρελθον και το παρον της εταιριας

EDIT: Βρηκα μια σταχυολογηση της συνεντευξης στο NeoGaf

It's an info-packed 40 minutes, so I'm sure I missed a few things, but here are some of the highlights that I remember:- the struggle to beat Nintendo and gain market dominance. This may sound easy, due to Nintendo being so late to the party in Brazil, but the resulting flood of cheap, illegal NES clones in some ways may have presented a bigger challenge than an official Nintendo presence- convincing Capcom to allow a Street Fighter 2 port on the Master System (they had to trick one of the Capcom execs by plugging a Megadrive controller into a hidden Master System and letting them play their 8-bit version)- the difficulty of localising games for Brazil (apparently, Portuguese tends to be longer than English, making it hard to fit onto the small karts, for example for Phantasy Star)- how they ported Duke Nukem to the Megadrive by copying the techniques Yuji Naka used for the corridor sections of Phantasy Star- they difficulty of porting games from Game Gear to Master System (due to the more limited colour display abilities of the Master System)- how they developed a black and white handheld system (to combat the cost and battery problems of the Game Gear), but were rejected by Sega (who wanted colour only systems)- how they developed an online banking system for the Megadrive in 93/94 (a way to get around the telecoms monopoly in Brazil). It sounds like they had some kind of online play too- how the Mega CD sold well, but that he wasn't impressed with the 32X when invited to the US to try out some of the in-development gamesThe CEO sounds like a real fan, not just a dry businessman. Even though console sales (of the Megadrive and Master System - in 2019!) is now a small part of Tectoy's overall business, he still seems really keen to support it.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα