TELECITY


Από το video της Μαίρης Μηλιαρέση,φαίνεται το σήμα TC Weekend!!!

ps το video το έβαλα και σε άλλα σχετικά posts αλλά μου αρέσει!
 
μιλαμε για πριν 20 χρονια που το τηλεσιτυ τοτε αλλαζε το λογοτυπο τα σουκου
 
Η Μαρία Μπεκατώρου εργάζεται στο κανάλι αυτό από το 1992. Από το 1994 παρουσιάζει την εκπομπή "Χωρίς Ταμπού" κάθε πρωί
 
tzias57 είπε:
Η Μαρία Μπεκατώρου εργάζεται στο κανάλι αυτό από το 1992. Από το 1994 παρουσιάζει την εκπομπή "Χωρίς Ταμπού" κάθε πρωί
Διατάξαμεν την πληροφορίαν!!!
 
Το θυμαμαι οταν ειχε το κολλημενο TC στην οθονη....ειχε ερθει τοτε στην προβληματικη συχνοτητα 68 απο Θασο,μετα την Χριστιδη εποχη....παντα επαιζε σκοτεινα. Μετα απο ενα διαστημα καθαρισε λιγο (οταν το ΛΑΟΣ ηταν στις δοξες του...κ λεφτα υπηρχαν για την συντηρηση του δυκτιου του). Τωρα πλεον δορυφορικα μπορει κ στηριζει το μειωμενο του δυκτιο. Εγινε TηλεΑστυ και μετα ΑΡΤ που το λογοτυπο του θυμιζει πιστη αντιγραφη του αραβικου πακετου ΑRT (οι δορυφορομανεις εδω μεσα ξερουν).

Επειδη ηταν κ αυτο ενα απο τα πρωτα ιδιωτικα μικρα καναλια στην Αθηνα,που εμφανιστηκε στην εποχη του ΚΑΝΑΛΙΟΥ 29,εβλεπα το προγραμμα του στα περιοδικα,χωρισμενο σε ...ζωνες! Και φυσικα υψηλη θεαματικοτητα ειχαν οι μουσικες εκπομπες του Θ. Ρακιντζη!
 
Τα τελευταία χρόνια έχει φύγει από το μεγάλο κτίριο που ήταν για χρόνια στις Τζιτζιφιές και έχει μεταφερθεί σε πολύ μικρότερα γραφεία μαζί με το ραδιοφωνικό σταθμό στην Καλλιθέα πίσω από τα Lidl της Θησέως. Ίσως εκεί να ήταν και τα πρώτα γραφεία του σταθμού στις αρχές της δεκαετίας του '90.
 
ΜΑΝΤΩ - ΤΙΜΩΡΗΣΕ ΜΕ [OFFICIAL CLIP]
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΥΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟ 1991 ΜΕ ΤΟ ΘΟΔΩΡΗ ΡΑΚΙΝΤΖΗ


ΜΑΝΤΩ - στο "ΣΤΥΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟ" TELE CITY (Χριστούγεννα 1993)
ακούγονται τα τραγούδια από τον 5ο της προσωπικό δίσκο "Η Δική μας η Αγάπη" (Ιούνιος 1993)
Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ Η ΑΓΑΠΗ (ΜΟΥΣΙΚΗ: Στέφανος Κορκολής ,ΣΤΙΧΟΙ: Εύη Δρούτσα)
ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΜΕ (ΜΟΥΣΙΚΗ: Στέφανος Κορκολής, ΣΤΙΧΟΙ: Ηρώ Τριγώνη)
ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙΣ (ΜΟΥΣΙΚΗ: Στέφανος Κορκολής, ΣΤΙΧΟΙ: Ηρώ Τριγώνη)

Στο 3:59-4:11 του αποσπάσματος, η Μαντώ λέει : Θα ακολουθήσει ένα τραγούδι το οποίο εμένα προσωπικά μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ, είναι πολύ ωραίο τραγούδι . Του Στέφανου Κορκολή βέβαια είναι όλα τα τραγούδια η μουσική και οι στίχοι σε αυτό το κομμάτι είναι της Ηρώς Τριγώνη "Όταν θα με ξαναδείς".
Ωστόσο μόλις πέφτουν οι πρώτες νότες λέει στο 4:14 ΟΧΙ, το "Φυλάκισέ με" είναι, μετά θα μπει το άλλο... Όταν θα τελιώσει το τραγούδι συνεχίζει να το τραγουδά ζωντανά χωρίς μουσική περιτριγυρισμένη από τους θαυμαστές της...

@Αρμαγεδών προφανώς δικό σου είναι το σχόλιο ότι "Η εκπομπή μεταδόθηκε στις 12:05 την Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 1993." :biglaugh::biglaugh::biglaugh::biglaugh:
Σημείωση : οι αναρτήσεις του συγκεκριμένου χρήστη στο youtube κυρίως με έκαναν να επαναφέρω στη μνήμη μου τη Μαντώ και να
"κολλήσω" με αυτή.

ΜΑΝΤΩ - συνέντευξη στην εκπομπή "ΣΤΥΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟ" TELE CITY (13/2/1994)
προβάλλονται τα βίντεο κλιπ των τραγουδιών :
Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ Η ΑΓΑΠΗ (ΜΟΥΣΙΚΗ: Στέφανος Κορκολής ,ΣΤΙΧΟΙ: Εύη Δρούτσα)
ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΜΕ (ΜΟΥΣΙΚΗ: Στέφανος Κορκολής, ΣΤΙΧΟΙ: Ηρώ Τριγώνη)
ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙΣ (ΜΟΥΣΙΚΗ: Στέφανος Κορκολής, ΣΤΙΧΟΙ: Ηρώ Τριγώνη)
 
Τελευταία επεξεργασία:
προφανώς δικό σου είναι το σχόλιο ότι "Η εκπομπή μεταδόθηκε στις 12:05 την Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 1993." :biglaugh::biglaugh::biglaugh::biglaugh:
Σέρλοκ Χολμς, εσύ; :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis: Πού το κατάλαβες, βρε; :D :D :D :D :D :D :D

Μάλλον απ' το avatar μου; :cool::cool:
 
Σέρλοκ Χολμς, εσύ; :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis: Πού το κατάλαβες, βρε; :D :D :D :D :D :D :D

Μάλλον απ' το avatar μου; :cool::cool:
Εννοείται. Νίκος Βασταρδής είναι αυτός. Έτσι κι αλλιώς στα περισσότερα χρησιμοποιώ το ίδιο όνομα χρήστη (εννοείται ότι τα password είναι διαφορετικά).
 
Ξέρω ότι το παρακάτω σχόλιο είναι απο το 2014...

Ο γιος του Πλεύρη είναι ίδιος ο πατερας του.

^
Θα έλεγα ότι τότε έμοιαζαν λίγο στα χαρακτηριστικά.. λίγο όμως.. τώρα βασικά ο πατέρας που μεγάλωσε έχει αρχίσει να μοιάζει περισσότερο στο γιό του παρά ο γιός στο πατέρα, στα χαρακτηριστικά φυσικά εννοώ.. περίεργο πράγμα ο χρόνος και πως αλλάζουν όλα έτσι ξαφνικά στα χαρακτηριστικά. :)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Εννοείται. Νίκος Βασταρδής είναι αυτός.
Έχει πολύ χαρακτηριστικό παρουσιαστικό, και στο ρόλο του Αρμαγεδώνα στη "Λάμψη", τη σεζόν 1994-1995, ταίριαξε ΑΠΟΛΥΤΑ!!! Γι' αυτό διάλεξα αυτό το nickname και avatar. :)
 
Επίσης στο απόσπασμα ΜΑΝΤΩ - στο "ΣΤΥΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟ" TELE CITY (Χριστούγεννα 1993) που παρέθεσα παραπάνω η Μαντώ φοράει το ίδιο μπορντώ βελούδινο φόρεμα που εμφανίζεται στο απόσπασμα ΜΑΝΤΩ - "Θα 'θελα να 'μουνα εκείνη π' αγαπάς" ΕΤ1 (Χριστούγεννα 1993) καθώς και στο ΜΑΝΤΩ - συνέντευξη στην εκπομπή "ΣΠΙΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ" MEGA (Χριστούγεννα 1993).
 
Τα τελευταία χρόνια έχει φύγει από το μεγάλο κτίριο που ήταν για χρόνια στις Τζιτζιφιές και έχει μεταφερθεί σε πολύ μικρότερα γραφεία μαζί με το ραδιοφωνικό σταθμό στην Καλλιθέα πίσω από τα Lidl της Θησέως. Ίσως εκεί να ήταν και τα πρώτα γραφεία του σταθμού στις αρχές της δεκαετίας του '90.
Πραγματι. Εκει εργαζομουν τοτε και το ξερω. Στην οδο Εσπεριδων.
 
Πραγματι. Εκει εργαζομουν τοτε και το ξερω. Στην οδο Εσπεριδων.
Πολύ μικρός χώρος για ένα κανάλι που κάποια εποχή ήταν πανελλαδικής εμβέλειας. Μαζί είναι και το ραδιόφωνο στον ίδιο χώρο.
 
Πολύ μικρός χώρος για ένα κανάλι που κάποια εποχή ήταν πανελλαδικής εμβέλειας. Μαζί είναι και το ραδιόφωνο στον ίδιο χώρο.
Δε σου λεω πως ηταν κι ο Αντ1. Ομως για ενα νεοσυστατο καναλι του '90 ηταν πολυ ευρυχωρο.
Δεν ξερω αν εχεις βρεθει ποτε μεσα στον συγκεκριμενο χωρο της Εσπεριδων, αλλα αν τον γνωριζεις θα εχεις διαπιστωσει κι εσυ πως ηταν ιδανικος για καναλι της εποχης του:
Η ρεσεψιον μολις εμπαινες αριστερα, μια μεγαλη σκαλα προς τα επανω με ολα τα γραφεια και το γραφειο του Καρατζαφερη που εγραφε στην πορτα "THE BOSS IS ALWAYS RIGHT":p και μια δευτερη τεραστια σκαλα που οδηγουσε στο υπογειο οπου βρισκονταν το στουντιο και η αιθουσα των μονιτορ. Νομιζω πως ειδικα ο χωρος του στουντιο, χωρις να ειναι τεραστιος, ηταν αρκετα μεγαλος ωστε να μη χρειαζεται η αλλαγη σκηνικων απο εκπομπη σε εκπομπη γιατι ειχαμε την ευχερεια να μαγνητοσκοπουμε η να γραφουμε ζωντανα απο τη μια ακρη του στουντιο μεχρι την αλλη. Δεδομενου μαλιστα πως τοτε οι εκπομπες μας ηταν ως επι το πλειστον ζωντανες και με το που τελειωνε η μια ξεκιναγε η αλλη, αυτο ηταν κατι τρομερα χρησιμο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν ξέρω πως είναι ο χώρος μέσα. Απ' έξω έχω δει ότι υπάρχει και κάποιος ημιόροφος στον οποίο δουλεύουν κάποια άτομα και έχει αρκετές τηλεοράσεις. Προφανώς από εκεί συντονίζουν τη ροή προγράμματος. Απλά θέλω να πω ότι γενικά δε συγκρίνεται με το μεγάλο κτίριο που ήταν στις Τζιτζιφιές. Προφανώς εκείνο μπορούσε να υποστηρίξει περισσότερα πράγματα για ένα τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σταθμό.
 
Δεν ξέρω πως είναι ο χώρος μέσα. Απ' έξω έχω δει ότι υπάρχει και κάποιος ημιόροφος στον οποίο δουλεύουν κάποια άτομα και έχει αρκετές τηλεοράσεις. Προφανώς από εκεί συντονίζουν τη ροή προγράμματος. Απλά θέλω να πω ότι γενικά δε συγκρίνεται με το μεγάλο κτίριο που ήταν στις Τζιτζιφιές. Προφανώς εκείνο μπορούσε να υποστηρίξει περισσότερα πράγματα για ένα τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σταθμό.
Η μικρη εξωτερικη πορτα πανω στην Εσπεριδων ειναι λογικο να ξεγελαει τον καθενα. Δεν δειχνει με τιποτα οτι προκειται για την κυρια εισοδο τηλεοπτικου σταθμου. Δεν ξερω τι αλλαγες εχουν γινει απο τοτε που δουλευα εκει.
Την εποχη εκεινη παντως, η ροη του προγραμματος συντονιζοταν στον υπογειο χωρο ακριβως διπλα στο στουντιο. Μια μεγαλη τζαμαρια χωριζε τον ενα χωρο απο τον αλλο. Αφου εμεις ημασταν μεσα στο στουντιο και βλεπαμε ανετα απο εκει ηχοληπτες και σκηνοθετες.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πραγματι. Εκει εργαζομουν τοτε και το ξερω. Στην οδο Εσπεριδων.

Δε σου λεω πως ηταν κι ο Αντ1. Ομως για ενα νεοσυστατο καναλι του '90 ηταν πολυ ευρυχωρο.
Δεν ξερω αν εχεις βρεθει ποτε μεσα στον συγκεκριμενο χωρο της Εσπεριδων, αλλα αν τον γνωριζεις θα εχεις διαπιστωσει κι εσυ πως ηταν ιδανικος για καναλι της εποχης του:
Η ρεσεψιον μολις εμπαινες αριστερα, μια μεγαλη σκαλα προς τα επανω με ολα τα γραφεια και το γραφειο του Καρατζαφερη που εγραφε στην πορτα "THE BOSS IS ALWAYS RIGHT":p και μια δευτερη τεραστια σκαλα που οδηγουσε στο υπογειο οπου βρισκονταν το στουντιο και η αιθουσα των μονιτορ. Νομιζω πως ειδικα ο χωρος του στουντιο, χωρις να ειναι τεραστιος, ηταν αρκετα μεγαλος ωστε να μη χρειαζεται η αλλαγη σκηνικων απο εκπομπη σε εκπομπη γιατι ειχαμε την ευχερεια να μαγνητοσκοπουμε η να γραφουμε ζωντανα απο τη μια ακρη του στουντιο μεχρι την αλλη. Δεδομενου μαλιστα πως τοτε οι εκπομπες μας ηταν ως επι το πλειστον ζωντανες και με το που τελειωνε η μια ξεκιναγε η αλλη, αυτο ηταν κατι τρομερα χρησιμο.
Η μικρη εξωτερικη πορτα πανω στην Εσπεριδων ειναι λογικο να ξεγελαει τον καθενα. Δεν δειχνει με τιποτα οτι προκειται για την κυρια εισοδο τηλεοπτικου σταθμου. Δεν ξερω τι αλλαγες εχουν γινει απο τοτε που δουλευα εκει.
Την εποχη εκεινη παντως, η ροη του προγραμματος συντονιζοταν στον υπογειο χωρο ακριβως διπλα στο στουντιο. Μια μεγαλη τζαμαρια χωριζε τον ενα χωρο απο τον αλλο. Αφου εμεις ημασταν μεσα στο στουντιο και βλεπαμε ανετα απο εκει ηχοληπτες και σκηνοθετες.

Ευχάριστη έκπληξη... ο τόπος εργασίας σου.
Προφανώς είχες γνωρίσει αρκετούς από τους συντελεστές των εκπομπών αλλά και τους καλεσμένους τους

1647804430749.png
 
Πίσω
Μπλουζα