manos426f
The King of Retro®
- Joined
- 9 Οκτ 2006
- Μηνύματα
- 5.389
- Αντιδράσεις
- 174
Να ξεκινησω με μια λεξη....;;;;
A-ΡΙ-ΣΤΟΥΡ-ΓΗ-ΜΑ!!!
(Τσ,τσ,τσ πολυ Lucasartsιακος ειμαι τελικα βρε παιδι μου....
)
Αλλα τι αλλο μπορει να πει κανεις για ενα παιχνιδι που το σεναριο του προηλθε απο ταινια που ποτε δεν γυριστηκε (Spielberg παρακαλω..!) και ευτυχως για εμας μετετραπη σε ενα υπεροχο παιχνιδι....;;;
Eτος 1995,και η Lucasarts το κανει παλι το θαυμα της!Μετα το Full Throttle,μας δινει ενα ακομη adventure game απο αυτα που μονο η ιδια ηξερε να φτιαχνει..!
Η υποθεση ειναι τυπικη -η τουλαχιστον ετσι φαινεται στην αρχη- καθοτι στην αρχη του παιχνιδιου παρακολουθουμε ενα κεντρο παρακολουθησης του διαστηματος,απο το οποιο διαπιστωνεται οτι ενας αστεροειδης απειλει τη Γη ,και ετσι επανδρωνεται αρον αρον μια διαστημικη αποστολη απο αποτελουμενη απο 3 μελη,τον Boston Law,τη Maggie Robins και τον Ludger Brink,με σκοπο να ανατιναξουν μερος του αστεροειδους ωστε ωστε να αλλαξει η τροχια του....
Τα πραγματα ομως δεν εξελισσονται καθολου οπως τα περιμεναν οι ηρωες μας και η περιπετεια τους ξεκιναει....
Δε θελω να πω περισσοτερα,και να αποκαλυψω οτιδηποτε αλλο,καθοτι αξιζει οποιος δεν το εχει παιξει το παιχνιδι να το βρει και να ανακαλυψει μονος του την πλοκη της ιστοριας....
Στα τεχνικα χρακτηριστικα τωρα,το The Dig ξεχωρισε περισσοτερο απο καθε αλλο τομεα σε αυτον του ηχου,των ηχητικων εφε και της μουσικης για τα οποια απεσπασε και βραβειο αλλωστε,ενω η μουσικη του κυκλοφορησε και σε ξεχωριστο audio CD...!!
Πραγματικα μοναδικες μελωδιες,απολυτα συμβατες με την εξελιξη της πλοκης αλλα και την εκαστοτε σκηνη,δινανε πολλους επιπλεον ποντους σε ενα ετσι κι αλλιως υπεροχο συνολο...
Τα γραφικα του παιχνιδιου ηταν στα γνωστα υψηλα standards της εταιρειας,ενω παροντα και εδω,μετα το Full Throttle,ηταν τα ενδιαμεσα cutscene sequences,μεσω τον οποιων προωθουταν η εξελιξη της ιστοριας και τα οποια ηταν εξισου πολυ υψηλης ποιοτητας...
Σε οτι αφορα τον χειρισμο του παιχνιδιου,ασφαλως ηταν βασισμενος στην Scumm engine για μια ακομη φορα,αλλα η Lucasarts εκανε για δευτερη φορα μεσα στην ιδια χρονια αλλαγη και αντι για εντολες Use,Look,Pick up κτλ η τον φωτεινο κερσορα του Full Throttle,σε οτι ειχε να κανει με τους διαλογους εμφανιζονταν καποια εικονιδια στο κατω μερος της οθονης,ενω για την αλληλεπιδραση με τα διαφορα αντικειμενα,αρκουσε ενα απλο κλικ πανω τους....
Προσωπικη μου αποψη για το δευτερο ειναι οτι απλοποιουσε υπερβολικα το παιχνιδι και σε συνδυασμο με το γεγονος οτι δεν ηταν ουτε πολυ μεγαλο σε διαρκεια αλλα ουτε ειχε και δυσκολους γριφους,το καθιστουσε πολυ ευκολο να το τελειωσει καποιος...
Κατι επισης αξιο αναφορας ειναι οτι σε πολλα σημεια επρεπε να χρησιμοποιησεις καποιους ''μουσικους'' κρυσταλλους οι οποιοι εφεραν καποια γεωμετρικα σχηματα για να ανοιξεις καποιες πορτες,κατι το οποιο θυμισε ασφαλως σε ολους το υπεροχο Loom με τους μουσικους γριφους του....
Το παιχνιδι επισης ξεχωρισε ακομη για την πραγματικη ποιοτητα των διαλογων του,και ειδικα λιγο πριν το τελος του παιχνιδιου,οπου -καθοτι δεν θελω να αποκαλυψω κατι σε οσους δεν το εχουν παιξει το παιχνιδι- λαμβανουν χωρα και οι καλυτεροι εξ αυτων,αξιζει να κανετε save ωστε να μπορεσετε να τους ακουσετε και να τους απολαυσετε ξανα μετα...Πραγματικα υπεροχοι...
Τελος,το speech ηταν εξισου προσεγμενο,η χροια της φωνης των ηρωων αλλαζε χαρακτηριστικα αναλογα με το τι συνεβαινε στο παιχνιδι δινοντας εναν επιπλεον τονο ρεαλισμου και κανοντας τον παικτη να εκτιμησει πραγματικα τη δουλεια που ειχε γινει κατα τη δημιουργια του παιχνιδιου....
Τελειωνοντας,θα πω οτι το The Dig ειναι ενα απο τα ομολογουμενως λιγα παιχνιδια που εχω παιξει και ολοκληρωσει δυο φορες,καθοτι ηταν αληθινα απολαυστικο και δεν σας κρυβω οτι την πιθανοτητα ολοκληρωσης του για μια τριτη φορα,καθοτι εχει περασει αρκετος καιρος απο τοτε,δεν την αποκλειω καθολου....
(ΣΗΜΕΙΩΣΗ:H επιλογη των screenshots εγινε με γνωμονα ασφαλως την οσο το δυνατον μεγαλυτερη αποφυγη αποκαλυψης της ιστοριας...)
A-ΡΙ-ΣΤΟΥΡ-ΓΗ-ΜΑ!!!
(Τσ,τσ,τσ πολυ Lucasartsιακος ειμαι τελικα βρε παιδι μου....


Αλλα τι αλλο μπορει να πει κανεις για ενα παιχνιδι που το σεναριο του προηλθε απο ταινια που ποτε δεν γυριστηκε (Spielberg παρακαλω..!) και ευτυχως για εμας μετετραπη σε ενα υπεροχο παιχνιδι....;;;
Eτος 1995,και η Lucasarts το κανει παλι το θαυμα της!Μετα το Full Throttle,μας δινει ενα ακομη adventure game απο αυτα που μονο η ιδια ηξερε να φτιαχνει..!
Η υποθεση ειναι τυπικη -η τουλαχιστον ετσι φαινεται στην αρχη- καθοτι στην αρχη του παιχνιδιου παρακολουθουμε ενα κεντρο παρακολουθησης του διαστηματος,απο το οποιο διαπιστωνεται οτι ενας αστεροειδης απειλει τη Γη ,και ετσι επανδρωνεται αρον αρον μια διαστημικη αποστολη απο αποτελουμενη απο 3 μελη,τον Boston Law,τη Maggie Robins και τον Ludger Brink,με σκοπο να ανατιναξουν μερος του αστεροειδους ωστε ωστε να αλλαξει η τροχια του....
Τα πραγματα ομως δεν εξελισσονται καθολου οπως τα περιμεναν οι ηρωες μας και η περιπετεια τους ξεκιναει....
Δε θελω να πω περισσοτερα,και να αποκαλυψω οτιδηποτε αλλο,καθοτι αξιζει οποιος δεν το εχει παιξει το παιχνιδι να το βρει και να ανακαλυψει μονος του την πλοκη της ιστοριας....
Στα τεχνικα χρακτηριστικα τωρα,το The Dig ξεχωρισε περισσοτερο απο καθε αλλο τομεα σε αυτον του ηχου,των ηχητικων εφε και της μουσικης για τα οποια απεσπασε και βραβειο αλλωστε,ενω η μουσικη του κυκλοφορησε και σε ξεχωριστο audio CD...!!
Πραγματικα μοναδικες μελωδιες,απολυτα συμβατες με την εξελιξη της πλοκης αλλα και την εκαστοτε σκηνη,δινανε πολλους επιπλεον ποντους σε ενα ετσι κι αλλιως υπεροχο συνολο...
Τα γραφικα του παιχνιδιου ηταν στα γνωστα υψηλα standards της εταιρειας,ενω παροντα και εδω,μετα το Full Throttle,ηταν τα ενδιαμεσα cutscene sequences,μεσω τον οποιων προωθουταν η εξελιξη της ιστοριας και τα οποια ηταν εξισου πολυ υψηλης ποιοτητας...
Σε οτι αφορα τον χειρισμο του παιχνιδιου,ασφαλως ηταν βασισμενος στην Scumm engine για μια ακομη φορα,αλλα η Lucasarts εκανε για δευτερη φορα μεσα στην ιδια χρονια αλλαγη και αντι για εντολες Use,Look,Pick up κτλ η τον φωτεινο κερσορα του Full Throttle,σε οτι ειχε να κανει με τους διαλογους εμφανιζονταν καποια εικονιδια στο κατω μερος της οθονης,ενω για την αλληλεπιδραση με τα διαφορα αντικειμενα,αρκουσε ενα απλο κλικ πανω τους....
Προσωπικη μου αποψη για το δευτερο ειναι οτι απλοποιουσε υπερβολικα το παιχνιδι και σε συνδυασμο με το γεγονος οτι δεν ηταν ουτε πολυ μεγαλο σε διαρκεια αλλα ουτε ειχε και δυσκολους γριφους,το καθιστουσε πολυ ευκολο να το τελειωσει καποιος...
Κατι επισης αξιο αναφορας ειναι οτι σε πολλα σημεια επρεπε να χρησιμοποιησεις καποιους ''μουσικους'' κρυσταλλους οι οποιοι εφεραν καποια γεωμετρικα σχηματα για να ανοιξεις καποιες πορτες,κατι το οποιο θυμισε ασφαλως σε ολους το υπεροχο Loom με τους μουσικους γριφους του....
Το παιχνιδι επισης ξεχωρισε ακομη για την πραγματικη ποιοτητα των διαλογων του,και ειδικα λιγο πριν το τελος του παιχνιδιου,οπου -καθοτι δεν θελω να αποκαλυψω κατι σε οσους δεν το εχουν παιξει το παιχνιδι- λαμβανουν χωρα και οι καλυτεροι εξ αυτων,αξιζει να κανετε save ωστε να μπορεσετε να τους ακουσετε και να τους απολαυσετε ξανα μετα...Πραγματικα υπεροχοι...
Τελος,το speech ηταν εξισου προσεγμενο,η χροια της φωνης των ηρωων αλλαζε χαρακτηριστικα αναλογα με το τι συνεβαινε στο παιχνιδι δινοντας εναν επιπλεον τονο ρεαλισμου και κανοντας τον παικτη να εκτιμησει πραγματικα τη δουλεια που ειχε γινει κατα τη δημιουργια του παιχνιδιου....
Τελειωνοντας,θα πω οτι το The Dig ειναι ενα απο τα ομολογουμενως λιγα παιχνιδια που εχω παιξει και ολοκληρωσει δυο φορες,καθοτι ηταν αληθινα απολαυστικο και δεν σας κρυβω οτι την πιθανοτητα ολοκληρωσης του για μια τριτη φορα,καθοτι εχει περασει αρκετος καιρος απο τοτε,δεν την αποκλειω καθολου....
(ΣΗΜΕΙΩΣΗ:H επιλογη των screenshots εγινε με γνωμονα ασφαλως την οσο το δυνατον μεγαλυτερη αποφυγη αποκαλυψης της ιστοριας...)
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: