The Evolution of FPS

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Aardvark
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Μπήκα σε αυτή τη συζήτηση ψάχνοντας για borderlands και γέλασα με την πρώτη εικόνα.

Η linearity στο map design έχει συζητηθεί πολύ, ακόμα και στην doom community. Πόσες φορές έχω διαβάσει σε reviews πρόσφατων WADs τις δύο λέξεις, "too linear". Δεν με πειράζει και τόσο αλλά συμφωνώ πως σε αρκετά σύγχρονα FPS που δοκίμασα να παίξω, τα πράγματα είναι αηδιαστικά linear, δηλαδή ξέρεις ότι όπου και να πας δεν θα χαθείς, δεν πρόκειται να χάσεις κάποια πόρτα γιατί τώρα είναι κλειστή και μετά που θα ανοίξει θα περάσεις από εκεί και φυσικά τότε μόνο θα μπορείς να περάσεις για το νέο gameplay sequence.

Μπορεί να ακούγομαι retro αλλά ακόμα βλέπεις στο παλιό το doom πίστες διαμάντια, και από αισθητικής άποψης και κυρίως από gameplay. Οι δικές μου έχουν φάει τα άπειρα κάτω από 2/5 και comments του τύπου "too linear", "boring gameplay" μιας και επικεντρώνομαι στο τεχνικό κομμάτι και στο τέλος βαριέμαι να κάνω gameplay (αν και νομίζω πως παίζονται καλά). Έχω ακούσει κόσμο να σκέφτεται προσεκτικά πως να τοποθετήσει τα τερατάκια του doom στρατηγικά ωστέ να κάνει τις μάχες πιο ενδιαφέρουσες. Το σκέφτοναι πολύ και επίσης τα τερατάκια του doom μπορώ να πω πως έχουν πιο μοναδικά στοιχεία και ποικιλία από ότι αρκετά σύχρονα FPS.

Τώρα το Borderlands. Είχα φάει κόλημα. Τελείωσα και όλα τα expansions. Ενώ μπορεί να πει κανείς πως δεν είναι δείγμα τέλειου gameplay, εξαιτίας πολλών βαρετών και γραμμικών side quests (πάνε εκεί, πάρε αυτό, σκότωσε εκείνον) αλλά είναι ο συνδιασμός καλού fps action με μόνο τα πορωτικά RPG στοιχεία που χρειάζεται για να κολλήσεις. Αυτό το looting ειδικά, να ανοίγεις chest και να ψάχνεις καλύτερα όπλα, με τους αστείους συνδιασμούς χαρακτηριστικών (ωωω, ένα δυνατό shotgun με accuracy 0%, ωωω ένα πιστόλι που βαράει σαν αυτόματο και σκάει δύο σφαίρες τη φορά, κλπ..) δεν ξέρεις πότε τι θα βρεις και είναι το πάρτυ του looting. Κάποιοι το έχουν περιγράψει σαν ένα άλλο Fallout 3 αλλά η διαφορά είναι πως το Borderlands είναι πιο επικεντρωμένο στο καθαρό FPS action χωρίς να ξεχνάει τα πορωτικά RPG στοιχεία που το κάνουν διαφορετικό (κάτι που θα ήθελα να ακολουθήσουν και άλλοι τίτλοι FPS) ενώ το Fallout 3 πιο πολύ RPG με σενάριο και στοιχεία FPS (μπορείς να παίξεις και real time action αλλά το turn based system είναι πιο effective).

Τελευταία FPS που είχα κολλήσει πριν το Borderlands είναι ίσως το Return to Castle Wolfenstein (Το καινούριο Wolfenstein δεν μου άρεσε). Άντε και το Half Life 2 (κορυφαία ιδέα και το Portal αν και είναι puzzle FPS). Τόσο καιρό έχω να παίξω FPS που να μου αρέσει σαν gameplay.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Half life 2 εκδοσεις σε κονσολες και pc. Aπο το αρχαιο hardware της πρωτης κονσολας xbox του 2001 μεχρι και το hardware του xbox one x του 2017

Απιστευτα δυνατο στα γραφικα το πρωτο xbox του 2001 και εβγαλε καποια παιχνιδια που το ps2 και GameCupe δεν ειχαν την δυναμη για να τα τρεξουν.To ειχα παιξει οταν βγηκε στο πρωτο xbox και μετα το ειχα παρει και στο xbox 360 για τα hd γραφικα στην lcd τηλεοραση με hdmi.

 
Τελευταία επεξεργασία:
Και μιας και παιζω και πιο παλια παιχνιδια fps εδω και αρκετο καιρο εδω και μερικα πολυ παλια fps παιχνιδια που με κρατανε και τα παιζω παλι ξανα και ξανα στην CRT τηλεοραση μου.

Μedal of honor 2010 για pc. Παιχνιδαρα που τερματιζω ξανα και ξανα και ειναι χαρμα οφθαλμων ακομη και το 2024 σαν να βλεπεις πολεμικη ταινια. Πολυ υψηλο το επιπεδο των γραφικων που δινει και την αισθηση του φωτορεαλισμου στα γραφικα.Οι φωτισμοι ειναι απο αλλο πλανητη.Οταν κυκλοφορησε το 2010 εκανε το call of duty modern warfare του 2007 να δειχνει αρκετα καρτουνιστικο. Καλυτερη εκδοση για pc απ οτι εγραφαν.

Μedal of honor war fighter (pc) Επισης κορυφαια γραφικα που ηταν οτι καλυτερο για την εποχη.Εχει και αυτο καποιες φοβερες πιστες που τις παιζω ξανα και ξανα.Κορυφαιο fps. Χειροτερα γραφικα στις γερασμενες κονσολες τοτε xbox 360 - ps3

Ηalo 3 (pc) Δεν χρειαζονται συστασεις για τον βασιλια.Full διασκεδαση για πολλα χρονια.Ποιοτικα textures και εξαιρετικο νερο με ρεαλιστικους κυματισμους.Τρομερη λεπτομερεια σε καποιες πιστες.

Call of juarez bound in blood του 2009 (pc) Οσον αφορα τις κονσολες σε καποια επιπεδα του παιχνιδιου τα γραφικα του ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει το xbox 360. Φοβερο παιχνιδι που καποιος που δεν το ξερει μπορει να ξεγελαστει με τα γραφικα σε καποια επιπεδα και να πει οτι αυτα ειναι απο τα εντυπωσιακα γραφικα της νεας γενιας ps5 - xbox series x.

Crysis 2007 με παλιο mod του 2013 για καλυτερα textures. Ξεπερναει ανετα το crysis remastered με αρκετα μεγαλυτερη αληθοφανεια.Σε καποια σκηνικα τα γραφικα ειναι τοσο αληθοφανη που πραγματικα δεν μπορω να ξεχωρισω αν αυτο που βλεπω ειναι πραγματικο η φτιαγμενο σε υπολογιστη.

Ειναι και αλλα παλια fps που εχω τερματισει και τα ξαναπαιζω παλι τα τελευταια 2 χρονια οπως πχ το εξαιρετικο half life 2 - battlefield 3 - metro last light κ.α αλλα εγραψα για τα παλια fps που με εντυπωσιασαν περισσοτερο στο pc σε crt tv.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Aπο τα χειροτερα fps της προηγουμενης γενιας που ειχα παιξει σε pc ηταν το battlefied 4 του 2013 σε campaign παντα.

Λιγα σκηνικα ειναι πραγματικα προσεγμενα στο παιχνιδι στα γραφικα και η γενικη εικονα που μου αφησε ειναι αυτρη των μετριων εως και χαλια για την εποχη του γραφικα σε πολλα σημεια του παιχνιδιου που ουτε η CRT tv δεν μπορει να τα σωσει τωρα.

Μετριο εως και κατω του μετριου παιχνιδι και με απογοητευτικα γραφικα για την εποχη του σε καποια σημεια ακομη και σε pc που τερματιζουν τα γραφικα του.

Ποιο καλη εικονα μου ειχε αφησει το προηγουμενο battlefield 3.
 
Πίσω
Μπλουζα