The Legend of Zelda: Four Swords Adventures (Review)

Metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
9.309
Αντιδράσεις
5.814
Τhe Legend of Zelda: Four Swords Adventures (2004)

 


Προβολή συνημμένου 68722

Το 2002 η NINTENDO εδωσε την εγκριση της στην capcom(μαζι και την βοηθεια της βεβαια)ωστε να φτιαξει μια εκδοση του θρυλικου The legend of Zelda:A link to the past για το Game boy Advance και η capcom με την σειρα της εδωσε την δουλεια αυτη σε ενα δεικο της studio που ονομαζοταν Flafship.To αποτελεσμα ηταν εξαιρετικο και αυτο απο μονο του ηταν αρκετα για να κανει επυτηχια το παιχνιδι.Δεν σταματησαν ομως σαυτο αλλα για να δωσουν και κατι το διαφορετικο στους gamers ωστε να μην βγουν πολλοι και χαρακτηρισουν την συγκεκριμενη κυκλοφορια ξαναζεσταμενο φαγητο στην ιδια κασσετα που περιειχε το LTTP προσθεσαν και το ''The legend of zelda Four Swords'' που στην ουσια ηταν σαν Βonus προσθηκη παρα καποιο κανονικο παιχνιδι.Το συγκεκριμενο ειχε 4 πιστες και εδεινε μια αλλη οπτικη στην σειρα Zelda γιατι ο παικτης επρεπε να ελεγξει οχι εναν αλλα 4 links.Φυσικα αυτο απαιτουσε και την συνδεση απο 2 μεχρι 4 game boy advance οπου ο καθε παικτης αναλαμβανε και εναν link.Φυσικα χλωμο το βλεπω να ασχοληθηκαν πολυ μαυτο λογο του οτι θα επρεπε να εχουν 4 φιλους με game boy advance και μεσα σαυτους ανοικα και γω που λογο αυτου του θεματος δεν το επαιξα οπως θα επρεπε ασχετα που με ειχε εντυπωσιασει η ολη ιδεα και αυτο που εβλεπα στο φορητο μου.

Oπως ειναι φυσικο και επειδη η NINTENDO παντα πρωτοπορουσε και παντα σκεφτοταν το κατι διαφορετικο δεν αφησε την ευκαιρια να παει χαμενη και διαφημιζοντας την εξαιρετικη λειτουργια συνδεσης του Game boy advance με το Game Cube(που ειδαμε την εξελιξη της στο Wii U με το Wii U gamepad)εφτιαξε ενα πληρες και κανονικο Zelda που το ονομασε ''The Legend of Zelda: The Four Swords Adventures''.To παιχνιδι σχολιαστηκε θετικα σχεδον παντου με πολυ καλες βαθμολογιες αλλα κατα εναν περιεργο λογο για παιχνιδι Zelda δεν εκανε της αναμενομενες πωλησεις και δεν ξεπερασε καν το 1 εκκατομυριο κομματια.Γιαυτο το θεμα προσωπικα πιστευω και ειμαι απολυτα σιγουρος γιυτο οτι αποκλειστικα φταιει η ιδια η ΝΙΝΤΕΝDO και κανενας αλλος γιατι πρωτον διαφημισε πιο πολυ την συνδεση μεταξυ του GBA με το GC παρα το ιδιο το παιχνιδι και δευτερων λανθασμενα περασε στο μυαλο των gamers αλλα και τον οπαδων της σειρας οτι για να το απολαυσει καποιος πληρως θα πρεπει να εχει και αλλους 3 φιλους με GBA να τα συνδεσουν με το GC και ο καθενας να ελεγχει και απο εναν link.Αυτο βεβαια ειναι λαθος περα ως περα γιατι το παιχνιδι παιζεται 100% single player και το multiplayer ειναι η εξτρα επιλογη που ανεβαζει την ολη διασκεδαση στα υψη αν βεβαια και αλλος ενας,δυο οι τρεις που θα παιξουν μαζι μας εχουν καποια σχεση με τον κοσμο του Zelda και δεν ειναι ασχετοι με τα συγκεκριμενα παιχνιδια.Απο την πειρα που εχω επειδη εχω παιξει μαζι με αλλους 3 το παιχνιδι μπορω να πω οτι καλη η πλακα καλος ο χουλιαμας που γεινεται καθως ο καθε ενας ελεγχει και απο εναν link και προσπαθωντας ομαδικα να λυσουμε γριφους αλλα για να ευχαριστηθει κανεις αυτη την παιχνιδαρα θα πρεπει να παιξει μονος του για πολλους και διαφορους λογους.

Προβολή συνημμένου 68723

Το FSA κατα καποιον τροπο ειναι sequel του FS του GBA ασχετα αν αποτελειται μονο απο 4 πιστες.Ο link και η Zelda καταφεραν τελικα να φυλακισουν τον σατανικο μαγο Vaati με την βοηθεια του μαγικου σπαθιου που εφτιαξε αλλους 3 link αντιγραφα του κανονικου και η ειρηνη ξαναγυρισε στο Hyrule οπου ολοι αρχισαν να ζουνε κανονικα της ζωες τους.Mια μερα ομως ενα τεραστιο μαυρο συνεφο σκεπασε το Hyrule και με τον φοβο ζωγραφισμενο στο προσωπο της η πριγκιπησα Zelda καλεσε το Link να πανε μαζι και να δουνε την σφραγιδα με το σπαθι ωστε να βεβεωθουν οτι ολα ειναι καλα.Μεσα στο καστρο η Zelda και ο Link συναντανε της 6 ιεριες που προστατευουν το Hyrule και ανοιγουν την πυλη για το μερος που φυλακισαν τον Vaati.Kαθως ο Link ετοιμαζεται να παει εμφανιζεται μια σκοτεινη φιγουρα που ειναι ιδια με τον link και με σατανικη μαγεια φυλακιζει της 6 ιεριες και την πριγκιπισα zelda μεσα σε σκοτεινους κρυσταλλους καθως ετοιμαζεται μετα να παει στο μερος που ειναι φυλακισμενος ο vaati.Ο Link μην εχοντας κατι αλλο να κανει ακολουθει την σκοτεινη φιγουρα η οποια με μαγεια καταφερνει τον link να τραβηξει το σπαθι και να ελευθερωθει ο vaati και το σατανικο του γελιο ακουγεται παντου.Ο link εχει για μια ακομη φορα πολαπλασιαστη σε 4 link αλλα δεν θα μπορεσει να επιτεθει στον σκοτεινο link γιατι τον κρατανε τα μαγεια του vaati.Απο εκεινη την στιγμη ξεκιναει η μεγαλη περιπετεια του link να βρει της 6 ιεριες και την πριγκιπησα zelda να εξολοθρευση ακομα μια φορα τον σατανικο μαγο vaati και τον σκοτεινο υπηρετη του και να ξαναφερει την ειρηνη και την γαληνη στο βασιλειο του Hyrule.H ιστορια μπορει να βαδιζει στα γνωστα μονοπατια αλλα καθως προχωραει το παιχνιδι διαπιστωνουμε οτι ειναι αρκετα πιο σκοτεινη και απο συγκεκριμενη σκοπια το FSA θα μπορουσε να χαρακτηριστη και prequel το LTTP.

Προβολή συνημμένου 68724

Το FSA αποτελειται απο δυο Gameplay Modes τα οποια ειναι η Hyrulean Adventure που ειναι το κανονικο παιχνιδια με την ιστορια κλπ και η Shadow Battle που ειναι κατι σαν bonus και μονομαχουνε τα 4 ατομα που ειναι συνδεδεμενα στο game cube για το ποιος θα καταφερει να σκοτωσει ολους τους αλλους και να επιβιωσει.Υπαρχουν συνολικα 10 πιστες δεκα αρενες μαχης δηλαδη με της 5 να ειναι διαθεσιμες απο την αρχη και με της αλλες 5 να ξεκλειδωνονται μολις τερματισουμε το κανονικο παιχνιδι.Μπορουμε να χρησιμοποιησουμε παγιδες να κρυφτουμε σε σπιτι και σπηλιες και γενικα υπαρχουν πολλα που μπορουμε να σκεφτουμε για να κατατροπωσουμε τους αντιπαλους.Μια πολυ καλη κινηση ειναι να χτυπησουμε ενα Cucco και το σμηνος των αλλων εξαγρηωμενων που θα εμφανιστη να σκοτωσει τους αντιπαλους μας.Γενικα ειναι ενα πολυ διασκεδαστικο mode ειδικα αν παιζουμε με αλλα 3 ατομα.Η Hyrulean Adventure που ειναι και το κυριως παιχνιδι ειναι ενα κλασσικο Zelda με τους γνωστους μηχανισμους αλλα που ξεφευγει απο τα συνηθισμενα και δηιγητε την ιστορια μεσα απο πιστες.Εχουμε στην διαθεση μας τον κοσμο του Hyrule και συγκεκριμενα 8 περιοχες που η καθε μια αποτελειται απο 3 πιστες και στην τριτη πιστα του καθε κοσμου συνανταμε το Dungeon με τον αρχηγο που αν τον νικησουμε ελευθερωνουμε και μια ιερια.Μπορουμε να παιξουμε ητε μονη μας ητε με αλλο ενα η δυο η τρεια ατομα που ο καθενας εχει και ενα GBA και ελεγχει τον εναν απο τους 4 link.Eιναι περιπου το ιδιο πραγμα που συναντησαμε στο παιχνιδι Final Fantasy Crystal Cronicles επισης για το Game cube και οποις το εχει παιξει θα καταλαβει τι εννοω.Αν παιξουμε μονη μας που ειναι και το πιο φυσιολογικο παιζουμε κανονικα με το gamepad του GC και η εικονα που θα ειχαμε στο GBA οταν μπανουμε σε καποιο σπιτι η σπηλια κλπ εξομειωνεται στην οθονη μας και ανα πασα στιγμη μπορουμε να την εμφανισουμε η οχι με το κουμπι Ζ.Αν παιζουμε πολλα ατομα μπορουμε να ημαστε ο καθε ενας σε πολλα μερη ταυτοχρωνα απλα ο καθε ενας θα βλεπει το δεικο του στην οθονη του GBA.Aνα πασα στιγμη μπορουμε να φυγουμε απο την πιστα και να παμε σε καποια αλλη η δεν εχουμε καποιον περιορισμο οπως να μην μπορουμε να παιξουμε με αλλους αν ξεκινησουμε την περιπετεια μας ως sigle palyer αλλα και το αντιθετο.Καθε φορα δηλαδη που αρχιζουμε το παιχνιδι επιλεγουμε πως θελουμε να παιξουμε.Η καθε πιστα αναλογα και με την πειρα που εχει ο παικτης με την σειρα Zelda διαρκει απο μιση ωρα μεχρι μια ωρα η ακομα περισσοτερο για καποιον που δεν ειναι εξηκοιωμενος και ολο αυτο δεινει μια πολυ καλη διαρκεια στο ολο παιχνιδι.

Η καθε πιστα εχει αρχη και τελος αλλα δεν ειναι γραμμικες λες και περπαταμε σε καποια γραμμη και απλα σκοτωνουμε εχθρους και αντε και λυνουμε και κανεναν γριφο αμα λαχει που μπορει να βρεθει στο δρομο μας.Οι πιστες ειναι κανονικες περιεοχες απο τον κοσμο του Ηyrule που εχουμε συναντησει σε παλειοτερα παιχνιδια και θα σκοτωσουμε κλασσικους εχθρους θα λυσουμε πολλους παλιους και γνωστους γριφους οπως η σφαιρες που χτυπαμε και αναλογα συκωνονται τα μπλε η κοκκινα τουβλακι αλλα και καινουργιους γριφους που βασιζονται στην ιδιαιτεροτητα του οτι ελεγχουμε 4 link.Επισης θα σπρωχνουμε πραγματα θα αναβουμε φωτιες και γενικα θα κανουμε τα παντα που ειναι σημα κατατεθεν της σειρας Ζelda.Eπισης στην περιπετεια μας θα χρεισιμοποιησουμε ολα τα κλασσικα οπλα οπως το μπουμερανγκ,το τοξο,την σφεντονα,της βομβες,το φτυαρι αλλα και τα Roc's Feather,fire rod,magic hammer και Pegasus boots.Επισης θα συναντησουμε ολες της γνωστες μας περιοχες με καποιες απο αυτες να ειναι οι εξης: Kakariko village,lake Hylia,Lost woods,graveyard,Gerudo Desert, Eastern Temple αλλα και κλασσικα το Hyrule Castle και μαλιστα δυο φορες με την δευτερη φορα να πρεπει να μπουμε στα κρυφα και με τους προβολεις ετοιμους να μας δουν οπως γεινοταν στο Zelda the wind waker που επρεπε να διησδησουμε στο Forbidden Fortress.Eκτος απο τα οπλα,της περιοχες και το γνωριμο gameplay θα συναντησουμε και γνωστους χαρακτηρες και εχθρους οπως τους Τingle,Malon και Talon,bug-catching kid αλλα και παλιους εχθρους αλλα και αρχηγους οπως Arrghus,Moldorm,Jalhalla αλλα και νεοτερους οπως τον Helmaroc King που πρωτοσυναντησαμε στο Zelda the wind waker.Και γενικα καθε μας βημα θα ειναι και μια επιστροφη στο ενδοξο παρελθον της σειρας και δεν υπαρχει περιπτωση να μην ζωγραφιστη ενα χαμογελο χαρας και ικανοποιησης στα χειλη μας καθως θα προχωραει η περιπετεια μας.

Το gameplay εχει αρκετες διαφορες με τα προηγουμενα zelda.Καταρχην οι link εχουν και νεες κινησης στο παλμαρε τους που μαλον της πειραν απο το super smash bros μαζι φυσικα και με της παλιες κλασσικες.Eτσι λοιπον με το κουμπι Β χτυπαμε τους εχθρους με το σπαθι και αν το κρατησουμε για λιγο πατημενο κλασσικα εξαολυουμε την στρηφογυριστη επιθεση.Με το κουμπι R πραγματοποιουμε την τουμπα και αν πατησουμε και το B στο τελος της τουμπας χτυπαμε τον εχθρο.Επισης με ταυτοχρονη κινηση του μοχλου στο σημειο που θελουμε και ταυτοχρωνα πατημα το B εξαπολυουμε μια ενα Dash-slash χτυπημα η αν εχουμε το Roc's feather η αν πεταχτουμε απο καποιο κανονι ενω βρισκομαστε στον αερα πατησουμε το Β πραγματοποιουμε ενα κατακορυφο χτυπημα με το σπαθι.Επισης με τα περισσοτερα οπλα αν κρατησουμε πατημενο για λιγο το κουμπι και με μετα το αφησουμε πραγματοποιουμε την special κινηση του καθε οπλου αν μπορω να το πω ετσι.Με το σφυρι κανουμε ενα πολυ δυνατοτερο χτυπημα,με την σφεντονα η το τοξο πεταμε ενα δυνατοτερο βελος η βολη και με το fire rod εξαπολυουμε μια φωτια αντι για μικρες πυρηνες μπαλες.Επειδη δεν εχουμε inventory ομως τα αντικειμενα αυτα θα τα βρουμε στην πορεια μας και μολις παρουμε καποιο αυτοματα θα αφησουμε αυτο που εχουμε και το συγκεκριμενο γεγονος θα το συναντησουμε σε πολλους γριφους μεσα στο παιχνιδι.Επισης μεσα στο παιχνιδι θα βρουμε της μεγαλες καρδιες που θα μας πολαπλασιασουν της συνολικες καρδιες της ενεργειας μας οπως και της νεραιδες που ομως δεν μπορουμε να της βαλουμε σε μπουκαλια αλλα παρολα αυτα αποθηκευονται και πρεπει να μαζεψουμε ωσες πιο πολλες μπορουμε και να προσεχουμε γιατι οι νεραιδες ειναι σαν ζωες.Καθε φορα που χανουμε ολες της καρδιες δεν βλεπουμε το γνωστο game over αλλα οι νεραιδες μας ανασταινουν οποτε θα πρεπει να εχουμε πολλες στην διαθεση μας και να φροντιζουμε να μην χανουμε συχνα.Το FSA δεν ειναι platformer(ασχετα αν εχει και ορισμενα τετοια στοιχεια)οποτε θα χρειαστη να μιλησουμε με πολλους και διαφορους χαρακτηρες που θα μας βοηθησουν στους γριφους οπως και θα συναντησουμε και την moon pearl απο το LTTP που θα μας πηγαινει στον σκοτεινο κοσμο κατι που θα συναντησουμε πολλες φορες και θα λυσουμε και αρκετους γριφους που βασιζονται σαυτο το γεγονος.Οταν ημαστε στον σκοτεινο κοσμο αλλα και οταν μπαινουμε σε σπιτι,σπηλιες κλπ θα εμφανιζεαι μια οθονη στο κεντρο της αρχικης οθονη με την ονομασια Game Boy Advance sp που στην ουσια εξομοιωνη την οθονη του GBA.Το σημαντικοτερο στον τομεα του χειρισμου ειναι ο ελεγχος των τεσσαρων link.κανονικα περπαταει ο ενας πισω απο τον αλλον αλλα με εχουμε στην διαθεση μας τεσσερις σχηματισμους που μας βοηθανε στης μαχες αλλα και στους γριφους και μπορουμε να τους επιλεξουμε με το κουμπι L η κατευθειαν με τον μoχλο C.Oι σχηματισμοι ειναι καθετη και οριζοντια γραμμη το τετραγωνο η ο σταυρος που απειρες φορες θα τους χρειαστουμε.Επισης με τον σταυρο του gamepad μπορουμε να ελεγχουμε καθε εναν link ξεχωριστα που επισης θα το χρειαστουμε ενα σωρο φορες σε πολλους και διαφορους γριφους.Φυσικα δεν τριγυρναμε σε καθε πιστα σκοτωνοντας εχθρους και περιμενοντας να βρουμε το τελος της για να την βγαλουμε γιατι και να μπορεσουμε να το κανουμε αυτο δεν θα μπορουμε στην τελικη να την περασουμε.Στο τελος της καθε πιστας υπαρχουν τεσσερα ματια που δυμηουργουν μια μαγικη ασπιδα του σατανικου vaati και εμεις χρειαζομαστε της υπερδυναμεις του σπαθιου μας για να την καταστρεψουμε.Για να γιννει αυτο πρεπει να γεμησουμε το σπαθι μας με ενεργεια και αν πατησουμε start θα δουμε την εικονα ενος σπαθιου με τον αριθμο 2000 πανω και αυτα τα 2000 ειναι τα διαμαντια που πρεπει να μαζεψουμε.Αυτα μπορουμε να τα μαζεψουμε απο τους εχθρους που σκοτωνουμε,απο της πετρες που σπαζουμε,τα χορτα που κοβουμε κλπ και υπαχουν πολλα ηδη οπως τα μικρα που μας δεινουν 5,10,20 διαμαντια η τα μεγαλα που μας δεινουν 100,200,300 κλπ.Μολις μαζεψουμε 2000 το σπαθι μας γεμηζη με ενεργεια και τοτε μονο μπορουμε να καταστρεψουμε την ασπιδα και να βγαλουμε την πιστα. Δηλαδη εκτος απο τους εχθρους,τους γρφους και τα Quests της καθε πιστας θα πρεπει να μαζευουμε και διμαντια ωστε να μπορεσουμε να υην βγαλουμε.Γενικοτερα υπαρχουν πολλα πραγματα που πρεπει να κανουμε σε καθε πιστα για να την περασουμε και της περισσοτερες φορες δεν ειναι καθολου ευκολα.

Προβολή συνημμένου 68725Στον τεχνικο τομεα το παιχνιδι ειναι ΜΑΓΕΙΑ.Ειναι κλασικα δισδιαστατο και το βλεπουμε απο πανω οπως το LTTP αλλα τα sprites και γενικοτερα ο σχεδιασμος ειναι πανεμορφος γιατι συνδιαζει στοιχεια απο το LTTP και το Wind Waker και αυτο το βλεπουμε στης εκρηξεις στης φωτιες και γενικα σε ολο το παινχιδι που απο την πιο ασημαντη τοποθεσια μεχρι καποιο μεγαλο Dungeon η αρχηγο ειναι πραγματικα πανεμορφο.Φυσικα οι βελτιωσεις δεν σταματανε εδω αλλα με την παραπανω ισχυ του Game Cube θα βρεθουμε σε μαχες με παρα πολλους εχθρους ταυτοχρωνα στην οθονη και εννοοιται οτι δεν παρατηρητε η παραμηκρη καθηστερηση στο frame rate.Εκει ομως που η νοσταλγια θα χτυπηση κοκκινο ειναι στο γεγονος οτι καποιες περιοχες ειναι ολοιδιες με το LTTP οπως το Ηyrule castle αλλα και γενικοτερα ολος ο σχεδιασμος του παιχνιδιου εχει ως βαση το LTTP κατι που φυσικα και δεν ειναι κακο γιατι το LTTP ειναι απο τα κορυφαια παιχνιδια της σειρας Zelda.Συν ολα αυτα οι γνωστοι εχθροι,οι περιοχες,τα οπλα οι γριφοι και γενικα καθε τι που βλεπουμε θα μας θυμιζει σε καθε μας βημα το LTTP.Ολα αυτα τα υπεροχα συναισθηματα που θα μας δημιουργησουν τα γραφικα τα νοιωθουμε επισης και με την μουσικη αλλα και τους ηχους του παιχνιδιου που ολοι ειναι απο προηγουμενα Zelda.Εχουμε κομματια απο το LTTP αλλα και απο τα Ocarina of time και Wind waker.Πασυγνωστα κομματια που θελουμε να τα ακουμε με της ωρες και ποτε δεν τα βαριομαστε η καταντουν κουραστικα.Επισης οι ηχοι ειναι οι κλασικοι της σειρας οπως πχ ο ηχος που ακουγεται μολις λυσουμε καποιον γριφο η ανοιξουμε καποια κρυφη πορτα κλπ.Πραγματικα τα γραφικα αλλα και οι ηχοι ειναι σημα κατατεθεν της σειρας Zelda και οποιος γουσταρει το LTTP το FSA πολυ απλα θα το ερωτευτη.

Προβολή συνημμένου 68728

Υπηρξαν καποιοι ΑΣΧΕΤΟΙ με ολη την σημασια της λεξεων που ειπαν οτι το συγκεκριμενο παιχνιδι δεν ειναι Ζelda μονο και μονο επειδη ειναι βασισμενο σε πιστες και οχι σε εναν πιο ανοιχτο κοσμο.Εγω θα πω σε ολους αυτους τους ΑΣΧΕΤΟΥΣ που το μονο που ξερουν ειναι να θαβουν παιχνιδια οπως εκαναν και με το εξαιρετικο zelda II the Αdventure of link οτι το FSA δεν ειναι μονο ενα απο τα καλητερα παιχνιδια της σειρας Zelda αλλα ειναι η επιστροφη σε μια εποχη που τα videogames ηταν κατι παραπανω απο εκκατομυρια πολυγωνα και ηχο 5.1.Ηταν η εποχη που περναμε ενα παιχνιδι και το ξεζουμιζαμε γιατι δεν ειχαμε την δυνατοτητα να παρουμε αλλο συντομα και γιατι αξιζαν και την τελευταια δραχμη απο το συνολικο ποσο που δειναμε.Ειναι ενα μαγικο και νοσταλγικο ταξιδι στον κοσμο του The Legend of Zelda: A Link To The Past που σε συνδιασμο με πολλα φρεσκα χαρακτηριστηκα μας προσφερει απλοχερα μια ξεχωριστη και φανταστικη εμπειρια και που μολις τελειωσουμε το παινχιδι θα χαλαστουμε γιατι δεν θα θελαμε να τελειωση ποτε.Ωσοι ειναι λατρης της σειρας Zelda και ωσοι αγαπανε το LTTP θα εχουν κανει εγκλημα αν δεν εχουν ασχοληθει με το FSA και θα εχουν χασει ενα απο τα κορυφαια παιχνιδια της ζωης τους.Ενα παιχνιδι τοσο μαγικο και υπεροχο με εναν φανταστικο κοσμο που μπορει να προσφερει στους gamers ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΝΙNTENDO γιατι ειναι η μονη εταιρια που μενει πιστη στης ριζες της ωσα αρνητικα και αν της προσαψουν,ειναι η μονη εταιρια που οταν ολοι οι αλλοι ασχολουνται με επεξεργαστες και μνημες Ram αυτη ασχολειται με το νοημα του gaming που ειναι τα παιχνιδια,ειναι η μονη εταιρια που σεβετε τον οπαδο της και γενικοτερα τους gamers,ειναι η μονη εταιρια που αν δεν υπηρχε ο κοσμος των videogames θα θυμιζε ερημο σαχαρα και δεν θα ειχε καμια σχεση με αυτον που ξερουμε σημερα,ειναι η εταιρια που εχει φτιαξει τα κορυφαια παιχνιδια και τους κορυφαιους χαρακτηρες ολων των εποχων,ειναι η εταιρια που εχει στην συνθεση της τον κορυφαιο ολων και το ονομα αυτου Shigeru Miyamoto και κυριως ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ VIDEOGAMES.

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
AYTO ειναι REVIEW. Με ΚΕΦΑΛΑΙΑ. Διαβαζεις τα παντα, μαθαινεις και μερικα που δεν γραφονται σε επιφανειακες αναφορες για το παιχνιδι.

Αν και η συνεχης αναφορα στη Νιντεντο δεν καθιστα την παρουσιαση τοσο αντικειμενικη.

Καλη δουλεια anyway φιλε metalcandyman.
 
mike είπε:
AYTO ειναι REVIEW. Με ΚΕΦΑΛΑΙΑ. Διαβαζεις τα παντα, μαθαινεις και μερικα που δεν γραφονται σε επιφανειακες αναφορες για το παιχνιδι.Αν και η συνεχης αναφορα στη Νιντεντο δεν καθιστα την παρουσιαση τοσο αντικειμενικη.

Καλη δουλεια anyway φιλε metalcandyman.
χαχαχαχαχα ωραιος :D Ευχαριστω πολυ για τα καλα λογια φιλε mike αλλα προσωπικα αν δεν πενεψω λιγο παραπανω την NINTENDO θα πεσει η γη και θα με πλακωσει :D Παντως πραγματικα σε ολα τα Review που γραφω ειμαι αντικειμενικως κατι που φαινεται απο το οτι η πλοιοψηφια απο τα Reviews που εχω γραψει ειναι εκτος παιχνιδιων NINTENDO και το μονο που εχω κραξει κατα καποιον τροπο ειναι το shadow Dancer.Απο την αλλη δικαιολογουμαι λογο της καψουρας μου για την NINTENDO αλλα και λογο του οτι για την τρελα μου τα γραφω δεν ειμαι επαγγελματιας Reviewer:D
 
Καλό το review σου, αλλά όντως η συνεχής αναφορά στην nintendo προς το τέλος με έκανε να ανέβω προς τα πάνω και να ξανακοιτάξω τον τίτλο μήπως έλεγε "Nintendo (Review)" και όχι The legend of Zelda.

 


Φιλική συμβουλή, σε τόσο μεγάλα reviews άφηνε παραγράφους και πιο πολλά κενά μεταξύ τους έτσι ώστε να είναι ευκολοδιάβαστα. Και λίγο τα ορθογραφικά πρόσεχε, χρησιμοποίησε το auto correct του forum (πρέπει να βάζεις τόνους για να δουλέψει).
 
franz είπε:
Καλό το review σου, αλλά όντως η συνεχής αναφορά στην nintendo προς το τέλος με έκανε να ανέβω προς τα πάνω και να ξανακοιτάξω τον τίτλο μήπως έλεγε "Nintendo (Review)" και όχι The legend of Zelda. 


Φιλική συμβουλή, σε τόσο μεγάλα reviews άφηνε παραγράφους και πιο πολλά κενά μεταξύ τους έτσι ώστε να είναι ευκολοδιάβαστα. Και λίγο τα ορθογραφικά πρόσεχε, χρησιμοποίησε το auto correct του forum (πρέπει να βάζεις τόνους για να δουλέψει).
To ποιος ειμαι εγω ποια ειναι η καψουρα μου και πιο ειναι το στυλ μου το ξερουν ολοι εδω μεσα πολυ καλα γιαυτo τα Nintendo(Review) και διαφορα τετοια μην τα γραφεις τζαμπα.Και χιλιες φορες να μπορουσα να γραψω την λεξη NINTENDO θα το εκανα γιατι για την παρτη μου και την καψουρα μου γραφω τα Reviews και τα γραφω οπως γουσταρω εγω.
Το κειμενο εχει 7 κενα μαζι με της φωτογραφιες που ειναι στην ουσια σαν κενα και πιστευω οτι μια χαρα ανετα διαβαζεται και δεν υπαρχει κανενα προβλημα.Ωσο για τα ορθογραφικα Auto correct και τετοια εγω δεν ξερω να χρησιμοποιω και οι γνωσεις μου μεχρι εδω ειναι οποτε οποιος γουσταρει να διαβασει για το παιχνιδι το διαβαζει οποιος θελει να διαβασει μια εκθεση πανεπιστημιου συντακτικα και ορθογραφικα τελεια ας διαβασει τιποτα αλλο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
metalcandyman είπε:
To ποιος ειμαι εγω ποια ειναι η καψουρα μου και πιο ειναι το στυλ μου το ξερουν ολοι εδω μεσα πολυ καλα γιαυτo τα Nintendo(Review) και διαφορα τετοια μην τα γραφεις τζαμπα.Και χιλιες φορες να μπορουσα να γραψω την λεξη NINTENDO θα το εκανα γιατι για την παρτη μου και την καψουρα μου γραφω τα Reviews και τα γραφω οπως γουσταρω εγω.
Ασχολίαστο.

metalcandyman είπε:
Το κειμενο εχει 7 κενα μαζι με της φωτογραφιες που ειναι στην ουσια σαν κενα και πιστευω οτι μια χαρα ανετα διαβαζεται και δεν υπαρχει κανενα προβλημα.
Για να στο λέει κάποιος, ΙΣΩΣ να μην διαβάζετε εύκολα, μην γίνεσαι νεκροθάφτης των απόψεων. Δέξου μια παρατήρηση/συμβουλή και μην είσαι κάθετος στα πάντα.

metalcandyman είπε:
Ωσο για τα ορθογραφικα Auto correct και τετοια εγω δεν ξερω να χρησιμοποιω και οι γνωσεις μου μεχρι εδω ειναι
Για αυτό στο είπα να το μάθεις, δες το θετικά, κάτι έμαθες τουλάχιστον. Ψάξε το πάντως, θα σε βοηθήσει και εγώ το χρησιμοποιώ όταν χρειάζεται να γράψω στα Ελληνικά.
 
Χορταστικο Review!! Με μεγαλη αναλυση στο περιεχομενο! Nice :thumbup:
 
Άλλα ένα καταπληκτικό review για ένα παιχνίδι που παρεξηγήθηκε ακόμα και απο οπαδούς της σειράς. Να πω την μαύρη μου αλήθεια, είναι απο τα λίγα Zelda που δεν διαθέτω. Είχα κατεβάσε όμως μία έκδοση FSA για το 3DS. Αυτό έχει καμία σχέση με την έκδοση του GBA;
 
Η εκδοση που κατεβασες φιλε Divined και αν θυμαμαι καλα ηταν και τζαμπα για ενα διαστημα ειναι η ιδια εκδοση με αυτη που περιειχε σαν Bonus το Link to the past για το Game boy advance απλα με το Αnniversary Edition πισω απο το κανονικο ονομα.Σαν Demo ειναι στην ουσια με της 4 πιστες που διαθετει παρα σαν ολοκληρωμενο παιχνιδι.Η μονη ομοιοτητα με την εκδοση του game cube ειναι το gameplay και τιποτα παραπανω γιατι πολυ απλα το FSA του Game Cube ειναι μια ολοκληρωμενη παιχνιδαρα με ολη την σημασια της λεξεως.
 
Πολύ ωραίο ριβιού Candy αλλά να πω την αλήθεια αν δεν είχα διαβάσει τον τίτλο θα νόμιζα ότι μιλάς για άλλο παιγνίδι, lol!! Συμπαθητικό παιγνιδάκι ήταν αλλά η ιστορία περί Vaati και Ιέρειες είναι πιο ενδιαφέρουσα από το ίδιο το παιγνίδι.

Κατ'αρχάς ως παίκτης είσαι περιορισμένος, η γραμμικότητα δε σου αφήνει και πολλά περιθώρια, πρέπει να λύσεις τους γρίφους με τη σειρά το οποίο το βρίσκω πολύ ενοχλητικό. Εν τάξει, λατρεύω τους γρίφους Zelda αλλά εδώ ήταν κουραστική η όλη διαδικασία. Μεγάλο μειονέκτημα βρίσκω επίσης τις μάχες του, πολύ βαρετές καθώς και τα χαρούμενα γραφικά του.

Κρίμα πάντως, γιατί το FSA είχε όλες τις προϋποθέσεις για να γίνει ένα επικό παιγνίδι....
 
Επικο παιχνιδι δεν ειναι αλλα ειναι παιχνιδαρα που θελησε να περασει κατι το διαφορετικο πατωντας πανω σε γνωστες βασης.Οταν μιλαμε οτι το παιχνιδι αποτελειται απο πιστες εννοοιται οτι θα ειναι γραμικο αλλα εχουν φροντισει να μην ειναι μια απλη γραμμη αλλα να ειναι κατι παραπανω οπως οι περισσοτερες πιστες και ολα τα Dungeons που ειναι εξαιρετικα σχεδιασμενα.Οι μαχες ειναι πολυ καλες και πολλες χρειαζονται και καποια στρατηγικη συγκεκριμενη για να βγουν και δεν μιλαω μονο για τους αρχηγους αλλα για εχθρους μεσα στης πιστες.Οι μονες μαχες που ειναι επαναλαμβανομενες και μπορουν κατα καποιον τροπο να χαρακτηριστουν βαρετες ειναι οι μαχες που συνανταμε σε πολλες πιστες με τον σκελετο που φαινεται μονο το σπαθι του στον κανονικο κοσμο και μολις σκοτωσουμε οτι αλλον εχθρο υπαρχει τοτε μεταφερομαστε στον σκοτεινο κοσμο για να αποτελειωσουμε τον συγκεκριμενο εχθρο.Οι γριφοι ειναι εξαιρετικη υπαρχουν ολοι οι κλασικοι αλλα και καινουργιοι ειδικα ο γριφος που πρεπει να παμε στον σκοτεινο κοσμο και να μεταφερουμε με την σκια μας τους αλλους link σε διακοπτες κλπ ωστε να ανοιξουμε την πορτα και να λυσουμε τον γριφο.Οταν μιλας με τα καλητερα λογια για το Zelda A Link to The Past δεν μπορεις να λες βαρετα τα γραφικα του FSA γιατι πολυ απλα ειναι ολοιδια με το LTTP με καποιες εξτρα πινελιες απο το Wind Waker.Αν ειναι ετσι τοτε και τα γραφικα του LTTP πρεπει να τα θεωρεις και αυτα βαρετα.Οποτε δεν μιλαω εγω για αλλο παιχνιδι αλλα δεν ξερω αν εσυ ασχοληθηκες σοβαρα με το FSA η το επαιξες καποιες ωρες πχ και το παρατησες.Και να το τερματισες παντως η καθε αποψη ειναι σεβαστη γιατι δεν εχουμε ολοι τα ιδια γουστα.Εγω πχ θεωρω το Ζelda II The Adventure of Link εξαιρετικο και παρα πολυ ενδιαφερον ενω η πλοιοψηφια το εχει θαψει.
 
Μπορεί να είχε λίγο έντονα γραφικά το ALTTP αλλά σε έβαζε στην ατμόσφαιρα του παιγνιδιού, όπως επίσης και στα σκοτεινά μέρη. Το FSA είχε γραφικά που τείνουν περισσότερο σε windwaker παρά σε ALTTP, τουλάχιστον αυτό βλέπω γω. Όπως και να χει τα γούστα είναι υποκειμενικά. Σημασία έχει ότι αξίζει να το έχει κάποιος γιατί η κονσόλα gamecube δεν είχε πολλούς τίτλους τέτοιου βεληνεκούς, η χειρότερα οικιακή κονσόλα της Νιντέντο έως τώρα.
 
Οτι αξιζει να το εχει καποιος ειδικα αν ειναι οπαδος των Zelda ειναι δεδομενο γιατι ειναι απο τα καλητερα παιχνιδια του Game Cube και ενα πολυ καλο Zelda αν κατανοηση καποιος την ιδιαιτεροτητα του το να εχει πιστες δηλαδη και οχι εναν ανοιχτο κοσμο.Τα γραφικα ειναι κατα 90% ΑLTTP και κατα 10% WW γιαυτο αλωστε αναφερα της λεξης νοσταλγικο ταξιδι γιατι αυτο ακριβως ειναι.Φυσικα οπως ειπαμε τα γουστα ειναι γουστα.Δυστηχως το Game Cube πηγε αδοξα και λεω αδοξα γιατι πραγματικα εχει πολλα καλα παιχνιδια αλλα και παιχνιδαρες.Οπως φυσικα εχει το Twilight Princess και μαλιστα την αυθεντικη εκδοση και λεω την αυθεντικη εκδοση γιατι στο Game Cube εχουμε το σωστο Ζelda με τον Link να ειναι αριστεροχειρας ενω στο Wii ειναι δεξιοχειρας λογο του χειρισμου με το Wiimote αλλα και ωσα πραγματα ειναι αριστερα στην εκδοση του Game Cube ειναι δεξια στην εκδοση του Wii.Πραγματικα το Game Cube ειναι απο της πιο αδικημενες κονσολες της NINTENDO.
 
metalcandyman είπε:
Πραγματικα το Game Cube ειναι απο της πιο αδικημενες κονσολες της NINTENDO.
Ετσι ακριβως :thumbup: Προσωπικα ειναι η αγαπημενη μου κονσολα μετα τo snes.Και αν μεινουμε στα περι gamecube θελω να πω πως εκτος απο τιτλους διαμαντια εχει χαλαρα το πιο ομορφο design και μακραν το πιο βολικο χειριστηριο που επιασα στα χερια μου.Οσο αναφορα το παιχνιδι το λατρευω γιατι οντως συνδιαζει στοιχεια απο τα δυο πιο αγαπημενα μου zelda(to ΟΟΤ συμπληρωνει την "ΑΓΙΑ" τριαδα)και γενικα αυτο το "καρτουνιστικο στυλ"μου αρεσει πολυ (windwaker,paper mario)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Με έπεισες να το προσθέσω κάποια στιγμή στην GC συλλογή μου. Να δω και σε τιμές θα το πουλάνε στο ebay γιατί ορισμένα auctions τσούζουν.
 
Το Gamecube είχε τα πάντα ώστε να γίνει η καλλίτερη κονσόλα της γενιά του. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι η Νιντέντο έφαγε σοβαρό σοκ από την απομάκρυνση της Rareware και έπρεπε να περάσουν χρόνια να συνέλθει. Ότι θυμόμαστε από snes, N64 και Gameboy ήταν παιγνίδια της Νιντέντο καθώς και της Rare. Επομένως, τα first party της αναπτύσσονταν μόνο από τη Νιντέντο για το gamecube, κάτι για το οποίο δεν ήταν προετοιμασμένη η ίδια.

Εν ολίγοις, όσον αφορά στα first party με άφησε ανικανοποίητο ως Νιντέντο φαν, με εξαίρεση πάντα τα Metroid Prime που ήταν ο πιο σοβαρός λόγος για να αποκτήσει κάποιος την κονσόλα. Η μάχη με τον Ridley ήταν απλά επική. Μιας που το ανέφερα θα ήταν καλή ιδέα να ξανά ασχοληθώ με τη σειρά!! :D
 
Από τότε που έπαιξα τα OOT και ειδικότερα το Majora's Mask, απαιτώ από την σειρά Zelda να είναι λίγο πιο σκοτεινή και λιγότερο καρτουνίστικη και προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα το Wind Waker ή Four Swords. Αν και στο τέλος το WW το ευχαριστήθηκα, ήταν πολύ πιο ωραίο από ότι περίμενα αλλά το Twilight Princess μου άρεσε περισσότερο, όπως και το SS τo οποίο αν και πολύχρωμο είχε υπέροχα Dungeons και μία ατμόσφαιρα που θύμιζε Indiana Jones.

Οσο για το Gamecube, μπορώ να πω ότι κι εμένα με πείραξε που δεν είδα ένα Starfox της προκοπής (μόνο ένα μέτριο και ένα που δεν είχε σχέση με Starfox), το Mario ήταν μέτριο και το F-Zero GX ήταν πολύ arcade, δεν είχε το βάθος, την ατμόσφαιρα και τον τέλειο χειρισμό του F-Zero X. Και φυσικά η έλλειψη παιχνιδιών της RARE πόνεσε. Oμως η Retro με τα Metroid κάλυψε το κενό 100% για μένα και μην ξεχνάμε ότι το GC είναι η καλύτερη κονσόλα για τους Resident Evil fans :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Έλεγα μέσα σ' αυτές τις μέρες να παίξω ή το Twinlight Princess ή το Four Swords Adventures. Kαι τελικά επέλεξα το πρώτο. Αλλά εννοείται μετά θέλω να παίξω και το δεύτερο. Μια ερώτηση: Αν και ξέρω ότι το multiplayer είναι το ζουμί της υπόθεσης έχει την ίδια απόλαυση αν το παίξω και μόνος μου; Eπίσης βρήκα αυτό το ενδιαφέρον άρθρο στο Racketboy που παρουσίαζει ένα διαφορετικό κι απ' ότι φαίνεται πιο βολικό και πάνω απ' όλα ποζεράδικο τρόπο για να παίξεις multiplayer:

http://www.racketboy.com/retro/nintendo/gamecube/legend-of-zelda-four-swords-5-gamecubes-5-tvs
 
Μια χαρα θα το απολαυσεις και μονος σου το παιχνιδι γιατι και το single player ειναι η βασικη επιλογη γιαυτο και την οθονη του GBA στην εξομοιωνη στην οθονη της τηλεορασης οταν μπαινεις σε καποιο σπιτι,σπηλια κλπ.Στην τελικη δεν νομοζω να υπαρχουν και πολλοι που να το επαιξαν κανονικα γιατι που να βρεις τωρα αλλους 3 με GBA + τα καλωδια.Ενταξει εχει την φαση του αλλα εγω που το ειχα δοκιμασει με τον αδερφο μου για πλακα με ενα GBA καποτε πιο πιθανο ηταν να τον πλακωνα στης μπουνιες παρα να παιζαμε παιχνιδι γιατι δεν ειναι και το πιο βολικο πραγμα να συνενοηθεις με αλλους 3 πχ για να λυσεις εναν γριφο που ο καθενας πρεπει να παει σε συγκεκριμενο σημειο.Παιξτο και να εισαι σιγουρος οτι θα σαρεσει.
 
metalcandyman είπε:
Μια χαρα θα το απολαυσεις και μονος σου το παιχνιδι γιατι και το single player ειναι η βασικη επιλογη γιαυτο και την οθονη του GBA στην εξομοιωνη στην οθονη της τηλεορασης οταν μπαινεις σε καποιο σπιτι,σπηλια κλπ.Στην τελικη δεν νομοζω να υπαρχουν και πολλοι που να το επαιξαν κανονικα γιατι που να βρεις τωρα αλλους 3 με GBA + τα καλωδια.Ενταξει εχει την φαση του αλλα εγω που το ειχα δοκιμασει με τον αδερφο μου για πλακα με ενα GBA καποτε πιο πιθανο ηταν να τον πλακωνα στης μπουνιες παρα να παιζαμε παιχνιδι γιατι δεν ειναι και το πιο βολικο πραγμα να συνενοηθεις με αλλους 3 πχ για να λυσεις εναν γριφο που ο καθενας πρεπει να παει σε συγκεκριμενο σημειο.Παιξτο και να εισαι σιγουρος οτι θα σαρεσει.
Αυτό ακριβώς ήθελα να διευκρινίσω και εγώ. Το εάν μπορεί κάποιος να το παίξει single player; Εφόσον είναι και έτσι δεν νομίζω να μην αξίζει. Ακόμα η τιμή του είναι σε λογικά επίπεδα στο ebay πάντως.
 
Πίσω
Μπλουζα