The Legend Of Zelda: Majora's Mask (Review)

Metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
9.313
Αντιδράσεις
5.849
The Legend Of Zelda: Majora's Mask

Προβολή συνημμένου 76649

Το The legend of zelda majoras mask ηταν το πολυαναμενομενο sequel του ocarina of time και ταυτοχρωνα το πιο σκοτεινο Zelda μεχρι να εμφανιστη το Twilight Pricess.Ο link και γενικα τα παντα φαινονται καλητερα απο ποτε(για την στιγμη που κυκλοφορησε το παιχνιδι)και δεν νομιζω να υπαρχει καποιος οπαδος της σειρας που να μην το απολαυσε και το ευχαριστηθηκε ασχετα που υπαρχουν οι κλασικοι γνωστοι αγνωστοι που βρηκαν παλι τα δεικα τους αρνητικα και που ειναι να τραβας τα μαλια σου.

Προβολή συνημμένου 76650

Το παιχνιδι διαδραματιζεται λιγους μονο μηνες μετα τα γεγονοτα του ocarina of time και ο link φευγει απο το Hyrule καβαλωντας την epona.Καθως ομως περναει μεσα απο το δασος δεχεται επιθεση απο τον skull kid ο οποιος φοραει μια περιεργη μασκα και του κλεβει την Epona.Απο δω και μετα ξεκιναει η περιπετεια του link οπου εχει τρεις μερες για να σωσει την Τermina,να βρει την εepona και να φαει λαχανο τον skull kid που του την εκλεψε.Καθε μερα στην τερμινα αντιστοιχη σε 20 λεπτα gameplay που σημαινει οτι εχουμε μια μερα για να ολοκληρωσουμε το παιχνιδι.Δεν ειναι ομως ακριβως ετσι τα πραγματα γιατι με την πιστη μας ocarina μπορουμε να ταξιδεψουμε στον χρονο και να ξαναρχισει η πρωτη μερα απο την αρχη χωρις ομως να χανουμε τα αντικειμενα που εχουμε μαζεψει μεχρι εκεινη την στιγμη και οπως γεινεται κατανοητο μπορει και καλα να εχουμε 3 μερες στην διαθεση μας αλλα στην ουστια εχουμε απειρο χρονο μπροστα μας για να τερματισουμε το παιχνιδι.Επισης οι μελωδιες που θα μαθουμε να παιζουμε με την ocarina ειναι και δω βασικο στοιχειο οπως ηταν και στο ocarina of time.Φυσικα δεν ειναι ολα ροδινα και καθε φορα που γυρναμε πισω τον χρονο θα χρειαστη να ξανακανουμε καποια πραγματα αλλα και να ξανανικησουμε καποια boss.Αυτο ειναι ενα απο τα ελατωματα που εχουν βρει η γραφικοι μη θελοντας να καταλαβουν οτι ειναι σχεδιο του παιχνιδιου γιατι δεν ειναι δυνατων να γυρναμε τον χρονο πισω και οι αρχηγοι κλπ να ειναι ηδη βγαλμενοι.Πρεπει να εχει και μια δυσκολια το παιχνιδι και ενα μυων να αντισταθμιζει το μεγαλο συν που ειναι οτι κραταμε ολα τα αντικειμενα που βρισκουμε.

Το νεο και σιγουρα καλυτερο στοιχειο ειναι η δυνατοτητα να φοραμε μασκες.Οταν της βρουμε λοιπον καθε μια απο τις 24 εχει την δικη της μοναδικη δυναμη οπως για οπαραδειγμα η μασκα Goron που μας μεταμορφωνει σε Goron και εχουμε ολες της ξεχωριστες ικανοτητες τους η σε Zora η σε Deku scrub η οπως η Bunny Hood που μας επιτρεπει να τρεχουμε γρηγορα και να πηδαμε πιο ψηλα.Υπαρχουν και πολλες αλλες οπως μια που μας επιτρεπει να καταλαβαινουμε τα ζωα η καποια αλλη που μας επιτρεπει να μιλαμε με τους σκελετους.Το τελειο συστημα μαχης και γενικα ο χειρισμος οπως και τα ευκολα στην χρηση μενου που ειδαμε στο ocarina of time τα βλεπουμε και δω και δεν προκυται να εχει κανεις προβλημα με το συγκεκριμενο θεμα.Στο majora's mask δεν θα συναντησουμε τα πολλα tembles του ocarina of time και του link το the past και στην ουσια θα βρεθουμε σε 4 αλλα καθε ενα απο αυτα ειναι πολυ μεγαλο και τελεια σχεδιασμενο σε καθε του λεπτομερεια.Επισης μεσα σε καθε ενα θα κληθουμε να βρουμε 15 νεραιδες που αν της βρουμε ολες κατι καλο θα παρουμε ως ανταμοιβη.Ειδικα το τελευταιο temble ειναι απο τα κορυφαια που εχουμε συναντισει σε παιχνιδι Zelda.

Και μπορει να μην υπαρχουν πολλα tembles αλλα υπαρχουν δεκαδες sidequests που δεινουν πολυ μεγαλο βαθος στο παιχνιδι και που οι γραφικοι χτυπησαν και δω και ειπαν οτι δεν χρειαζοταν ολα αυτα τα side quest και οτι τα περισσοτερα δεν εχουν καμια σχεση με την ολη ιστορια και διαφορα τετοια.Αμα δεν γουσταρετε zelda παιξτε halo 4 και αφηστε εμας να γουσταρουμε και μη μας ζαλιζετε.Ξαναγυρνοντας στα side quests λοιπον ολα ειναι εξαιρετικα και υπαρχουν και απλα οπως το να ακουσουμε την εξομολογηση ενος τυπου για καποιο κακο πραγμα που εκανε μεχρι και να ενωσουμε ξανα δυο ερωτευμενους που ειναι ενα απο τα μεγαλητερα και πιο πολυπλοκα side quests που εχουμε σηναντησει σε παιχνιδια Zelda.Φυσικα υπαρχουνν και δεκαδες αλλα οπως το να παιξουμε κιθαρα στην Rock μπαντα των Zora,να παρουμε φωτογραφια απο τους Gerudo Pirates,Να παλεψουμε με εξωγηινους που θελουν να κλεψουν κατι αγελαδες,να βοηθησουμε εναν νεκροθαφτη να βρει εναν θυσαυρο και γενικα ενα σωρο αλλα side quests.Επισης υπαρχουν και ενα σωρο φοβερα mini games και οχι τιποτα σαβουρες που συνανταμε στα περισσοτερα παιχνιδια αλλα αντιθετα πολυ διασκεδαστικα mini games oπως μπασκετ με βομβες,να χτυπαμε στοχους και διαφορα αλλα.

Προβολή συνημμένου 76651

Στον τεχνικο τομεα το παιχνιδι ειναι χαρμα οφθαλμων και ευχαριστουμαι την NINTENDO και το expansion pak γιαυτο.Ο κοσμος του παιχνιδιου ειναι τεραστιος και πανεμορφος σε καθε σημειο του που θα βρεθουμε σε καθε τοπιο που θα δουμε και σε καθε dungeon που θα εξερευνησουμε.Ο κοσμος αυτος λοιπον ειναι γεματος με φιλικα προσωπα που θα παρουμε πολυ σημαντικες πληροφοριες και θα μας βοηθησουν αλλα και μεγαλη ποικηλια απο τερατα και αρχηγους που θα θελησουν να μας βγαλουν απο την μεση.To animation των χαρακτηρων ειναι πολυ καλο και τα ειδικα εφε οπως οι εκρηξεις φωτιας η ο κυματισμος του νερου ειναι ολα τα λεφτα.Επισης χαρις το expansion pak το draw distance του παιχνιδιου ειναι εξαιρετικο οπως και εχει χαθει το και καλα εφε ομιχλης υπηρχε στο ocarina of time για να κρυψουν καποιες μικροατελειες του παιχνιδιου.Επισης η διαρκεια της νυχτας ειναι μεγαλητερη απο αυτη του ocarina of time και αυτο μας επιτρεπει να το απολαυσουμε περισσοτερο εχωντας περισσοτερο χρονο για εξερευνηση.Γενικα τα γραφικα ειναι καλητερα απο το ocarina of time και φοβερης ομορφιας περιοχες οπως southern swamp και Zora Hall δεν ειδαμε στο Ocarina of time.H μουσικη και οι ηχοι του παιχνιδιου ειναι υπεροχοι σημα κατατεθεν των παιχνιδιων Zelda και εκτος απο της κλασικες μελωδιες θα ακουσουμε και πολλες καινιουργιες και δεν υπαρχει περιπτωση να της βαρεθουμε η να γεινουν κουραστηκες σε ολη την διαρκεια της μαγικης αυτης περιπετειας.

Προβολή συνημμένου 76652

Το majora's mask ειναι εκπληκτικο παιχνιδι και μεγαλο και θα χρειαστουν απο 40 εως 80 ωρες για να τελειωσουμε αναλογα βεβαια με την εμπειρια που εχει καποιος στα παιχνιδια Zelda.Υπαρχουν 4 μεγαλα tembles και 15 νεραιδες για να βρουμε σε καθε ενα απο αυτα,δεκαδες side quests,52 κομματια καρδιας που πρεπει να βρουμε οπως και 24 μασκες,αδεια μπουκαλια,ενα σπαθι που πρεπει να αναβαθμησουμε αλλα και ενα σωρο πραγματα που πρεπει να κανουμε ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να ξαναπαιξουμε τα Dungeos απο την αρχη και να βγαλουμε τους αρχηγους απλα και μονο παιζοντας ενα τραγουδακι και επιστρεφοντας στην πρωτη μερα.Το Mazora's mask ηταν ενα απολυτα επιτυχημενο sequel και ενα απο τα κορυφαια παιχνιδια της σειρας που ολοι μας περιμενουμε απο την NINTENDO να μας κανει την χαρη και να δουμε ενα HD Remake του στο Wii U.

ΥΓ:Για ωσους δεν το εχουν στο N64 ειναι προτιμοτερο να το αγορασουν απο την Virtual console παρα να ψαξουν να βρουν την Collector's Edition.Ο λογος ειναι ο στην collector's edition παρατηρουνται καποια παγωματα και εχει μερικα θεματακια κατα τα αλλα το παιχνιδι ειναι ιδιο με του N64.Η κορυφαια εκδοση ομως ειναι της Virtual console και γιατι λυνει ολα αυτα τα θεματακια αλλα και γιατι το παιχνιδι φαινεται πιο ομορφο και λαμπερο.Αξιζει με το παραπανω η αγορα του ακομα και για καποιον που το εχει στο N64 (Οπως εγω πχ που το αγορασα ξανα).

 
Καταπληκτικο review :)

Θυμαμαι πηγαινα ανα δυο μερες στο παιχνιδαδικο για να δω αν το εχει φερει αφου στο τελος ο υπαλληλος μου το κρατησε οταν το εφεραν εστω και αν δεν ειχα κανει προπαραγγελια
 
Πολυ δυνατο και αυτο το Review Billy!! Εχεις ορεξη βλεπω, μπραβο :thumbup:
 
Περισσότερα N64 reviews ζήτησα και μπαίνω στο forum και βλέπω review για, ίσως, το καλύτερο παιχνίδι του N64. Thank you sir.

Εντάξει, τι να πρωτοπεί κανείς για αυτό το παιχνίδι. Μοναδικό. Η ατμόσφαιρά του συγκρίνεται άνετα με τα κορυφαία παιχνίδια σε αυτόν τον τομέα. Κάργα μελαγχολικό, πάρα πολύ σκοτεινό αλλά με τρόπο διακριτικό, ενώ φαινομενικά μοιάζει με ένα ευχάριστο πολύχρωμο παιχνίδι, η ατμόσφαιρά του είναι τόσο βαριά τελικά που θα το έβαζα άνετα δίπλα στο Silent Hill 2. Οχι, δεν είναι τόσο τρομαχτικό, απλά είναι "βαρύ" ρε παιδί μου, δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω.

Και μιας και ανέφερε ο Βασίλης το subquest που ενώνεις τους 2 ερωτευμένους, η όλη φάση ήταν από τα πιο "σκοτεινο-μελαγχολικο-απαισιόδοξα-με-μια-δόση-αισιοδοξίας" σκηνικά που έχω δει σε videogame.

Προσέξτε το φριχτό σε όψη νυφικό που έχει η κοπέλα στο σπίτι της (κάτι σαν η νύφη του Tim Burton πάει σε κηδεία ένα πράγμα), την μουσική, αυτά που λένε, αυτά που γίνονται εκείνη την ώρα (σεισμοί, βαράνε οι καμπάνες πένθιμα, το φεγγάρι είναι ένα βήμα πριν ισοπεδώσει τα πάντα κλπ)...
Καμία σχέση με κάτι χαζο-κλαψιάρικα σκηνικά όπως σε ένα σωρό games και κάτι, γκουχ... γκουχ... JRPGS... αψού... που το πιάνουν το δραματικό από τα μαλλιά και με πιάνουν τα γέλια.

Η μουσική είναι σίγουρα η καλύτερη σε σχέση με όλα τα Zelda. Βρίσκεται στο προσωπικό μου top 5 Video Games soundtracks και σίγουρα την θεωρώ ως την καλύτερη δουλειά του Koji Kondo. Δεν με νοιάζει αν είναι midi ή όχι. Μιλάμε για φοβερά compositions που ταιριάζουν απόλυτα με την βαριά ατμόσφαιρα του παιχνιδιού. Απλά ακούστε να παίζουν σε πιάνο κομμάτια όπως το Song of Healing, Calling the 4 Giants (giants theme), Astronomical Observatory κλπ. Για να μην μιλήσω για την μουσική που παίζει τα τελευταία λεπτά λίγο πριν το φεγγάρι φέρει την καταστροφή (final Hours)...

η μουσική αυτή σε συνδυασμό με τις καμπάνες, με τους φρουρούς που αρνούνται να φύγουν από την θέση τους (ενώ όλοι έχουν εξαφανιστεί από την πόλη) και κοιτάνε προς τα πάνω με το χέρι στην καρδιά, περιμένοντας να πεθάνουν, με τον ήχο των σεισμών, με το βαρύγδουπο "κλικ κλικ" του ρολογιού της πόλης...
Ξεπερνάει ακόμα και δουλειές του Akira Yamaoka στα Silent Hill!

Είναι από τα games που μου έχουν μείνει περισσότερο από όλα. Το θεωρώ ίσως το πιο ατμοσφαιρικό γενικά, σε σύγκριση με ότι έχω παίξει. Γι αυτόν τον λόγο ίσως τελικά να παραδεχτώ κάποια στιγμή ότι μου αρέσει περισσότερο και από το OOT και να διορθώσω την λίστα μου. Ο δεύτερος σε σειρά λόγος (μετά το F-Zero X, η προσωπική μου ανωμαλία) που το N64 είναι η αγαπημένη μου κονσόλα. Nintendo, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ RΕΜΑΚΕ????
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τι να πω για το Majora`s Mask. Μετά το ΟοΤ πίστευα, ότι τα είχα δει όλα. Πόσο λάθος έκανα. Αρχικά, σε δυσκολεύει να μπεις στην κυκλική λογική του, αλλά μόλις το πιάσεις θα ευχαριστηθείς περιπέτεια απίστευτη, μελαγχολική αλλά και με κάποιες ισχνές αποχρώσεις αισιοδοξίας.

Ορισμένες μάσκες είναι πολύ δύσκολο να τις πάρεις, όπως αυτή του ανεπλήρωτου έρωτα μεταξύ του (ζευγαριού). Η μουσική είναι κορυφαία και στις καλύτερες στιγμές, βάζω την μουσική στο Deku Land, εκεί που είχαν αιχμαλωτίσει και καταδικάσει το πιθήκι για προδοσία.

Εγώ το έπαιξα και το τελείωσα στην Collector`s edition του GC και πράγματι έχει προβλήματα, όχι όμως ανυπέρβλητα.
 
Πολύ ωραία παρουσίαση, metalcandyman. :clap:

Tην πρώτη φορά που είχα παίξει το MM ήταν στην αυθεντική εκδοχή (το είχε αγοράσει ένας ξάδερφος το cartridge). Είχα προχωρήσει αρκετά, αλλά λόγω πίεσης χρόνου δεν το είχα τερματίσει τότε. Η αλήθεια είναι ότι με απογοήτευσε κάπως μετά το OOT, το οποίο παραμένει το αγαπημένο μου Zelda μέχρι σήμερα, καθώς μου έλειψε η συγκρότηση και το επικό στοιχείο, ενώ και τα mini games ενίοτε γινόταν κουραστικά. Χρόνια αργότερα, το ξεκοκκάλισα στην Collector's Edition του GC, οπού παρά τα 2-3 freeze που μου έκανε συνολικά, το ευχαριστηθήκα περισσότερο, αν και πάλι δεν μετακινήθηκε στην προτίμησή μου σε σχέση με το ΟΟΤ.
 
Σας ευχαριστω ολους παιδια για τα καλα σας λογια.Πραγματικα τετοια παιχνιδια και εχουν γραψει την δικεια τους ιστορια στον χωρο αλλα και ωσοι τα εχουν παιξει εχουν ζησει μια εμπειρια που δυσκολα μπορουν να ξεχασουν.Περιμενουμε καρτερικα λοιπον οπως εγραψα να μας κανει την χαρη η NINTENDO και να δουμε ενα HD Remake στο Wii U οπως θα κανει με το Zelda the wind waker.
 
metalcandyman είπε:
να μας κανει την χαρη η NINTENDO και να δουμε ενα HD Remake στο Wii U οπως θα κανει με το Zelda the wind waker.
Ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω ότι κάνουν Remake το WW πρώτα (αν υποθέσουμε ότι όντως έχουν στα σκαριά και το MM). Το WW εκτός από πιο πρόσφατο (οπότε και έχει μικρότερη ανάγκη για remake προς το παρόν) θεωρείται από τα Zelda που έχουν "γεράσει" καλύτερα από τα άλλα λόγω του cell shading. Επίσης, λόγω του cell πάλι, δεν μπορούν να βελτιώσουν και πολύ τα textures αφού το παιχνίδι πρέπει να διατηρήσει το cartoon look. Και στο GC να το παίξεις μιά χαρά είναι και για τα σημερινά δεδομένα λόγω του στιλ. Από την άλλη το N64 θεωρείται από τις κονσόλες που δεν έχουν γεράσει καθόλου καλά λόγω των filtered low resolution texture κυρίως. Οπότε το MM έχει μεγαλύτερη ανάγκη να γίνει remake, όχι μόνο για τεχνικούς λόγους αλλά και για να το παίξει και περισσότερος κόσμος, νομίζω ότι δεν το έπαιξαν και πολλοί όταν βγήκε στα τέλη της ζωής του N64. Τέλος το θεωρώ πολύ ανώτερο game έτσι κι αλλιώς.

Aυτό που μου την δίνει περισσότερο είναι ότι ακούω ότι τελικά το MM remake πάει για 3DS. Οχι ότι το OOT δεν ήταν καλό remake αλλά δεν είχε και την τεράστια διαφορά για να πεις ότι θα το ξαναπαίξεις για τρίτη ή τέταρτη φορά. Ενώ στο WiiU με HD γραφικά, επανασχεδιασμένες περιοχές ώστε να εκμεταλλευθούν όλα τα πολύγωνα (όχι όπως στο remake του OOT που μόνο τα μοντέλα είχαν περισσότερα πολύγωνα) HDR lighting και φυσικά καινούρια HD textures, με την ατμόσφαιρα που έχει το παιχνίδι θα γινόταν απίστευτο στην μεγάλη οθόνη (το έχω ξαναπεί ότι τα games που έχουν πολύ πλούσια ατμόσφαιρα, κάπως χαντακώνονται στην μικρούλα οθόνη ενός handheld).

Τέλος πάντων, από το τίποτα καλό θα είναι και αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αν πω την άποψή μου για το Majora θα στενοχωρήσω τον reviewer.....
lol2.gif


Για αυτό καλλίτερα θα μείνω στο ότι δεν απέφυγε τη σύγκρισή με το Majora. Ουσιαστικά μιλάμε για το ίδιο ακριβώς παιγνίδι, ίδιο χειρισμό, παρόμοια μουσικά, περιβάλλοντα ακόμη και οι χαρακτήρες. Με τη μόνη διαφορά ότι από πίσω βρίσκεται ο απεχθής Aonuma και όχι ο Miyamoto. Θα προτιμούσα να υπήρχε μία ισορροπία ανάμεσα σε μάχες/quests στο Majora διότι η ζυγαριά έγερνε περισσότερο στη μία πλευρά και δεν ικανοποίησε τους κλασικούς fan της σειράς, δυστυχώς.
 
Geo, θα εννοείς την "σύγκριση με το Ocarina"

Για μένα το αδύνατο σημείο του Majora's ήταν τα dungeons. Εκτός του ότι ήταν λίγα, δεν ήταν τόσο καλοφτιαγμένα όσο του OOT. Εκτός από το πρώτο Dungeon και εκείνο που το αναποδογυρίζεις (αυτό ήταν όντως καταπληκτικό dungeon) τα άλλα τα έχω σχεδόν ξεχάσει. Τελικά δεν με πείραξε τόσο γιατί το δυνατό σημείο του MM σε σχέση με τα άλλα της σειράς είναι τα subquests με τις μάσκες και οι "ζωντανοί" NPC οι οποίοι είχαν κανονικό 3ήμερο πρόγραμμα. Ηταν κάτι διαφορετικό, πετυχημένο όμως, όχι απλά διαφορετικό για να λέμε ότι είναι διαφορετικό :p
 
Παιδια διαφωνω για τα Dungeons γιατι και τα 4 ειναι υπεροχα και μπορω να πω οτι καποια ειναι καλητερα απο αυτα του ocarina of time.Tασο ξερω οτι δεν το πολυπας φιλε το The wind waker και γουστα ειναι αυτα εννοοιται αυτο αλλα πραγματικα εγω το λατρευω γιατι απλα ειναι ΜΑΓΕΙΑ δεν ειναι ακομα ενα Zelda η απλα ενα Videogame.Και ειδικα το HD Remake μονο και μονο απο της φωτογραφιες που ειδαμε μεγαλωνει ακομα περισσοτερο την μαγια.

YΓ:Review για το Wind waker αυριο αν εχω χρονο ;)
 
Ένα παράδειγμα της εκπληκτικής μουσικής στο Deku Palace.

 
Και μην ξεχνάμε και το τελευταίο unlockable του παιχνιδιού με την μάσκα Fierce Deity που σου επιτρέπει να νιώσεις ημίθεος στην μάχη με τoν Majora... :cool:
 
divined είπε:
Ένα παράδειγμα της εκπληκτικής μουσικής στο Deku Palace.
Koji Kondo είναι αυτός!! Ο άνθρωπος αυτός έχει συνθέσει την καλλίτερη μουσική για video games. Δεν είναι τυχαίο ότι δίδονται συναυλίες σοβαρές σε μεγάλα μέγαρα της Ευρώπης και του κόσμου για τη μουσική του. Στη Γαλλία, έρχεται το Zelda: Symphony of the Goddesses στις 25 Μαΐου στο Palais des Congrθs παρακαλώ...δεν μπαίνει ο οποιοσδήποτε να δώσει συναυλία εκεί μέσα.

http://zelda-symphony.com/concert

http://zelda-symphony.com/schedule

Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πάω κι ας έχουν τα εισιτήρια κάπου στα 80 ευρώ, πότε θα ξανά έχω ευκαιρία στη ζωή μου να παρακολουθήσω κάτι τέτοιο.
 
Πολύ αγαπημένο παιχνίδι το Majora's Mask και κατά την προσωπική μου άποψη το κορυφαίο της σειράς ως τώρα.

Άνηκα κι εγώ κάποτε στην "elite" που είχε αρνητική προδιάθεση για τον τίτλο μέχρι που αποφάσισα να δώσω τα 60.000 δρχ για την κασέτα + 15.000 δρχ για το Rumble Pak. Πολλά λεφτά ακόμη και για τα σημερινά δεδομένα, ωστόσο η επιλογή προέκυψε σοφή κι ο τίτλος ένας απ'τους αγαπημένους μου γενικά.

Τα στοιχεία που εκτίμησα ιδιαίτερα στο Majora's Mask ήταν καταρχάς, η προσπάθεια για μεγαλύτερη βελτίωση στον τεχνικό τομέα. Τα γραφικά έγιναν ακόμη καλύτερα όσο απίστευτο και να ακούγεται αυτό μετά τα δεδομένα που έθεσε το πρώτο παιχνίδι.

Έπειτα, η Nintendo τόλμησε να πειραματιστεί & προσφέρει κάτι πολύ διαφορετικό μα συνάμα και "επικίνδυνο" από την άποψη τελικού αποτελέσματος, αναφέρομαι φυσικά στο χρονοπεριορισμό & live εξέλιξη της δράσης. Είναι πραγματικά τόσο δύσκολο να επιτευχθεί ποιοτικό αποτέλεσμα με αυτά τα δύο στοιχεία που μέχρι και σήμερα δεν υπάρχουν πολλά παιχνίδια αυτής της φιλοσοφίας (πόσο μάλλον ποιοτικά). Κάποιες ανάλογες μεταγενέστερες παραγωγές π.χ Ephemeral Fantasia (PS2) ήταν τόσο αποτυχημένες που δεν κατάφεραν ποτέ να φτάσουν στα στάνταρντ που έθεσε το Majora's Mask.

Σχετικά με το παιχνίδι, πίσω απ'την περίεργη αισθητική του κρύβεται ένας άρτια δομημένος κόσμος που τίποτα δεν είναι ότι φαίνεται και φυσικά τίποτα δεν είναι τυχαίο. Οι μάσκες, το timing, οι προσωπικότητες, οι μίνι ιστορίες όλα έχουν ένα ρεαλιστικό λόγο ύπαρξης.

Πραγματικά είναι αρκετά δύσκολο να περιγράψει κανείς με γραπτό λόγο, ακόμη και προφορικό, πόσο καλό παιχνίδι είναι το Majora's Mask.

Το ιδανικότερο σενάριο θα ήταν να το δοκιμάσει κάποιος σε πραγματικό hardware δεδομένης της ιδιαιτερότητας του N64 αλλά κι ο emu με ανάλογο pad, δε θα ήταν άσχημη ιδέα.

Όποιος το κάνει τελικά πρέπει να έχει κατά νου πως το Majora's Mask είναι απ'τα παιχνίδια που απαιτούν χρόνο και παρατηρητικότητα. Εφόσον ξεπεραστούν οι πρώτες δυσκολίες (προσαρμογή) στο gameplay, μεταμορφώνεται σε μία άνευ προηγουμένου εμπειρία.

Αυτά από εμένα.
 
Scatman είπε:
Πραγματικά είναι αρκετά δύσκολο να περιγράψει κανείς με γραπτό λόγο, ακόμη και προφορικό, πόσο καλό παιχνίδι είναι το Majora's Mask.
Όποιος το κάνει τελικά πρέπει να έχει κατά νου πως το Majora's Mask είναι απ'τα παιχνίδια που απαιτούν χρόνο και παρατηρητικότητα. Εφόσον ξεπεραστούν οι πρώτες δυσκολίες (προσαρμογή) στο gameplay, μεταμορφώνεται σε μία άνευ προηγουμένου εμπειρία.
Πολύ σωστός!
 
Εγώ όπως είπα και παλιότερα, προτιμώ κάποιο remake σε κονσόλα σαλονιού αφού πιστεύω ότι το παιχνίδι θα χάσει πολύ από την ατμόσφαιρά του στην μικρή οθόνη κάποιου φορητού.
 
Νομίζω είναι αναπόφευκτο να δημιουργηθεί το remake για 3DS. Υπάρχει ήδη μεγάλη απαίτηση γι' αυτό από τους fans και είναι κάτι που μπορεί να κάνει η Nintendo πολύ εύκολα.

To Ocarina of Time για το Ν64 έχει πουλήσει περίπου 7.6 εκατ. αντίτυπα, ενώ η εύκολη λύση του remake για 3DS έχει πουλήσει μέχρι στιγμής το ιδιαίτερα αξιοσέβαστο 3.37 εκατ. αντίτυπα.

Πάντως ελπίζω να κάνουν περισσότερες προσθήκες στο πιθανό remake του Majora's Mask π.χ. extra mini dungeons, sidequests κτλ.
 
Πίσω
Μπλουζα