elephadas
MultiDimensional RetroDivinitY
- Joined
- 22 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 8.949
- Αντιδράσεις
- 14.843
Έγραψα και πριν ότι κατά τη γνώμη μου και ο ζωγράφος και ο λόρδος έχουν στοιχεία του Ουάιλντ, όχι μόνο ο ζωγράφος.
Η νύμφη του Νάρκισσου ήταν η Ηχώ που, αρχικά φλύαρη, είχε καταδικαστεί από την Ήρα (για άλλο λόγο) να μην μπορεί να πει τίποτε εκτός από το να επαναλαμβάνει το τέλος των φράσεων που άκουγε. Όταν ερωτεύτηκε τον Νάρκισσο κι αυτός της είπε "Άσε μας ήσυχους εμένα και τον εαυτό μου, κοπέλλα μου" η Αφροδίτη την έκανε να μην έχει σώμα και να είναι μόνο φωνή. Αλλά η ιστορία περιέχεται στις "Μεταμορφώσεις" του Οβιδίου κι έτσι δεν ξέρω αν υπήρχε στην Ελληνική μυθολογία.
Πάντως και η ζωή του Όσκαρ Ουάιλντ, τα τελευταία κυρίως χρόνια, είχε στοιχεία ύβρεως. Η μεγάλη επιτυχία και δημοτικότητά του τον είχαν κάνει να φέρεται σαν να ήταν πάνω από τους κανόνες της πουριτανικής βικτωριανής υποκρισίας. Τη Νέμεση την στέλνουν και τα ανθρωπάκια όταν βρουν την ευκαιρία, όχι μόνο οι θεοί.
Η νύμφη του Νάρκισσου ήταν η Ηχώ που, αρχικά φλύαρη, είχε καταδικαστεί από την Ήρα (για άλλο λόγο) να μην μπορεί να πει τίποτε εκτός από το να επαναλαμβάνει το τέλος των φράσεων που άκουγε. Όταν ερωτεύτηκε τον Νάρκισσο κι αυτός της είπε "Άσε μας ήσυχους εμένα και τον εαυτό μου, κοπέλλα μου" η Αφροδίτη την έκανε να μην έχει σώμα και να είναι μόνο φωνή. Αλλά η ιστορία περιέχεται στις "Μεταμορφώσεις" του Οβιδίου κι έτσι δεν ξέρω αν υπήρχε στην Ελληνική μυθολογία.
Πάντως και η ζωή του Όσκαρ Ουάιλντ, τα τελευταία κυρίως χρόνια, είχε στοιχεία ύβρεως. Η μεγάλη επιτυχία και δημοτικότητά του τον είχαν κάνει να φέρεται σαν να ήταν πάνω από τους κανόνες της πουριτανικής βικτωριανής υποκρισίας. Τη Νέμεση την στέλνουν και τα ανθρωπάκια όταν βρουν την ευκαιρία, όχι μόνο οι θεοί.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: