To Star Fox (Snes) στο Megadrive της Sega? Κι όμως (Demo Rom)!

Nemo

RetroMuseum GateKeepeR
Joined
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.694
Αντιδράσεις
1.416


Ενας προφανως ιδιαιτερα ικανος Coder καταφερε να κανει reverse enginering και κατοπιν να κανει port μερος του κωδικα του (Snes) Rom του Star Fox στον ασπονδο αντιπαλο της Sega Megadrive.

Οπως βλεπεται και στο video το παιχνιδι τρεχει μεν ,αλλα αργα/κατω απο δεκα frames,χωρις ηχο και με καποιες ελλειψεις ,πραγμα ανελπιστο ,αν σκεφτουμε οτι δεν προκειται για εαν απλο Snes παιχνιδι μια και το συγκεκκριμμενο ειχε KAI ενα special 3d chip στο Cartridge -το Super FX - ενα Risc τυπου chipακι στα 21mhz- ενα ~ επιταχυντη γραφικων το οποιο επιφορτιζονταν με το polygon rendering .

Για τους "απιστους θωμαδες" μπορειτε να κατεβασετε την Rom απο εδω

και να την δοκιμασετε σε καποιο emulator του Megadrive.

Tελος οι οποιοι ακομα ποιο περιεργοι μπορειτε να πατε εδωκαι δειτε αναλυτικοτερα τεχνικες λεπτομερειες του εγχειρηματος

@retrocollect.com
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Παρακαλω πολυ τους moderators να αλλαξουν τον τιτλο σε [h=2]To Star Fox (Snes) στο Megadrive της Sega?Κι ομως (Demo Rom)[/h]
 
Τετοιες ιεροσυλιες βλεπουμε και μας ανεβαινει η πιεση.Δεν πηραζει ομως γιατι εστω και αυτο το αθλιο πειραμα θα δωσει την ευκαιρια στους οπαδους της sega και του MD να παιξουν ενα σοβαρο παιχνιδι και να νιωσουν εστω και για λιγο την λαμψη και αιγλη της NINTENDO:p
 
Non SuperFX megadrive version confirmed και μεχρι εκει καλα σας ειναι.
 
Υπήρχε ένα παιχνίδι στο Mega Drive το οποίο είχε και αυτό ένα παρόμοιο τσιπάκι με το SuperFX και μάλιστα από ότι θυμάμαι ήταν υποτίθεται ποιο δυνατό. Μιλάω για το Virtua Racing. Οταν προσπαθήσουν να κάνουν ένα Starfox με κάτι τέτοιο τότε να μας ξανα ειδοποιήσουν.

Πάντως και το Starfox στο SNES δεν έτρεχε πολύ ομαλά, κάτι ανάμεσα σε 10-15 fps. Μην λαμβάνετε υπόψη σας το παιχνίδι στους Emulators, οι περισσότεροι το έπαιζαν για καιρό με λάθος ταχύτητα και timing (πιο γρήγορο frame rate αλλά το παιχνίδι ήταν σαν να το παίζεις σε fast forward χωρίς να επηρεάζεται ο ήχος).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Υπήρχε ένα παιχνίδι στο Mega Drive το οποίο είχε και αυτό ένα παρόμοιο τσιπάκι με το SuperFX και μάλιστα από ότι θυμάμαι ήταν υποτίθεται ποιο δυνατό. Μιλάω για το Virtua Racing. Οταν προσπαθήσουν να κάνουν ένα Starfox με κάτι τέτοιο τότε να μας ξανα ειδοποιήσουν.
Πάντως και το Starfox στο SNES δεν έτρεχε πολύ ομαλά, κάτι ανάμεσα σε 10-15 fps. Μην λαμβάνετε υπόψη σας το παιχνίδι στους Emulators, οι περισσότεροι το έπαιζαν για καιρό με λάθος ταχύτητα και timing (πιο γρήγορο frame rate αλλά το παιχνίδι ήταν σαν να το παίζεις σε fast forward χωρίς να επηρεάζεται ο ήχος).
Ήταν πιο δυνατό (Τουλάχιστον την εποχή που βγήκε, και σε σχέση με το πρώτο FX..)!

http://www.youtube.com/watch?v=OAGhdlj4qnA

Όμως το έφαγαν 3 πράγματα..

1. Ανέβαζε τρελές θερμοκρασίες.

2. Ήταν αρκετά ακριβό.

3. Για κάποιο λόγο που ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω, η SEGA προτίμησε να βγάλει για 3D γραφικά στο Mega Drive το έκτρωμα με το όνομα 32Χ, παρά να ασχοληθεί με το SVP όπως ήταν το όνομα του.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εδω

http://allgamers.fr/7140/interview-de-stef-developpeur-de-star-fox-megadrive/

μπορειτε να δειτε στα γαλλικα -την μητρικη γλωσσα συνεντευξη του δημιουργου Stephane Dallongeville δημιουργου εκτος των αλλων και του περιφημου εξομοιωτη

Genesis/32x/MegaCD Gens ,οπως και υπευθυνος για το εντυπωσιακο

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Να δω Metroid στο Mega Drive και τιποτα αλλο! :p Θα ετοιμασω μια θηκη,οδηγιες και κασσετα με το Mega Metroid μεσα και θα το στειλω δωρο στον αγαπημενο μας candy! :p
 
cloud είπε:
Ήταν πιο δυνατό (Τουλάχιστον την εποχή που βγήκε, και σε σχέση με το πρώτο FX..)!http://www.youtube.com/watch?v=OAGhdlj4qnA

Όμως το έφαγαν 3 πράγματα..

1. Ανέβαζε τρελές θερμοκρασίες.

2. Ήταν αρκετά ακριβό.

3. Για κάποιο λόγο που ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω, η SEGA προτίμησε να βγάλει για 3D γραφικά στο Mega Drive το έκτρωμα με το όνομα 32Χ, παρά να ασχοληθεί με το SVP όπως ήταν το όνομα του.
Toυλάχιστον το Donkey Kong Country και το Killer Instinct που βγήκαν για SNES δεν χρειαζόντουσταν εξτρά, ενσωματωμένες κάρτες γραφικών ή άλλες τέτοιες βλακείες κι έτσι κόστιζαν όπως κάθε άλλο παιχνίδι για SNES.

Θα 'θελα να 'βλέπα πόσο θα κόστιζε το Virtua Fighter 3 που σχεδιάζανε αρχικά να βγάλουνε για Sega Saturn:

http://en.wikipedia.org/wiki/Virtua_Fighter_3
 
Πίσω
Μπλουζα