Tomb Raider (OpenLara) σε early alpha demo στο 3DO :)

DarkSynbios

RetroMasteR
Joined
19 Νοέ 2007
Μηνύματα
1.534
Αντιδράσεις
204
Εχθες καποιος χρηστης ονοματι Tigur στο Youtube ανεβασε ενα βιντεο που δειχνει το Tomb Raider τρεχει στο 3DO και αρκετα καλα θα ελεγα.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.514
Αντιδράσεις
2.878
Αυτο πρεπει να ειναι κανονικο παιχνιδι που δεν βγηκε ποτε και οχι fanmade ,σωστα;
Ετσι και αλλιως καλη δουλεια!
 

Optimus

RetroActive
Joined
9 Δεκ 2006
Μηνύματα
472
Αντιδράσεις
138
Νομίζω η OpenLara engine είναι self-made, μπορεί να χρησιμοποιεί τα original δεδομένα αλλά η engine είναι γραμμένη από την αρχή.
Παρακολουθώ τα updates στο 3DO discord που συχνάζω αρκετά και έχω ανταλάξει πληροφορίες για 3DO coding με τον δημιουργό. Μου έχει αναπτερώσει το ενδιαφέρον για 3DO coding και επίτελους βλέπω και άλλους σοβαρούς developers στη σκηνή.

Η ίδια η engine έχει βγει και σε διάφορα μηχανήματα, το πιο εντυπωσιακό είναι σε Gameboy Advance. Το οποίο από CPU μάλλον είναι πιο γρήγορο από το 3DO, αλλά στο 3DO έχει γίνει ήδη χρήση του CEL hardware για quad polygons (και μερικά triangles π.χ. στο μοντέλο της Lara, οπόυ με κάποιο stretching στα texture data είναι εφικτό σχετικά καλό texture mapping και σε triangles), οπότε βοηθάει στο rendering. Πιάνει συνήθως 15fps και πέφτει στα 10-12fps σε πιο βαριές σκηνές, αλλά ο δημιουργός λέει πως είναι early version και υπάρχουν περιθώρια για optimize. Πολλά 3DO παιχνίδια στο final release με τέτοιες ή και πιο απλές 3D engines δεν πιάναν πάνω από 15-20fps, οπότε βλέπω το 3DO έχει potential.
 
Μπλουζα