ULS vs 3

ChrisTOS

RetroJunkie™
Joined
5 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.213
Αντιδράσεις
68
Αναδημοσίευση από http://www.dbug-automation.co.uk

To commemorate the launch of the new ULSv3 core, and the formation of the new ULS Consortium, we decided to do something special - A simultaneous launch by both partners in the group. On Klaz's site you will find the classic ST

shooter "Goldrunner" - while here, on our site we present a title that really deserved having all the stops pulled out

for it.

D-Bug of the ULS Consortium present to you "Geoff Crammond's F1-GP?"

Passwords: English: cars French: il German: auf

Of course, it wouldn't be D-Bug without a sparkly intro from GGN and some rocking music from Dubmood!

But that's not all!! Check the top bar of our site here and you will find a new link! ULSv3 - Yes, this new loading technology is now open source for anyone and everyone to use (With one exception, hehe).

Let the ST HD-Revolution begin!

The ULS Consortium

Μερικά από τα features του ULS.

Αποτελεί έναν τρόπο ωστε εφαρμογές που δεν χρησιμοποιούν το TOS να ζητούν disk access. Έτσι παιχνίδια και demos μπορούν πλέον να εκτελούνται από τον σκληρό δίσκο.

Προσφέρει τις εξής επιλογές:

Έξοδος από το παιχνίδι

Λήψη screenshot

Statesaves (ναι, όπως στους emulators, επίσης τα statesaves είναι μεταφερομενα από μηχάνημα σε μηχάνημα).

To ULS vs 3 είναι πλήρως συμβατό με όλους τους υπολογιστές Atari, αν και τα ίδια τα παιχνίδια δεν είναι πάντα.
 
Αναφέρεις χαρακτηριστικά και κάτι ψιλοκαταλαβαίνω... αλλά τί είναι;;
 
Αν κατάλαβα καλά είναι κάτι σαν το WHDLoad.

Αλλά πάλι μπορεί να μην κατάλαβα και τίποτα.
 
Shock είπε:
Αν κατάλαβα καλά είναι κάτι σαν το WHDLoad.Αλλά πάλι μπορεί να μην κατάλαβα και τίποτα.
Όπως έγραψα είναι μια μέθοδος ώστε εφαρμογές οι οποίες παρακάμπτουν το TOS να μπορούν να το χρησιμοποιούν για να αποκτούν πρόσβαση στο δίσκο. Υπο αυτή την έννοια είναι σαν το WHDload. Οι βασικές του διαφορές με αυτό είναι ότι το Uls είναι open source και δεν χρειάζεται να πληρώσεις, αλλά και τα savestates. Τι είναι αυτά; Το ULS έχει τη δυνατότητα να κάνει memory dump σε οποιοδήποτε σημείο του παιχνιδιού και τη δυνατότητα να φορτώσει αυτό το dump. Έχει δηλαδή τη δυνατότητα να κάνει save ακόμα και αν δεν το υποστηρίζει το παιχνίδι. Επιπλέον αυτά τα saves μπορούν να μεταφερθούν από ST σε STE ή Falcon ή ΤΤ και το αντίστροφο. Έτσι μπορείς να ξεκινήσεις το παιχνίδι στον ST σου, να φύγεις ταξίδι και να μεταφέρεις το dump στο STEEM, και το dump από το STEEM να το μεταφέρεις στο Falcon που έχεις στον προορισμό σου.
 
Επίσης ξέχασα να αναφέρω ότι δεν υπάρχει καμιά μείωση στην ταχύτητα από την χρήση του ULS.
 
Πίσω
Μπλουζα