Unreleased Amiga games

vagosgta3

RetroNuts!
Joined
7 Ιαν 2008
Μηνύματα
1.887
Αντιδράσεις
25
The Golem - Unreleased

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=J3hhmK7siaY&feature=related]YouTube - The Golem - Unreleased Amiga Game - Intro Teaser

Dragon's Kingdom (unreleased)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=-kBE-ZadBAM]YouTube - Amiga Misc [048] Dragon's Kingdom (unreleased)

Gilbert Goodmate (Unreleased Game)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=z49GerjgW1c]YouTube - Gilbert Goodmate - Amiga demo (Unreleased Game)


Evil's Doom (unreleased)


[ame=http://www.youtube.com/watch?v=GL1VNmDvIjY]YouTube - Evil's Doom SE98 Teaser Trailer (Unreleased Amiga Game)

Wild Flying (unreleased)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=bjcMfGol7Mg]YouTube - Wild Flying - Unfinished Amiga Game

Putty Squad - Unreleased

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=HOJYvJnfah0]YouTube - Putty Squad - Unreleased Amiga Game (DEMO)
 
Ρε παιδιά αν και φανατικός της αμίγκα μόνο το 2ο και το 3ο βίντεο (έστω και το 6ο) μου φαίνονται ότι μπορούν να απεικονιστούν από μια απλή 1200 έστω και με 1230 4 σαν την δική μου...

Ειδικά τα 1ο και 5ο δείχνουν σαν να βγήκαν από pc ή ps1 της εποχής 1996-1998...τόσο καλά γραφικά η αμίγκα; Μήπως έχουν βγει για έκδοση cd32 όπου το cd έκανε την διαφορά; Έπαθα πλάκα από μερικά από αυτά που είδα...αν είχα ατάρι και το διάβαζα θα έκανα ότι ήμουν διακοπές
 
Το 1ο είναι στα όρια του εφικτού σε 020 αν κανεις streaming όλα τα γραφικά. Άλλωστε μιλάμε για <10 fps.

To evil's doom το λιγότερο 060 (το water effect είναι απίστευτο αν και νομίζω ότι είναι prerendered). Τέλος το Wild flying έχει απίστευτα χαμηλό framerate στο video αν και είναι από WinUAE. Αυτό μάλλον σημαίνει ότι θέλει 060 τουλάχιστον.

Τα 2d είναι σίγουρα εφικτά σε 1200 με επέκταση RAM.
 
Αυτά τα 5 προσωπικά είναι απλά παιχνίδια για μια Amiga. Ειδικά το Wild Flying είναι σχεδόν ίδιο με το Microcosm (μόνο για CD32). Και μην ξεχνάμε ότι το Putty Squad έχει βγεί (reviews σε περιοδικά) αλλά κανείς δεν το έχει; (!!!?!?!?)

Επίσης μην ξεχνάμε πόσα καλύτερα ακόμα παιχνίδια δεν τελείωσαν λόγω της Commodore. Επίσης το CD32 είναι απλά μια Α1200 μόνο που έχει CD-ROM. Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο.
 
Ίδιο με το microcosm?????

Συγνώμη για την απορία αλλά τι το ίδιο έχει; Tο μεν microcosm είναι 2d sprite based και αυτό είναι 3d polygon based.
 
Εννοώ το στύλ του παιχνιδιού. Και πάλι η Amiga μπορεί εύκολα να το κάνει αυτό. Έχει αποδειχτεί άπειρες φορές στο παρελθόν και ακόμα και τώρα άμα δείς διάφορα demos που φτιάχνονται θα απορείς. :)
 
Gilbert Goodmate (Unreleased Game)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=z49GerjgW1c]YouTube - Gilbert Goodmate - Amiga demo (Unreleased Game)

Αυτό βέβαια μη ξεχνάμε ότι βρήκε το δρόμο προς την παραγωγή ,αρκετά χρόνια αργότερα,πολύ αλλαγμένο και βέβαια στο PC πλέον...
 
Phantom είπε:
Εννοώ το στύλ του παιχνιδιού. Και πάλι η Amiga μπορεί εύκολα να το κάνει αυτό. Έχει αποδειχτεί άπειρες φορές στο παρελθόν και ακόμα και τώρα άμα δείς διάφορα demos που φτιάχνονται θα απορείς. :)

To στυλ θα συμφωνήσω και επίσης θα συμφωνήσω ότι η amiga μπορεί να το κάνει. Απλά θέλει τουλάχιστον έναν 060 επάνω για να τρέχει σε ταχύτητα μεγαλύτερη από 1-2 fps. Πίστεψε με κάτι ξέρω από 68Κ και demo coding ;)
 
Οτι μπορεσα να βρω για αυτα τα games

Golem

an interactive movie. A sort of modern version of the Dragon's Lair style of game but reportedly with more playability than that earlier title
.
golem.png


Evil's Doom

A good looking RPG in essentially a Dungeon Master 2 style but which used the power of the AGA machines to improve the experience all round. Unfortunately, though, it never made it past beta stage.
evilsdoom.png


οποιος ξερει γερμανικα μπορει να διαβασει το Review αλλα και οι εικονες μιλανε απο μονες τους

http://www.kultboy.com/index.php?site=t&id=1448

οσο για το Wild Flying

Requirements:

* AGA or RTG

* 68020-68060

* 16Mb RAM

Game development started May 2002, but the authors couldn't find any talented and motivated graphic artists, so they stopped working on it in autumn 2002
wild_flying_04.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Προσωπικα δεν βλεπω κατι που να μην μπορει να γινει σε 040. Οποιος εχει παιξει Napalm, T-zero και μερικα νεοτερα παιχνιδια, το εχει δει. Δεν μιλαω για ppc παιχνιδια αλλα παιχνιδια που τρεχουν σε 68020-030-040.
 
To intro demo του Golem ήταν 90MB και κυκλοφόρησε το 1997. O ChrisTOS έχει δίκιο: Θεωρητικά αν είναι απλό pre-rendered streaming, μπορεί να τρέξει σε 68020/ΑGA.

Γενικά έχω την αίσθηση ότι αν η εξέλιξη του gaming είχε βασιστεί στην Amiga και δεν περίμενε πότε θα προλάβαιναν τα PCs να φθάσουν το τρένο (αν δηλαδή έβγαιναν τα πρώτα 3d accelerator graphics cards στην Αmiga), τώρα θα απολαμβάναμε άλλες καταστάσεις.
 
πολλα θα ηταν διαφορετικα σημερα αν δεν υπηρχαν τα pc

αυτα τα windows ηρθαν και φεραν την αλαγη στα λειτουργικα συστηματα της εποχης

απλα καποιος καταλαβε το τελος και κανανε στροφη στο development τον games.

Ανετα θα μπορουσαμε πχ. να ειχαμε pc με λειτουργικο αμιγκας.

Δεν νομιζω οτι θα χαλαγε καποιον απο εμας εδω αν υπηρχε αυτο τωρα
 
paranoicb είπε:
πολλα θα ηταν διαφορετικα σημερα αν δεν υπηρχαν τα pcαυτα τα windows ηρθαν και φεραν την αλαγη στα λειτουργικα συστηματα της εποχης

απλα καποιος καταλαβε το τελος και κανανε στροφη στο development τον games.

Ανετα θα μπορουσαμε πχ. να ειχαμε pc με λειτουργικο αμιγκας.

Δεν νομιζω οτι θα χαλαγε καποιον απο εμας εδω αν υπηρχε αυτο τωρα
Όλους. Το λειτουργικό της Amiga απέκτησε memory protection φέτος...
 
Απλος κανονας: οσο πιο απλο, τοσο πιο καλο.
 
ZX BASIC ftw!

Όλα τα bugs γνωστά και documented. ;)
 
ChrisTOS είπε:
Όλους. Το λειτουργικό της Amiga απέκτησε memory protection φέτος...
μαλλον θα πρεπει να το φτιαξουνε παλι απο την αρχη

ααααχχχχχ....... σκ@τ@ τα κανανε σαν τα μουτρα τους.

βιαστικανε και σκωνταψανε. αλλα ποτε δεν ξερεις

Η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια :)
 
Πίσω
Μπλουζα