"Vintage Games - an Insider Look"

Gryzor

Human RetroDatabase
Αντιδράσεις
Καλημέρα άπαντες,

Προχθές τελείωσα το συγκεκριμένο [ame=http://www.amazon.com/Vintage-Games-Insider-History-Influential/dp/0240811461/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1266133966&sr=8-1]βιβλίο και ήθελα να σας προειδοποιήσω να μην κάνετε το λάθος...

΄'Οπως έγραψα και στο review (δεν φαίνεται ακόμα):

This is the worst game book I've ever read. The authors manage to turn a vivid, fun topic into a boring and unbelievably pretentious paper wanna-be. They use "serious" words and "difficult" phrases and litter the pages with totally useless footnotes and in-text references in an effort to lend some legitimacy and seriousness that is, frankly, not needed.

Two of my favorite examples:

"The game can be played with the mouse(1)"

"(1)although it can also be played with the cursor keys"

and, the most unbelievable thing I've read in a video computer book (talking of Tetris):

"Perhaps we could also talk about Freud's 'anal stage', with the disappearing lines of tetrominoes analogous to our solid waste being flushed away in the toilet. Given this model, we might describe Tetris-fans as 'anal-retentive', compulsively arranging thoise pieces in some futile quest to achieve the gratification they missed during toilet training".

I rest my case.

The content is not that good either, with games seemingly randomly chosen and not much new info to learn.

Ugh. Avoid.

Αυτά. Αν ενδιαφέρεται κανείς το ανταλάσσω με μερικές τσίχλες :D

τοσο χαλια ε; δεν εχεις καμια ξυλοσομπα;

Απο τους Matt Barton και Bill Loguidice είναι γραμμένο; :eek:

Αυτοί είναι αρκετά ψαγμένα άτομα - κρίμα που βγήκε "φόλα" το βιβλίο !!

Ναι, από αυτούς είναι, και ναι, τόσο χάλια.

Μία άλλη ηλιθιότητα που κάνουν (ξέχασα να το γράψω, αλλά το αναφέρει άλλος) είναι ότι κάθε (μα ΚΑΘΕ) που αναφέρουν ένα παιχνίδι που καλύπτεται σε ένα κεφάλαιο αναφέρουν ολόκληρο το όνομα του κεφαλαίου μέσα σε παρένθεση. Έτσι, μπορεί να έχουν στη σειρά 3-4 παιχνίδια και να γεμίσει μία ολόκληρη παράγραφος μόνο με τις ηλίθιες παραπομπές τους...

Πάω να παίξω λίγο Tetris τώρα γιατί μου έκτατσε βαρύ το κεμπάπ το μεσημέρι.

Gryzor είπε:
Πάω να παίξω λίγο Tetris τώρα γιατί μου έκτατσε βαρύ το κεμπάπ το μεσημέρι.
Χαχαχα !! :rofl:

Τι "Αctivia" και σαχλαμάρες... Tetris κύριοι !! Νο1 κατά της δυσκοιλιότητας !! (δεν συνεχίζω, για να μην το ξεφτιλίσω τελείως τo θέμα... :D )

Πίσω
Μπλουζα