Virtua Racing [Arcade]

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.904
Αντιδράσεις
3.927
Toν οκτωβρη του 92 κυκλοφορησε ενα racing σε μια νεα πλατφορμα της Sega την Model 1 που εμελε να δειξει τον δρομο στο super hit που ολοι γνωρισαμε και αγαπησαμε το Daytona USA.

 


vr1.jpg


 


Γνωριμο το στυλ των γραφικων σε πολλους μιας και ολοι ειχαμε παιξει το Hard Drivin της Atari με τα καταπληκτικα Vector Graphics ειτε στα arcades ειτε στους Home computer μας,το Virtua Racing ομως ηταν σκαλες ανωτερα γραφικα και με θυμαμαι να το κοιταω με δεος στα μπλιμπλικαδικα....που να ξερα τι με περιμενε με το απιστευτα πιο λεπτομερες Daytona!



To παιχνιδι κυκλοφορησε και στις κονσολες με αρχη το '94 και το Mega Drive με ενα cartridge κατα πολυ ακριβοτερο απο τα υπολοιπα μιας και για να παιξει το παιχνιδι ηθελε ενα υποβοηθημα ονοματι Sega Virtua Processor,ενα extra chip που εμελε η εμφανιση του αυτη να ειναι μια και μοναδικη,προφανως λογω του εξτρα κοστους!!


 


lovelyvr.jpg


 


Μετα το ειδαμε και σε τρεις αλλες εκδοσεις τις οποιες τυγχανω τυχερος κατοχος των παιχνιδιων ,μιλαμε για Sega 32X,Sega Saturn και Ps2!!!



Θυμαμαι περισσοτερη εντυπωση μου εκαναν η γρηγορες εναλαγες της καμερα απο την θεση του οδηγου στην Bird eye view και τουμπαλιν,κατι πρωτογνωρο για την εποχη και ιδιως για την helicopter-bird eye που δεν την βλεπουμε ουτε στις σημερινες "next gen" κονσολες!



Long Live Sega!!

 


Eνα βιντεακι συγκριτικο αναμεσα στις εκδοσεις που κυκλοφορησε!


 






 
To 1993 η NINTENDO κυκλοφορησε το εκπληκτικο Star fox για το snes που για να μπορεσει να το τρεξει η κονσολα βασιζοταν στο Super FX chip.Φυσικα στα πλαισια του ανταγωνισμου η sega κυκλοφορησε το virtua racing που βασιζοταν στο SVP (Sega Virtua Processor) chip και αυτο ηταν το μονο παιχνιδι που το υποστηριζε αυτο και ηταν μια απο της πρωτες αποτυχιες και ενα απο τα πρωτα καρφια στο φερετρο της sega.

Το γραφικα και στο genesis και στο saturn ειναι χοντροκομενα και με μια λεξη τραγικα.Ο ηχος σωζει λιγο την κατασταση που ειναι καλουτσικος οχι και τιποτα το εξαιρετικο απλα καλος και το χειρισμος δεν βολευει και τοσο πολυ με το χειρηστηριο του mega drive.Πιο καλος και πιο ακριβης ειναι ο χειρισμος στο saturn.Ωσο για το gameplay τι να πουμε.3 πιστες ρε sega για ενα σκασμο λεφτα;Το παιζεις για λιγο το τελειωνης και μετα δεν το ξαναακουμπας ποτε και μετα απορουν οι οπαδοι σου γιατι εσβησες απο τον χαρτη.Παιχνιδι πουλας οχι Tech Demo.

Πρωτοπωριακο για τα δεδομενα της εποχης με τα αληθινα 3D γραφικα και στιγμιαια απαντηση στην NINTENDO και του super fx chip.Φυσικα ολοι ξερουμε την επυτηχια της NINTENDO με το super fc chip και της παιχνιδαρες που εβγαλε και την αποτυχια της sega με το svp chip.Aλλα πως να το κανουμε δεν μπορουμε να συγκρινουμε τον θρυλο των videogames που λεγεται NINTENDO με μια εταιρια που τολμησε απλα και μονο για λιγα χρονια να συναγωνιστη μαζι της μεχρι να ερθει η ολικη καταρευση,διαλυση και καταντια που εχει σημερα.
 
Το παιχνιδι την περιοδο που κυκλοφορησε ηταν σεισμος.

Η συγκριση με το StarFox ειναι εντελως ακυρη διοτι στο VR χρειαζοταν να αναπαρασταθουν κυλες επιφανεις και στρογγυλεμενα σχηματα. Αυτο ισως εδινε την αισθηση του "χοντροκομμενου" σε φανατικους της αντιθετης οχθης. Στο StarFox δεν υπαρχουν στρογγυλεμενες επιφανειες φυσικα - ολα τριγωνα και τετραγωνα.

Στον υπολογιστικο τομεα, τα physics που σηκωνε το VR ηταν πολυ προχω για την εποχη. Αντιθετα το StarFox δεν ειχε ουσιαστικα physics...

Επισης μετρα ποσα διαφορετικα αυτοκινητα υπηρχαν στην πιστα με ενα αξιοπρεπες AI σε σχεση με τα dummy ιπταμενα του StarFox...

Επισης με το ματι κοβω το VR να εχει περισοτερα και πιο σταθερα καρε απο το μειωμενων απαιτησεων Star Fox.

Μπορω να γραφω ολο το μεσημερι... :)
 
Πολλοι συγκρινουν τα παιχνιδια κατω απο την οπτικη του σημερα και με οτι εχουν δει την δεκαετια του 2000 σε emulators το οτι ειχε 3 πιστες δεν ηταν μειονεκτημα οταν εμπαινες το 1992 στα arcades και το'βλεπες.


 
Mα δεν μιλησε κανεις για τα arcades που φυσικα και δεν σε ενοιαζαν οι 3 πιστες γιατι εβαζες το 20αρικο η το 50αρικο σου εβαζες κοντρα με τους φιλους σου εκανες το γουστο σου και ολα καλα.Για μια κονσολα ομως που εδεινες ενα καρο λεφτα επρεπε να βαλουν και αλλα πραγματα στο παιχνιδι ωστε να δωσουν κατι παραπανω στον παικτη απο τα arcades.

@Wally και ενα μηνα να γραφεις το μαυρο ασπρο δεν μπορεις να το κανεις ουτε να κανεις επυτηχια την αποτυχια της sega με το svp chip.Δεν συγκρηνα το super fx chip με το svp εξαλου δεν τιθεται θεμα συγκρισης γιατι το super fx δεν ειναι αληθινο 3D και οπως εγραψα και παραπανω ''Πρωτοπωριακο για τα δεδομενα της εποχης με τα αληθινα 3D γραφικα και στιγμιαια απαντηση στην NINTENDO και του super fx chip΄΄.Και ετσι ακριβως ειναι γιατι και μονο στην σκεψη οτι μπορει να συγκρινη καποιος αυτο το πραμα με της παιχνιδαρες που κυκλοφορησαν και βασιζοταν στο super fx chip ειναι για να γελας κανενα μηνα.
 
H Νιντεντονίτιδα του metalcandyman όσο πάει γίνεται και τραγικότερη. :p

Όπως πολύ σωστά αναφέρει ο aardvark, το arcade έκανε πραγματικά πάταγο όταν βγήκε, καθώς δεν υπήρχε τίποτα τόσο εντυπωσιακό. Δεν είναι τυχαίο ότι η Sega απευθύνθηκε στην General Electric και χρησιμοποίησε πανάκριβη στρατιωτική τεχνολογία για να υλοποιήσει το παιχνίδι. Το μόνο αξιόλογο προηγούμενο polygon racer ήταν φυσικά το Hard Drivin' που επίσης ήταν απίστευτο για την εποχή του, αλλά σε επίπεδο framerate και λεπτομέρειας δεν συγκρίνεται με το Virtua Racing.

Και μια και αναφέρθηκε το Starfox πιό σωστή νομίζω θα ήταν η σύγκριση με το Stunt Race FX που ανήκει και στο ίδιο genre. Εκτός από τον metalcandyman, αμφιβάλλω αν υπάρχει άλλος άνθρωπος στον πλανήτη που να προτιμήσει εκείνο σε σχέση με το Virtua Racing...

Σχετικά με τις λίγες πίστες, την εποχή εκείνη ήταν απόλυτα φυσιολογικό (το Hard Drivin' είχε 2). Πολύ βολικά ο metalcandyman "ξεχνάει" ότι η μεταγενέστερη έκδοση του Saturn είχε πολύ περισσότερες, νομίζω 10.
 
Mαλον αυτα που γραφω μεταφραζονται σε κινεζικα οταν παταω υποβολη γιατι κανενας δεν καταλαβαινει τι λεω η δεν τον συνφαιρει να καταλαβει.

Doc ειπα σε ολα τα μηνυματα μου οτι δεν μιλαω για τα arcades.Δεν αμφισβητω εγω οτι δεν ηταν πρωτοποριακο κτλ αν και λιγο με ενδιαφερει και τεχνολογια πυραυλων να χρησιμοποιησαν.Δεν μιλαω για τα arcades συμφωνω με ολα ωσα λες.Ωσο για της κονσολες μιλαω για το mega drive και οχι για το saturn.Ξερω πολυ καλα οτι εχει παραπανω πιστες εκει αλλα εκει αγοραζες ενα απλο παιχνιδι για την κονσολα σου δεν εδεινες ενα σωρο λεφτα για το svp chip για να παιξεις ενα παιχνιδι με 3 πιστες χωρις καμια βελτιωση σε σχεση με το arcades που οφειλαν κανουν για να σεβαστουν τα λεφτα του gamer που εκανε το λαθος να το αγορασει.

Και ναι γιαυτο και ξεχωριζω απο τον σωρο γιατι προτιμω χιλιες φορες να παιξω Stunt Race FX και Starfox παρα να παιξω αυτο το βαρετο μεχρι θανατου Virtua Racer:p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα παραπανω λεφτα του cartridge τα εδινες τοτε για να παιξεις το arcade ,το τεχνολογικο θαυμα της εποχης ,σπιτι σου ,στην κονσολα σου,στο megadrive σου.


Το ποσο δικαιολογοταν.
 
Τι βελτιωσεις βρε?

Το Arcade βγηκε το 1992 και θεωρειτο τεχνολογια αιχμης ενω ως hardware το MegaDrive κυκλοφορησε το 1988! Με την "ενεση" του SVP το 1994 νομιζω οτι το αποτελεσμα ηταν αξιοπρεπεστατο.

To SNES τεχνολογικα σε πολυγωνα δεν νομιζω να ξεπερασε ποτε το Virtua Racing παρολο που ως κονσολα κυκλοφορησε δυο χρονια μετα το MegaDrive...
 
Wally είπε:
Τι βελτιωσεις βρε?Το Arcade βγηκε το 1992 και θεωρειτο τεχνολογια αιχμης ενω ως hardware το MegaDrive κυκλοφορησε το 1988! Με την "ενεση" του SVP το 1994 νομιζω οτι το αποτελεσμα ηταν αξιοπρεπεστατο.

To SNES τεχνολογικα σε πολυγωνα δεν νομιζω να ξεπερασε ποτε το Virtua Racing παρολο που ως κονσολα κυκλοφορησε δυο χρονια μετα το MegaDrive...
Oχι βελτιωσεις στον τεχνικο τομεα αλλα καποιες προσθηκες ωστε να δωσει περισσοτερο βαθος στο Gameplay.Στα πολυγωνα μπορει να μην το ξεπερασε αλλα το ξεπερασε γενικα σε ολα τα αλλα με της παιχνιδαρες που κυκλοφορησαν στο SNES.
 
metalcandyman, όταν με το καλό βγάλεις τις παρωπίδες μάρκας Nintendo θα μπορέσεις ίσως να δεις ότι το αρχικό topic λέει Virtua Racing[Arcade]. Επομένως είσαι ήδη εκτός μιλώντας για κονσόλες και το να λες ότι δεν αναφέρεσαι στο arcade δεν σε κάνει "εγκυρότερο"!

Για την ιστορία, το Sega Model 1 board "έσπρωχνε" 180000 πολύγωνα το 1992, κάτι που στο σπίτι μας δεν είδαμε μέχρι την έλευση των Playstation, Saturn. Ακόμα και το N64 από πολλούς πιστεύεται ότι δεν έπιανε αυτό το νούμερο. Jaguar, 3DO, 32X κλπ κονσολικά της εποχής 1992-1995 ούτε καν πλησιάζανε αυτά τα νούμερα. Επομένως είναι αστείο να περιμένεις οτιδήποτε κοντινό σε 1:1 port σε Megadrive (ή οτιδήποτε άλλο κυκλοφορούσε όταν το arcade Virtua Racing σάρωνε). Το "εξαιρετικό" SuperFX (που όλως τυχαίως η Nintendo δεν τόλμησε ποτέ να ανακοινώσει τις επιδόσεις του επίσημα, αλλά από τα υπόλοιπα specs θεωρείται ότι κυμαίνονται μεταξύ 1000 και 5000 πολύγωνα/sec) πρέπει να χάνει από το Sega SVP που επισήμως δηλώνεται στα 6500 πολύγωνα/sec @ 15 fps. Η διαφορά πάντως είναι τεράστια με το arcade board! Με αυτά τα δεδομένα, το Megadrive port είναι μια χαρά και τα reviews της εποχής ήταν γενικά θετικά.
 
Το θεμα λεει arcades αλλα μεσα γεινεται αναφορα και για mega drive και για 32Χ και για saturn και υπαρχει και συγκριτηκο βιντεο οποτε μια χαρα αναφορα εκανα.Ωσο για της παροπιδες,παροπιδες εχω μονο οταν πρεπει και το ασπρο μαυρο σε μενα σχετικα με αυτες της δυο εταιριες δεν θα με το κανει κανενας.

Και κυριως δεν θα κατσω να μαλωσω και να λογομαχησω για [edited] με σενα που εισαι ενα απο τα ατομα που γουσταρω και παω με χιλια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το μοναδικο παιχνιδι του Mega Drive που χρησιμοποιησε το SVP της Sega ,αν συνεχιζανε τα σχεδια τους οι της εταιριας θα ειχαμε Daytona ,Virtua fighter και Star Wars στο MG.


Θελανε να βγαλουνε το τσιπακι σε κασσετα και να κουμπωνουν απο πανω τα παιχνιδια χωρις να χρειαζεται να δινεις τα 100σταδολαρα που κοστιζε το Virtua Racing του MG.



Δειτε το ενδιαφερον βιντεο.


Capture.JPG

[h=1]Historicnerd: Sega's SVP Chip, The Story of the Sega Virtua Processor[/h]

 
Πίσω
Μπλουζα