WebGL Games

Shock

Retired Admin
Joined
13 Ιουν 2006
Μηνύματα
5.315
Αντιδράσεις
230
Μια νέα γενιά παιχνδιών θα κάνει την εμφάνιση της όπου ναναι. Η τεχνολογία WebGL ήρθε για να μείνει, και σας επιτρέπει να παίζετε 3D accelerated παιχνίδια μέσα στον browser σας με ταχύτητες ανάλογες native εφαρμογών. Βέβαια είναι αρχή ακόμα και έχουν βγει 2-3 όλα κι όλα αλλά αυτό θα αλλάξει στο μέλλον.

Ρίξτε μια ματιά

Quake 2

Planet Buster

Δοκιμάστε με FF 4, Chrome (ή Chromium), Safari που δουλεύουν σίγουρα. Για τους άλλους browsers αν ξέρει κάποιος ας μας πει
 
Όλα μέσω browser οπότε. Αναπόφευκτη εξέλιξη, όσο αυξάνεται η επεξεργαστική ισχύς. Δεν μπορώ να πω όμως ότι ένα browser game, με ενθουσιάζει όσο ένα full-blown game. Κάτι του λείπει ρε γαμώτο...
 
To Quake Live παντως ειναι εξαιρετικη υλοποιηση browser game.

Δοκιμασα τωρα το Q2 αλλα το PC της δουλειας μαλλον δεν τα καταφερνει. Χαμενα textures, lag, λιγα frames. Θα το δοκιμασω και σπιτι.
 
divined είπε:
Όλα μέσω browser οπότε. Αναπόφευκτη εξέλιξη, όσο αυξάνεται η επεξεργαστική ισχύς. Δεν μπορώ να πω όμως ότι ένα browser game, με ενθουσιάζει όσο ένα full-blown game. Κάτι του λείπει ρε γαμώτο...
Είναι μια πιθανή εξέλιξη όσον αφορά το PC Gaming. Ξεκινήσαμε από τα native executables που βαράγανε απ' ευθείας την κάρτα γραφικών, χωρίς protection (DOS).

Πήγαμε στα Windows με OpenGL, WinG και καταλήξαμε στο DirectX λόγω μονοπωλείου.

Σήμερα που το DirectX έχει γίνει πραγματικά καλό, υπάρχει αυτή η σκέψη να πάμε σε OpenGL 3D accelerated browsers. Δεν είναι άσχημη ιδέα και λύνει και δύο μεγάλα προβλήματα: porting + πειρατία.

Φυσικά υπάρχει και η άποψη της AMD που λέει να ξαναγυρίσουμε στην αρχή μιας και όλα τα ενδιάμεσα layers καθυστερούν.

Αα το Quake Live δεν είναι WebGL, δεν τρέχει από την μηχανή του Browser
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Shock είπε:
Είναι μια πιθανή εξέλιξη όσον αφορά το PC Gaming. Ξεκινήσαμε από τα native executables που βαράγανε απ' ευθείας την κάρτα γραφικών, χωρίς protection (DOS).
Πήγαμε στα Windows με OpenGL, WinG και καταλήξαμε στο DirectX λόγω μονοπωλείου.

Σήμερα που το DirectX έχει γίνει πραγματικά καλό, υπάρχει αυτή η σκέψη να πάμε σε OpenGL 3D accelerated browsers. Δεν είναι άσχημη ιδέα και λύνει και δύο μεγάλα προβλήματα: porting + πειρατία.

Φυσικά υπάρχει και η άποψη της AMD που λέει να ξαναγυρίσουμε στην αρχή μιας και όλα τα ενδιάμεσα layers καθυστερούν.

Αα το Quake Live δεν είναι WebGL, δεν τρέχει από την μηχανή του Browser
Καλή η κριτική της AMD, αλλά τι ακριβώς προτείνει; Επιστροφή στο hardware bashing;

Τα browser games φαίνεται να λύνουν το πρόβλημα της πειρατείας, για την ώρα. Σκέφτομαι τι θα γίνει, αν αρχίσουν και διαδίδονται όμως. Ίσως τελικά κυριαρχίσουν, για την ώρα είναι καλά για μεσαίου επιπέδου gaming projects.
 
divined είπε:
Καλή η κριτική της AMD, αλλά τι ακριβώς προτείνει; Επιστροφή στο hardware bashing;
Ναι. Κατά την AMD οι σημερινές κάρτες είναι πολύ γρήγορες για το DirectX και για κάθε DirectX, και κάθε εξέλιξη στις GPU πρέπει να περιμένει ανάλογη εξέλιξη και στο software.

Τώρα αν είναι αλήθεια ή διαφημιστικό κολπάκι για το πόσο @*)#! και δέρνουν οι GPUs της λίγοι γνωρίζουν. Από την άλλη δε βλέπω το λόγο γιατί να μην υπάρχει και κάτι πιο πραγματικά "direct" σαν επιλογή στον hardcore προγραμματιστή
 
Από την άλλη δε βλέπω το λόγο γιατί να μην υπάρχει και κάτι πιο πραγματικά "direct" σαν επιλογή στον hardcore προγραμματιστή
Ίσως γιατί λίγο να αλλάξει το hardware, θα τρέχουν για patches :) .
 
ή να κάνουν failover στο κλασσικό directX. Έτσι κι αλλιώς στα PCs 3 είναι οι κατασκευαστές. AMD, NVidia, Intel.
 
[video=youtube;se-oorr2zM8]


Hexgl ενα αλα Wipeout/F-Zero futuristic racing σε HTML 5, Javascript WebGL http://hexgl.bkcore.com/

http://hexgl.bkcore.com/
 
Πίσω
Μπλουζα