Εγω παλι πιστευω οτι αν και οι τρεις πονταρουν (και αυτο φαινεται να ισχυει) σε εναλλακτικους τροπους χειρισμου, θα χρειαστουν ΠΟΛΥ ισχυ για να πετυχουν κατι το αξιοπρεπες. Δεν μπορουν να την βγαλουν καθαρη ουτε με τα οπτικα ποντεσιομετρα της Nintendo, ουτε με τις μπαλιτσες της Sony.
Ηδη ανεβηκαν φημες οτι το Kinect 2 θα χρειαζεται απο 2 εως 4 πυρηνες για να αποδοσει τα υποσχομενα (ελεγχο ακροδακτυλων 8 ατομων κτλ).
Επισης μιας και το τηλεοπτικο standard ειναι τα 1080p θα χρειαστει πολυ ισχυς για 60 καρε/split screen και ισως και διπλες εξοδους, σε τετοιες αναλυσεις. Δεν μπορεις να αναγκασεις πλεον κανενα κατοχο TV να παιζει σε λαθος αναλυσεις, blurry παιχνιδια.
Επιπλεον, το DirectX11 ανοιγει νεους δρομους στην οπτικοποιηση της εμπειριας. Με απλα λογια, θα γινει του shader το καγκελο αν θελουμε να παμε με τις εξελιξεις. It simply needs power!
Τελος, αν οι εταιριες προχωρησουν σε μετρα κατα της πειρατειας που δυσκολευουν τον νομιμο χρηστη (πχ συνεχης συνδεση στο ιντερνετ, οχι μεταχειρισμενα κτλ) θα πρεπει να φροντισουν να υπαρχει πολυ "eye candy" στο παιχνιδι ωστε να μετριαστουν οι αντιδρασεις.
Η ισχυς ειναι μονοδρομος. Η ισχυς μπορει να γεννησει και καλες ιδεες. Μην ξεχναμε αλλωστε οτι χρειαζομαστε νεο αιμα. Δεν θελω να απαριθμησω δεκαδες παραδοσιακους "μαγους", οπου στην τελευταια γενια μας δωσαν τιτλους πολυ κατωτερους των αναμενομενων. Η κριση εμπνευσης κυριως στην Απω Ανατολη αλλα και οι καρμπον εμπειριες λογω καρτελ μηχανων γραφικων εχει φερει τα πραγματα σε ενα τελμα.
Θελουμε πολυ ισχυ, φτηνη ισχυ και φρεσκιες ιδεες (δηλαδη και φτηνα SDKs).