Wolfenstein/RPG CPC preview

Optimus

RetroActive
Joined
9 Δεκ 2006
Μηνύματα
481
Αντιδράσεις
181
Μετά από πολύ καιρό αποφάσισα να ξαναπιάσω την wolfenstein engine που είχα ξεκινήσει πριν από 5 χρόνια. Είχα βγάλει τότε ένα demo με αυτήν την engine που χρησιμοποιούσαν αρκετά precalculations για τα μαθηματικά, αλλά μου είχε μείνει το απωθημένο να βελτιώσω λίγο την ταχύτητα ώστε να παίζει και realtime αλλά δεν είχα βρει το κουράγιο να ξανασχοληθώ με αυτόν τον κώδικα τότε. Με αφορμή τον διαγωνισμό CPC Retrodev 2015 είχα αρχίσει να ξανασχολούμαι αν και τελικά δεν προλάβαμε να ολοκληρώσουμε κάτι. Αλλά τουλάχιστον πήρε λίγο μπρος το project και έχω ακόμα όρεξη να το συνεχίσω τώρα που έστρωσε και λίγο η ταχύτητα και διόρθωσα πολλά bugs που το κάνανε unplayable.


Αυτό πάλι είναι ένα video (στον GX4000, αλλά τρέχει και σε 464 και 6128), αρχικά private link, που αποφάσισα να δημοσιεύσω. Πρέπει να το είχα ανεβάσει καλοκαίρι. Η ταχύτητα είναι σχετικά εντάξει, αν και μπορώ να κάνω πολλές βελτιώσεις ακόμα. Έχουμε ολοκληρώσει και άλλα πράγματα που δεν φαίνονται στο video, μερικά πιο σωστά γραφικά, όπλο στο foreground, δουλεύω και σε μια λογική για fading των τοίχων με την απόσταση (το οποίο θα κάνει και λίγο normalize την ταχύτητα όταν πάει σε ανοιχτούς χώρους, γιατί μετά από 4 blocks δεν θα ζωγραφίζω) και μετά θα αρχίσω να δοκιμάζω zooming sprite rendering τεχνικές για εχθρούς και αντικείμενα. Ευελπιστούμε να ολοκληρώσουμε κάποιο game με την RPG λογική πρώτα, ίσως μέσα στο 2016.
 
Eξαιρετικό !! :thumbup: (δεν περίμενα τίποτα λιγότερο, φυσικά ;) ) Eν τω μεταξύ θυμήθηκα και τις παλιότερες αναφορές.

Θα περιμένω εναγωνίως να δω την εξέλιξή του σε RPG !! (ένα genre στο οποίο δυστυχώς ο amstrad δεν έχει την πληθώρα τίτλων που διαθέτουν αμερικάνικοι υπολογιστές, όπως π.χ. ο C64 και ο Apple II)

Eνα αμστραντο-RPGάκι, θα μας έρθει "κουτί". :headbangdude:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Optimus είπε:
Μετά από πολύ καιρό αποφάσισα να ξαναπιάσω την wolfenstein engine που είχα ξεκινήσει πριν από 5 χρόνια......

Έχουμε ολοκληρώσει και άλλα πράγματα που δεν φαίνονται στο video, μερικά πιο σωστά γραφικά, όπλο στο foreground, δουλεύω και σε μια λογική για fading των τοίχων με την απόσταση (το οποίο θα κάνει και λίγο normalize την ταχύτητα όταν πάει σε ανοιχτούς χώρους, γιατί μετά από 4 blocks δεν θα ζωγραφίζω) και μετά θα αρχίσω να δοκιμάζω zooming sprite rendering τεχνικές για εχθρούς και αντικείμενα. Ευελπιστούμε να ολοκληρώσουμε κάποιο game με την RPG λογική πρώτα, ίσως μέσα στο 2016.
-Ελπιζοντας να μην ειμαι περισσοτερο αδιακριτος του δεοντος mode on-

Μιλαμε ενα πρωτου προσωπου RPG-RPG οπως π.χ. το Bloodwych ,το Galdregon's Domain ,το Xenomorph (ή και τα πρωτα Might and Magic)για να αναφερω ενδεικτικα καποια αντιστοιχα 8bitα 3D Rpg

ή μια και ανεφερθηκε η wolfenstein engine

για ενα πρωτου προσωπου ~Action RPG οπως τα Catacomb 3d games (

by Id Software) ?



cat_abyss_18.png

catacomb1.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo είπε:
Μιλαμε ενα πρωτου προσωπου RPG-RPG οπως π.χ. το Bloodwych ,το Galdregon's Domain ,το Xenomorph (ή και τα πρωτα Might and Magic)για να αναφερω ενδεικτικα καποια αντιστοιχα 8bitα 3D Rpg
Σαν τα πρώτα που αναφέρεις, έχω στο μυαλό μου το Eye of the Beholder ή Dungeon Master. Αλλά όπως θα δεις στο δεύτερο part του video, κινούμαι μόνο σε 90 μοίρες κατευθύνσεις, απλώς η κίνηση δεν είναι σπαστή όπως τα παλιά dungeon crawler, αλλά σχετικά ομαλή σαν το Legend of Grimrock. Αλλά χρησιμοποιώ την wolfenstein engine σαν βάση, απλώς στο χειρισμό κινείσαι σε περιορισμένα σημεία (πατάς μια φορά το μπροστά, κινείται από το block που είσαι στο επόμενο σε n steps, πατάς το δεξιά περιστρέφεται 90 μοίρες πάντα σε n steps animation, όλα αυτά realtime με την wolfenstein engine) οπότε θεωρητικά θα μπορούσε να υπάρχει και ένα free mode, να ξεφύγει από τα περιορισμένα σημεία και να εξερευνά ελεύθερα. Αποφασίσαμε να το κάνουμε έτσι, γιατί 1) είναι πιο εύκολο σε αυτή τη φάση να κάνεις AI εχθρών με fixed κίνηση σε περιορισμένα blocks, 2) Η ταχύτητα ακόμα δεν είναι πολύ καλή για πιο action oriented shooter game, 3) προτιμώ τα RPG αυτού του τύπου από το να κάνω ένα ακόμα wolfenstein shooter για την ώρα (ίσως όμως στο μέλλον να το επιχειρήσω αν μπορέσω να βελτιώσω την ταχύτητα σημαντικά, το οποίο θέλει rewrite μεγάλο κομμάτι από C σε assembly).
 
Ένα πράγμα μόνο μπορώ να πω: γουάου. Και να μαζέψω λίγο σαλάκι που έφυγε...
 
Αποφάσισα να βγάλω ένα κανονικό preview για να μπορεί ο καθένας να το δοκιμάσει στον κανονικό CPC ή emulator.

Έχω μέσα εκδόσεις για 64k, 128k και GX4000 carts (για όσους έχουν το καταπληκτικό C4CPC).

Οδηγίες για κουμπιά κλπ μέσα στο readme.

ftp://ftp.untergrund.net/users/optimus/previews/wolfrpg_cpc_prv1.zip
 
Ωραιος Optimus!!
 
Οριστε γραφετε μια λεξουλα και μας βαζετε σε εξοδα...γιατι;

C4CPC
 
Πίσω
Μπλουζα