Optimus
RetroActive
- Joined
- 9 Δεκ 2006
- Μηνύματα
- 484
- Αντιδράσεις
- 204
Μετά από πολύ καιρό αποφάσισα να ξαναπιάσω την wolfenstein engine που είχα ξεκινήσει πριν από 5 χρόνια. Είχα βγάλει τότε ένα demo με αυτήν την engine που χρησιμοποιούσαν αρκετά precalculations για τα μαθηματικά, αλλά μου είχε μείνει το απωθημένο να βελτιώσω λίγο την ταχύτητα ώστε να παίζει και realtime αλλά δεν είχα βρει το κουράγιο να ξανασχοληθώ με αυτόν τον κώδικα τότε. Με αφορμή τον διαγωνισμό CPC Retrodev 2015 είχα αρχίσει να ξανασχολούμαι αν και τελικά δεν προλάβαμε να ολοκληρώσουμε κάτι. Αλλά τουλάχιστον πήρε λίγο μπρος το project και έχω ακόμα όρεξη να το συνεχίσω τώρα που έστρωσε και λίγο η ταχύτητα και διόρθωσα πολλά bugs που το κάνανε unplayable.
Αυτό πάλι είναι ένα video (στον GX4000, αλλά τρέχει και σε 464 και 6128), αρχικά private link, που αποφάσισα να δημοσιεύσω. Πρέπει να το είχα ανεβάσει καλοκαίρι. Η ταχύτητα είναι σχετικά εντάξει, αν και μπορώ να κάνω πολλές βελτιώσεις ακόμα. Έχουμε ολοκληρώσει και άλλα πράγματα που δεν φαίνονται στο video, μερικά πιο σωστά γραφικά, όπλο στο foreground, δουλεύω και σε μια λογική για fading των τοίχων με την απόσταση (το οποίο θα κάνει και λίγο normalize την ταχύτητα όταν πάει σε ανοιχτούς χώρους, γιατί μετά από 4 blocks δεν θα ζωγραφίζω) και μετά θα αρχίσω να δοκιμάζω zooming sprite rendering τεχνικές για εχθρούς και αντικείμενα. Ευελπιστούμε να ολοκληρώσουμε κάποιο game με την RPG λογική πρώτα, ίσως μέσα στο 2016.
Αυτό πάλι είναι ένα video (στον GX4000, αλλά τρέχει και σε 464 και 6128), αρχικά private link, που αποφάσισα να δημοσιεύσω. Πρέπει να το είχα ανεβάσει καλοκαίρι. Η ταχύτητα είναι σχετικά εντάξει, αν και μπορώ να κάνω πολλές βελτιώσεις ακόμα. Έχουμε ολοκληρώσει και άλλα πράγματα που δεν φαίνονται στο video, μερικά πιο σωστά γραφικά, όπλο στο foreground, δουλεύω και σε μια λογική για fading των τοίχων με την απόσταση (το οποίο θα κάνει και λίγο normalize την ταχύτητα όταν πάει σε ανοιχτούς χώρους, γιατί μετά από 4 blocks δεν θα ζωγραφίζω) και μετά θα αρχίσω να δοκιμάζω zooming sprite rendering τεχνικές για εχθρούς και αντικείμενα. Ευελπιστούμε να ολοκληρώσουμε κάποιο game με την RPG λογική πρώτα, ίσως μέσα στο 2016.