Wonderboy in Monsterland

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Alucard
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Alucard

RetroMasteR
Joined
15 Αύγ 2006
Μηνύματα
1.322
Αντιδράσεις
521
Wonderboy in Monsterland (1989)

attachment.php


30769.jpg




Τη συνέχεια του Wonderboy την περίμεναν όλοι οι gamers με τεραστία αγωνία.

Το πρώτο μέρος του παιχνιδιού είχε γίνει ήδη κλασσικό επομένως οι προσδοκίες για τη συνέχεια ήταν κάτι παραπάνω από υψηλές.

Η πρώτη επαφή με τη συνέχεια του διάσημου παιχνιδιού ήρθε από τα coin-ops το 1988 κι έφερε τον τίτλο Wonderboy in Monsterland με σχεδιάστρια εταιρεία την Sega. Τη μεταφορά για τα 8 και 16 bit επιμελήθηκε η Activision τον αμέσως επόμενο χρόνο.

Ποιες διαφορές όμως είχε από το πρώτο μέρος και πόση επιτυχία είχε σε σχέση με αυτό;

Ας δούμε.

30762.png
Put on your armour, ragged after fights.
Hold up your sword, you're leaving the light.


Αυτή τη φορά ο ήρωάς μας καλείται σε αποστολή απελευθέρωσης της Wonder Land η οποία έχει μετατραπεί σε… Monster Land από την εισβολή του κακού δράκου ο οποίος σκόρπισε τον τρόμο και την απόγνωση σε όλη τη χώρα.

Και ποιος καταλληλότερος για την αντιμετώπιση του Meka Dragon από το παιδί θαύμα Wonder boy; Προφανώς κανείς, για το λόγο αυτό μόλις ξεκινούμε την περιπέτειά μας, μια μάντισσα μας ενημερώνει ευθύς αμέσως για την αποστολή μας προμηθεύοντάς μας παράλληλα με το πρώτο μας ξίφος για την αντιμετώπιση των διαβολικών πλασμάτων.

Με μια πρώτη παρατήρηση του παιχνιδιού, βλέπουμε πως τα sprites είναι αρκετά πιο μικρά από το πρώτο μέρος ενώ λίγο αργότερα θα δούμε πως αυτή τη φορά έχουμε να κάνουμε με μια ενδιαφέρουσα μείξη platform και role playing game. Ας το δούμε πιο αναλυτικά.

Οι πρώτοι εχθροί που θα αντιμετωπίσουμε είναι κάποια κόκκινα φίδια τα οποία θυμίζουν σε cartoon το σχήμα των φιδιών του πρώτου μέρους. Μερικά από αυτά όμως μπορούν να κινηθούν και να μας επιτεθούν αν και το χτύπημά τους δε θα μας κοστίσει μια ζωή όπως στο πρώτο Wonder boy. Αυτή τη φορά διαθέτουμε ενέργεια η οποία αποτελείται αρχικά από 5 καρδιές οι οποίες μειώνονται κατά μισή κάθε φορά που δεχόμαστε ένα χτύπημα.


Η αρχή του παιχνιδιού. Άοπλοι και απροετοίμαστοι γιʼ αυτά που μας περιμένουν.

30757.png

Πέθανε τρομερό πλάσμα.


30761.png
Χμ... κάποιος βγήκε παγανιά.





Προχωρώντας συναντούμε μερικές ξύλινες πόρτες τις οποίες ανοίγουμε πατώντας τη space bar (χτυπούμε πρώτα, μη νομίζετε πως μπαίνουμε έτσι). Οι πόρτες αυτές αποτελούν τις εισόδους σε μαγαζιά από τα οποία μπορούμε να προμηθευτούμε από ασπίδες και πανοπλίες μέχρι μπότες, μαγικά αντικείμενα αλλά και να αναπληρώσουμε την ενέργειά μας ή να πιούμε ένα ποτάκι εις υγείαν της Wonder Land μαθαίνοντας παράλληλα κάποια μυστικά της περιοχής. Υπάρχουν επίσης κάποιες κρυμμένες πόρτες στις οποίες μπαίνοντας θα συναντήσουμε πλάσματα τα οποία θα μας δώσουν αντικείμενα που θα μας βοηθήσουν στη διαδρομή μας ή κάποια hints για να ολοκληρώσουμε την πίστα.

Ειδικότερα και από τα «κοινά» μαγαζιά, μπορούμε να προμηθευθούμε μπότες για να πραγματοποιούμε μεγαλύτερα άλματα, πανοπλίες για να μας προστατεύουν από τα αντίπαλα χτυπήματα, ακριβότερα σπαθιά τα οποία σκοτώνουν τους εχθρούς ευκολότερα αλλά και ασπίδες που μας προστατεύουν από τα μακρινά χτυπήματα των εχθρών. Για όλον τον εξοπλισμό που αναφέραμε παραπάνω υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες ποιότητας οι οποίες όπως είναι λογικό έχουν και τις ανάλογες τιμές.

Στον εξοπλισμό που μπορούμε να αγοράσουμε τέλος, θα πρέπει να προσθέσουμε τις βόμβες, τους ανεμοστρόβιλους, τις βολίδες φωτιάς αλλά και τους κεραυνούς που μας βοηθούν να εξουδετερώσουμε τους εχθρούς από απόσταση. Οι κεραυνοί μάλιστα (οι οποίοι είναι και πιο ακριβοί) προκαλούν χτυπήματα σε όλα τα πλάσματα που εμφανίζονται εκείνη τη στιγμή στην οθόνη μας. Ενεργοποιούμε τα όπλα μας κρατώντας το μοχλό του joystick προς τα κάτω και πατώντας το fire.

Ο τελικός κακός του 3ου επιπέδου.

30760.png

Δώσε μου ό,τι καλύτερο έχεις.



30759.png


Φυσικά επειδή τίποτα σε αυτόν τον κόσμο, αλλά ούτε και στην Monsterlnad δεν είναι τσάμπα, πρέπει να δώσουμε το κατάλληλο αντίτιμο σε νομίσματα τα οποία συλλέγουμε κάθε φορά που σκοτώνουμε ένα κακό πλάσμα. Σε ορισμένα σημεία μάλιστα των πιστών θα εμφανιστούν από μόνα τους μπροστά μας ή θα πρέπει να τα ανακαλύψουμε πραγματοποιώντας άλματα σε συγκεκριμένα σημεία (θα θυμάστε τι γινόταν στα coin-ops από τις «συμβουλές» των έμπειρων παικτών τότε :) ).

Το παιχνίδι συνολικά αποτελείται από 12 rounds τα οποία χωρίζονται σε μικρότερες πίστες και περιλαμβάνουν από δάση και νησιά, μέχρι σπηλιές, ερήμους και κάστρα. Σε όλη τη διαδρομή οι προκλήσεις είναι συνεχείς, οι αντίπαλοι εμφανίζονται ασταμάτητα και σαν επιπλέον εχθρό έχουμε να αντιμετωπίσουμε το χρόνο ο οποίος εμφανίζεται με τη μορφή κλεψύδρας στο πάνω μέρος της οθόνης μας. Μόλις ο χρόνος μας τελειώσει χάνουμε ένα ποσό της ενέργειάς μας. Ευτυχώς μπορούμε να την ξαναγεμίσουμε από μινιατούρες κλεψύδρες που θα βρούμε στην πορεία μας. Στο πάνω μέρος θα παρατηρήσουμε ακόμη το inventory του ήρωά μας, τον αριθμό των νομισμάτων που έχουμε μαζέψει αλλά και το score μας.

Η κλεψύδρα που εμφανίζεται σε ορισμένα σημεία αναπληρώνει το χρόνο μας.


30758.png
Ιδιαίτερα χρήσιμη η καλή μας νοσοκόμα η οποία μας αναπληρώνει την ενέργεια.



30763.png


Στα διάφορα πεδία της Monsterland θα συναντήσουμε φίδια, μανιτάρια, νυχτερίδες, φαντάσματα, σκελετούς και σαρκοφάγα φυτά αλλά και τους mid-level κακούς όπως o Death, ο Vampire Lord, ο Myconid Master κ.α. οι οποίοι είναι αρκετά δύσκολοι και θέλουν ιδιαίτερη προσοχή. Αν τους νικήσουμε θα ανταμειφθούμε με αρκετά χρυσά νομίσματα ή κάποιο δυνατό όπλο.

Ακόμη πιο δύσκολοι βέβαια είναι οι τελικοί κακοί κάθε level τους οποίους όμως πρέπει οπωσδήποτε να εξουδετερώσουμε αν θέλουμε να προχωρήσουμε στo επόμενο. Στις τελευταίες πίστες μάλιστα, ο αριθμός των χτυπημάτων που απαιτείται για να εξοντωθούν είναι υπερβολικά μεγάλος και χρειάζεται να είμαστε πολύ εξοικειωμένοι με την κίνηση του χαρακτήρα μας. Εδώ εντοπίζεται κι ένα μικρό πρόβλημα στο χειρισμό μιας και όπως και στο πρώτο παιχνίδι, η κίνησή του Wonder boy μοιάζει σα να γλιστράει στο δάπεδο, ενώ η ανταπόκριση του στις κινήσεις του joystick (αλλά και στο fire) δεν είναι πάντα άμεσες.

Οι κοινοί εχθροί παρά το μικρό τους μέγεθος δε θα πρέπει να υποτιμηθούν καθώς αν τους πλησιάσουμε είναι αρκετά επικίνδυνοι και το χτύπημά τους εκτός από την απώλεια ενέργειας θα εκτινάξει το χαρακτήρα μας μερικά μέτρα προς τα πίσω το οποίο μπορεί να αποδειχθεί ολέθριο (σε χρόνο) αν βρισκόμαστε σε κάποιο μεγάλο ύψος. Εξουδετερώνοντάς τους, εκτός από χρυσά νομίσματα κάποιοι θα μας δώσουν ενέργεια ενώ άλλοι ορισμένα αντικείμενα τα οποία προσθέτουν πόντους στο σκορ μας αλλά και κάποια τα οποία μπορούμε να φορέσουμε όπως: γάντια, περικεφαλαίες και μπότες με φτερά τα οποία μας δίνουν έξτρα προστασία και δυνάμεις. Δυστυχώς όμως τα τελευταία έχουν περιορισμένη διάρκεια και αντοχή στα χτυπήματα και μετά από έναν ορισμένο αριθμό φθείρονται και χάνονται.

Στις παγωμένες περιοχές της Monsterland.

30766.png





Το παιχνίδι γενικά είναι ιδιαίτερα μεγάλο και σε ορισμένα σημεία αρκετά δύσκολο. Χρειάζονται αρκετές προσπάθειες για να συνηθίσουμε το χειρισμό του αλλά κυρίως για να χαρτογραφήσουμε την περιοχή ώστε να μη χάνουμε πολύτιμο χρόνο ψάχνοντας τα διάφορα bonus αλλά και για να είμαστε προετοιμασμένοι για τους αντιπάλους μας.

Αυτό που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση (πέρα από το μέγεθος του παιχνιδιού) είναι τα ωραία γραφικά, τα ευχάριστα χρώματα, το πολύ καλό μουσικό θέμα αλλά και το εθιστικότατο game play. Κατά τα λοιπά, το scrolling του παιχνιδιού όπως πάντα είναι ομαλότατο.

Αρνητικό σημείο της έκδοσης του Commodore 64 αποτελούν οι συχνοί χρόνοι φορτώματος μεταξύ των πιστών και τα πολύ μικρά sprites. Επίσης απουσιάζουν τελείως τα ηχητικά εφέ.

Η τελική μάχη. Το περιβάλλον μας δείχνει πως ο δράκος ήταν... εξωγήινος;;;!!!!

30765.png

Ας πάρει λοιπόν το διαστημόπλοιό του και ας πάει στο καλό. Η Wonderland είναι και πάλι ελεύθερη.



30764.png


Θα πρέπει να σημειώσουμε πως παρά τις μάχες και τα τέρατα το Wonderboy in Monsterland δε χάνει την παιδικότητά του αλλά και τη χιουμοριστική του διάθεση (π.χ. όπως στην πίστα με το αίνιγμα της αιγυπτιακής Σφίγγας). Έτσι τα γραφικά έχουν cartoonοειδές στυλ, τα sprites έχουν ένα «φιλικό» σχεδιασμό και δε μοιάζουν τόσο απειλητικά (εξαίρεση αποτελούν οι Knights) και τα χρώματα δημιουργούν μια γενικά ευχάριστη διάθεση και ατμόσφαιρα για τον gamer.

Χρειάζεται τελικά ένα παιχνίδι να δείχνει τρομακτικό για να είναι επιτυχημένο στο είδος του; Η δική μου απάντηση είναι πως σαφώς και όχι (βλ. αρκετά νέα παιχνίδια στα οποία η ατμόσφαιρα προσπαθεί να καλύψει τα κενά του game play).

Γιʼ αυτό το λόγο εξάλλου λατρέψαμε τη δεκαετία του ʼ80 και τα παιχνίδια σαν το Wonderboy in Monsterland.
 

Συνημμένα

  • 30758.png
    30758.png
    2,2 KB · Προβολές: 0
  • 30759.png
    30759.png
    2,4 KB · Προβολές: 0
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ένα απο τα παιχνίδια που έχω στο υπόψην να παίξω στο άμεσο μέλλον. Μάλλον όμως την Amiga version. Θυμάμαι δεν είχα καταφέρει να το τελειώσω τότε. Θυμάμαι χαρακτηριστικά, να το παίζω Μ. Σαββάτο πριν την Ανάσταση στην A500 μου και να με κράζουν οι δικοί μου να το κλείσω για να φύγουμε. Το παιχνίδι παρά τη φαινομενική απλότητα του, ήταν δύσκολο και σε αυτό ευθύνεται και ο χειρισμός του χαρακτήρα που δεν ήταν και ο καλύτερος δυνατός.

Ε ρε εποχές...
 
To αγαπημένο μου παιχνίδι ,παραμένει μέχρι σήμερα.Του αξίζει ένα thead και καλός άνοιξες.

Το ανακάλυψα προς τα τέλη του 88 ,τους 1ους μήνες είταν στη σκιά του 1 ,αλλα μετά έγινε χαμός στο ίσιωμα!!! Δεν θα ξεχάσω που περιμεναν κοσμος στην ουρά στα ουφάδικα για να παρουν σειρά να πέξουν!! Αυτό συνεβει με 2 video-games στην ιστορια των ουφάδικων (τουλάχιστον στη περιοχή μου) με το Wonder boy II και αργότερα με το Street Fighter II.

Θα είθελα να αναφέρεται στην πορεια μέσα απο το thread τα Ηi -score σας ,γιατί οπως θα γνωρίζετε ο εχθρός του μεγάλου ειναι το...μεγαλίτερο! Καποτε πιστευα οτι ενα score κοντα στα 4000000 ειναι φοβερό ,έλα ομως που πριν απο λίγους μήνες εκανα το αστρονομικό 5250000 με 4700 gold !!! (δυστιχώς δεν το χω αποθανατίσει!)

μπορειτε να γραψετε και score και για το 1 και (έχει ενδιαφέρον) να πείτε ποιοι απο σας τελικά το έχετε τερματίσει πράγμα δισκολο και οταν λέω τερματισμό ενοο απο την κούκλα ,οπου είναι γνωστό οτι περνοντας όλες τις κουκλες σε ολες τις πίστες εμφανίζετε και 8η κεφαλή , με δυσκολοτερη πιστα ολου του πεχνιδιού την 8-3 στο τελευταιο σταδιο που πεφτουν ολα τα τουβλα και ταυτοχρονα στον αέρα πρεπει να σκοτώσεις τις νιχτεερίδες (μιλαμε για ''παλούκι'' όχι αστεια!!!)
 
video80 είπε:
Καποτε πιστευα οτι ενα score κοντα στα 4000000 ειναι φοβερό ,έλα ομως που πριν απο λίγους μήνες εκανα το αστρονομικό 5250000 με 4700 gold !!! (δυστιχώς δεν το χω αποθανατίσει!)
:o Μιλάμε το έχεις λιώσει το παιχνίδι! Μόλις κοίταξα κάτι σκορ στο internet και είσαι σε επίπεδο παγκόσμιας κλάσης! :o

Κοίτα Εδώ. Από ότι καταλαβαίνω είσαι στην 7η θέση και πάρα πολύ κοντά στην 6η και στην 5η! Κρίμα που δεν το κράτησες.
 
Καλά οι τύποι του λινκ που είδα φίλε leon είναι απίστευτοι! Ειδικά οι 2 πρώτοι κατα πάσα πιθανότητα δεν έχουν χάσει 68άρα! οι διαφορές τους είναι μονο σε οτι έχει να κάνει αν τα gold είταν 68 ,67 ,66 ή 65! και σε διαφορους άλλους παράπλευρους πόντους!

Στην 4η αλλά και στην τελευταια πίστα βέβεα ειπάρχει κολπο οπου κανεις κυκλο για να μαζέψεις ποντους ,αλλά νομίζω οτι αυτό δεν αρκει!

Ας μας πεί και ο ''ιδρυτής'' του Thread σε τι επιπεδα έχει φτάσει το δίκο του Hi-score.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολύ όμορφη παρουσίαση (όπως πάντα), απο τον Alucard. (εντόπισα και το αντίστοιχο Πιξελοreview εδώ, για κάθε ενδιαφερόμενο)
 
Η έκδοση της Amiga είναι οπτικά ίδια με το arcade. Στην Amiga δεν το τέλειωσα ποτέ (αν και ακόμα προσπαθώ :) ). Στο arcade το είχα τελειώσει (γιατί είχα βρεί πειραγμένο - χαλασμένο μηχάνημα που έδινε 100 κεραυνούς :P ).
 
Ισως το coin-op που εχω καει με ενα φιλο μου. Μιλαμε για hi-score 7.500.000+- (δεν αγοραζαμε τιποτα σχεδον).

Μου φαινεται θα το ξαναδοκιμασω :) Τι ωραια που θα ηταν να παιζαμε online mame παιχνιδια μεσω java ή flash :)
 
Gonar είπε:
Ισως το coin-op που εχω καει με ενα φιλο μου. Μιλαμε για hi-score 7.500.000+- (δεν αγοραζαμε τιποτα σχεδον).Μου φαινεται θα το ξαναδοκιμασω :) Τι ωραια που θα ηταν να παιζαμε online mame παιχνιδια μεσω java ή flash :)
Αν μιλάς για Amiga πράγματι έτσι είταν. Απο την 1η πίστα είχες τον ''εξοπλισμό'',για τα ηλεκτρονικά ομως δεν υσχειει.

Ηι score 7.500.000 δε μου κάνει για πραγματικό κατι θα ''πείραξες''.

Σχετικά με το λινκ που παραθέτει ο φίλος leon ,το ξαναείδα και δεν μου φένετε και τοσο αληθηνό ,τα gold δεν συμφονουν με το τελικό score. Aκομα και κυκλους να κανεις καποια στιγμή εξαφανίζονται οι ποντοι ,δυλαδι μιλαμε για 50-100.000 διαφορα.

Βασικα ειναι πολύ πολύ δυσκολο να κανεις πανω απο 5000 gold.
 
Επειδή τα rpg's δεν ήταν και το αγαπημένο μου είδος παιχνιδιών δεν ασχολήθηκα όσο του άξιζε με το συγκεκριμένο παιχνίδι! Παρόλο που δεν το λες καθαρόαιμο rpg τα στοιχεία του με αποθάρρυναν ν' ασχοληθώ μαζί του. Το επιχείρησα κάποια στιγμή στην αμίγκα αλλά το παράτησα πολύ γρήγορα! Δεν ξέρω αν ποτέ βρω την διάθεση να το τελειώσω ακόμα και με cheats
 
video80 είπε:
Θα είθελα να αναφέρεται στην πορεια μέσα απο το thread τα Ηi -score σας ,γιατί οπως θα γνωρίζετε ο εχθρός του μεγάλου ειναι το...μεγαλίτερο! Καποτε πιστευα οτι ενα score κοντα στα 4000000 ειναι φοβερό ,έλα ομως που πριν απο λίγους μήνες εκανα το αστρονομικό 5250000 με 4700 gold !!!

video80 για να είμαι ειλικρινής ποτέ μου δεν έδινα ιδιαίτερη σημασία στο σκορ παρά μόνο αν οι πόντοι μου έδιναν κάποια έξτρα ζωή :)

Με ενδιέφερε κυρίως να προχωρώ τα παιχνίδια όσο περισσότερο γίνονταν για να απολαύσω τα γραφικά και τον ήχο τους.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θα συμφωνήσω και εγώ με τον Alucard. Αν αρχίζεις και μπλέκεις με το competive gaming, χάνεις το νόημα του παιχνιδιού. Εκτός , και αν το game λέγεται starcraft 2, φτιαγμένο για αυτό τον σκοπό.
 
Alucard είπε:

Με ενδιέφερε κυρίως να προχωρώ τα παιχνίδια όσο περισσότερο γίνονταν για να απολαύσω τα γραφικά και τον ήχο τους.
 


Σωστό και αυτό.Αλλά πιο πολύ ενδιαφέρον θα έχει να μας πείς για το 1 μιας και ειναι δυσκολοτερο απο το 2, και δεν τερματιζετε εύκολα.Για να σε οπαδός του 2 σιγουρα θα είσε και του 1.



Η ερώτηση μου ειναι το χεις τερματισει ?Αν ναι απο την κουκλα η κανονικά?(δεν πολυ είμαι off topic μιας και μιλάω για wonder boy πάλι)
 
video80 είπε:
Σωστό και αυτό.Αλλά πιο πολύ ενδιαφέρον θα έχει να μας πείς για το 1 μιας και ειναι δυσκολοτερο απο το 2, και δεν τερματιζετε εύκολα.Για να σε οπαδός του 2 σιγουρα θα είσε και του 1.Η ερώτηση μου ειναι το χεις τερματισει ?Αν ναι απο την κουκλα η κανονικά?(δεν πολυ είμαι off topic μιας και μιλάω για wonder boy πάλι)

Αν θέλεις ρίξε μια ματιά κι εδώ για το πρώτο μέρος του Wonder boy.

Για να είμαι ειλικρινής το έχω τερματίσει με cheat :)
 
Captain Kal είπε:
Η έκδοση της Amiga είναι οπτικά ίδια με το arcade. Στην Amiga δεν το τέλειωσα ποτέ (αν και ακόμα προσπαθώ :) ). Στο arcade το είχα τελειώσει (γιατί είχα βρεί πειραγμένο - χαλασμένο μηχάνημα που έδινε 100 κεραυνούς :P ).
Εμενα παλι η εκδοση της amiga μου φαινοταν μετρια, χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν την ειχα λιωσει. Αλλα οπως ηταν ο κανονας στην amiga (με ελαχιστες φωτεινες εξαιρεσεις), τα coin op conversions απλως παντα καπου επασχαν και μαλιστα χωρις καποιο σοβαρο λογο. Ηταν ομως παντα αρκετα κοντα οπτικα ωστε με μια επιφανειακη ματια πχ σε screenshots να φαινονται πιστα

Για παραδειγμα στο συγκεκριμενο παιχνιδι γιατι με το που επαιρνες το σπαθι εμφανιζοσουν κατευθειαν με πανοπλια και ας μην την ειχες? Τα 65ρια χρυσα γιατι δεν υπηρχαν? Αυτες και αλλες λεπτομερειες με κανανε να ξαναγυρναω στο coin op.

Για το φιλο που σκοπευει να το ξεκινησει, καλυτερα να παει κατευθειαν σε ΜΑΜΕ
 
Στο sega master system ήταν κορυφαίο το παιχνίδι.

Και στο mega drive είχε μια βελτιωμένη έκδοση ,

με διαφορετικά γραφικά.
 
Σε Amiga δυστυχώς δεν είχε τη δυνατότητα να πάρεις 67-68 νομίσματα (διορθώστε με αν κάνω λάθος) και αν και έμοιαζε πολύ με το coin op ήταν λίγο πιο αργό, και με ΠΟΛΥ loading ανάμεσα στις περιοχές και κακό scrolling. ΜΑΜΕ και πάσης ελλάδος για τέτοια παιχνίδια.
 
για Arcade και mame θα μιλησω γιατι δεν το εχω παιξει ποτε σε amiga κτλ.Το προσωπικο μου ρεκορ στο wonder boy in monsterland ειναι 26.114.600 και τελειωσα το παιχνιδι με 6840 νομισματα.Φυσικα με πηγαιναν ολα τελεια στης 65αρες.Αν απορη κανεις με την αναλογια τελικου σκορ και νομισματων θα πω απλα οτι υπαρχουν και αλλοι τροποι να μαζεψεις ποντους.Το συγκεκριμενο ρεκορ ειναι περιπου 170 χιλιαδες λιγοτερο απο το world record και απο μια υπερτατη βλακεια δεν καταφερα να το σπασω.Οταν βρω το κουραγιο θα το προσπαθησω ξανα.Ωσον αφορα το πρωτο wonder boy το παιχνιδι τερματιζετε κανονικα μονο αν ο παικτης βρει ολες της κουκλες γιατι αλλιως το παιχνιδι τελειωνη στην 7-4 πιστα που το κεφαλι που αντιμετωπιζεται ειναι ο ελεφαντας.Αν βρει ο παικτης ολες της κουκλες μονο τοτε εμφανιζεται ο τελικος αρχηγος και το παιχνιδι τελειωνη στην 8-4 πιστα.Το προσωπικο μου ρεκορ ειναι 2.065.450 παλι και δω 70 χιλιαδες κατω απο το world record και δεν το καταφερα λογο εννος στηγμιαιου κοληματος του gamepad που με εκανε να χασω μια ζωη.Φυσικα δεν υπαρχει το συγκεκριμενο χειρηστηριο καταλαβαινετε πολυ καλα το γιατι.Για να γιννει το world record πρεπει να τερματιστει το παιχνιδι χωρις να χαθη καμια ζωη γιατι οταν τερματιστη κανονικα δηνει 100 χιλιαδες για καθε ζωη και επισης πρεπει να μην χαθει κανενα φρουτο και οχι απλα φρουτο αλλα δεν πρεπει να χαθει κανενα μανηταρι που μετατρεπει τα φρουτα σε ποτηρια παγωτου,σαντουιτς κτλ που δεινουν περισσοτερους ποντους.Και φυσικα η ενεργεια στο τελος της καθε πιστας να ειναι φουλ ωστε το bonus να ειναι 10000 απο την ενεργεια και 10000 απο την κουκλα.Μιλαμε για ενα απο τα δυσκολοτερα παιχνιδια που υπαρχουν και κυριως οταν παει καποιος για world record.
 
Ξεθαβω αυτο το θεμα για να διευκρινισω καποια πραγματα που υποθηκαν σε προηγουμενα μηνυματα.Το Link που εβαλε ο leon ειναι απο το Marp που ειναι κατι αντοιστηχο με το Twin Galaxies με την διαφορα οτι ειναι κατι το ανεπισημο και δεν ειναι πιστοποιημενο απο πουθενα.Τα περισσοτερα απο τα ρεκορ που αναγραφονται εκει ειναι ψιλοαπατη γιατι παρα πολλα εχουν γιννει με cheats ενεργοποιημενα και παιζοντας γενικα χωρις κανονες οπως την δυσκολια του παιχνιδιου η το ποσες ζωες θα εχουμε οπως και ενα σωρο αλλα.Επισης εχουν γιννει με πολλες και διαφορες εκδοσεις mame και οχι με καποια Wolfmame που ειναι η εγκεκριμενη απο το Twin Galaxies.Και ειναι εγκεκρημενη γιατι το Wolfmame δεν σε επιτρεπει να χρησιμοποιησης cheats η save/load η ακομα και pause οποτε δεν μπορει να κλεψει καποιος.Τωρα για το Wonder boy in monsterland που μιλαμε το να μαζεψεις πανω απο 5000 νομισματα μπορει να ειναι δυσκολο αλλα εννοοιται οτι γεινεται και αρκετα ευκολα μαλιστα οπως και τα 7.500.000 εκκατομυρια που γραφει ενας φιλος παραπανω φυσικα και γεινονται και μαλιστα ειναι και μικρο Highscore.Μπορεις να το πας πολλα εκκατομυρια αλλα θελει πολλες ωρες και υπαρχουν διαφοροι τροποι να το καταφερει καποιος αυτο.Κυριως χρειαζεται ικανοτητα και οχι απλα να ξερει καποιος το παιχνιδι και να το τερματιζει αλλα γενικα να ξερει τελεια καθε χιλιοστο του παιχνιδιου και καθε κολπο που πιθανον να εχει.
 
Έλεγα να το ξεκινήσω στην κλασική μου Amigoula αλλά έτσι όπως τα λέτε ίσως δοκιμάσω την arcade έκδοση. Αν και θα μου λείψει το Tomahawk εκεί.
 
Πίσω
Μπλουζα