X-Men: Mutant Apocalypse (Παρουσίαση)

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
400
Προβολή συνημμένου 81655

Ενα απο τα αγνωστα παιχνιδια με υπερηρωες του snes, το X-Men: Mutant Apocalypse απο την Capcom παραμενει ενας πολυ καλος τιτλος για τα δεδομενα της εποχης, και σιγουρη επιλογη για τους φιλους των θρυλικων X-Men.

Προλογος

Το παιχνιδι ειναι βασισμενο στην εκπληκτικη σειρα κινουμενων σχεδιων X-Men, οπου ειδαμε και αγαπησαμε και στην Ελληνικη τηλεοραση. Σε περιπτωση που σας αρεσε η σειρα, το παιχνιδι ειναι για εσας.


Ιστορια
\ πλοκη

Προβολή συνημμένου 81656

Επειτα την εξαφανιση καποιων μεταλλαγμενων ανθρωπων, και την απαγωγη μελων των X-Men ο καθηγητης Xavier ανακαλυπτει πως οι μεταλλαγμενοι εχουν απαχθει στο νησι-φυλακη Genosha οπου και εχουν καταδικαστει σε δουλεια.

Ετσι λοιπον, οι X-Men κατευθυνοντε προς το νησι προκειμενου να ελευθερωσουν οσους εχουν απαχθει, αλλα και να ανακαλυψουν το τι ακριβως εχει συμβει.


Σχεδιασμος


Προβολή συνημμένου 81658Προβολή συνημμένου 81659Προβολή συνημμένου 81657

Ομορφα και καλοσχεδιασμενα υποβαθρα, με εξαιρετικη λεπτομερια σε πολλα σημεια, με εντυπωσιακους μεγαλους κακους καθως και πολυχρωμες εικονες σε μορφη κωμικ οπου εξιστορουν την πλοκη ειναι απο τα δυνατα χαρτια του παιχνιδιου. Αν και οι κεντρικοι ηρωες οπως και οι περισσοτεροι κακοι, ειναι αισθητα μικροι σε μεγεθος σε σχεση με αλλα παιχνιδια του ειδους, ομως αυτο δεν αφηνει κακες εντυπωσεις.

Απο τα σπηλαια στη ζουγκλα μεχρι και την εξωγηινη βαση, το εργαστηρι των ρομποτ αλλα τους τιτλους τελους, το X-Men παραμενει ως σημερα τεχνικο και ομορφο.

Χειρισμος

Προβολή συνημμένου 81660

Ο ελεγχος του παιχνιδιου ειναι πολυ κοινος με αλλα παιχνιδια δρασης της εταιριας, αλλα και με παιχνιδια ξυλου οπως πχ με το street fighter!!! Οι ειδικες κινησεις του καθε χαρακτηρα γινοντε με πολυ αντιστοιχο τροπο. Ετσι λοιπον, ειδικες κινησεις οπως το haddouken ↓, ↘, → και το dragon punch ↓, →, ↘ υπαρχουν και μεσα στο X-Men! Η ανταποκριση των χαρακτηρων στα επιπεδα και στο περιβαλων ειναι αρμονικη, με ελαχιστα προβληματα, και δεν δημιουργει προβληματα.

Ο καθε χαρακτηρας εχει τον δικο του τροπο χειρισμου αλλα και επιλογων, οπως ο Wolverine μπορει να σκαρφαλωνει στους τοιχους, ο Beast να κρεμετε απο τα ταβανια, η Psyloche να πηδαει ψηλα, και οι διαφοροποιησεις στο καθε επιπεδο με τον εκαστοτε ηρωα δινουν ενα ομορφο και διαφορετικο αερα στον τιτλο.

Μηχανισμοι

Το παιχνιδι ακολουθει την πολυ παλια συνταγη της εταιριας, και δεν υοθετει το συστημα του ψευδοτριδιαστατου στησιματος οπου προυπηρχε σε αλλα παιχνιδια, οπως πχ το Cadilacs and dinosaurs η το Punisher. Δεν υπαρχουν επισης "ενδυναμωτικα" / power ups, εκτος απο το να ανανεωσουμε την ζωη του χαρακτηρα, ειται ολη ειτε το ενα τεταρτο, και απο τις ζωες, στη μορφη εικονιδιων με το συμβολο X, οπου υπαρχουν τρια απο αυτα σε καθε επιπεδο, και τα τρια μας δινουν μια προσθετη ζωη.

Δυστηχως επισης, δεν υπαρχουν μυστικες περιοχες στο παιχνιδι, ουτε και κρυφα επιπεδα. Στην αρχη του παιχνιδιου, θα πρεπει να ολοκληρωθει το βασικο πρωτο επιπεδο του καθε χαρακτηρα, αλλα επειτα ειναι εφικτο να τερματιστει το παιχνιδι με μολις ενα χαρακτηρα. Στο τελος του καθε επιπεδου η οταν χανουμε μια ζωη, υπαρχει η δυνατοτητα να επιλεξουμε καποιον αλλον ηρωα. Ακομα, καποια επιπεδα ειναι ειτε ευκολοτερα, ειτε εχουν αυξημενη προκληση με καποιους χαρακτηρες. Κατα γενικη ομολογια, ο δυσκολοτερος τροπος να τερματιστει το παιχνιδι ειναι με τον beast.

Το παιχνιδι χρησιμοποιει οθονη με κωδικους, με την μορφη χαρακτηρων του παιχνιδιου για την αποθηκευση της προοδου.

Ηχος \ Μουσικη

Ενα απο τα βαρυ πυροβολικα του τιτλου, η ποιοτητα του ηχου και το βαθος των εκτελεσεων του. Καθαρα ηχοι, με πληθωρα της καθε περιστασης, απο την πτωση επειτα απο χτυπημα, και τις καυτες ρυπες των ακτινων του Cyclops στους εχθρους του, ως τα νυχια του Wolverine πανω στους τοιχους και οι ηχοι των ρομποτ.

Η μουσικη επενδυση του παιχνιδιου, απλα απο αλλο πλανητη. Ηλεκτρονικη μεταλ σε ξεφρενους ρυθμους, δενει αρμονικα με την ατμοσφαιρα του X-Men.

Επιλογος

Θα αναρωτηθει κανεις, πως ενα παιχνιδι με τοσες πολλες αρετες, ηταν αλλα και παραμενει αρκετα αγνωστο;

Αν και σιγουρα θα μπορουσε να ειχε ακομα περισσοτερα στοιχεια απο τα υπολοιπα παιχνιδια της εταιριας, οπου ειχαμε ηδη δει και παιξει, το X-Men εχει ενα τεραστιο προβλημα, οπου υπεφεραν και αλλα καλα παιχνιδια της εποχης.

Η τραγικα λυπηρη μικρη διαρκεια του. Το παιχνιδι εχει λιγοτερο απο δεκα επιπεδα, και η ολοκληρωση του απαιτει αισθητα λιγοτερο χρονο απο μια ωρα. Η ελειψη κρυφων επιπεδων και μυστικων του αφαιρει βαθμους επισης. Ειναι στεναχωρο το παιχνιδι να καταφερνει να υλοποιησει τοσο καλα τοσα πολλα πραγματα, και να αποτυγχανει σε ενα απο τα βασικοτερα σημεια.

Αν και τα τελευταια δυο επιπεδα ειναι αρκετα διαφορετικα για τον καθε χαρακτηρα, ο τερματισμος και το αποτελεσμα ειναι πρακτικα ο ιδιος. Θεωρητικα δεν υπαρχει κατι για να ξανασχοληθεις με το παιχνιδι, περαν του να ολοκληρωθει με διαφορετικο χαρακτηρα καθε φορα. Ωστοσο ομως, πρεπει να επισημανθει πως ειναι αρκετα εθιστικο και σε προκαλει ωστε να ασχοληθεις ξανα μαζι του.

Μου ειχαν παρει οι δικοι μου το το καλοκαιρι του 1995 το παιχνιδι προς 27.000 δραχμες (!!!) και χαρηκα οπως και αξιοποιησα καθε δραχμη πανω του. Οι φιλοι της σειρας και των παιχνιδιων δρασης, δειτε το.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Tις εχεις ανεβασει σε αλμπουμ τις φωτογραφιες;
 
Τις ανεβασα πανω στο retromaniax, πριν τις εδειχνε κανονικα, τωρα τις δειχνει μονο σε προεπισκοπιση. Θα δοκιμασω να τις ανεβασω, αν ολα πανε καλα σβησε το μηνυμα μου.
 
Πίσω
Μπλουζα