ASiC
RetroMaNiaC
- Joined
- 6 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 648
- Αντιδράσεις
- 81
Απόσπασμα απο το περίφημο Chain Demo:
"Έγραψα αυτό το demo για ν' αποδείξω τ' απίστευτα πράγματα που μπορούν να γίνουν με την παλιά γενιά των CPC's. Θα δείτε HARDWARE-SCROLLING προς όλες τις κατευθύνσεις, ULTRAFAST SPRITES ρουτίνες και για πρώτη φορά στο CPC, πραγματικά HARDWARE SPRITES! Επιτέλους βρήκα μια επαναστατική μέθοδο για ν' απεικονίσω hardware sprites τα οποία μπορούν να είναι μεγαλύτερα απ' ολόκληρη την οθόνη. Όλες αυτές οι τεχνικές, μπορούν πολύ εύκολα να χρησιμοποιηθούν σε παιχνίδια που θ' αλλάξουν τον κόσμο του CPC...... Υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα: Έγραψα πάρα πολλές επιστολές σε πολλους οίκους λογισμικού και τους εξήγησα για τις δυνατότητες των ρουτινων μου και τ' απίστευτο look των παιχνιδιών αλλά κανείς δεν με πίστεψε. Φώναζαν τους προγραμματιστές τους, τους έδειχναν τις επιστολές μου και γελούσαν. Στην πραγματικότητα, όλες οι απαντήσεις, όποτε αυτές υπήρχαν, έγραφαν: Αγαπητέ Elmar, θα είμασταν χαρούμενοι έαν όλα αυτά ήταν δυνατά στον Amstrad, αλλα δυστυχώς, δεν είναι... Όπως καταλαβαίνετε, στενοχωρήθηκα πολύ και μέσα σε δύο μήνες, τελείωσα αυτό το demo για ν' αποδέιξω οτι έχω δίκιο..."
Δυστυχώς το demo δεν υπάρχει πουθενά ολοκληρωμένο αλλά αυτο δεν έχει καμία σημασία γιατί εδώ θ' ασχοληθούμε με το "Zap 'T' Balls, The Advanced Edition"! Μην σας ξεγελάει το "advanced edition" στ' όνομα. Απλώς σημαίνει οτι είναι το ολοκληρωμένο παιχνίδι και όχι το demo του που είχε κυκλοφορίσει μονάχα σ' ενα party... Και η ιστορία έχει ως εξής: Δύο φίλοι, ο Ramses και ο Columbus, έχουν παγιδευτεί σε ένα cartridge του Amstrad Plus (που τ' όνομα αυτού θα μείνει μυστικό!) και πρέπει να πολεμήσουν μέσα απο 80 επίπεδα, καταστρέφοντας τις μπάλες σε καθ' ένα χρησιμοποιόντας ένα μακρύ ελατήριο που πετάγεται στον αέρα... Μπούρδες δηλαδή ! Να επανέρθουμε στον Elmar Krieger. Ο Elmar είναι ένας δεκαεξάχρονος τότε(!!!) Αυστριακός πιτσιρικάς που, όπως διαβάσατε πιο πάνω, ανακάλυψε κάποιες επαναστατικές ρουτίνες οι οποίες ξεπερνούσαν ορισμένες "αρρώστιες" του CPC, όπως το scrolling και τα hardware sprites. Μην μπορώντας να "μπεί" σε κάποιο απο τα μεγάλα software houses για να τους μάθει, στην κυριολεξία, πως να γράφουν κώδικα και όχι πως να μεταφέρουν παιχνίδια απο κατώτερο hardware ( ), αποφάσισε να γράψει ένα κλώνο του γνωστού σε όλους μας απο τα ufάδικα, Pang, και να το διανέμει προσωπικά απο μια "εταιρία" δικής του σύστασης με τ' όνομα ELMSOFT Game-Service. Απο την πρώτη κιόλλας στιγμή που θα μπεί η δισκέττα στο CPC και θα δώσουμε την εντολή "CAT", θα καταλάβει κανείς οτι το demo feeling είναι διάσπαρτο σ' αυτο το παιχνίδι! Γιατί πολύ απλά, δεν θα μας δώσει μια λίστα με τ' αρχεία αλλά αυτά τα "περίεργα" ASCII Art που συνηθήζει η Demo Scene να χρησημοποιεί. Αμέσως μετά, μας φορτώνει μια (fullscreen πάντα) οθόνη η οποία γράφει τα credits του παιχνιδιού, τον σειριακό αριθμό του αντίγραφου, το όνομα στο οποίο είναι δηλωμένο... Απο εδώ και στο εξής, αρχίζουν οι εκπλήξεις! Το κυρίως μενού φορτώνει και κατα τη διάρκεια το AY παίζει μουσικούλα χωρίς να υπάρχουν καθυστερήσεις και κολλήματα! Ως γνωστόν, ο fdd controller του cpc, δεν χρησημοποιεί dma και έτσι όλη τη βρωμοδουλειά της μεταφοράς των data απο τη δισκέττα στη μνήμη, την κάνει ο κακομοίρης Ζ80 (προσοχή: το video που υπάρχει σ' αυτό το review, δείχνει οτι κολλάει η μουσική αλλά στο πραγματικό cpc κάτι τέτοιο, δεν συμβάινει... Παρεπιπτώντως, δεν υπάρχει emulator που να εμφανίζει σωστά όλα τα μέρη του παιχνιδιού!). Νομίσατε αυτό ήταν;! Χα! Περνάμε στο κυρίως μενού του παιχνιδιού το οποίο είναι καλύτερο απο πάρα πολλά demos που έχουν κυκλοφορίσει για τον Amstrad! Fullscreen, Parallax scrolling αρκετών επιπέδων, vector graphics, text scrollers, sprites, vector balls, φοβερή μουσική, είναι όλα εδώ:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=14zxXko0px0]YouTube - Zap'T'Balls Advanced Edition (intro) - Amstrad CPC
Με το που τελειώσει επίδειξη, μπορούμε να επιλέξουμε έναν απο τους τέσσερις κόσμους στους οποίους θέλουμε να παίξουμε, πατώντας το ανάλογο F Key. Έχουμε τους Cuddly World, Ice World, Fire World και Dream World. Προσοχή όμως: για να παίξουμε, για παράδειγμα, τον δεύτερο κόσμο, θα πρέπει να έχουμε τερματίσει τον πρώτο γιατί θα μας ζητήσει τον κωδικό που πήραμε στο τέλος του προηγούμενου. Κάτι σαν τα παιχνίδια της Dynamic δηλαδή! Αυτός ο περιορισμός δεν υπάρχει στην σπασμένη έκδοση αλλά καλά θα είναι να τους παίξει κάποιος όλους με τη σειρά για χαρεί το παιχνίδι... Με το που επιλέξουμε τον κόσμο της αρεσκείας μας, πατάμε το space και το φόρτωμα ξεκινάει, πάντα με μουσική!
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=IL34NPTWt-I]YouTube - Zap'T'Balls Advanced Edition (gameplay) - Amstrad CPC
Όπως ανέφερα και πιό πριν, η αίσθηση του demo είναι διάσπαρτη σ' όλο το παιχνίδι, ακόμα και στην οθόνη επιλογών (1/2 player game, μουσική, ηχητικά εφφέ κλπ.) που είναι, πάντα, σε fullscreen και μερικά εντυπωσιακά rasters τα οποία κινούνται τη μια μπροστά απο τα γράμματα, την άλλη απο πίσω, έχοντας και την ανάλογη σκιά! Απο τη χρωματική παλλέτα, δεν χρειάζεται πιστεύω ν' αναφέρω, οτι χρησημοποιούνται και τα 27 χρώματα ταυτόχρονα! Ο χειρισμός του πρώτου παίκτη γίνεται με το joystick και του δεύτερου μέσω πληκτρολογίου. Εδώ είναι ίσως η μοναδική μου ένσταση: δε σ' αφήνει να επιλέξεις χειρισμό με joystick ή με keyboard αλλά ούτε και να κάνεις redefine τα πλήκτρα... Ξεκινώντας το παιχνίδι (είτε μονό είτε διπλό), μας ζητάει ένα τριψήφιο κωδικό που εάν τον έχουμε (μας τον δίνει στο τέλος κάθε πίνακα), μπορούμε να συνεχισουμε εκεί που σταματήσαμε τελευταία φορα. Οι πρώτες πίστες του Cuddly World είναι κάτι σαν tutorial. Μερικές μπαλίτσες, κανα-δυο σκαλιά, τίποτα το ιδιαίτερο... Μετά απο καμια δεκαριά πίστες όμως, ποιός είδε τη μπάλα και δεν τη φοβήθηκε! Δεν θα το πίστευα ποτέ εαν κάποιος μου έλεγε οτι ο Amstrad μπορεί να κουνήσει τόσα sprites χωρίς να χάσει ταχύτητα ούτε ένα frame! Παρεπιτώντως, ολόκληρο το παιχνίδι (ιntro, κυρίως παιχνίδι κλπ) τρέχει στα 50 fps, κάτι που αδικείται στα videos του youtube. Καθώς προχωράμε στους κόσμους, έχουμε και τα στοιχεία της φύσης να λαμβάνουμε υπόψην! Για παράδειγμα στον Κόσμο του Πάγου, υπάρχουν ράμπες οι οποίες γλυστράνε και δεν σταματάς με τίποτα! Στον Κόσμο της Φωτιάς, υπάρχουν κανόνια τα οποία φτύνουν φωτιά και αν σε πετύχουν, καηκες! Στον Ονειρόκοσμο τα πράγματα είναι... Μπάλλες! Απειρες μπάλλες. Δεν έχεις που να κρυφτείς κι αυτό, ορισμένες φορές είναι εξοργιστικό! Για να πω την αλήθεια, το παιχνίδι δεν μπόρεσα να το τερματίσω, οπότε δεν μπορώ να σας γράψω τι συμβαίνει στο τέλος #) Τα γραφικά του, δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν κάνουν τη δουλειά τους σωστά. Εδώ πρέπει να γράψω οτι ο προγραμματισμός, ο σχεδιασμός των level, τα ηχητικά εφφέ και οι disk routines έγιναν απο τον Elmar. Η μουσική των Cuddly, Ice και Fire κόσμων είναι γραμμένη απο τον BSC, τον ίδιο που έγραψε τον CPC Soundtrakker. Η μουσική του Dreamworld είναι δημιουργημα του γνωστού WEEE ο οποίος κάνει θαύματα με το AY (βλέπε terrific megademo, dma music...). Εδώ να σημειώσω οτι για ν' ακούσετε σωστά τη μουσική αυτή, θα πρέπει να τρέξετε το παιχνίδι, αν όχι σε πραγματικό cpc, στον CaPriCe32 ο οποίος περιέχει το φανταστικό AY emulation core του Sergey Bulba (ΖΧ Spectrum Sound Chip Emulator). Η μουσική της εισαγωγής είναι, νομίζω, απο ένα παιχνίδι του spectrum. Σας παρακαλώ, διορθώστε με εδώ Το όλο παιχνίδι ξεκίνησε σαν μια "απάντηση", ένα πείσμα του πιτσιρικά τότε, Elmar, να δείξει σ' όλους όσους τον κατέκριναν οτι πάταξον μεν, άκουσον δε! Το πείσμα αυτό κατέληξε όχι μόνο να μας δώσει ένα απο τα καλύτερα παιχνίδια του cpc αλλά και να γίνει η πρόσληψη του Elmar απο την Titus και να έχουμε διαμάντια σαν τo Prehistorik 2 (το επόμενο μου review!) και το Super Gauldron. Ακόμα ένα δείγμα για το πόσο αδικημένο μηχάνημα υπήρξε ο Amstrad...
Όνομα: Zap'T'Balls, The Advanced Edition
Είδος : Arcade
Media : 1 Disk (δύο πλευρές)
Βαθμολογία
Γραφικά :90
Ήχος :80
Gameplay :85
Αντοχή στο χρόνο:93
Γενικά :95
Trivia:
Υπήρξαν δύο σπασμένες εκδόσεις: Μία του γνωστού σε όλους Chany (Nul Part System και δεν φορτώνει σε Amstrad Plus, τουλάχιστον στον emulator που δοκίμασα) ο οποίος βεβήλωσε τον musical loader και μία του Patra's Amstrad Club (την οποία και είχα ). Στη συγκεκριμένη έκδοση τα παλληκάρια, όχι μόνο δεν πείραξαν τον loader αλλά πρόσθεσαν ένα readme με τον λόγο για τον οποίο έσπασαν το παινχίδι (κάτι είδε στο Multiface του ο τυπάς και τα πήρε!), ένα readme με όλους τους κωδικούς και ένα πρόγραμμα αντιγραφής!!!
"Έγραψα αυτό το demo για ν' αποδείξω τ' απίστευτα πράγματα που μπορούν να γίνουν με την παλιά γενιά των CPC's. Θα δείτε HARDWARE-SCROLLING προς όλες τις κατευθύνσεις, ULTRAFAST SPRITES ρουτίνες και για πρώτη φορά στο CPC, πραγματικά HARDWARE SPRITES! Επιτέλους βρήκα μια επαναστατική μέθοδο για ν' απεικονίσω hardware sprites τα οποία μπορούν να είναι μεγαλύτερα απ' ολόκληρη την οθόνη. Όλες αυτές οι τεχνικές, μπορούν πολύ εύκολα να χρησιμοποιηθούν σε παιχνίδια που θ' αλλάξουν τον κόσμο του CPC...... Υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα: Έγραψα πάρα πολλές επιστολές σε πολλους οίκους λογισμικού και τους εξήγησα για τις δυνατότητες των ρουτινων μου και τ' απίστευτο look των παιχνιδιών αλλά κανείς δεν με πίστεψε. Φώναζαν τους προγραμματιστές τους, τους έδειχναν τις επιστολές μου και γελούσαν. Στην πραγματικότητα, όλες οι απαντήσεις, όποτε αυτές υπήρχαν, έγραφαν: Αγαπητέ Elmar, θα είμασταν χαρούμενοι έαν όλα αυτά ήταν δυνατά στον Amstrad, αλλα δυστυχώς, δεν είναι... Όπως καταλαβαίνετε, στενοχωρήθηκα πολύ και μέσα σε δύο μήνες, τελείωσα αυτό το demo για ν' αποδέιξω οτι έχω δίκιο..."
Δυστυχώς το demo δεν υπάρχει πουθενά ολοκληρωμένο αλλά αυτο δεν έχει καμία σημασία γιατί εδώ θ' ασχοληθούμε με το "Zap 'T' Balls, The Advanced Edition"! Μην σας ξεγελάει το "advanced edition" στ' όνομα. Απλώς σημαίνει οτι είναι το ολοκληρωμένο παιχνίδι και όχι το demo του που είχε κυκλοφορίσει μονάχα σ' ενα party... Και η ιστορία έχει ως εξής: Δύο φίλοι, ο Ramses και ο Columbus, έχουν παγιδευτεί σε ένα cartridge του Amstrad Plus (που τ' όνομα αυτού θα μείνει μυστικό!) και πρέπει να πολεμήσουν μέσα απο 80 επίπεδα, καταστρέφοντας τις μπάλες σε καθ' ένα χρησιμοποιόντας ένα μακρύ ελατήριο που πετάγεται στον αέρα... Μπούρδες δηλαδή ! Να επανέρθουμε στον Elmar Krieger. Ο Elmar είναι ένας δεκαεξάχρονος τότε(!!!) Αυστριακός πιτσιρικάς που, όπως διαβάσατε πιο πάνω, ανακάλυψε κάποιες επαναστατικές ρουτίνες οι οποίες ξεπερνούσαν ορισμένες "αρρώστιες" του CPC, όπως το scrolling και τα hardware sprites. Μην μπορώντας να "μπεί" σε κάποιο απο τα μεγάλα software houses για να τους μάθει, στην κυριολεξία, πως να γράφουν κώδικα και όχι πως να μεταφέρουν παιχνίδια απο κατώτερο hardware ( ), αποφάσισε να γράψει ένα κλώνο του γνωστού σε όλους μας απο τα ufάδικα, Pang, και να το διανέμει προσωπικά απο μια "εταιρία" δικής του σύστασης με τ' όνομα ELMSOFT Game-Service. Απο την πρώτη κιόλλας στιγμή που θα μπεί η δισκέττα στο CPC και θα δώσουμε την εντολή "CAT", θα καταλάβει κανείς οτι το demo feeling είναι διάσπαρτο σ' αυτο το παιχνίδι! Γιατί πολύ απλά, δεν θα μας δώσει μια λίστα με τ' αρχεία αλλά αυτά τα "περίεργα" ASCII Art που συνηθήζει η Demo Scene να χρησημοποιεί. Αμέσως μετά, μας φορτώνει μια (fullscreen πάντα) οθόνη η οποία γράφει τα credits του παιχνιδιού, τον σειριακό αριθμό του αντίγραφου, το όνομα στο οποίο είναι δηλωμένο... Απο εδώ και στο εξής, αρχίζουν οι εκπλήξεις! Το κυρίως μενού φορτώνει και κατα τη διάρκεια το AY παίζει μουσικούλα χωρίς να υπάρχουν καθυστερήσεις και κολλήματα! Ως γνωστόν, ο fdd controller του cpc, δεν χρησημοποιεί dma και έτσι όλη τη βρωμοδουλειά της μεταφοράς των data απο τη δισκέττα στη μνήμη, την κάνει ο κακομοίρης Ζ80 (προσοχή: το video που υπάρχει σ' αυτό το review, δείχνει οτι κολλάει η μουσική αλλά στο πραγματικό cpc κάτι τέτοιο, δεν συμβάινει... Παρεπιπτώντως, δεν υπάρχει emulator που να εμφανίζει σωστά όλα τα μέρη του παιχνιδιού!). Νομίσατε αυτό ήταν;! Χα! Περνάμε στο κυρίως μενού του παιχνιδιού το οποίο είναι καλύτερο απο πάρα πολλά demos που έχουν κυκλοφορίσει για τον Amstrad! Fullscreen, Parallax scrolling αρκετών επιπέδων, vector graphics, text scrollers, sprites, vector balls, φοβερή μουσική, είναι όλα εδώ:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=14zxXko0px0]YouTube - Zap'T'Balls Advanced Edition (intro) - Amstrad CPC
Με το που τελειώσει επίδειξη, μπορούμε να επιλέξουμε έναν απο τους τέσσερις κόσμους στους οποίους θέλουμε να παίξουμε, πατώντας το ανάλογο F Key. Έχουμε τους Cuddly World, Ice World, Fire World και Dream World. Προσοχή όμως: για να παίξουμε, για παράδειγμα, τον δεύτερο κόσμο, θα πρέπει να έχουμε τερματίσει τον πρώτο γιατί θα μας ζητήσει τον κωδικό που πήραμε στο τέλος του προηγούμενου. Κάτι σαν τα παιχνίδια της Dynamic δηλαδή! Αυτός ο περιορισμός δεν υπάρχει στην σπασμένη έκδοση αλλά καλά θα είναι να τους παίξει κάποιος όλους με τη σειρά για χαρεί το παιχνίδι... Με το που επιλέξουμε τον κόσμο της αρεσκείας μας, πατάμε το space και το φόρτωμα ξεκινάει, πάντα με μουσική!
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=IL34NPTWt-I]YouTube - Zap'T'Balls Advanced Edition (gameplay) - Amstrad CPC
Όπως ανέφερα και πιό πριν, η αίσθηση του demo είναι διάσπαρτη σ' όλο το παιχνίδι, ακόμα και στην οθόνη επιλογών (1/2 player game, μουσική, ηχητικά εφφέ κλπ.) που είναι, πάντα, σε fullscreen και μερικά εντυπωσιακά rasters τα οποία κινούνται τη μια μπροστά απο τα γράμματα, την άλλη απο πίσω, έχοντας και την ανάλογη σκιά! Απο τη χρωματική παλλέτα, δεν χρειάζεται πιστεύω ν' αναφέρω, οτι χρησημοποιούνται και τα 27 χρώματα ταυτόχρονα! Ο χειρισμός του πρώτου παίκτη γίνεται με το joystick και του δεύτερου μέσω πληκτρολογίου. Εδώ είναι ίσως η μοναδική μου ένσταση: δε σ' αφήνει να επιλέξεις χειρισμό με joystick ή με keyboard αλλά ούτε και να κάνεις redefine τα πλήκτρα... Ξεκινώντας το παιχνίδι (είτε μονό είτε διπλό), μας ζητάει ένα τριψήφιο κωδικό που εάν τον έχουμε (μας τον δίνει στο τέλος κάθε πίνακα), μπορούμε να συνεχισουμε εκεί που σταματήσαμε τελευταία φορα. Οι πρώτες πίστες του Cuddly World είναι κάτι σαν tutorial. Μερικές μπαλίτσες, κανα-δυο σκαλιά, τίποτα το ιδιαίτερο... Μετά απο καμια δεκαριά πίστες όμως, ποιός είδε τη μπάλα και δεν τη φοβήθηκε! Δεν θα το πίστευα ποτέ εαν κάποιος μου έλεγε οτι ο Amstrad μπορεί να κουνήσει τόσα sprites χωρίς να χάσει ταχύτητα ούτε ένα frame! Παρεπιτώντως, ολόκληρο το παιχνίδι (ιntro, κυρίως παιχνίδι κλπ) τρέχει στα 50 fps, κάτι που αδικείται στα videos του youtube. Καθώς προχωράμε στους κόσμους, έχουμε και τα στοιχεία της φύσης να λαμβάνουμε υπόψην! Για παράδειγμα στον Κόσμο του Πάγου, υπάρχουν ράμπες οι οποίες γλυστράνε και δεν σταματάς με τίποτα! Στον Κόσμο της Φωτιάς, υπάρχουν κανόνια τα οποία φτύνουν φωτιά και αν σε πετύχουν, καηκες! Στον Ονειρόκοσμο τα πράγματα είναι... Μπάλλες! Απειρες μπάλλες. Δεν έχεις που να κρυφτείς κι αυτό, ορισμένες φορές είναι εξοργιστικό! Για να πω την αλήθεια, το παιχνίδι δεν μπόρεσα να το τερματίσω, οπότε δεν μπορώ να σας γράψω τι συμβαίνει στο τέλος #) Τα γραφικά του, δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν κάνουν τη δουλειά τους σωστά. Εδώ πρέπει να γράψω οτι ο προγραμματισμός, ο σχεδιασμός των level, τα ηχητικά εφφέ και οι disk routines έγιναν απο τον Elmar. Η μουσική των Cuddly, Ice και Fire κόσμων είναι γραμμένη απο τον BSC, τον ίδιο που έγραψε τον CPC Soundtrakker. Η μουσική του Dreamworld είναι δημιουργημα του γνωστού WEEE ο οποίος κάνει θαύματα με το AY (βλέπε terrific megademo, dma music...). Εδώ να σημειώσω οτι για ν' ακούσετε σωστά τη μουσική αυτή, θα πρέπει να τρέξετε το παιχνίδι, αν όχι σε πραγματικό cpc, στον CaPriCe32 ο οποίος περιέχει το φανταστικό AY emulation core του Sergey Bulba (ΖΧ Spectrum Sound Chip Emulator). Η μουσική της εισαγωγής είναι, νομίζω, απο ένα παιχνίδι του spectrum. Σας παρακαλώ, διορθώστε με εδώ Το όλο παιχνίδι ξεκίνησε σαν μια "απάντηση", ένα πείσμα του πιτσιρικά τότε, Elmar, να δείξει σ' όλους όσους τον κατέκριναν οτι πάταξον μεν, άκουσον δε! Το πείσμα αυτό κατέληξε όχι μόνο να μας δώσει ένα απο τα καλύτερα παιχνίδια του cpc αλλά και να γίνει η πρόσληψη του Elmar απο την Titus και να έχουμε διαμάντια σαν τo Prehistorik 2 (το επόμενο μου review!) και το Super Gauldron. Ακόμα ένα δείγμα για το πόσο αδικημένο μηχάνημα υπήρξε ο Amstrad...
Όνομα: Zap'T'Balls, The Advanced Edition
Είδος : Arcade
Media : 1 Disk (δύο πλευρές)
Βαθμολογία
Γραφικά :90
Ήχος :80
Gameplay :85
Αντοχή στο χρόνο:93
Γενικά :95
Trivia:
Υπήρξαν δύο σπασμένες εκδόσεις: Μία του γνωστού σε όλους Chany (Nul Part System και δεν φορτώνει σε Amstrad Plus, τουλάχιστον στον emulator που δοκίμασα) ο οποίος βεβήλωσε τον musical loader και μία του Patra's Amstrad Club (την οποία και είχα ). Στη συγκεκριμένη έκδοση τα παλληκάρια, όχι μόνο δεν πείραξαν τον loader αλλά πρόσθεσαν ένα readme με τον λόγο για τον οποίο έσπασαν το παινχίδι (κάτι είδε στο Multiface του ο τυπάς και τα πήρε!), ένα readme με όλους τους κωδικούς και ένα πρόγραμμα αντιγραφής!!!
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: