Mικρές, αθώες κι άγριες

Bambinella

Extra Galactic RetroEntity!
Joined
18 Mαϊ 2010
Μηνύματα
16.502
Αντιδράσεις
28.061
Τωρα που κοιταζω τον τιτλο του θεματος σκεφτομαι πως καλλιστα θα μπορουσε να αναφερεται σε αλλου ειδους ταινιες, αλλα δε γραφω για τετοια πραγματα εγω. :)

Ηταν 1958 οταν στον κινηματογραφο μας ξεκινησε μια ταση στις αισθηματικες κομεντι με τις πρωταγωνιστριες να υποδυονται τις μικρες, γλυκειες, αθωες παιδουλες που ταυτοχρονα ειχαν πολυ αγριο ταμπεραμεντο. Ηταν ατιθασες, χαριτωμενα αυθαδεις, εντελως απειρες με το αντιθετο φυλο και πολλες φορες αγοροκοριτσα. Αυτα τα χαρακτηριστικα ομως, δεν τις εμποδιζαν καθολου στο να ειναι πολυ γοητευτικες και να αποτελουν πολο ελξης για τους αντρες. Οι αντρες που συνηθως τις ηθελαν ηταν νεοι, ωραιοι, δημιουργημενοι και διεθεταν ενα απο εκεινα τα τεραστια αμερικανικα αυτοκινητα της εποχης που συνηθως το χαιροταν μια κακια ερωμενη που εκανε δυσκολη της ζωη της αβγαλτης πρωταγωνιστριας.

Φυσικα στο τελος η ερωμενη επαιρνε ποδι, μια που ο νεος και ωραιος την ειχε μονο για δισκεδαση αφου δεν ειχε γνωρισει ακομα τον μεγαλο ερωτα που θα τον οδηγουσε στο γαμο. Γιατι οσο ανωριμη και τρελη παιδουλα κι αν ηταν η κοπελα που του ειχε κλεψει την καρδια, οταν εκεινη καταλαβαινε πως ειναι αληθινα ερωτευμενη μεταμορφωνοταν σε γυναικα, ετοιμη να δεχτει και να ανταποδωσει τη φλογα της αγαπης.

Οι κομεντι αυτες ηταν γυρισμενες σχεδον αποκλειστικα καλοκαιρι για να αναδεικνυουν τα ωραια κορμια των πρωταγωνιστων με μαγιω, τις καμπριο αυτοκινηταρες που λεγαμε πιο πανω και τα ακριβα κοσμικα κεντρα που τα ελουζε το ασημενιο φως του φεγγαριου. Αυτα τα τελευταια τα βλεπαμε συνηθως στην πρωτη επισημη εξοδο του ζευγους. Ο νεαρος αντρας φοραγε λευκο σμοκιν με μαυρο παπιγιον και η κοπελα στραπλες βραδυνο φορεμα με φουσκωτο φουρω και γαντια. Η βραδια κυλαγε μεσα απο τους ρυθμους του τσα - τσα και ενος τραγουδιου του Χατζηδακι συνηθως απο τη Νανα Μουσχουρη και ειχε το λεπτο αρωμα του γιασεμιου που ευωδιαζει μεσα στην καλοκαιριατικη αυρα. Ηταν η νυχτα που η πρωταγωνιστρια εκανε το ντεμπουτο της ως γυναικα πλεον, μια που οπως ειπαμε ενιωθε σιγα - σιγα πως ο ερωτας δε θα της αφηνε περιθωρια για πολλα παιδιαρισματα και τρελες.

Η ταση των μικρων, αθωων και αγριων κοριτσιων διηρκεσε συνολικα τεσσερα καλοκαιρια, μεχρι και το 1961, και περασε ετσι ξαφνικα οπως ηρθε, δινοντας τη θεση της σε γυναικες πιο δυναμικες, λιγοτερο αβγαλτες και σε εποχες που δεν προσταζαν πια παρομοια ηθη.

Και για να μιλησω με παραδειγματα, θα ηθελα να ανφερθω σε καποιες απο αυτες τις ταινιες:

Το τρελοκοριτσο - 1958


Διακοπες στην Αιγινα - 1958



Η Λιζα το' σκασε - 1959



Η μουσιτσα - 1959



Το αγοροκοριτσο - 1959



Ψιτ, κοριτσια - 1959



Ενας Δον Ζουαν για κλαματα - 1960



Ραντεβου στην Κερκυρα - 1960



Σταχτοπουτα - 1960



Το αγορι που αγαπω - 1960



Χριστινα - 1960



Το αγριμι - 1960



Το κλωτσοσκουφι - 1960



Ραντεβου στη Βενετια - 1960



Η Χιονατη και τα 7 γεροντοπαλικαρα - 1960


Διαβολου καλτσα - 1961


Η Μπετυ παντρευεται - 1961



Κοριτσια της Αθηνας - 1961


 


Ευφημος μνεια σε δυο πολυαγαπημενες σκηνες: Η Τζενη Καρεζη στο Τρελοκοριτσο ενω ξυνει το ενα της ποδι με το αλλο την ωρα που τη φιλαει ο Κωστας Κακκαβας στο φιναλε του εργου.


Η Αλικη Βουγιουκλακη με μπεϊμπι ντολ στη Μουσιτσα σκεφτεται να αυτοκτονησει με χαπια, αλλα στο τελος μετανοιωνει και μπουκωνεται με ολες τις καραμελες και τα σοκολατακια που βρισκει στο τραπεζι.



Και μια τελευταια σημειωση: Αποψε στις 11.30 θα προβληθει υστερα απο πολλα χρονια απο το Καναλι Εψιλον Το Αγριμι, με τη Χριστινα Συλβα. Δειτε το, αν θελετε να νιωσετε τη δροσια, τη χαρη και την αθωοτητα μιας εποχης που περασε για παντα, ταξιδεψτε στο χρονο 54 καλοκαιρια πισω και τραγουδηστε τσα - τσα στην ομορφη καλοκαιρινη Αθηνα του 1960!



 
Η ''Μπετυ παντρεύεται'' , δεν την εχω ξανακουσει την ταινια και μου μοιαζει με μια ξενη η Μπέτσυ σου παντρεύεται , καπως ετσι ή η Μπέγκι :flower: ουτε τα κορίτσια της αθηνας εχω πετυχει α, :D τα κορίτσια του Αριστειδη γνωριζω μονο που ηταν αρκούντως παλαβα!

να προσθεσω την τρελιαρα την ελενιτσα στην παριζιανα που αναστατωσε μια ολοκληρη Μύκονο αλλα και την Βαλσαμη από τα δυο πόδια σε ένα παπουτσι και φυσικα Λαμπετη από το κυριακατικο ξύπνημα που ηταν δροσερότατη και ομιλητικότατη γιατι η γλώσσα αυτων των αθωων και ατίθασων κορασιδων πήγαινε ροδανι:flower:/ και η Αιγινα σημειο συναντησης πολλων τέτοιων κοριτσιων( το αγοροκόριτσο και διακοπές στην αιγινα όπως και η Κέρκυρα( σταχτοπούτα και ραντεβού στην Κέρκυρα). Να πω και την Μαριαννα στον παρθενο και Γκιζελλα Νταλι φοβερη, α και Προκοπιου ως Γκιουλιναρ( συμπεριλαμβάνεται; ;)

Σουπερ όμως αγαπημένη η μια και μοναδικη Μαιρούλα, ασυναγωνιστη στο ειδος της από το κλωτσοσκούφι

- Αχ μαιρούλα τι ωραιο κοριτσι που εισαι;

- Τι να κάνω ετσι με εφτιαξε ο Θεος!

- Και γιατι σε έφτιαξε ετσι ο Θεος , για να τυρρανας τους ανθρώπους :flower:

βεβαια πιο γλυκεια αυθάδης υπήρξε η Καρεζη στο τρελοκόριτσο και στην Χριστινα δεν το συζητω και η Φονσου πίσω δεν πήγαινε

/ το αγριμι δεν το δαμε μας πήρε ο υπνος από τις διαφημισεις, ε, μα πια :(
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
αριαδνη είπε:
Η ''Μπετυ παντρεύεται'' , δεν την εχω ξανακουσει την ταινια και μου μοιαζει με μια ξενη η Μπέτσυ σου παντρεύεται , καπως ετσι ή η Μπέγκι :flower:
Η Peggy Sue παντρεύεται.... :)
 
Η Μπρογιερ και η Βαλσαμη ηταν βεβαια αγριουτσικες (κατα ποσον ηταν αθωα η Μπρογιερ, δεν ξερω) :) και αρκετα μεταγενεστερες της εποχης που περιεγραψα πιο πανω. Η Καρεζη ηταν, κατα τη γνωμη μου, αξεπεραστη σε τετοιους ρολους, αλλα και η Βουγιουκλακη ως ατιθασο Κλωτσοσκουφι εδωσε μια υπεροχη ερμηνεια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
η μπεττυ παντευεται με Γκιζελλα, δεν την εχω δει
 
Και την εχει τωρα η νεριτ, εννοω την μπεττυ που παντρεύεται, ευκαιρια είναι να την δουν οσοι δεν την ξέρουν.
 
Δεν προλαβα χτες ολόκληρο το αγριμι από το ε αλλά νομιζω πως είναι η επιτομη ο ρόλος της κάκιας αυτων που λέει η μπαμπινελλα πάνω! δεν ειδα το τελος αλλα ελπίζω να ηταν αισιο στο πλευρο του Ανδρέα και η κακια πρωην ερωμένη να πήρε πόδι τελικά, πα, πα δεν ηταν καθόλου καλή μα καθόλου :(
 
Πολύ μου αρεσει το θεμα :) ανάκαλυψα και άλλη μια: την καιτη από το ''στραβόξυλο''( η ταινια παρεπιπτοντως εχει γυριστει δυο φορες, στην δευτερη πρωταγωνιστεί η σοφια Ρούμπου)
 
Να προσθέσω άλλη μια που είναι πολύ sos δηλ. το προτυπο της μικρης, αθωας και αγριας , ελενα Ανουσάκη ως Τασια στην ταινια: ''ξυπνα κοροιδο'', την ειδα σημερα την ταινια για πρωτη φορα και μου αφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, μια άλλη πολύ πιο αθωα εποχή! α, επαιζε και μια σταρ ελλας πολύ ψηλη ως η κακια της υπόθεσης
 
Η Μαρούλα( Μιράντα Κουνελάκη) από το ''η αγάπη μου για σενα'' η νησιωτοπούλα που ερχεται να αναζητησει την τυχη της στην αθηνα και μπλέκει με δυο ανδρες/ μικρή και αθώα ναι, αγρια πάλι δεν την λες
 
Ενταξει, εχουμε δει και πιο αγριες απο αυτην, αλλα παλι αν σκεφτουμε οτι εμεινε τεσσερις μερες σε μια εντελως απομονωμενη βιλλα μονη με τον Κουρκουλο χωρις εκεινος να μπορεσει να την κατακτησει, τοτε μαλλον μπορουμε να τη βαλουμε κι αυτην στη λιστα.
 
bambinella 100 είπε:
Ενταξει, εχουμε δει και πιο αγριες απο αυτην, αλλα παλι αν σκεφτουμε οτι εμεινε τεσσερις μερες σε μια εντελως απομονωμενη βιλλα μονη με τον Κουρκουλο χωρις εκεινος να μπορεσει να την κατακτησει, τοτε μαλλον μπορουμε να τη βαλουμε κι αυτην στη λιστα.
σωστη , υπηρχαν γυρω πειρασμοι!τελικα το τελος διφορούμενο γιατι και ο πλούσιος νεανιας δεν ηταν κακος ειχε καλό σκοπό
 
Δηλαδή αν δεν ήταν αθώα με πόσους άντρες θα έμπλεκε? Με ολόκληρο λόχο?
 
  • Like
Reactions: PT8
ναι, στις ταινιες ολες ειναι "αγνες κι αθωες" γιαυτο εχουν αυτους τους βαρυγδουπους τιτλους οπως "Αγνη κι ατιμασμενη" ή "Θα μεινω παρθενα για το παιδι μου" κλπ
 
  • Like
Reactions: PT8
Βρε παιδια, οσο εξωγηινο κι αν σας φαινεται αυτο σημερα, υπηρχε μια εποχη που οι περισσοτερες γυναικες παντρευονταν αγνες.

Ηταν η εποχη των μαμαδων σας.
 
Εγώ ανήκω στη γενιά των μαμάδων σας, οπότε δεν μου φαίνεται εξωγήινη η ιδέα, απλώς ηλίθια. Αλλά τι σόι αθώα ύπαρξη έμπλεκε με δύο, ανεξάρτητα αν δεν έδωσε σε κανέναν ό,τι πολυτιμότερο είχε μία κόρη? Από έναν κι επάνω μάλλον το βγάζει σε πλειστηριασμό...

Αντίθετα οι μη αθώες που τα είχαν με δύο ή περισσότερους, ταυτοχρόνως η με εναλλαγές, μαγκιά τους.
 
Στην εν λογω ταινια η πρωταγωνιστρια ειχε κανει δεσμο μονο με τον Δημητρη Χοπτηρη. Καποια στιγμη νομισε λανθασμενα πως την απατουσε και εφυγε μακρια του.

Ο Κουρκουλος που την ειχε γνωρισει την ιδια μερα που τη γνωρισε και ο Χοπτηρης βρηκε την ευκαιρια, ελευθερη ουσα, να την πολιορκησει, αλλα ποτε του δεν τα καταφερε γιατι εκεινη ηταν ερωτευμενη με τον καλο της.

Αρα μπλεξιμο υπηρξε μονο με τον Χοπτηρη γιατι η πρωταγωνιστρια δεν ενεδωσε ποτε στον αλλον.
 
Οι κοπέλες για τις οποίες μιλάμε εδώ, είναι όντως αγνές πρωτίστως στην καρδιά
 
Βλέποντας την ταινια ''τα κορίτσια της αθηνας'' αποφάσισα σοβαρά να αγοράζω εθνικό λαχείο, ποτέ δεν ξέρεις :flower: ποτε σου χαμογελά η τυχη

αυτά τα χάπι εντ των ελληνικών ταινιών :D και οι ρομαντικοί περίπατοι στα φαληρα και στην πάρνηθα είναι απίθανα και φυσικα και το αγόρι και το χρημα :p στο τελος

τωρα αν η Ρενα η πρωταγωνιστρια είναι αγρια, λίγο δύσκολο να το πεις, όμως τολμηρη ηταν σίγουρα καθως ψάρευε τα φορεματάκια από το μαγαζί που δούλευε και τα φορούσε να κάνει την πλούσια, δεν το κάνει ο καθείς αυτό/όμως σιγουρα αθωα παρ'όλο το σχεδιο της, είναι αυθόρμητο και καλό κορίτσι
 
ένα ακόμα δε στοιχείο που μου έκανε εντύπωση στα κορίτσια της αθήνας, είναι πως μια κοπέλα για να φαινότανε της καλής κοινωνίας έπρεπε να σωφαρει κιολας, πραγμα σπάνιο για γυναίκα του 60' να'χει αυτοκίνητο και να 'χει και τα χρήματα να πληρώνει τα μαθήματα αλλά σκέφτομαι να βολταρεις στην αθηνα του 60' υπέροχο :)
 
Πίσω
Μπλουζα