Mικρές, αθώες κι άγριες

Να βάλουμε σε αυτήν την κατηγορία και τα τρία δροσερά κορίτσια στο " τρεις κούκλες και γω"και δεν μιλάμε μόνο για μία αλλά για τρεις νέες , ρομαντικές κοπέλες που πάνε σε ένα ελληνικό νησί( νομίζω στην Αιγινα). Τριαντη, Κοντού, Καραγιαννη , το υπέροχο τρίο υπό την καθοδήγηση του Ντινου Ηλιοπουλου
 
Νομίζω ότι σε αυτή την κατηγορία ταιριάζει και το έργο "Τρία κορίτσια από την Αμέρικα" με την Γκιζέλα Ντάλι και τον Αντρέα Μπάρκουλη παρόλο που είναι γυρισμένη το 1964. Τρεις ρομαντικές και συνάμα τσαχπινούλες κοπέλες κι εδώ αλλά αυτές είναι αδελφές. Μια ιδιαίτερη μνεία από μένα στο πολύ όμορφο τραγούδι "Μόνο φιλιά" που ερμηνεύει ο Μπάρκουλης. Το βρήκα στο Youtube έγχρωμον!!!! Ασπρόμαυρη δεν ήταν η ταινία ή κάνω λάθος?

 
Ηταν ατιθασες, χαριτωμενα αυθαδεις, εντελως απειρες με το αντιθετο φυλο και πολλες φορες αγοροκοριτσα. Αυτα τα χαρακτηριστικα ομως, δεν τις εμποδιζαν καθολου στο να ειναι πολυ γοητευτικες και να αποτελουν πολο ελξης για τους αντρες. Οι αντρες που συνηθως τις ηθελαν ηταν νεοι, ωραιοι, δημιουργημενοι και διεθεταν ενα απο εκεινα τα τεραστια αμερικανικα αυτοκινητα της εποχης που συνηθως το χαιροταν μια κακια ερωμενη που εκανε δυσκολη της ζωη της αβγαλτης πρωταγωνιστριας.

Φυσικα στο τελος η ερωμενη επαιρνε ποδι, μια που ο νεος και ωραιος την ειχε μονο για δισκεδαση αφου δεν ειχε γνωρισει ακομα τον μεγαλο ερωτα που θα τον οδηγουσε στο γαμο. Γιατι οσο ανωριμη και τρελη παιδουλα κι αν ηταν η κοπελα που του ειχε κλεψει την καρδια, οταν εκεινη καταλαβαινε πως ειναι αληθινα ερωτευμενη μεταμορφωνοταν σε γυναικα, ετοιμη να δεχτει και να ανταποδωσει τη φλογα της αγαπης.
Με αυτήν την περιγραφή μου έρχονται αυτές οι ταινίες, αν και κάποιες δεν έχουν ανταγωνίστρια.. και ίσως κάποιες δεν είναι και πολύ παιδούλες.. πάντως μέσες άκρες νομίζω είμαι εντός θέματος :cool:

1.Μια του κλέφτη
Στο ρόλο της παιδούλας η Κάκια Αναλυτή & στο ρόλο του δημιουργημένου ο Δημήτρης Χορν.

2. Κάθε εμπόδιο για καλό.
Παιδούλα η Σμαρούλα Γιούλη γόης ο Ντίνος Ηλιόπουλος.

3. Ο γυναικάς

Παιδούλα πάλι η Σμαρούλα Γιούλη και ο (ας πουμε δημιουργημένος) Βύρων Πάλλης.

4. Οι 900 της Μαρίνας
Παιδούλα η Γκέλυ Μαυροπούλου δημιουργημένος ο Νίκος Τζόγιας

5. Τέσσερις νύφες κι ένας γαμπρός

Παιδούλα η Βούλα Χαριλάου, δημουργημένος ο Ντίνος Ηλιόπουλος

6. Οι ουρανοί είναι δικοί μας

Παιδούλα η Αντιγόνη Βαλάκου, δημιουργημένος ο Αλέκος Αλεξανδράκης

7. Ταξίδι με τον έρωτα

Παιδούλα (;) η Τζένη Καρέζη, γόης ο Κώστας Κακκαβάς

8. Οικογένεια Παπαδοπουλου

Παιδούλα η Κάκια Αναλυτή δημιουργημένος ο Στέφανος Ληναίος
 
Χαρακτηριστικό δείγμα και ή Αννα Φονσου στο " αγόρι που αγαπώ" που θυμίζει εντονα Ωντρευ στο " έρωτας το απόγευμα" και ο Μπαρκουλης ως άλλος Γκαρυ Κουπερ. Βέβαια ο Κουπερ εκανε τον γιαπη τον εκατομυριουχο και ο Μπαρκουλης τον ηθοποιό Ραζη που αναστατώνει το γυναικείο φύλο και έχει ενθερμες θαυμάστριες παντού να τον κυνηγούν. Αλλά ή υποθεση , πάνω κάτω η ίδια. Ή μικρή , αγαρπη, απειρη κοπέλα που παριστάνει την έμπειρη με τους ανδρες για να έχει έτσι αυτόν που αγαπά. Και στο τέλος, ο δημιουργημένος άνδρας την ερωτεύεται παράφορα και αφήνει όλα τα άλλα! Μου αρέσει που εδώ ο χαρακτήρας της Φονσου δουλεύει σε βιβλιοπωλείο μαζί με τον παππού της. Και ο Ραζης έρχεται να βρει κάποιο βιβλίο που θέλει, το βρίσκω πολύ έξυπνο σαν ιδέα.
 
" Εγώ και ο μπαμπάς μου" εις το Λαγονησι τώρα στην ερτ και να δούμε αν ή φτωχή Ελσα ( ξενία καλογεροπουλου) πληρεί τις προδιαγραφές για το θέμα αυτό. Ή όμορφη μελαχρινή κοπέλα που την έχει φέρει ο Κωνστανταρα μαζί του ως κρυφή ερωμένη ποια είναι;
 
Ή όμορφη μελαχρινή κοπέλα που την έχει φέρει ο Κωνστανταρα μαζί του ως κρυφή ερωμένη ποια είναι;
Η Ντόρα Κωστιδου θαρρώ... αχ αυτήν η ταινία ήταν ωραία σαν ιδέα.. αλλά στην εφαρμογή κ στους διαλόγους έχασε πολύ..
 
Κάτι έλειπε στην ταινία "ο μπαμπάς μου και εγώ "για να μιλάμε για μία καλή ανάλαφρη ταινία ! Ενώ σαν σενάριο είναι πολύ πετυχημένο δεν είναι εντούτοις καλό γραμμένο και μπαζει , κρίμα.
 
Γενικά δεν πρέπει να κράτησε πολύ αυτή η τάση στις αισθηματικές κωμωδίες /ταινίες που αναφέρεις Βιβή. Απ' ότι βλέπω μέχρι 1961/62 το πολύ...
 
Γενικά δεν πρέπει να κράτησε πολύ αυτή η τάση στις αισθηματικές κωμωδίες /ταινίες που αναφέρεις Βιβή. Απ' ότι βλέπω μέχρι 1961/62 το πολύ...
Οπως γραφω και προς το τελος του αρχικου μου σχολιου, η ταση αυτη διηρκεσε τεσσερα χρονια. Στο περιπου παντα γιατι δεν ειναι και πολυ συγκεκριμενα αυτα τα πραγματα.
 
Ραντεβού στην Κερκυρα στον αντ αυτήν την στιγμή, εγχρωμο, εικόνα καμπανα και είναι ονειρικό ενώ ειμαι του ασπρόμαυρου αλλά πόσο της πάει σαν ταινία δεν λέγεται και τι ταλέντο ή Τζενη στο εν λόγω είδος.
 
Ραντεβού στην Κερκυρα στον αντ αυτήν την στιγμή, εγχρωμο, εικόνα καμπανα και είναι ονειρικό ενώ ειμαι του ασπρόμαυρου αλλά πόσο της πάει σαν ταινία δεν λέγεται και τι ταλέντο ή Τζενη στο εν λόγω είδος.
Μια και μοναδικη η Καρεζη σε τετοιου ειδους ταινιες. Σχολη απο μονη της.
 
Αγαπημένη σκηνή στην ταινία * ραντεβού στην Κερκυρα , ή σκηνή όπου παίρνουν τα δύο αμαξακια με τα άλογα( αλήθεια έχει πάει κανείς αμαξαδα με αλογο; ) και τραγουδούν ή Τζενη με την μέλλουσα πεθερά.
 
Αγαπημένη σκηνή στην ταινία * ραντεβού στην Κερκυρα , ή σκηνή όπου παίρνουν τα δύο αμαξακια με τα άλογα( αλήθεια έχει πάει κανείς αμαξαδα με αλογο; ) και τραγουδούν ή Τζενη με την μέλλουσα πεθερά.
Ειχα παει αμαξαδα στην Κηφισια οταν ημουν 13 χρονων.
 
Εγώ πρωτοπήγα αμαξάδα πριν λίγα χρόνια στις Σπέτσες. Ωραία η θέα αρκεί να κοιτάξεις δεξιά ή αριστερά, όχι μπροστά. :)
 
Στα γιαννενα έχω δει αμαξαδα με άλογα στην λίμνη αλλά πιστεψα πως θα ήταν ακριβά. Νομίζω και πώς ή γκιζελλα Νταλι σε ταινία κάνει αμαξαδα με άλογα, ή Αλικη στην Αιγινα κτλ.πολυ της μόδας ή αμαξαδα στις παλιές ρομαντικές ταινίες του ειδους
 
Στα γιαννενα έχω δει αμαξαδα με άλογα στην λίμνη αλλά πιστεψα πως θα ήταν ακριβά. Νομίζω και πώς ή γκιζελλα Νταλι σε ταινία κάνει αμαξαδα με άλογα, ή Αλικη στην Αιγινα κτλ.πολυ της μόδας ή αμαξαδα στις παλιές ρομαντικές ταινίες του ειδους
Η Αλικη κανει αμαξαδα και στα Χτυποκαρδια.
 
Ναι, το εχω πει κι εγω πως η Καρεζη ηταν φτιαγμενη για κωμωδια και λατρευω ολες τις κωμικες της ερμηνειες. Πραγματικα, υπεροχη!
Δεν την θεωρω ομως και κορυφαια Ελληνιδα κωμικο γιατι πιστευω πως αυτη η θεση ανηκει στη Ρενα Βλαχοπουλου.
 
Πίσω
Μπλουζα