Οι σταρ μας ανοίγουν το σπίτι τους

Θενξ για τις απαντήσεις σας σχετικά με το Θεολόγο. Καμμιά σχέση με αυτό που περίμενα, δε βρίσκεται καν στην Αττική, αν κατάλαβα καλά.

Υποθέτω ότι οι φωτό των αλίκειων σπιτιών στάθηκαν σταθμός στην ελληνική "βιομηχανία" του θεάματος. Πρέπει να παραδεχτώ ότι η ίδια μου κάνει από αδιάφορη έως αντιπαθής, αλλά το σπίτι της στην Αθήνα με εντυπωσίασε. Όχι τόσο για τη διακόσμησή του, που τη βρίσκω βαριά αλλά κυρίως γιατί τα μεγάλα διαμερίσματα της εποχής εκείνης μ'αρέσουν κι έχω φαγωθεί να δω την κάτοψή του. Ναι, ξέρω...
 
Εγώ νόμιζα ότι ο Θεολόγος ήταν κάπου στο Πήλιο.
 
Νόμιζα ότι ο Θεολόγος ήταν κάπου στη Λαμία...
 
173.jpg
 
  • Like
Reactions: PT8
gordon17sp είπε:
Θενξ για τις απαντήσεις σας σχετικά με το Θεολόγο. Καμμιά σχέση με αυτό που περίμενα, δε βρίσκεται καν στην Αττική, αν κατάλαβα καλά.Υποθέτω ότι οι φωτό των αλίκειων σπιτιών στάθηκαν σταθμός στην ελληνική "βιομηχανία" του θεάματος. Πρέπει να παραδεχτώ ότι η ίδια μου κάνει από αδιάφορη έως αντιπαθής, αλλά το σπίτι της στην Αθήνα με εντυπωσίασε. Όχι τόσο για τη διακόσμησή του, που τη βρίσκω βαριά αλλά κυρίως γιατί τα μεγάλα διαμερίσματα της εποχής εκείνης μ'αρέσουν κι έχω φαγωθεί να δω την κάτοψή του. Ναι, ξέρω...
Δεν ήταν κάτι σπάνιο, ιδίως στη Β.Σοφίας και στο Κολωνάκι, να υπάρχουν τέτοια μεγάλα διαμερίσματα. Θυμίζω ότι κάποτε ήταν "default" το δωμάτιο υπηρεσίας, η δεύτερη πόρτα και σκάλα στην κουζίνα, το WC (μετά καταργήθηκε, και επανήλθε), καθώς και τα, αρκετά μεγάλα δωμάτια. Επίσης τα χωλ, τα οφίς...Δηλαδή, 120-130 τετραγωνικά ήταν το ελάχιστο για να ξεκινήσει ένα μεγάλο, αρχοντικό διαμέρισμα...Βεβαίως τότε, τα τετραγωνικά αυτά σήμαιναν δύο υπνοδωμάτια, σήμερα μπορούν να σημαίνουν και τέσσερα...
 
(Γαρδέλης) : Κρίνοντας από την εποχή, πρέπει να μιλάμε για μονοκατοικία κάπου στη Δάφνη. Κι επειδή οι απόψεις αλλάζουν, σήμερα ίσως να γραφόταν "γοητευτικός, αν και ξυρισμένος" !

Τώρα, ο δίσκος με τον Φον Κάραγιαν να διευθύνει έργα Rossini ίσως είναι too match πλάι στο "Come with me για να τη βρεις", αλλά φωτογραφίσεις είναι αυτές... Εντελώς τυχαίες και αυθόρμητες... :)

images
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ΦΖΠ1 είπε:
Δεν ήταν κάτι σπάνιο, ιδίως στη Β.Σοφίας και στο Κολωνάκι, να υπάρχουν τέτοια μεγάλα διαμερίσματα. Θυμίζω ότι κάποτε ήταν "default" το δωμάτιο υπηρεσίας, η δεύτερη πόρτα και σκάλα στην κουζίνα, το WC (μετά καταργήθηκε, και επανήλθε), καθώς και τα, αρκετά μεγάλα δωμάτια. Επίσης τα χωλ, τα οφίς...Δηλαδή, 120-130 τετραγωνικά ήταν το ελάχιστο για να ξεκινήσει ένα μεγάλο, αρχοντικό διαμέρισμα...Βεβαίως τότε, τα τετραγωνικά αυτά σήμαιναν δύο υπνοδωμάτια, σήμερα μπορούν να σημαίνουν και τέσσερα...

Έτσι είναι. Χαζεύοντας αγγελίες σε γνωστή σελίδα "σπιτοζώο", είδα ότι έτσι είναι. Επίσης παρόμοια είναι ΚΑΙ στη Μαδρίτη. Εδώ στη Θεσσαλονίκη δεν ξέρω, γιατί οι αγγελίες σχετικών σπιτιών στο κέντρο είναι λίγες. Όπως έχω ξαναπεί η διαρρύθμιση δεν είναι η καλύτερη αλλά νομίζω ότι τα σπίτια της εποχής εκείνης είχαν "χαρακτήρα", δεν ξέρω να το πω καλύτερα. Μιλάω πάντα για τα πλούσια.
 
(Θεολόγος) Κι εγώ έτσι νόμιζα, ότι είναι στο Πήλιο, μέχρι που πριν λίγα χρόνια πήγα στον Άγιο Ιωάννη του Πηλίου και κατάλαβα ότι είναι διαφορετικό μέρος από τον Άγιο Ιωάννη τον Θεολόγο (που ήταν το παλιότερο όνομα του χωριού πριν χάσει τον Άγιο Ιωάννη και μείνει σκέτα Θεολόγος). Οικισμοί που αναπτύσσονται γύρω από εκκλησίες συχνά παίρνουν το όνομά τους απο αυτές.

(Διαμερίσματα). Ας μην ξεχνάμε ότι παλιά το να μείνεις σε διαμέρισμα ήταν ένδειξη οικονομικής ευμάρειας. Όταν η μαντάμ Σουσού έφυγε από τον Μπύθουλα πήγε σε διαμέρισμα στο Κολωνάκι. Προφανώς αυτές οι παλιές πολυκατοικίες ήταν φτιαγμένες για να αρέσουν στους πλούσιους κατοίκους τους.

(Γαρδέλης) Κλασσική μουσική μεν αλλά μην το παρακάνουμε και στο βάρος. Εισαγωγές από όπερες του Ροσσίνι, όχι το "Stabat Mater". ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ Ή ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!?! Γιατί όμως στην πρώτη φωτό όταν χαιρετάει την νεαρή κυρία ο Σ.Γ. ατενίζει το άπειρο? Είναι αγενές.

Απορίες:

1. Πώς απΑθανατίζει κανείς ένα τηλεφώνημα, έστω και σοβαρό, με έναν φακό? Και καλά τώρα που μπορεί να συνοδεύεται και από εικόνα. Αλλά την πρωτόγονη εκείνη εποχή τα τηλεφωνήματα ήταν μόνο ηχητικά. Κασετόφωνο θέλανε για να απαθανατιστούν, όχι φακό.

2. Γιατί ο/η συντάκτης απΟθανατίζει την Ελληνική γλώσσα?
 
Κάτια Δανδουλάκη

181.jpg
 
Ναι. Καλά. Πειστήκαμε τώρα ότι μαγειρεύει. Και καλά η άδεια κατσαρόλα δήθεν δεν είναι άδεια, έχει μισή μερίδα κοντά στον πάτο. Αλλα δεν έχει καν ανοίξει το μπροστινό πράμα του απορροφητήρα, φοράει ρούχα τελείως ακατάλληλα για μαγείρεμα (χάθηκε μια ποδίτσα με φρουφρού βολάν και λουλουδάκια?), και κρατάει την κουτάλα λες και είναι πινέλο για βάψιμο. Άλλωστε την κρατάει με το αριστερό χέρι (η φωτό είναι ανάποδα, όπως δείχνει το "Τσαρούχης" στον απορροφητήρα (τι γυρεύει εκεί?). Βέβαια μπορεί να είναι αριστερόχειρας, ας έχει το ρολόι στ' αριστερό χέρι.

Απορί: Αφού όλα τα μάτια της κουζίνας έχουν κατσαρόλες, πού μαγείρευε αν χρειαζόταν άλλο σκεύος, π.χ. τηγάνι? Εγώ έχω μια τσαγιέρα μόνιμα σε ένα μάτι και δεν με βολεύει μερικές φορές.
 
Τζένη Καρέζη

189.jpg
 
Αν και σε προηγούμενες φωτογραφίες της Τζένης, λατρέψαμε τη χλωρίδα του μπαλκονιού της, στη συγκεκριμένη φωτογραφία γίνεται συνειρμός με το τραγούδι του Αττίκ "Μαραμένα τα γιούλια κι οι βιόλες"... :)
 
Αλίκη Βουγιουκλάκη και πάλι , η πρώτη στη Στησιχόρου στην Αθήνα και οι άλλες δύο στο εξοχικό της στον Θεολόγο

200.jpg


199.jpg


198.jpg
 
Στις δύο τελευταίες η Ατάλαντη βγαίνει με μοβ δέρμα ή φταίει η γριά οθόνη μου;
 
1@Kambia[/USER](έστω και με καθυστέρηση 2 χρονών):αυτό λέγεται colour cast και είναι μια "παρείσακτη" απόχρωση, συνήθως αφύσικη, που παίρνει μια (έγχρωμη) φωτογραφία όταν δεν έχουν χρησιμοποιηθεί τα σωστά φίλτρα κατά την εκτύπωση της. Εξηγούμαι:κάθε έγχρωμος μεγεθυντήρας έχει διχροϊκά φίλτρα που χρησιμοποιούνται για την εκτύπωση έγχρωμων φωτογραφιών. Αυτά είναι τα συμπληρωματικά χρώματα, κίτρινο, πορφυρό κυανό. Κάθε πακέτο έγχρωμων χαρτιών έχει έναν αρχικό συνδυασμό που απ αυτόν ξεκινάς. πχ 20 ματζέντα 20 κίτρινο. Εκτυπώνεις μια δοκιμαστική φωτογραφία με αυτόν τον συνδυασμό.Βλέπεις, έχει σωστά χρώματα;Αλλιώς κάνεις αλλή μια εκτύπωση με τον συνδυασμό που λέει ο "μπούσουλας" πχ κυανή απόχρωση αφαίρεσε κυανό. Καταλαβαίνετε πόσο δύσκολο χρονοβόρο και ακριβό ήταν αυτό μιας και σε κάθε δοκιμή πρέπει να εκθέσεις ένα χαρτί στο φως και να το εμφανίσεις σε ειδικό τύμπανο με ειδικά χήμικά σε πολύ σταθερή και υψηλή θερμοκρασία (συνήθως 38 κελσίου).Όλα αυτά σε απόλυτο σκοτάδι. 'Ηταν πολύ δύσκολο.Υπήρχε η λύση του χρωμοαναλυτή αλλά ακριβός. Τώρα με την ψηφιακή τεχνολογία πόση ευκολία βρε παιδί μου!

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα