Υπερβολές στις ελληνικές ταινίες

Μια απάντηση που ίσως μπορεί να δοθεί είναι πως όταν τους βρήκαν, κάποιος Γερμανός αξιωματικός αναγνώρισε επί τόπου τον Ορέστη και δεν πήραν το πτώμα του. Εξάλλου θα είχε γίνει ήδη γνωστό στους Γερμανούς αυτό που συνέβη στο εκτελεστικό απόσπασμα με τις μεταμφιέσεις. Στη συνέχεια βρήκε το πτώμα κάποιος από την αντιστασιακή ομάδα του Καλογήρου.
 
Χειροτερη ταινια απο το 28η Οκτωβριου ωρα 5:30,δεν εχω δει..Να κανουν κοντρα στο κρασι Γερμανος με Ελληνα,να ριχνουν σταχτη στο κρασι και επιτοπου να πεφτουν κατω,να βλεπει πατερας το παιδι του που ηταν ηδη σε αναπηρικο καροτσακι να το σκοτωνουν οι Γερμανοι και να μην αντιδρα καθολου,γενικα αυτη η ταινια ειναι πραγματικα απαραδεκτη.
 
Αυτό κι αν είναι υπερβολή! "Αυτοί που μίλησαν με τον θάνατο" , περίοδος κατοχής , φτώχεια , πόλεμος , βασανιστήρια και η Ζωίτσα μαστιγώνεται με ολομέταξο κομπινεζόν! :p

61.jpg
61.jpg
 
Προφανώς, το κάδρο του αντίστοιχου κινηματογραφικού πλάνου δε θα είχε πάει τόσο ψηλά, ώστε να αποκαλύψει το fake μπουρί της σόμπας που δεν πάει πουθενά... Ή λες να την έκανε την πατάτα;
 
Υπερβολή θεωρώ στο Χτυποκάρδια στο θρανίο, οτι η Λίζα φοβήθηκε να πει στον άντρα της οτι θελει να γραφτεί στην τελευταία ταξη για να ολοκληρώσει το σχολειο. Δεν ξέρω αν εκείνη την εποχή απαγορευόταν δια νόμου μια παντρεμένη ανήλικη να πηγαίνει σχολείο, αλλα δεν νομίζω οτι ο άντρας της, θα της αρνιόταν.

Οταν πήρε την απόφαση να γραφτεί στην τελευταία ταξη -κατα τη γνωμη μου παντα- σεναριακά θα ήταν πιο πειστικό να του το ελεγε ("θέλω να πάω σχολείο") και αυτός να αρνιόταν ("οχι δεν θελω, είσαι παντρεμένη πλεον"). Ετσι, θα είχε λόγο να γραφτεί κρυφά!

Το γεγονός οτι απλα και μόνο φοβήθηκε να του το πει και για αυτο γραφτηκε κρυφά, μου κανει υπερβολή...ε! δεν ήταν και μπαμπούλας ο γιατρός για να φοβαται! :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συμφωνω απολυτως με τα γραφομενα σου, hannele.

Η Λιζα μπορουσε πρωτα να δοκιμαζε να πει στον αντρα της αυτο που τοσο λαχταρουσε η καρδια της. Εκεινος τη λατρευε και το πιθανοτερο ειναι πως δε θα της χαλαγε το χατιρι. Αλλωστε κι αυτη θα ειχε σιγουρα τον τροπο της να τον πεισει, αν τα εβρισκε σκουρα.
 
Αν η Λίζα πηγαίνε στο σχολείο εις γνωση του αντρα της, θα ήταν ολα ωραια και καλα και πάπαλα. Δεν θα υπήρχε σενάριο γιατί ουσιαστικά αυτο ήταν το σεναριο, οτι η Λίζα πηγε κρυφα στο σχολειο. Η δικαιολογία πανω στην οποια "πατησαν", οτι δηλαδη φοβήθηκε να του πει, ήταν υπερβολή και καθολου πειστική απο τη στιγμή που τον τραβούσε απο την μύτη! Φοβάται να του μιλήσει απο τη μια, αλλα τον έχει του χεριού της απο την άλλη.....ε! δεν λεει!

Βεβαια, από οτι εχω διαβάσει, το εν λόγω εργο ειναι διασκευή της Ουγγαρέζικης κωμωδίας "Αδικαιολογητη απουσία". Ισως στο ουγγρικό κείμενο, ο σύζυγος να ήταν "αυστηρός", οποτε δικαιολογημένα η συζυγος-μαθήτρια να φοβοταν να του το πει. Αλλα στην ελληνικη διασκευή, ο σύζυγος-γιατρός ήταν μπουνταλάς!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχααα...τι να φοβηθεί απο αυτόν!!! χαχαχαχαχαχαχα
 
Η Βουγιουκλάκη στην "Κόρη του Ήλιου". Στην αρχή του έργου, ο κόσμος χάνεται, τους κυνηγάνε οι τσιφλικάδες, είναι ξυπόλυτη στ' αγκάθια, καταμουτζουρωμένη στο πρόσωπο, τρώει και μια γερή τούμπα προσπαθώντας να κρυφτεί πίσω από μια θημωνιά, αλλά φοράει ένα πορτοκαλί (τι πρωτότυπο) φόρεμα, με το μπούστο ορθάνοιχτο (από μπούστο πήγαινε πολύ καλά η Αλίκη)  το μαλλί είναι κατάξανθο και η βλεφαρίδα κάγκελο. Αθάνατη Αλικάρα!

Στο "κορίτσι του Λούνα Παρκ" όταν πιάνει την Αλίκη η καρδιά της και πρέπει να εγχειριστεί. Ο Παπαμιχαήλ έχει πιει τον άμπακο, έχει ξεφουσκιαστεί στο ποτό, δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του, αλλά όταν πρέπει να την εγχειρήσει, σε 3 λεπτά μέσα είναι νηφάλιος για να σώσει την αγάπη του. Αν είναι ποτέ δυνατόν!!!!!!
 
Τι δυσπιστία είναι αυτή, tzelaso? Ο έρως, ως γνωστόν, είναι ανίκατος μάχαν, σ' ένα μεθυσάκι θα σκόνταφτε? Πλακώσανε αδρεναλίνες, τεστοστερόνες και άλλες ορμόνες και συνήλθε ο άνθρωπος. Συνηθισμένη καθημερινή ιστορία.
 
Τι δυσπιστία είναι αυτή, tzelaso? Ο έρως, ως γνωστόν, είναι ανίκατος μάχαν, σ' ένα μεθυσάκι θα σκόνταφτε? Πλακώσανε αδρεναλίνες, τεστοστερόνες και άλλες ορμόνες και συνήλθε ο άνθρωπος. Συνηθισμένη καθημερινή ιστορία.
Σωστά, elephadas,  πώς δεν το σκέφτηκα? Να με επαναφέρεις στην τάξη, όταν παρεκτρέπομαι.... :D :D  
 
Αααααα!!!! Όλο νέα θέματα ανακαλύπτω!!

Αν έχω καταλάβει καλά το θέμα:

Καθόλου πιστευτές δεν είναι οι αλλαγές στους χαρακτήρες με αφορμή αστεία γεγονότα. 

Πχ η Κατερίνα Γιουλάκη με ένα ΣΚΑΣΜΟΣ απ το σύζυγό της από λέαινα γινόταν σκυλάκι καναπέ.

Τα ίδια στο κοροϊδάκι της πριγκίπισσας τα ίδια στην Ιταλίδα.

Το επόμενο αμφιταλαντευομαι αν ταιριάζει εδώ αλλά ας το αφήσω. 

Καθόλου πειστικό το ξύλο που τρώει ο Βουλγαρίδης από τον Διαμαντόπουλο στο νόμος 4000. 

Ενώ ο σπουδαίος ηθοποιός δίνει τα ρέστα του ως ερμηνεία φαίνεται πως δυσκολεύεται ακομη και να ακουμπήσει τον Βουλγαρίδη. Έτσι ακούμε τα φλαααααααπ αλλά βλέπουμε έναν άνθρωπο να χαϊδεύει έναν άλλο ???
 
Στο λατέρνα φτώχεια και γαρύφαλλο έχουμε την ενδιάμεση ιστορία, το φλας μπακ της Καρέζη το οποίο είναι βέβαια απολαυστικό αλλά δεν πείθει απόλυτα.

Η Καρέζη δεν ενημέρωσε τον Αλεξανδράκη για την εγκυμοσύνη για να μην εκβιάσει το γάμο. Καλώς. 

Έπειτα παντρευτηκαν, δεν του το είπε με τη μια. Καλώς.

Αλλά είναι δυνατόν να πέρασαν δύο μήνες κ να μην το έφερε η κουβέντα; 

Κι αυτός στραβος ήταν, δεν έβλεπε;;; 

Για Σακελλαρίο ασυγχώρητο σφάλμα. 
 
Στην ταινία "Ο τελευταίος αιχμάλωτος" με τον Αλεξανδράκη... Είναι Γερμανική κατοχή, αυτόν τον κυνηγούν οι Γερμανοί και κρύβεται στο σπίτι μιας κουτσής (Πέρυ Ποράβου) η οποία τον κρύβει και γίνεται ο σύνδεσμός του με τον έξω κόσμο... Αυτή τον ερωτεύεται και δεν θέλει να της φύγει... Τον κρατάει λοιπόν, κλεισμένο στο υπόγειο του σπιτιού της με τη δικαιολογία ότι αν βγει έξω θα τον πιάσουν οι Γερμανοί... Του σερβίρει ένα κάρο παραμύθια και αυτός τα πιστεύει όλα... Περνάει ο καιρός, τελειώνει ο πόλεμος, η Αθήνα ξαναχτίζεται από την αρχή και αυτός ακόμα εκεί στην υπόγα....!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδή τόοοοοσο καιρό (χρόνια ολόκληρα) δε θέλησε να ακούσει λίγο ραδιόφωνο? Λίγη Ντόυτσε Βέλλε? Κάτι τέλος πάντων? Έκατσε εκεί μέσα και πίστευε ότι του έλεγε μια γυναίκα που δεν την ήξερε καν πριν, παρά μόνο βρήκε καταφύγιο σπίτι της... Δεν άκουγε απ' έξω θορύβους, να αναρωτηθεί τι είναι? Λεωφορεία, ταξί, κόσμος που πάει κι έρχεται, δεν περνούσε τίποτα έξω από το σπίτι?... Αυτή γυρίζει από τη δουλειά της και του λέει μια ιστορία με Γερμανούς κάθε μέρα... Με τα πολλά, κάποια μέρα αποφασίζει να βγει έξω, πιστεύοντας φυσικά ότι κινδυνεύει... Και παθαίνει ένα σοκ όταν καταλαβαίνει ότι έχει τελειώσει ο πόλεμος.... Μέσα σε λίγες ώρες που γυρνάει του κλέβουν ένα νόμισμα από την τσέπη οπότε δεν έχει να αγοράσει κουλούρι, πάει και βρίσκει μια παλιά του αγάπη που του λέει ότι έχει παντρευτεί.... τέλος πάντων απογοητεύεται (μέσα σε ένα πρωί!!!!!!!!!!!!!!!!!) από τους ανθρώπους και ξαναγυρίζει στο υπόγειο, όπου περιμένει την κουτσή... η οποία γυρίζει και του συνεχίζει το παραμύθι με τη Γερμανική κατοχή.... και αυτός την ακούει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! The end.... Μέγας είσαι Κύριε....!!! Δεν ξέρω τι μήνυμα ήθελε να περάσει η ταινία, αλλά μου φάνηκε το πιο χαζό σενάριο που έχω δει ποτέ στη ζωή μου....
 
Στην ταινία το Δόλωμα την Αλίκη την αφήνουν με τον Βουλγαρίδη οι αστυνομικοί και φεύγουν... είναι δυνατόν να μην την πήραν ούτε για κατάθεση; Και μετά απο όλα αυτά ο Βουλγαρίδης να την περιμένει με ανοιχτές αγκάλες κομμάτι περίεργο...

Στην ίδια ταινία, χαριτωμένη αλλά καθόλου πιστευτή η σκηνή με το καρπούζι. Γενικά σε πολλές ταινίες της η Βουγιουκλάκη για να μας δείξει πόσο φτωχιά ήταν έπεφτε με τα μούτρα στο φαί λες κι είχαν κατοχή. 
 
Για το Καλως ηρθε το δολλαριο άλλη μια υπερβολή κατά την γνώμη μου είναι η εξής : Οι διερμηνείς ζητούν όλοι μια τιμή από τους μαγαζάτορες για να τους φέρουν πελατεία. Όταν ο Φέρμας  προσλαμβάνει τον Κώνσταντίνου για να κάνει την ίδια δουλεία αυτοί το μόνο που κάνουν είναι να του αρπάξουν έναν ναύτη πριν αυτός τον πάει στο μαγαζί. Πιστεύω πως στην πραγματικότητα θα έκαναν πολύ περισσότερα και ποιο βίαια πράγματα.

Στο Λεβεντόπαιδο σε μια σκηνή βλέπουμε τον Παπαμιχαήλ να είναι μεθυσμένος , να θέλει να φουντάρει στο λιμάνι αλλά τον αποτρέπει ο φίλος του. Στην επόμενη σκηνή τον βλέπουμε να τρέχει, να μπαίνει στο φλεγόμενο σπίτι και να σώζει την Νόρα Βαλσάμη. Τώρα πότε πρόλαβε και ξεμέθυσε ποτέ μου δεν κατάλαβα.
 
 Παπαμιχαήλ... Τώρα πότε πρόλαβε και ξεμέθυσε ποτέ μου δεν κατάλαβα.
Ο Παπαμιχαήλ το είχε συνήθειο του να ξεμεθάει αυθωρεί και παραχρήμα (βλέπε σχετική συζήτηση λίγο πιο πάνω, ποστ 31 κ.ε.
 
Μια δόση υπερβολής υπάρχει και στην Παριζιάνα. Πέφτει ο Τζίμης κι υποτίθεται σκοτώνεται ( " αμ δεν προσεεεε, δε προσεεε..."). 

Δεν έψαξαν να τον βρουν; Είπαν άντε έπεσε, θα πέθανε, ας βάλουμε τα μαύρα;

Εντάξει, λεπτομέρεια...
 
Πίσω
Μπλουζα