Ace
RetroAdept
- Joined
- 29 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 1.391
- Αντιδράσεις
- 967
Το υπέροχο Tai-Pan, είναι ένα παιχνίδι από την Ocean, στα πρότυπα του Pirates! με λίγο λιγότερο «βάθος» και περισσότερες arcade sequences. Ακόμα θυμάμαι το μακρινό 1987 να περιπλανιέμαι στις ιαπωνικές θάλασσες, με τους χάρτες του Micromad ανά χείρας, για να πουλήσω μετάξι, τσάι και νεφρίτη σε μακρινά λιμάνια.
Η έκδοση του Amstrad CPC παρότι άψογη σε όλα, δυστυχώς είχε ένα bug όπου κατά το ρεσάλτο από εχθρικό πλοίο, στο τέλος της μάχης, ανεξάρτητα από την έκβασή της, το παιχνίδι πάντα κρασάριζε. Η λύση ήταν συχνά saves και να αποφεύγεις το εχθρικό ρεσάλτο όπως ο διάολος το λιβάνι, που ήταν πραγματικά κρίμα, καθώς ήταν ένα πολύ «δυνατό» arcade sequence.
Ενώ τότε πίστευα ότι το bug οφειλόταν σε κακογραμμένη δισκέτα ή βιαστικό crack, όποια κόπια έβρισκα είχε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και αρκετό καιρό μετά, στον καιρό του internets, έμαθα ότι το bug προϋπήρχε στον original κώδικα του παιχνιδιού και μάλιστα και στις δύο εκδόσεις κασέτας και δισκέτας. Οπότε δεν υπήρχε μέχρι σήμερα τρόπος να παίξει κάποιος το Tai-Pan σε Amstrad CPC σε ολοκληρωμένη μορφή...
...και λέω μέχρι σήμερα γιατί 34 χρόνια μετά κυκλοφόρησε η Bug Fix έκδοση του παιχνιδιού με 2 bytes αλλαγμένα στον κώδικα όλα κι όλα. Δεν πρόλαβα να το δω ακόμα εις βάθος, για να διαπιστώσω του λόγου το αληθές, αλλά... σνιφ σνιφ... συγκινήθηκα.


Η έκδοση του Amstrad CPC παρότι άψογη σε όλα, δυστυχώς είχε ένα bug όπου κατά το ρεσάλτο από εχθρικό πλοίο, στο τέλος της μάχης, ανεξάρτητα από την έκβασή της, το παιχνίδι πάντα κρασάριζε. Η λύση ήταν συχνά saves και να αποφεύγεις το εχθρικό ρεσάλτο όπως ο διάολος το λιβάνι, που ήταν πραγματικά κρίμα, καθώς ήταν ένα πολύ «δυνατό» arcade sequence.


Ενώ τότε πίστευα ότι το bug οφειλόταν σε κακογραμμένη δισκέτα ή βιαστικό crack, όποια κόπια έβρισκα είχε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και αρκετό καιρό μετά, στον καιρό του internets, έμαθα ότι το bug προϋπήρχε στον original κώδικα του παιχνιδιού και μάλιστα και στις δύο εκδόσεις κασέτας και δισκέτας. Οπότε δεν υπήρχε μέχρι σήμερα τρόπος να παίξει κάποιος το Tai-Pan σε Amstrad CPC σε ολοκληρωμένη μορφή...
...και λέω μέχρι σήμερα γιατί 34 χρόνια μετά κυκλοφόρησε η Bug Fix έκδοση του παιχνιδιού με 2 bytes αλλαγμένα στον κώδικα όλα κι όλα. Δεν πρόλαβα να το δω ακόμα εις βάθος, για να διαπιστώσω του λόγου το αληθές, αλλά... σνιφ σνιφ... συγκινήθηκα.
Il y a un gros plantage lorsque l'on veut aborder un bateau, pendant le combat le jeu fini toujours par faire un reset.
Arrivé a un certain moment, selon le nombre de notre équipage restant après l'abordage, ça nous dit si nous avons réussi à repousser l'attaque ou non.
Le problème est lié à une mauvaise adresse de pointage sur la palette de couleur, qui fait qu'a un moment ça envoi sur le registre #7f00, des valeurs farfelues.
LD A,(HL) ; A = #E5
LD B,#7F
OUT (C),A
On se retrouve avec une adresse d'exécution dans la zone écran, qui pointe sur des instructions aléatoire, puis après c'est la catastrophe !!!
Octets a rechercher pour correction :
AVANT :
21 FA 54 CD 4E 3C
APRES :
21 4C 55 CD 4E 3C
Τελευταία επεξεργασία: