Οι σταρ μας ανοίγουν το σπίτι τους

Το κρεβάτι - ράντζο του Βλάσση είναι πτυσσόμενο γιατί είναι χαρακτηριστικά τα πόδια στην μέση.
 
1) η φωτογράφος ήταν γυναίκα και η φωτογράφιση ήταν σε κουζίνα
2) δως μου κι έμενα μπάρμπα...!
 
1) η φωτογράφος ήταν γυναίκα και η φωτογράφιση ήταν σε κουζίνα
Ο Κοινούσης την έβαλε, επομένως, στη θέση της. Διότι ως γνωστόν η θέση της γυναίκας είναι στην κουζίνα. Δηλαδή ήταν, τον καιρό εκείνο τον παλιό. Τώωωρα....
 
Άθικτα? Πώς άθικτα? Δεν τα άνοιξε ποτέ?

Θουκυδίδου Ξυγγραφή... ε ρε αναμνήσεις που μου ξυπνάει. Κατάληψη της Πλάταιας, Επιτάφιος, η μνημειώδης μετάφραση του Βενιζέλου από την οποία μας διάβαζε εκτεταμένα αποσπάσματα η φιλόλογός μας (ακριβώς την ίδια μόρφωση έχουν και οι σύγχρονοι πολιτικοί).
 
Η Αλιφέρη επάνω δεξιά έπαθε αναδιπλασιασμό όπως και το ποδαράκι της από κάτω με αποτέλεσμα να έχει τρίτο πόδι!
Αφήνω κατά μέρος το για άλλη μια φορά τρισβλακώδες της λεζάντας και σχολιάζω το πράμα για μαλλί του κυριούλη. Είναι αληθινό μαλλί; Το δικό του; Είναι φρικώδους και απαραδέκτου γωνία. Το επιπλάκι της εισόδου όμως φίνο. Χαρακτηριστικό της εποχής με θέση για το τηλέφωνο μια και για κάποιο λόγο θεωρούσε ο οτές ότι μόνο στην είσοδο πρέπει να μπαίνει η παροχή και επομένως και η συσκευή. Για την κουζίνα ή το σαλόνι ούτε λόγος. Τα φυτά μου κάνουν σκέτη απειλή χώρια που είναι σα κατσιασμένα.
Εγώ άλλο θα σχολιάσω: με όλα αυτά τα σπρέι και τα μπουκάλια πάνω στο γραφείο, αρωματίζεται, βουρτσίζεται όλη την ώρα, πως να αγγίξει την ανάβαση και την ξυγγραφή και την απογραφή του καθεμιανού;
 
Η Αλιφέρη επάνω δεξιά έπαθε αναδιπλασιασμό όπως και το ποδαράκι της από κάτω με αποτέλεσμα να έχει τρίτο πόδι!
Το περιοδικό κουνήθηκε κατά την σάρωση γιατί είναι παραμορφωμένα και τα γράμματα.
 
άντε όξω τώρα...και πολύ ασχοληθήκατε μαζί μου...

βρέπετε=βλέπετε (ο δαίμων του τυπογραφείου...)

να μην διαβασω μια Μανίνα που με εχει κανει και εξώφυλλο;
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα