Διαφημίσεις παλιών αυτοκινήτων

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Θα σχολιάσω την παραπάνω διαφήμιση διότι με...προκάλεσε! :)

Έχω μια γενικότερη απέχθεια προς την εν λόγω εταιρεία και το μικρομεσαίο της μοντέλο παρόλο που πρόκειται για θρύλο της αυτοκίνησης και αντιμειμενικά μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία του!
Με άλλα λόγια είμαι προκατειλημμένος εναντίον της και δύσκολα αποδέχομαι τα μοντέλα της!
Η εν λόγω διαφήμιση μου θύμισε και έναν από τους λόγους που την αντιπαθώ σε βάθος χρόνου:
Αναφέρει ως έξτρα στο γκολφ ΙΙ facelift τα ...διπλά φανάρια και το σχεδιασμό στα τάσια που καλύπτουν σιδερένιες ζάντες !!! Θεωρεί και διαφημίζει ως εξτρά την ύπαρξη προφυλακτήρων μπρος πίσω ( !!! ) καθώς και το στροφόμετρο σε αυτοκίνητο 1600 κυβικών! Την ύπαρξη δεξιού και αριστερού ρυθμιζόμενου μη ηλεκτρικού καθρέφτη ( !!!! ) και όλα αυτά εν έτη 1991! Τα παραπάνω προσφέρονταν σε τιμή πολύ ακριβότερη τόσο από τον Ιαπωνικό ανταγωνισμό όσο και από τον εγχώριο των φορντ και όπελ αλλά και των γαλλικών και ιταλικών αυτοκινήτων!!
Όλα αυτά σε μία εποχή που η μετάβαση στην καταλυτική εποχή για την συγκεκριμένη εταιρεία ήταν ένα σοκ που ξεπέρασε μετά από σχεδόν 10 χρόνια και με την τέταρτη γενιά του μοντέλου! Προσέφεραν 55 άλογα και 75 αντίστοιχα στα 1600 κυβικά σε μια εποχή που τα αντίστοιχα ιαπωνικά είχαν τουλάχιστον 20 άλογα παραπάνω σε αντιστοιχα κυβικά! Ακόμα και οι υπόλοιποι ευρωπαίοι τα είχαν καταφέρει καλύτερα!
Για να είμαι δίκαιος είχαν το πλεονέκτημα της αίσθησης απτής ποιότητας σε σχέση με τον ανταγωνισμό όμως αυτό εξαλίφονταν από την κακή αξιοπιστία και την ακριβότερη συντηρηση! Μετά κοροιδεύαμε τα γιουγκο που η ακριβή έκδοση είχε εξτρά αναπτήρα και θερμαινόμενο πίσω τζάμι...τουλάχιστον αυτό ήταν τίμια τιμολογημένο...
 
Πανέξυπνη διαφήμιση των 80'ς για έναν θρύλο της αυτοκίνησης και της εποχής του μαζί φυσικά με τον σκαραβαίο και το μίνι του Ισιγόνη! Πράγματι στα 80'ς ο μόνος λόγος αγοράς ενός ντεσεβο ήταν απλά ως fashion item αφού πράγματι είχε ξεπεραστεί από τα σύγχρονα segment Α της εποχής! Το αυτοκίνητο αυτό που αποτέλεσε πανέξυπνη σχεδιαστική σπουδή με άριστη χωροταξία για το μέγεθος του, εξυπηρέτησε τις ανάγκες μετακίνησης με χαμηλό κόστος των ευρωπαίων μεταπολεμικά στηριζόμενο στο χαμηλό κόστος κτίσης, χρήσης και συντήρησης! Το ασχημόπαπο της σιτροεν και ο "βατραχος" αργότερα, ήταν τα αυτοκίνητα που έχτισαν το όνομα της γαλλικής εταιρείας ως πρωτοπόρο σε τεχνολογίες άνεσης και σχεδιασμού!
 
Θα σχολιάσω την παραπάνω διαφήμιση διότι με...προκάλεσε! :)

Έχω μια γενικότερη απέχθεια προς την εν λόγω εταιρεία και το μικρομεσαίο της μοντέλο παρόλο που πρόκειται για θρύλο της αυτοκίνησης και αντιμειμενικά μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία του!
Με άλλα λόγια είμαι προκατειλημμένος εναντίον της και δύσκολα αποδέχομαι τα μοντέλα της!
Η εν λόγω διαφήμιση μου θύμισε και έναν από τους λόγους που την αντιπαθώ σε βάθος χρόνου:
Αναφέρει ως έξτρα στο γκολφ ΙΙ facelift τα ...διπλά φανάρια και το σχεδιασμό στα τάσια που καλύπτουν σιδερένιες ζάντες !!! Θεωρεί και διαφημίζει ως εξτρά την ύπαρξη προφυλακτήρων μπρος πίσω ( !!! ) καθώς και το στροφόμετρο σε αυτοκίνητο 1600 κυβικών! Την ύπαρξη δεξιού και αριστερού ρυθμιζόμενου μη ηλεκτρικού καθρέφτη ( !!!! ) και όλα αυτά εν έτη 1991! Τα παραπάνω προσφέρονταν σε τιμή πολύ ακριβότερη τόσο από τον Ιαπωνικό ανταγωνισμό όσο και από τον εγχώριο των φορντ και όπελ αλλά και των γαλλικών και ιταλικών αυτοκινήτων!!
Όλα αυτά σε μία εποχή που η μετάβαση στην καταλυτική εποχή για την συγκεκριμένη εταιρεία ήταν ένα σοκ που ξεπέρασε μετά από σχεδόν 10 χρόνια και με την τέταρτη γενιά του μοντέλου! Προσέφεραν 55 άλογα και 75 αντίστοιχα στα 1600 κυβικά σε μια εποχή που τα αντίστοιχα ιαπωνικά είχαν τουλάχιστον 20 άλογα παραπάνω σε αντιστοιχα κυβικά! Ακόμα και οι υπόλοιποι ευρωπαίοι τα είχαν καταφέρει καλύτερα!
Για να είμαι δίκαιος είχαν το πλεονέκτημα της αίσθησης απτής ποιότητας σε σχέση με τον ανταγωνισμό όμως αυτό εξαλίφονταν από την κακή αξιοπιστία και την ακριβότερη συντηρηση! Μετά κοροιδεύαμε τα γιουγκο που η ακριβή έκδοση είχε εξτρά αναπτήρα και θερμαινόμενο πίσω τζάμι...τουλάχιστον αυτό ήταν τίμια τιμολογημένο...
Ούτε εμενα μου ειναι συμπαθής η VW. Λίγο τα σκάνδαλα με τους ρύπους, λίγο που ηταν η αυτοκινητοβιομηχανία του Χιτλερ (έχοντας στο τιμόνι τον Ferdinand Porsche). Και τα αυτοκίνητα της δεν ειναι του γούστου μου.
Εδω στην Ελλάδα έχουμε μια μανία με την παράδοση και τις ταμπέλες. Γερμανικό = Ποιότητα. Ιαπωνικό = φτηνιάρικο. Αποτέλεσμα ειναι ο,τι φωλες μας ταΐζουν οι Γερμανοί, τις τρώμε και ζητάμε και περίσσευμα.
 
1739134040750.jpeg
Fun fact:
Σύμφωνα με μαρτυρίες η Βουγιουκλάκη ηταν πολύ αδέξια οδηγός. Όποτε δύσκολο να είχε όντως διαλέξει το κουπερακι. Άσε που δεν της πήγαινε με τον χαρακτήρα που είχε. Διαφήμιση ειναι, οκ. Απλα λεω.
 
Οι παλιότεροι θα θυμούνται τη τηλεοπτική διαφήμιση της Technocar η οποία συνδύασε την οδική ασφάλεια με το ασφαλές κολύμπι στη θάλασσα με τον αερόσακο να φουσκώνει αυτόματα τα μπρατσάκια και τις κουλουρίτσες των μικρών κολυμβητών δίχως να χρειάζεται τρόμπα ή άλλη συσκευή.

1739303254713.png
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα