Πρόσφατο περιεχόμενο από Shinobi

  1. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    Μόλις πριν λίγο ανέβηκε ως Open Source η Slave Engine της Lobotomy Software για το Saturn, λέγε με Powerslave, Quake, Duke Nukem 3D. Ίσως να δούμε κάποια mods η κάποια homebrew να τρέχουν στην engine αυτή. https://github.com/Lobotomy-Software/SlaveDriver-Engine
  2. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    Στο θέμα Saturn emulators πάντως μόνο ότι κάνουν κάποιοι devs όπως SSF, Ymir. Το Retroarch δεν βλέπω τίποτα ιδιαίτερο να κινείται μόνο κάποια θέματα ως συνήθως ο τάδε να κάνει presets του shader Guest.r-advanced να κοτσαρει το όνομα του πάνω. Εδώ και καιρό όπως έχω πει έχει σταματήσει η εξέλιξη...
  3. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    Και το χρήμα που έριχνε η Sony για να καθιερώσει το Playstation. Και πούλαγε κάτω του κόστους και συμφωνίες με εταιρείες για αποκλειστικότητα η περιορισμένου χρόνου πχ νομίζω Mortal Kombat 3 για 6 μήνες να υπάρχει μόνο σε PS1. Πέρα από όλες τις άλλες βλακείες που έκανε η Sega.
  4. Shinobi

    Amiga Longplays by Metalcandyman

    Δεν πήρε τα δικαιώματα ή Ocean, έβαλε την προγραμματιστική ομάδα της στην Γαλλία να γράψει το παιχνίδι και όταν θα ήταν έτοιμο θα είχαν την άδεια αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ.
  5. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    Το δοκιμαζω, μετραει πολυ. Καλυτερο interface απο ssf και γρηγορος φαινεται. Edit για να μην γράφω νέο μήνυμα. Μετά από κανένα 2ωρο δοκιμές, μάλλον είναι ο καλύτερος στα Windows με ισχυρό PC. Δεν φαίνεται να έχει dynarec, το Powerslave μετά από λίγο έχει βαρυ slowdown σε i7-7700 laptop, δεν...
  6. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    Το κάθε emulator είναι διαφορετική υλοποίηση, πχ μπορεί να πασάρει dsp, sound, vdp2 κλπ σε άλλα threads και να είναι ταχύτερο στο Ryzen 5 (6 cores αν θυμάμαι καλά και 12 threads vs 4 cores/4 threads). SSF έπαιζα κι εγώ σε λάπτοπ του 2009 με CoreDuo, ήταν ελαφρύς τότε. Πιθανόν και με x86/x86_64...
  7. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    Το Beetle Saturn παίζει χωρίς θέματα στο Ryzen 5, φουλ ταχύτητα εύκολα και ffwd και όλα. Και διορθώνει πολλά προβλήματα στα γραφικά που έχει το Yabasanshiro που κρασαρει και με κάθε ευκαιρία ειδικά σε Android. Όμως σε συσκευές μέτριες κάτι rk3566, sd835, rpi θα σέρνεται χωρις dynarec. SSF στο...
  8. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    Έχω και ένα desktop Ryzen 5 1600 με gtx 1070 και 2η κάρτα radeon hd6450, crt-emudriver, έκανα δοκιμές και παίζει σφαίρα σε CRT και Switchres που αλλάζει μόνο του την ανάλυση. Έχει όμως bugs το yabasanshiro, έπαιζα Powerslave κανένα μισάωρο και κόλλησε εντελώς. Από ότι φαίνεται το core αυτό είναι...
  9. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    1186 (calibrated όχι πραγματικό αποτέλεσμα) vs 899 για την ακρίβεια. 31% διαφορά. Δεν είναι χαοτική η διαφορά. https://browser.geekbench.com/processors/intel-core-i5-4670 https://browser.geekbench.com/v6/cpu/9919608
  10. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    Η cpu που φοράει το rpi5 μπορεί να σου φανεί περίεργο αλλά έχει τις διπλάσιες σχεδόν επιδόσεις σε single core performance συγκριτικά με τον i5 4670. Ο i5 αυτός είναι ίδια απόδοση σχεδόν με sd835. Είναι cpu 12 ετών. O i7-7700 ειναι σχεδον 2,5 φορες πιο γρηγορος
  11. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    Ναι από την στιγμή που έχει 700 σκορ στο geekbench, το sd835 έχει 400 και παίζει το 70-80% καλά, είναι αυτονόητο ότι το rpi5 θα παίζει σχεδόν τα πάντα καλά. Μάλλον αυτή είναι η καλύτερη επιλογή για να παίζεις Saturn στην τηλεόραση.
  12. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    Είναι λάπτοπ με i7-7700 και Geforce GTX 1060 6gb, το yabasanshiro παιζει φουλ ταχύτητα με μικρά slowdowns εδω κι εκεί, Beetle Saturn σε δύσκολα παιχνίδια πέφτει στα 40-κατι fps. Σε εύκολα είναι καρφωμένο στα 60. Κι εμένα ψιλοδυσκολο μου φαίνεται να παίζει τα πάντα το Pi5, το sd835 με μεγάλα...
  13. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    Ε ναι άμα ακούσεις το 3DO μετακινεί 900 πολύγωνα θα πεις τιποτα. Ενώ αν σου πει 70.000 το δευτερόλεπτο ακούγεται αλλιώς. Πάντως δοκίμασα saturn emulation σε διάφορες συσκευές, με snapdragon 650, 835, 865, λάπτοπ με i7 κλπ. Μόνο στα υψηλότερα κλιμάκια είναι αποδεκτό, ακόμα και ο 835 που...
  14. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    Άνα καρε μετράει, πχ ακούς 3DO 50.000 πολύγωνα και στην πραγματικότητα μετακινεί 800-900 πολυγωνα σε realtime.
  15. Shinobi

    Saturn - Μια άλλη "ματιά" στην ιστορία του ...

    Νομίζω και το PS1 δεν μπορεί να αποδώσει κάτι πολύ καλύτερο. Εκεί που υστερεί το Saturn είναι σε εφέ fog, transparency, reflections που τα κάνει σε software και όχι "ιδιαίτερα καλά". Σαν 3D περιβάλλον δεν το λες και πολύ πίσω το Saturn συγκριτικά με όσα κάνει ένα PS1.
Πίσω
Μπλουζα