Διαφημίσεις παλιών αυτοκινήτων

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Δεν νομίζω να κυκλοφορησε το σαντανα στην ευρωπαική αγορά πάντως... Πιθανόν να το είχαν σε Ασία Αμερική! Φανταζομαι στην λατινικη Αμερική θα ήταν πιο εύηχο! Ακόμα και η φωτογραφία πάντως δεν μοιάζει να έγινε σε καποιον προγονο του europe ncap παρά μάλλον στην άλλη μερια του Ατλαντικού!
Φαίνεται πως το test έγινε απο τη Faurecia (όποτε μπορεί να διεξήχθη δε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου σχεδόν). Πιο πιθανά ΗΠΑ σε αυτήν την περιπτωση.
Κι εγω νομιζω δεν κυκλοφόρησε στην Ευρώπη.
 
αχ! τα 'λέγε ο καθηγητής μας στην Κοζάνη αλλά θα τον θεωρούσαν τρελό ή ότι υπερβάλλει. μας έλεγε εσείς νομίζετε ότι δίνετε πεντοχίλιαρα και παίρνετε αμάξι; παίρνει η χώρα δάνειο σε ρήτρα γιεν για να το καταφέρει. και ξέρετε τι σημαίνει δάνειο με ρήτρα γιέν; σημαίνει διπλή θηλειά γύρω από το λαιμό μας !!!! έλεγε κι άλλα λίγο αθυρόστομα, που δεν τα γράφω για ευνόητους λόγους.
 
Δεν νομίζω αγαπητέ ότι η αγορά εισαγόμενου αυτοκινήτου φταίει για την χρεοκοπία μας! Θα εστίαζα στην γενικότερη κουλτούρα μας και στην αδυναμία μας να παράξουμε βιομηχανικά προϊόντα αλλά και να τηρήσουμε μια υγιή σχέση με το κράτος μας. Μεγάλη κουβέντα που συνειδητά διακόπτω εδώ για να μην γίνω αθυρόστομος σαν τον καθηγητή σου!

-------------------
Στο θέμα μας: παραπάνω παρατέθηκε η διαφήμιση του ρενω σενικ! Οι Γάλλοι της ρενώ πραγματικά ήταν οι μετρ της διαχείρισης χώρων στα αυτοκίνητα τους και η κατηγορία mpv που δημιούργησαν με το εσπας και το σενικ αργότερα ίσως ήταν η καλύτερη λύση για οικογενειάρχες! Βέβαια τότε είχαμε το κόμπλεξ της "κούρσας" που σήμερα έχει μετατραπεί σε κόμπλεξ για suv οπότε τουλάχιστον στην χώρα μας δεν πουλήθηκαν όσα έπρεπε! Βέβαια είχες πάντα να σκεφτείς την χαμηλή αξιοπιστία και το κακό after sales με δαύτα! Δεν είδα όμως να πουλιούνται και τα ιαπωνικά αντίστοιχα -λόγου χαρη τα verso της τογιότα τότε- οπότε μάλλον έχει να κάνει με την αποδοχή τους!
 
Βρήκα αυτο διαμαντάκι:
1744297518554.png
Πέρα απο το cringe του κειμένου, δεν ειχα ταυτίσει την Porsche με τη mucho αντριλα.
Αλλα μπορεί να έχουν δίκιο κάπου: εκεί που έχουν τοποθετημένο τον κινητήρα (διαχρονιά οι σκαραβαιοι) τα εν λόγω αυτοκίνητα, ψάχνουν αφορμή να σε σκοτώσουν.
«Γίνε άντρας, η πέθανε προσπαθώντας»
 
Τελευταία επεξεργασία:
Βρήκα αυτο διαμαντάκι:
Προβολή συνημμένου 296687
Πέρα απο το cringe του κειμένου, δεν ειχα ταυτίσει την Porsche με τη mucho αντριλα.
Αλλα μπορεί να έχουν δίκιο κάπου: εκεί που έχουν τοποθετημένο τον κινητήρα (διαχρονιά οι σκαραβαιοι) τα εν λόγω αυτοκίνητα, ψάχνουν αφορμή να σε σκοτώσουν.
«Γίνε άντρας, η πέθανε προσπαθώντας»
αυτό έχει κι άλλες προεκτάσεις, όσοι ΔΕΝ οδηγούμε PORSCHE αλλά πιο παρακατιανά αυτοκίνητα, δεν είμαστε άντρες;
WARTBURG οι φωτογραφίες σε στούντιο αυτοκινήτων γίνονταν βάζοντας το αυτοκίνητο πάνω στο φόντο (λευκό πανί πχ) που συνέχιζε πίσω του και πάνω δίνοντας την αίσθηση του ατελείωτου.
ανατολικογερμανικό ανέκδοτο: σταματάνε οι τροχονόμοι ένα Trabant στο δρόμο και λένε στον οδηγό, συγχαρητήρια, κερδίσατε το βραβείο καλής οδήγησης μόνο μια τυπικότητα, το δίπλωμα σας παρακαλώ. Δίπλωμα;;;;; δεν έχω! και λέει η γυναίκα του μην τον ακούτε άμα είναι μεθυσμένος λέει βλακείες και λέει η θεία από το πίσω κάθισμα και το 'λεγά με το κλεμμένο αμάξι δεν θα πάμε μακριά και βγαίνει ο παππούς από το πορτ μπαγκάζ και λέει φτάσαμε κιόλας στην Δύση;
 
Τα βαρτμπουργκ δεν ηταν για κοροιδία όπως άλλα αυτοκίνητα του ανατολικού μπλοκ...είχαν τεραστιους χώρους σε καμπίνα και χώρο αποσκευών για το μέγεθος τους και θυμάμαι και την τεχνολογία ημιαυτόματου κιβωτίου όπου μπορούσες ν' αλλάζεις ταχύτητες δίχως συμπλέκτη! Πολλά από αυτά στην Ελλάδα τα κάνανε μετατροπή με γερμανικά μοτέρ της εποχής κυρίως από όπελ! Έτσι πολλά από αυτά είχαν ψυχή από ασκόνα-καντέτ 1200! Μπορούσες να το καταλάβεις από ιδιοκατασκευές όπου το ψυγείο έβγαινε εκτός της μασκας μια και δεν χωρούσε στον εργοστασιακό χώρο του κινητήρα! Βέβαια ακόμα και στην δίχρονη εργοστασιακή εκδοχή τους με το χιλιάρη μοτέρ είχαν αναλογικά "ψυχή" σε σχέση με ανάλογου κυβισμού ευρωπαικά αυτοκίνητα! Αρκεί να συμβιβαζόσουν με την μεγάλη κατανάλωση λαδιού και καυσίμου και την προφανώς μη ραφιναρισμένη λειτουργία του! Τα σέβομαι...

---------------
Για το γιουγκο εχω πολλα να πω... Ήταν προιόν συνεργασίας με την φίατ και την παρωχημένη τεχνολογία της δεκαετίας του 70 που έδωσε στους γιουγκοσλάβους για το μικρό τους αυτοκίνητο ουσιαστικά πλατφόρμα και μοτέρ! Βέβαια το σχέδιο του αμαξώματος είναι αντιγραφή ενός πρωτοτυπου απο vw επίσης από την δεκαετία του 70!
Μάλιστα πέρασε ενα από την οικογένεια για λίγους μήνες το 2000 -κυριολεκτικά αγοράστηκε σε υπαίθριο γιουσουρουμ δεν έχω ιδέα που- για να μάθει να οδηγά η μικρότερη αδερφή μου που μόλις είχε πάρει δίπλωμα! Στα χέρια μου το 900αρακι - πρεπει να ήταν από τα μέσα της δεκαετίςα του 80 - υπέφερε κυριολεκτικά όταν μου το έδινε...το πήγαινα όσο πήγαινε και θυμάμαι μία φορά στο μπουρνάζι το είχα τόσο κακομεταχειριστεί που μετά όταν πήγα να το βάλω μπροστά δεν μπορούσε να πάρει οποιαδήποτε σχέση στο σασμαν...ένας περαστικός μου λέει: " άσε να στο φτιάξω εγώ"! Σκύβει από κάτω και μου έλεγε κάτι για καύκαλο σασμαν που έφευγε συνέχεια από την θέση του σε όλα ή κάτι τετοιο! Το έφτιαξε μόνος του με το χέρι σε λιγότερο από 5 λεπτά!!! Τόσο εύκολο ήταν στο να βάλει κανείς χέρι... Το εν λόγω αμάξι πουλήθηκε εξι μήνες αργότερα στα ίδια χρήματα που αγοράστηκε και η αδερφή μου πήρε τότε το επόμενο αυτοκίνητο της! Το είχε πάρει κάποιος από την περιοχή και το κράτησε τουλάχιστον 5 χρόνια! Μου έλεγε ότι δεν του έβγαζε ζημιές....
Το μοντέλο έφτασε και στην αμερικάνικη αγορά ως το φθηνότερο μοντέλο της αγοράς και μάλιστα κάπου ειχα διαβασει παλαιότερα ότι εκτίθεται ενα στο μουσείο μοντέρνας τέχνης της νέας Υόρκης!
 
Αν και δεν το θεωρώ ρετρό το συγκεκριμένο δείτε τιμές που πιάνουν στα μεταχειρισμένα παρόλο που η εταιρεία έχει αποσυρθεί από την ευρωπαϊκή αγορά επίσημα εδώ και 12 χρόνια!
 
Πίσω
Μπλουζα