Αποτελέσματα αναζήτησης

  1. johnny19818

    Luigi's Mansion 3

    Έχοντας το 1 και το 2 στο 3DS επιβάλλεται η αγορά και του τρίτου της σειράς.
  2. johnny19818

    The Legend Of Zelda: Link's Awakening (Remake)

    Το αγόρασα κι εγώ αλλα δεν το άνοιξα ακόμη.
  3. johnny19818

    Ανακοινώθηκε το NINTENDO Switch Lite

    Αγόρασα το κίτρινο τη 2η μέρα κυκλοφορίας. Πολύ καλές εντυπώσεις μέχρι τώρα. Ξεκίνησα Super Mario Deluxe. Μεγάλες ομοιότητες με αυτό του Wii. Πολύ ωραίο παιχνίδι.
  4. johnny19818

    Ανακοινώθηκε το NINTENDO Switch Lite

    Και επιτέλους θα πάρω το Switch που ήθελα από καιρό. Καθώς προτιμώ το φορητό gaming πιστεύω ήταν ιδανική στιγμή για κάτι τέτοιο με μια τεράστια γκάμα ήδη στην αγορά. Και φυσικά με αυτή την κίνηση η Ν κλείνει την επί 15ετίας σειρά των DS και της διπλής οθόνης. 
  5. johnny19818

    Emulation vs. the Real Thing

    Όταν λέω μικρούλα εννοώ από 10'' και κάτω. Για τόσο μικρό χώρο μιλάμε, δυστυχώς.
  6. johnny19818

    Το τέλος της γραφομηχανής

    Όχι μόνο το Α αλλά και όταν θέλεις να γράψεις κεφαλαία που πατώντας το πάνω βελάκι (shift) ουσιαστικά το μικρό δακτυλάκι σηκώνει όλη την κεφαλή στης γραφομηχανής (αν το λέω καλά) για να γράψεις κεφαλαία, πράγμα αρκετά βαρύ. Εκεί είναι τα στραμπουλίγματα!!!
  7. johnny19818

    Emulation vs. the Real Thing

    Real thing αφού τα έχουμε, τα παίζουμε κιόλας. Ό,τι δεν υπάρχει σε emu φυσικά μέχρι να αγοραστεί (όποτε γίνει αυτό). Δυστυχώς δεν έχω CRT και δεν έχω και χώρο για να βάλω μια μεγάλη. Γι'αυτό ψάχνω μια μικρούλα έστω για να λέω πως έχω κάτι.
  8. johnny19818

    Προς εύρεση μινι έγχρωμης τηλεόρασης CRT

    Για να καταλάβω αν βάλουμε έναν ανεμιστήρα επάνω στις γρίλλιες που είναι στο άνω μέρος της τηλεόρασης αλλά να διώχνουν τον αέρα προς τα πάνω, γίνεται δουλειά; Παρακάτω έκανα ένα πρόχειρο σχέδιο και η φορά του αέρα να είναι όπως αυτή των βελών. 1@maxouli[/USER] 1@Uskoke[/USER] τι λέτε;
  9. johnny19818

    Ο Αη Βασίλης ήρθε νωρίτερα!

    Ωραίες φωτογραφίες Δημήτρη. Πώπω δρακωνιές είχαμε αρκετές στη γειτονιά που μεγάλωσα και όντως αναδύουν μια απαίσια μυρωδια σαν πτωμαϊλα ένα πράμα. Ο χήνος όντως φαίνεται αν δείχνει τα δόντια του!!
  10. johnny19818

    Προς εύρεση μινι έγχρωμης τηλεόρασης CRT

    Τέλεια!! Μπορώ να έχω διαστάσεις γιατί θέλω να τη βάλω σε ένα μέρος κλειστό κάπως.
  11. johnny19818

    Προς εύρεση μινι έγχρωμης τηλεόρασης CRT

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Πως θα ξέρω όμως τις ώρες λειτουργίας;
  12. johnny19818

    Προς εύρεση μινι έγχρωμης τηλεόρασης CRT

    Ψάχνω μια  έγχρωμη CRT μίνι τηλεόραση για να συνδέσω τις ρετρό κονσόλες μου. Ιδανικά οι ίντσες να είναι από 5,5 μέχρι 10 και να είναι όσο πιο συμμαζεμένη γίνεται. Επίσης να έχει υποδοχή για A/V και φυσικά να είναι έγχρωμη! Είδα κάποια μοντέλα Watchman της Sony στο ebay αλλά μόνο στην Αμερική...
  13. johnny19818

    Ανακοίνωση Terraonion MegaSD optical drive emulator για MegaCD

    Δεν κατάλαβα αν θα περιέχει και όλα τα παιχνίδια ή θα πρέπει εμείς να κατεβάσουμε ρομς
  14. johnny19818

    Μήπως να αρχίσουμε να κουνάμε σιγά σιγά το μαντήλι στο 3DS;

    Χθες σε ένα ξένο γκρουπ στο facebook ένας ανέφερε ότι ήταν η τελευταία μέρα για το Nintendo 3DS. Το τελευταίο παιχνίδι είναι το Persona Q2 New cinema labyrinth...
  15. johnny19818

    Oι Ghostbusters ξαναρχονται

    Άντε να δούμε τι θα δούμε!!
  16. johnny19818

    Oι Ghostbusters ξαναρχονται

    Είναι το ίδιο με του PS3, XBOX One?
  17. johnny19818

    Ποιο παιχνίδι (σύγχρονο) παίζετε αυτό το διάστημα;

    Έχω πιάσει τα Resident Evil τα οποία δεν τα λες και τόσο μοντέρνα απλά εγώ τα τρέχω στις μοντέρνες κονσόλες. Το 4 για πολλοστή φορά και το 1 Remaster στ XBOX. Επίσης παίζω το Descenders στο ΧΒΟΧ. Ωραίο παιχνίδι με κατάβαση ποδηλάτων.
  18. johnny19818

    Ποιο παιχνίδι (ρετρό) παίζετε αυτό το διάστημα;

    Κυριολεκτικά ό,τι βρεθεί μπροστά μου αν και τελευταία τον λιγοστό μου χρόνο πιάνουν τα PS3, XBOX One οπότε... 
  19. johnny19818

    Μήπως να αρχίσουμε να κουνάμε σιγά σιγά το μαντήλι στο 3DS;

    Μακάρι να βγει καινούρια παιχνιδομηχανή φορητή! Αν είναι το Switch ουου, την πρώτη κιόλας μέρα θα πάω να το αγοράσω μαζί με μερικούς τίτλους που από καιρό έχω βάλει στο μάτι. Ο προβληματισμός μου έγκειται στο ότι το Switch σαν υβριδική κονσόλα που είναι, ίσως να κάνει την Ν να μην έχει στα...
  20. johnny19818

    Μήπως να αρχίσουμε να κουνάμε σιγά σιγά το μαντήλι στο 3DS;

    Δυστυχώς όπως φαίνεται και από την κίνηση στην αγορά, το 3DS σαν format είναι πολύ κοντά προς το τέλος της ζωής του. Ήδη οι κονσόλες 3DS, από καιρό έχουν σταματήσει να παράγονται για την Ευρώπη και μόνο το 2DS/2DS XL υπάρχει σε παραγωγή.  Τα ράφια των περισσοτέρων καταστημάτων έχουν πια...
Πίσω
Μπλουζα